Nee voltijd, maar ik hoef maar 3 keer per week aanwezig te zijn. Onderwijsgroep, hoorcollege en practicum. Wel betuttelende bijeenkomsten met leerdoelen en aanwezigheidsplicht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Deed jij nou ook deeltijd? Het is mij nogsteeds niet duidelijk of die opdrachten verplicht zijn of niet
Moet je daar eens om advies vragen. Wat een malloten af en toequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Duidelijk. In WGR zitten zoveel debielen dat het niet eens leuk meer is.
Ja klopt niet meer leuk inderdaad. Die eerder genoemde user van het grondwet-topic daarbij inbegrepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Duidelijk. In WGR zitten zoveel debielen dat het niet eens leuk meer is.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Morera het volgende:
[..]
Nee voltijd, maar ik hoef maar 3 keer per week aanwezig te zijn. Onderwijsgroep, hoorcollege en practicum. Wel betuttelende bijeenkomsten met leerdoelen en aanwezigheidsplicht.
Als jij deeltijd doet he, hoe weinig moet jij dan wel niet aanwezig zijn?![]()
Waar studeer je eigenlijk?
ik en hd hebben zo keihard lopen rellen tegen die mongolen in die marktplaatstopicsquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet je daar eens om advies vragen. Wat een malloten af en toe
Het lijkt me een kutwijf. Ik vind uiterlijk niet eens van doorslaggevend belang, ik vind innerlijk veel belangrijker. En dat betekent niet dat ik geen eisen aan uiterlijk stelquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, stadskanaal ! Geef toe, je zou haar doen.
En hard ook, en daarna god danken op je blote knietjes
Je liegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me een kutwijf. Ik vind uiterlijk niet eens van doorslaggevend belang, ik vind innerlijk veel belangrijker. En dat betekent niet dat ik geen eisen aan uiterlijk stel
Inb4: politieke correct antwoord dit dat
komt alleen maar door haar rol als jackie. En het is een lekker wijf, geef maar toequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me een kutwijf. Ik vind uiterlijk niet eens van doorslaggevend belang, ik vind innerlijk veel belangrijker. En dat betekent niet dat ik geen eisen aan uiterlijk stel
Inb4: politieke correct antwoord dit dat
Nouja, ik sta waarschijnlijk gewoon iets anders in het leven dan jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ik en hd hebben zo keihard lopen rellen tegen die mongolen in die marktplaatstopics![]()
Ohdatquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ik en hd hebben zo keihard lopen rellen tegen die mongolen in die marktplaatstopics![]()
Wat heeft die quote van mij daar te zoeken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ik ken dat hele mens niet, ook geen jackie dus... En vind haar tegenvallen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
komt alleen maar door haar rol als jackie. En het is een lekker wijf, geef maar toe
3 keer dacht ik; maar jij kan dat toch zien?quote:
Nee, met slechts 3 notes stel ik dan ook weinig voorquote:
ik wilde zeggen dat ik theoretisch 1 dag per week 4 uur aanwezig hoef te zijn als deeltijderquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Morera het volgende:
[..]
Wat heeft die quote van mij daar te zoeken?
Zit op telefoon. Ik twee keerquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
3 keer dacht ik; maar jij kan dat toch zien?
Neequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, ik sta waarschijnlijk gewoon iets anders in het leven dan jijGeen idee waar de 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' voor is, maar als je beweert dat het niet van doorslaggevend belang is dan spreek je gewoon niet de waarheid. Niet omdat je dat misschien zo voelt, maar als je contact met iemand legt is uiterlijk altijd doorslaggevend voor je eerste indruk en dus het verder verloop van je relatie (niet-romantisch bedoeld) met die persoon. Kijk, dat je het uiterlijk niet het allerbelangrijkste vindt als je er over na gaat denken dat kan best zo zijn, dat ben ik ook geheel met je eens. Maar dat het niet van doorslaggevende waarde is voor je kansen bij iemand is niet waar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken dat hele mens niet, ook geen jackie dus... En vind haar tegenvallen.
Zoals jij ongetwijfeld in mijn notes kan zien is het antwoord ja. Ik vind het nog steeds onterecht maar beslissingen op FOK! hebben natuurlijk altijd een enigszins arbitrair karakter...quote:
knightly neequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut leuker.
Of word ik nou getrolld doordat dit dezelfde is alleen dan met geverfd haar?
je kent haar niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut leuker.
Of word ik nou getrolld doordat dit dezelfde is alleen dan met geverfd haar?
Ik kom dan ook niet met van die over enthousiaste reacties als jullie. Tuurlijk is uiterlijk belangrijk maar ze kan nog zo knap zijn: als het een kutwijf is wil ik er niks mee te maken hebben.quote:
Oh, jij bent er zo eentje van "het innerlijk is ook belangrijk"?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet met van die over enthousiaste reacties als jullie. Tuurlijk is uiterlijk belangrijk maar ze kan nog zo knap zijn: als het een kutwijf is wil ik er niks mee te maken hebben.
Deze jongen heeft eigenlijk wel gewoon gelijk heren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet met van die over enthousiaste reacties als jullie. Tuurlijk is uiterlijk belangrijk maar ze kan nog zo knap zijn: als het een kutwijf is wil ik er niks mee te maken hebben.
Ja. Is daar iets mis mee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo eentje van "het innerlijk is ook belangrijk"?
Thanks broquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Deze jongen heeft eigenlijk wel gewoon gelijk heren.
Tuurlijk, maar niemand heeft het hier over relaties hequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom bekijken veel mensen de PI nou nooit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |