Dan moet je dokken. 4,50 ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
DM volstaat. Ik weet van vier notes waarom ik ze heb, negen niet
4 hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik maar 20. Wat zijn jullie voor belhamels?
edit:oh laat maar, tsjok heeft minder
Ik zou niet de moeite nemen om alles terug te lezen trouwensquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef DanielBackward het volgende:
Zo ik kom ook weer eens langs hier, het topic gaat wel ontzettend snel zeg!
Niets stiekems aan.quote:
Gelukkig kon ik jouw spraakwaterval pareren met m'n eigen spraakniagara.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik praat vooral en doe alsof ik geweldig ben. Maharbal kan dat bevestigen
PTA SC gaat inderdaad 10x zo hard ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Tchock het volgende:
Wat zeikt iedereen dat het zo snel gaat man. Geen SC's gewend zeker?
Niet echtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Tchock het volgende:
Wat zeikt iedereen dat het zo snel gaat man. Geen SC's gewend zeker?
Het is moeilijk om binnen te dringen in SC's. Meestal zit er een gevestigde kliek die niks van nieuwelingen moet hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef H-D het volgende:
[..]
PTA SC gaat inderdaad 10x zo hard ofzo
0 inderdaad, babbelbox.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niets stiekems aan.
.
[..]
Gelukkig kon ik jouw spraakwaterval pareren met m'n eigen spraakniagara.
O, hoe kun je zien hoeveel noten je hebt? Ik ben geloof ik zo braaf dat ik er geen heb.
Hoi Pax, al tentamens gehad?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is moeilijk om binnen te dringen in SC's. Meestal zit er een gevestigde kliek die niks van nieuwelingen moet hebben
Behalve hier dan
Leuk ! Waar ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef DanielBackward het volgende:
Ik mag binnenkort rechten (online) gaan proef studeren
Het is via Leiden geregeld, de universiteit die momenteel ook mijn voorkeur heeft. Ontvang binnenkort een werkboek en een loggin voor blackboard. Vervolgens word ik gekoppeld aan een begeleider en moet ik opdrachten e.d. makenquote:
Volgende week heb ik twee tussententamens, en één ''echte''. Met die tussententamens kan ik bonuspunten voor het echte tentamen verdienen en met die andere kan ik 3 studiepunten verdienenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Hoi Pax, al tentamens gehad?
genieten die oude nachtbagger tijd.. toen monkyyy er nog was enzoenzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
De oude nachtbaggers waren soms in een minuut of tien vol. Zeg maar, dat je gewoon twintig posts miste als je langer dan een zin aan het typen was.
Jaa klopt. PTA SC vind ik ook niet zo heel boeiend. Kwam er eerst weleens. Nu sporadisch. Meer de andere topics daar. Dat is eigenlijk de reden dat ik lid geworden ben van Fokquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is moeilijk om binnen te dringen in SC's. Meestal zit er een gevestigde kliek die niks van nieuwelingen moet hebben
Behalve hier dan
Bad to the bone zie ik al, met m'n 0 notes.quote:
Oja. Waarom beschrijf je mij nou weer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef eriksd het volgende:
Overigens boterbartje: internethelden zijn bijv. Van die users die hier een enorme waffel hebben en in het echt niks durven zeggen, ontzettend verlegen zijn en spontaan dichtklappen.
Wat een analogiequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Proefstuderen? Is dat net zoiets als droogneuken? Zeg maar, net niet?
Nee, want waar droogneuken nog wel geil is is proefstuderen geen fuck aan. Althans, ik heb niet echt geproefstudeerd, maar die opdrachten die ik in van die kenninsmakingsdagen voorgeschoteld kreegquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah oké, succes! Taaltoets wel toevallig al gehad?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgende week heb ik twee tussententamens, en één ''echte''. Met die tussententamens kan ik bonuspunten voor het echte tentamen verdienen en met die andere kan ik 3 studiepunten verdienen
Ik vond 'm vrij goed gevonden, eerlijk gezegdquote:
Ai hekel aan; beetje zoals dimens zegmaar.. die loopt hier populair te doen maar is zo'n pukkelnerd irl.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef eriksd het volgende:
Overigens boterbartje: internethelden zijn bijv. Van die users die hier een enorme waffel hebben en in het echt niks durven zeggen, ontzettend verlegen zijn en spontaan dichtklappen.
Dit zit nu sporadisch in de pol sc. Binnenkort deel 4000quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
genieten die oude nachtbagger tijd.. toen monkyyy er nog was enzoenzo
Leuk initiatiefquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Het is via Leiden geregeld, de universiteit die momenteel ook mijn voorkeur heeft. Ontvang binnenkort een werkboek en een loggin voor blackboard. Vervolgens word ik gekoppeld aan een begeleider en moet ik opdrachten e.d. maken
Droogneuken is nou ook niet ècht geil, dus in die zin klopt het wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want waar droogneuken nog wel geil is is proefstuderen geen fuck aan. Althans, ik heb niet echt geproefstudeerd, maar die opdrachten die ik in van die kenninsmakingsdagen voorgeschoteld kreeg
zat vrouwen waar ik zo mee zou droogneuken als ik de kans kreegquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ken je hem dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ai hekel aan; beetje zoals dimens zegmaar.. die loopt hier populair te doen maar is zo'n pukkelnerd irl.
Even for the record: ik ben geen internetheld
Moet je het met een vrouw proberen, dan kan het best geil zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Droogneuken is nou ook niet ècht geil, dus in die zin klopt het wel.
Ah, toch de erkenningquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ben trouwens dol op slechte analogieën. Wel weer een zin met ik trouwens.. maar als ik geen zin heb aan een leesopdracht voor ibk (gewoon 20 kantjes engels wetenschappelijk artikel dat als een lul op een gebakje slaat) ga ik ook allemaal troep in die leesopdrachten verwerken. Hij leest ze toch niet eensquote:
Ik heb dan totaal niks met PTA, ben hier eigenlijk voornamelijk voor KLB en dit. Hier voor serieuze (en minder serieuze) dingen, KLB om gewoon ongegeneerd en ongefundeerd hatelijke opmerkingen jegens TS te maken, zoals daar de standaard is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Jaa klopt. PTA SC vind ik ook niet zo heel boeiend. Kwam er eerst weleens. Nu sporadisch. Meer de andere topics daar. Dat is eigenlijk de reden dat ik lid geworden ben van Fok
Ik ga dan toch echt wel voor het echte werk, als ik de kans kreegquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
zat vrouwen waar ik zo mee zou droogneuken als ik de kans kreeg
Wie beweert dat droogneuken met een mooie vrouw niet geil is heeft een gebroken nek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar sommige users vragen er daar ook echt hard om. Ik noem een Haan33.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dan totaal niks met PTA, ben hier eigenlijk voornamelijk voor KLB en dit. Hier voor serieuze (en minder serieuze) dingen, KLB om gewoon ongegeneerd en ongefundeerd hatelijke opmerkingen jegens TS te maken, zoals daar de standaard is.
Verder een beetje GC voor de algemene ontwikkeling .
Uh nee zegt me niks. Bij het tentamen van volgende week zit wel een stukje ''taal'' in. Over sommige en sommigen, en analogie en nog wat van die stijldingen waar ik de ballen verstand van heb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ah oké, succes! Taaltoets wel toevallig al gehad?
Monkyyy was altijd wel leuk, weinig gezien laatste tijd. Maar was dan ook laatst 2 maanden in de ban van yvonne!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit zit nu sporadisch in de pol sc. Binnenkort deel 4000lekker rellen daar altijd.
Neu niet in real life en dat hoeft ook zeker nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |