Bij deze weet je dan een puike analogie toe te passenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh nee zegt me niks. Bij het tentamen van volgende week zit wel een stukje ''taal'' in. Over sommige en sommigen, en analogie en nog wat van die stijldingen waar ik de ballen verstand van heb.
Hm oké, ik dacht dat er een verplichte taaltoets gaande was die meetelde voor je BSAquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh nee zegt me niks. Bij het tentamen van volgende week zit wel een stukje ''taal'' in. Over sommige en sommigen, en analogie en nog wat van die stijldingen waar ik de ballen verstand van heb.
Haha ja, wat een kansloze users zijn er tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar sommige users vragen er daar ook echt hard om. Ik noem een Haan33.
Deed jij nou ook deeltijd? Het is mij nogsteeds niet duidelijk of die opdrachten verplicht zijn of nietquote:
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Droogneuken is nou ook niet ècht geil, dus in die zin klopt het wel.
Ik vraag me trouwens altijd bij hem af in hoeverre hij trollt en in hoeverre zijn topics echt zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja, wat een kansloze users zijn er toch
naar hoofdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
droogneuken
of een beetje lame opdrachtjes maken op de computer.
Wat een kut vergelijking
Ok, okquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
droogneuken
Wat een kut vergelijking
Ok je hebt een punt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
droogneuken
Wat een kut vergelijking
Jij bent naar!quote:
Ja inderdaad. Zo'n reactie plaatste ik laatst ook al in één van z'n topics. Volgens mij lult hij de helft bij elkaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens altijd bij hem af in hoeverre hij trollt en in hoeverre zijn topics echt zijn
Hoe kun je op mila haten? tell me? ben je 'van de vekeeerde kaant'?quote:
Verreweg de meesten. Het aantal oprecht leuke users is toch wel zo laag. In before standaard 'maar ik dan'-gejank.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja, wat een kansloze users zijn er toch
Maar ik dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verreweg de meesten. Het aantal oprecht leuke users is toch wel zo laag. In before standaard 'maar ik dan'-gejank.
Gast. Ik zou bier opgeven om haar te mogen neukenquote:
Ze doet me denken aan Kim Feenstra, of hoe ze ook het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe kun je op mila haten? tell me? ben je 'van de vekeeerde kaant'?
Ja ik heb het ook weleens gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo'n reactie plaatste ik laatst ook al in één van z'n topics. Volgens mij lult hij de helft bij elkaar.
windschoten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gast. Ik zou bier opgeven om haar te mogen neuken![]()
Wat voor model ben jij dan wel niet, meneertje windschoten
Vroeger, toen KLB nog leuk was om te lezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verreweg de meesten. Het aantal oprecht leuke users is toch wel zo laag. In before standaard 'maar ik dan'-gejank.
Maar niet alleen in KLB. In WGR zitten ook heel veel van die vreselijk irritante figuren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oja, stadskanaal ! Geef toe, je zou haar doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
windschoten?Ten eerste fout gespeld en ten tweede woon ik daar niet.
Hoho ho ho. Bier opgeven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gast. Ik zou bier opgeven om haar te mogen neuken![]()
Wat voor model ben jij dan wel niet, meneertje windschoten
Duidelijk. In WGR zitten zoveel debielen dat het niet eens leuk meer is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar niet alleen in KLB. In WGR zitten ook heel veel van die vreselijk irritante figuren.
Ik had het eigenlijk over alle FOK!kers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar niet alleen in KLB. In WGR zitten ook heel veel van die vreselijk irritante figuren.
Nee voltijd, maar ik hoef maar 3 keer per week aanwezig te zijn. Onderwijsgroep, hoorcollege en practicum. Wel betuttelende bijeenkomsten met leerdoelen en aanwezigheidsplicht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Deed jij nou ook deeltijd? Het is mij nogsteeds niet duidelijk of die opdrachten verplicht zijn of niet
Moet je daar eens om advies vragen. Wat een malloten af en toequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Duidelijk. In WGR zitten zoveel debielen dat het niet eens leuk meer is.
Ja klopt niet meer leuk inderdaad. Die eerder genoemde user van het grondwet-topic daarbij inbegrepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Duidelijk. In WGR zitten zoveel debielen dat het niet eens leuk meer is.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Morera het volgende:
[..]
Nee voltijd, maar ik hoef maar 3 keer per week aanwezig te zijn. Onderwijsgroep, hoorcollege en practicum. Wel betuttelende bijeenkomsten met leerdoelen en aanwezigheidsplicht.
Als jij deeltijd doet he, hoe weinig moet jij dan wel niet aanwezig zijn?![]()
Waar studeer je eigenlijk?
ik en hd hebben zo keihard lopen rellen tegen die mongolen in die marktplaatstopicsquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet je daar eens om advies vragen. Wat een malloten af en toe
Het lijkt me een kutwijf. Ik vind uiterlijk niet eens van doorslaggevend belang, ik vind innerlijk veel belangrijker. En dat betekent niet dat ik geen eisen aan uiterlijk stelquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, stadskanaal ! Geef toe, je zou haar doen.
En hard ook, en daarna god danken op je blote knietjes
Je liegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me een kutwijf. Ik vind uiterlijk niet eens van doorslaggevend belang, ik vind innerlijk veel belangrijker. En dat betekent niet dat ik geen eisen aan uiterlijk stel
Inb4: politieke correct antwoord dit dat
komt alleen maar door haar rol als jackie. En het is een lekker wijf, geef maar toequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me een kutwijf. Ik vind uiterlijk niet eens van doorslaggevend belang, ik vind innerlijk veel belangrijker. En dat betekent niet dat ik geen eisen aan uiterlijk stel
Inb4: politieke correct antwoord dit dat
Nouja, ik sta waarschijnlijk gewoon iets anders in het leven dan jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ik en hd hebben zo keihard lopen rellen tegen die mongolen in die marktplaatstopics![]()
Ohdatquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ik en hd hebben zo keihard lopen rellen tegen die mongolen in die marktplaatstopics![]()
Wat heeft die quote van mij daar te zoeken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ik ken dat hele mens niet, ook geen jackie dus... En vind haar tegenvallen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
komt alleen maar door haar rol als jackie. En het is een lekker wijf, geef maar toe
3 keer dacht ik; maar jij kan dat toch zien?quote:
Nee, met slechts 3 notes stel ik dan ook weinig voorquote:
ik wilde zeggen dat ik theoretisch 1 dag per week 4 uur aanwezig hoef te zijn als deeltijderquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Morera het volgende:
[..]
Wat heeft die quote van mij daar te zoeken?
Zit op telefoon. Ik twee keerquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
3 keer dacht ik; maar jij kan dat toch zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |