quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, ik sta waarschijnlijk gewoon iets anders in het leven dan jijGeen idee waar de 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' voor is, maar als je beweert dat het niet van doorslaggevend belang is dan spreek je gewoon niet de waarheid. Niet omdat je dat misschien zo voelt, maar als je contact met iemand legt is uiterlijk altijd doorslaggevend voor je eerste indruk en dus het verder verloop van je relatie (niet-romantisch bedoeld) met die persoon. Kijk, dat je het uiterlijk niet het allerbelangrijkste vindt als je er over na gaat denken dat kan best zo zijn, dat ben ik ook geheel met je eens. Maar dat het niet van doorslaggevende waarde is voor je kansen bij iemand is niet waar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken dat hele mens niet, ook geen jackie dus... En vind haar tegenvallen.
Zoals jij ongetwijfeld in mijn notes kan zien is het antwoord ja. Ik vind het nog steeds onterecht maar beslissingen op FOK! hebben natuurlijk altijd een enigszins arbitrair karakter...quote:
knightly neequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut leuker.
Of word ik nou getrolld doordat dit dezelfde is alleen dan met geverfd haar?
je kent haar niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut leuker.
Of word ik nou getrolld doordat dit dezelfde is alleen dan met geverfd haar?
Ik kom dan ook niet met van die over enthousiaste reacties als jullie. Tuurlijk is uiterlijk belangrijk maar ze kan nog zo knap zijn: als het een kutwijf is wil ik er niks mee te maken hebben.quote:
Oh, jij bent er zo eentje van "het innerlijk is ook belangrijk"?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet met van die over enthousiaste reacties als jullie. Tuurlijk is uiterlijk belangrijk maar ze kan nog zo knap zijn: als het een kutwijf is wil ik er niks mee te maken hebben.
Deze jongen heeft eigenlijk wel gewoon gelijk heren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet met van die over enthousiaste reacties als jullie. Tuurlijk is uiterlijk belangrijk maar ze kan nog zo knap zijn: als het een kutwijf is wil ik er niks mee te maken hebben.
Ja. Is daar iets mis mee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo eentje van "het innerlijk is ook belangrijk"?
Thanks broquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Deze jongen heeft eigenlijk wel gewoon gelijk heren.
Tuurlijk, maar niemand heeft het hier over relaties hequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom bekijken veel mensen de PI nou nooit?quote:
Zolang het om langdurige relatie gaat ja, maar we zijn nu even aan het geilen op celebsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Deze jongen heeft eigenlijk wel gewoon gelijk heren.
Deze? wat had je uitgespookt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drie keer achter elkaar twee weken geleden. Of telt een verlengde ban als één?
omdat je te correct wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Tchock het volgende:
En ondertussen wordt mijn extreem correcte post genegeerd
Oh...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom bekijken veel mensen de PI nou nooit?
Ah oke. Ik hoef niet aanwezig te zijn, maar we moeten wel online wat practicum dingen maken. En deze periode ook nog elke week een opdracht uploaden (15 vragen, stelt niets voor).quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Morera het volgende:
[..]
Nee voltijd, maar ik hoef maar 3 keer per week aanwezig te zijn. Onderwijsgroep, hoorcollege en practicum. Wel betuttelende bijeenkomsten met leerdoelen en aanwezigheidsplicht.
Als jij deeltijd doet he, hoe weinig moet jij dan wel niet aanwezig zijn?![]()
Waar studeer je eigenlijk?
Klonen, de tyfus van FOK!, werkelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerst een kleine ban om een onzinreden en toen klonen![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerst een kleine ban om een onzinreden en toen klonen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |