Kotex die zwarte verpakking inderdaad. Prima spul.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Suikertante het volgende:
Zodra ik maandverband of inlegkruisjes indoe heb ik een schimmelinfectie, nu heeft mijn VK getipt dat Kotex nog steeds gewoon van fijn materiaal is. Van de week gekocht, en wat een feest!
Ik liep elke dag met een extra onderbroek in mijn handtas
Natuur spons tampons bestaan ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wist niet eens dat wasbaar maandverband bestond
En die moet je daarna dus ook uitwassen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Natuur spons tampons bestaan ook.
Of vampierenthee van trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En die moet je daarna dus ook uitwassen?
Geloof toch dat dat niet helemaal mijn ding is...
of niet, maar daar wordt het alleen maar ranziger vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En die moet je daarna dus ook uitwassen?
Kraamzuivering hoef ik niet zo nodig in m'n machine.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:16 schreef freecell het volgende:
Ja,suikertante, dat was ook mijn punt. Jeuken!
En Kotex werkt inderdaad ook een stuk beter dan gewoon, maar ik vind het zo dik
En ik was toch al luiers, dus waarom dan niet mijn maandverband ook
Overigens gebruik ik het niet als enige, maar meer als inlegkruisje, dus heel erg goor is het over het algemeen niet
En de moederkoekjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nom! Lekker voor bij de placentataart
Tena lady. Echt wat een uitvinding is dat. Dunne inleggers en die kunnen behoorlijk wat hebben. Zonder kan ik niet sporten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef Kyara het volgende:
met inlegkruisjes alleen red ik het niet meer. ik moest net niezen en ik kon meteen een andere legging aantrekken
Maar die zijn dan weer met plastic toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tena lady. Echt wat een uitvinding is dat. Dunne inleggers en die kunnen behoorlijk wat hebben. Zonder kan ik niet sporten.
ik kon ze niet vinden bij de inlegkruisjes dus ik heb die alldays dingen voor urineverlies maar weer gekocht. Plaatje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tena lady. Echt wat een uitvinding is dat. Dunne inleggers en die kunnen behoorlijk wat hebben. Zonder kan ik niet sporten.
De zooi van de kraamverbanden-tijd ik ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kraamzuivering hoef ik niet zo nodig in m'n machine.
Alleen afscheiding is ander verhaal.
Tena staat toch wel gewoon bij de inlegkruisjes en maandverband schap. En je hebt van heel licht verlies, tot luiers die je bij de apotheek moet halen. En alles ertussen in dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik kon ze niet vinden bij de inlegkruisjes dus ik heb die alldays dingen voor urineverlies maar weer gekocht. Plaatje?
Ja, dan haal ik gewoon de kotex weer. Ik hoef niet ultrasexy voor de dag te komen de eerste weken dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:23 schreef freecell het volgende:
[..]
De zooi van de kraamverbanden-tijd ik ook niet
Maar daarna, als het allemaal weer wat minder is,na een weekje oid
Daar kunnen die verbanden dan in ;Dquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog ongebruikte netbroekjes liggen. Misschien voor de dames die geen kraampakket hebben?
Ah ja. Ik begon met 60. Dus dat maakt wel even uit dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:16 schreef Kyara het volgende:
wasbaar maandverband lijkt me heul smerig.
Volgens is trouwens de grens voor hoge bloeddruk 95. Ik ben toen opgenomen en in het ziekenhuis was het op een gegeven moment zelfs 105. Met medicatie bleef het rond de 90 a 95 maar van inleiden was geen sprake. Ik mocht gewoon overtijd lopen. Zal ook wel te maken hebben met hoe hoog je begint (bij mij was dat 80) en hoe je je verder voelt of zo.
3 op elkaar? Moet je er straks echt meerdere tegelijk dragen of wat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:36 schreef freecell het volgende:
Jup, 3 als dakpannetjes op elkaar
Maar je buik is dan al wel een stuk gekrompen he? Dat scheelt nog aardig
jah, 1 is niet lang genoeg dan. 3 is vaak niet nodig, maar 2 half op elkaar zeker welquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
3 op elkaar? Moet je er straks echt meerdere tegelijk dragen of wat?
Jup...in het ziekenhuis kreeg ik er 2 in m'n onderbroek gepropt...Daarna niet meer dan 1 nodig gehad hoor dus het zal wel heel erg verschillen p.p..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond de kraamzuivering alleen al bijna reden genoeg om minimaal een dag in bed te blijvenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wauw... Dit is echt weer zo'n openbaring
Was hier ook zo, twee in het ziekenhuis, verder had ik gewoon telkens een 'kraamlap' in. Kreeg van het ziekenhuis nog wat netbroekjes mee, maar die heb ik niet meer aangehad. Mijn boxers zaten fijnerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jup...in het ziekenhuis kreeg ik er 2 in m'n onderbroek gepropt...Daarna niet meer dan 1 nodig gehad hoor dus het zal wel heel erg verschillen p.p..
Ik quote even uit mijn kraamverslag, instructies van de kraamhulp voor de nacht: 'je kan bloedstolsels verliezen, zo groot als een vuist. Niet schrikken, dit is normaal' Dusssss. Meerdere is inderdaad geen overbodige luxe. Worden jullie al bang?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij mij vaak onder de douchequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef Incantrix het volgende:
Oh, maar die stolsels vielen er bij mij altijd pas uit op het toilet, Estrys(althans, die paar die ik er had dan.)
Ik ging idd ook regelmatig onder de douche om te plassen, veel fijnerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij vaak onder de douche
Ik plaste trouwens ook onder de douche, heerlijk, niet mijn zere onderkantje afvegen of klooien met een fles, maar gewoon met lauw water afspoelen
Ik stuitte gisteren op deze pagina...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef MaLo het volgende:
Ik droeg graag leggings (waren ook de eerste gewone broeken die ik weer aan kon) en deed een kussen onder mijn onderkantje, voor tegendruk. Ik was bont en blauw van onderen, ik moest ook op harde stoelen zitten maar dat trok ik echt niet.
ik ben ook hypermobiel maar had wel een ravagequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:14 schreef freecell het volgende:
Hypermobiliteit ftw
Welke ravage?
Hoera voor meeveren en terugveren
Zie je wel, stoelenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik stuitte gisteren op deze pagina...
Vooral de 5de, 6de, en 7de zijn echte pareltjes...
http://www.mandyborn.com/bijgeloof.html
en nu ga ik weer uit dit topic
Komt goed Twink, je bent straks zo moe van alle gebroken nachten dat je helemaal geen energie over hebt om je over futiliteiten als drie lagen kraamverband druk te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Ohh my dat ga ik over niet al te lange tijd live meemaken .. 2 a 3 als een dakpannetje boven mekaar ... word er nu al licht in mijn hoofd van :-)
Leuk, de Eftelingquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:20 schreef Fieder het volgende:
Dagje Efteling, was gezellig! Kon alleen bijna nergens inen ik moest steeds bijna huilen als ik eraan dacht dat ik over een paar jaar met mn kleintje ga
Snel even bijgelezen...
Zag goede echo's, waaronder die van Klumsy![]()
En dat Logi de boel even flink heeft laten schrikkenhoe is het nu? En hoe kom je daaraan? Komt dat van een blaasontsteking? Hoop dat t niet erger wordt. Goed dat je gebeld hebt
![]()
Skoap, bijna!![]()
Dit topic heb ik heeeel snel doorgescrold
Heel herkenbaar, weer enorme bloeding, paniek en ok. Das dan iig weinig kraamzuivering en hechten onder narcose.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef Kyara het volgende:
stolsels heb ik ook niet gehad.
ik begin bijna te hopen dat mijn placenta straks weer lekker blijft zitten, even goed schoonmaken daarbinnen en onder narcose hechten.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yep!
Ik heb normaal juist een erg lage bloeddruk, daarom vinden ze bij mij 85 eigenlijk al hoog. Maar ik begreep van de arts dat 95 echt de grens was, maar geen idee of dat een "algemene" grens is
95 mmHg is een grens voor verder ingrijpen ja, of een verhoging van 20 mmHg vanaf je uitgangswaarde, gemeten over 2 metingen met minimaal 4 uur ertussen. (hijgpufnetmnstandaarduitquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:16 schreef Kyara het volgende:
wasbaar maandverband lijkt me heul smerig.
Volgens is trouwens de grens voor hoge bloeddruk 95. Ik ben toen opgenomen en in het ziekenhuis was het op een gegeven moment zelfs 105. Met medicatie bleef het rond de 90 a 95 maar van inleiden was geen sprake. Ik mocht gewoon overtijd lopen. Zal ook wel te maken hebben met hoe hoog je begint (bij mij was dat 80) en hoe je je verder voelt of zo.
Jij gaat gewoon voor een prachtige bevalling zonder rare toestanden!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, weer enorme bloeding, paniek en ok. Das dan iig weinig kraamzuivering en hechten onder narcose.
Neeh, liever gewoon normaal en dan gewoon normaal naar huis na de bevalling.
*vind ik leuk *quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon voor een prachtige bevalling zonder rare toestanden!![]()
en ik wens je een heerlijke sloot kraamzuivering toevooruit, dat hechten mag je overslaan van me
Weet je vk dit?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb al mijn hele leven met periodes last van vaginisme. Schijnt voor veel vrouwen minder te worden na een bevalling. Ik ben benieuwd!
Ik had het, jarenlang. Wel vanaf gekomen, maar ik bleef een lange tijd wel een soort van angstig. Mijn eerste bevalling heeft daarin geen verschil gemaakt, de tweede (van een heel veel kleiner kindje) op de één of andere wazige manier wel, nu interesseert het me echt geen biet meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb al mijn hele leven met periodes last van vaginisme. Schijnt voor veel vrouwen minder te worden na een bevalling. Ik ben benieuwd!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik had alleen in het ziekenhuis een kraamverband in m'n broek, thuis stapte ik meteen over op kotex, en na nog een dag pakte ik Always silk, witte verpakking, lekker zacht. Da's wel een aanrader! en tip, zorg dat je dat allemaal in huis hebt, of je moet je vent ervoor op pad sturen. Vindt-ie vast niet erg, maar de mijne kreeg last van keuzestress bij het maandverbandschap. Hij had geen idee wat hij moest pakken. Ik hoefde nog nét geen plaatje van de verpakking aan hem mee te geven.
Je vond het erg omdat je daar niks van mee hebt gekregen?? Dat snap ik niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat hechten he? Dat vind ik nog het aller engste. Gewoon omdat ik daar de vorige keer gewoon niks van meegekregen heb.
Nee, dat vind ik voor nu het engste. Juist omdat ik dat nu wel mee ga maken (Als het moet gebeuren dan)quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je vond het erg omdat je daar niks van mee hebt gekregen?? Dat snap ik niet.
Ik heb namelijk letterlijk alles, maar dan ook alles meegekregen van het hechten Ik voelde de naald met draad erin en uit gaan en ik kan je vertellen, ik krijg er liever niks van mee. Wat heb ik gevloekt tegen de vk. Met haar 'verdovende spray'![]()
en ik dacht toen nog dat je dan gezellig naar je baby zou liggen te zwijmelen terwijl de vk de boel even aan elkaar maakt. Want 'als hij geboren is dan is alle pijn verdwenen' had ik mij laten vertellen. Nou MOOI NIET.
Always heeft plastic, dat gaat dus broeien. Kans op infectie op je gehechte onderkant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik had alleen in het ziekenhuis een kraamverband in m'n broek, thuis stapte ik meteen over op kotex, en na nog een dag pakte ik Always silk, witte verpakking, lekker zacht. Da's wel een aanrader! en tip, zorg dat je dat allemaal in huis hebt, of je moet je vent ervoor op pad sturen. Vindt-ie vast niet erg, maar de mijne kreeg last van keuzestress bij het maandverbandschap. Hij had geen idee wat hij moest pakken. Ik hoefde nog nét geen plaatje van de verpakking aan hem mee te geven.
Ah Op die manier. Nou het is niet fijn maar ja, dat is sowieso het hele gebeuren al niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik voor nu het engste. Juist omdat ik dat nu wel mee ga maken (Als het moet gebeuren dan)
ohmijngodquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Kyara het volgende:
Ik vroeg me vroeger, als ik bloederige babyfoto's zag, ook altijd af waarom zo'n babietje nou bloedde
Maar goed, ik denk dat ik wel het voorbeeld ben dat een flinke knip niet het einde van je sexleven hoeft te betekenen.
Ofcourse, het is maar heel zelden een fysiek probleemquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Suikertante het volgende:
Nou, het zit echt tussen mijn oren. Heb mede doordat ik zelf echt dacht van niet in mijn leven zoveel inwendige onderzoeken gehad dat ik bijna ontspan bij de aanblik van een eendenbek
Dus daar maak ik me eigenlijk niet zoveel zorgen over.. Ti's alleen nu bijvoorbeeld dat mijn libido iéts lager is en alles wat dikker lijkt van binnen en dan past het meteen niet meer (inwendige echo dan geen probleem gek genoeg).
Gelukkig zijn er nog legio andere leuke seksmogelijkheden
Fijn! Ik heb bij een sexuologe gelopen, best wel heel lang (ik denk iets van 4 jaar ofzo?) en uiteindelijk heeft dat wel resultaat gehadquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Suikertante het volgende:
Incantrix, ik heb een decennium geleden anderhalf jaar bij een seksuoloog en bekkenbodemtherapeut gelopen, maar achteraf was mijn eigen mindset nog niet helemaal goed denk ik.
Toen mijn psych vroeg of ik misschien nu ik me zo goed voelde weer eens doorverwezen wilde worden heb ik dat aangegrepen, met de seksuoloog ben ik nu net klaar (en op natuurlijke wijze zwanger geworden is wel de slagroom op de taart natuurlijk!!), bekkenbodemtherapeut blijf ik nog even doen. Sta er totaal anders in nu en voel me er heel goed bij
Ik teken ervoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef Estrys het volgende:
Ik had een tweedegraads ruptuur. Gelukkig waren dat bij mij maar drie hechtingen. Wat zeik ik eigenlijk hè, drie hechtingen
2 boven en 1 onderhuids. Die bovenhuids volgens mij aan het einde van de kraamweek. Die onderhuids zal zichzelf wel oplossen denk ik?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Solagratia het volgende:
Ik ook!Die zijn er wel uit na 6 weken toch?
Ik herken het ook wel.. terwijl het helemaal niet aan de orde is!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik voor nu het engste. Juist omdat ik dat nu wel mee ga maken (Als het moet gebeuren dan)
Oh, het is ook geen probleem verder, alleen wat onhandig en 'lachwekkend'quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:32 schreef Suikertante het volgende:
Ach, 8 november, dat is al over 24 dagen!
Joh!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, het is ook geen probleem verder, alleen wat onhandig en 'lachwekkend'![]()
Tot 8 november hou ik het makkelijk vol, langer als het nodig is (zeg ik nu). Alleen voortaan niet meer uren met mijn moeder (of iemand anders) gaan winkelen blijkbaar
Oh, volgens mij kwam mijn post ook veel 'serieuzer' over dan bedoeldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:07 schreef Suikertante het volgende:
Joh!ik bedoelde dat natuurlijk niet serieus, hoop dat je intussen weer wat mobieler bent! Wat ik bedoelde was: het komt eraan het komt eraan!!!
+1 Ondanks dat ik een spoedkeizersnee had, niet wist wat er ging gebeuren en het verschrikkelijk vond, zou ik er de volgende keer zo weer voor kiezen. Herstel viel mee, was binnen 4 weken weer op de been, daarnaast geen last van kapotte onderkant, hechtingen en ander narigheid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:08 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ik herken het ook wel.. terwijl het helemaal niet aan de orde is!
Omdat ik een (geplande) ks heb gehad zou ik geloof ik nu veel 'banger' zijn voor een bevalling..
Heb wel een flinke ritssluiting en ging niet zo hard de eerste weken.. maar ze hadden goed de stofzuiger er doorheen gehaald en kraamzuivering was minder dan menstruatie... Van onderen alles heel en netjes op z'n plek....
Deze ritsluiting was gepland en ik wist wat ik kon verwachten.... wie weet wat een gewone bevalling voor een ravage meebrengt..
Hurrah voor het relatief goed door kunnen slapenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:09 schreef Skoap het volgende:
Goh ik heb weer door kunnen slapen vanaf 2:30 tot 7 heerlijk
En Coco dat klinkt echt heel naarrustig aan doen dus maar vandaag?
ik zei vroeger he, das heul lang geledenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ohmijngod
valt er daar ff een kwartje hey
SPOILER: caanooOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me veel te georganiseerd bezig. Niks voor mij![]()
![]()
Ik ben die (beeldende) posten bewust een beetje aan het negerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:16 schreef Kyara het volgende:
Estrys, bedankt voor je beeldende post..... dat is dus precies waar ik bang voor ben. En die verdovingsspuit doet ontzettend veel pijn en het helpt nog amper (tenminste, niet bij mijn knip. of ik wil niet weten hoe dat zonder spuit zou voelen)
Daar heb ik nog niet bij stilgestaan. Wat als die spray nou wel hielp en ik gewoon niet wil weten hoe het zonder zou zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:16 schreef Kyara het volgende:
Coco, niet fijn, wel herkenbaar. Inderdaad je rust pakken.
Skoap, fijn dat je lekker geslapen hebt.
Estrys, bedankt voor je beeldende post..... dat is dus precies waar ik bang voor ben. En die verdovingsspuit doet ontzettend veel pijn en het helpt nog amper (tenminste, niet bij mijn knip. of ik wil niet weten hoe dat zonder spuit zou voelen)
Mijn man zegt altijd dat ik me niet druk moet maken over dingen waar ik toch geen invloed op heb. Dat helpt mij wel om het te relativeren. Ons motto is: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben die (beeldende) posten bewust een beetje aan het negeren
Vraagje trouwens: maken jullie je ook wel eens irrationele zorgen over (de gezondheid van) de beeb?
Ik maak me (nog) niet echt druk om de bevalling, de zwangerschap zelf is prima, maar ik vind het soms best 'eng' dat je pas op het moment dat de beeb geboren is, weet of alles in orde is.
En dan nog eigenlijk niet eens, maar goed.
Niet dat dat gevoel overheerst ofzo, maar vriendinnen met kinderen herkennen dat gevoel niet. Natuurlijk blijft het afwachten & zien-we-dan-wel-weer-mocht-er-toch-iets-mis-blijken, maar ik vroeg me af of ik nou echt zo 'raar' ben. Want dat kan ik me eigenlijk niet zo goed voorstellen, maar na gesprekken met meerdere vriendinnen begin ik het me langzaam toch af te vragen.
Al 2 wekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:31 schreef Mineola het volgende:
En ja, 36 wekenomg, ik ben gewoon hoogzwanger!
oh, sorry.... wilde je geen nachtmerries of slapeloze nachten bezorgen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet bij stilgestaan. Wat als die spray nou wel hielp en ik gewoon niet wil weten hoe het zonder zou zijn
Ik heb het laatst eens opgezocht, en het klinkt als bekkeninstabiliteit (niet alleen dat van gisteravond, maar ook de overige klachten. Kan bijna het hele lijstje afvinkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:29 schreef Mineola het volgende:
Coco, is het nu weer goed? Het klinkt een beetje eng maar ik herken het ook niet, misschien komt het wel vaker voor?
Zo is die van mij ook, gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:30 schreef Estrys het volgende:
Mijn man zegt altijd dat ik me niet druk moet maken over dingen waar ik toch geen invloed op heb. Dat helpt mij wel om het te relativeren. Ons motto is: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Zorgen is gelukkig een wat groot woord, maar als 't af en toe mijn hoofd binnen floept, is het ook niet fijn nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:30 schreef klumsy het volgende:
Dat zijn geen fijne zorgen Coco, heb ik gelukkig geen last van...
Denk trouwens helemaal niet dat het raar is om die gedachte te hebben.
Ik denk misschien door wat ik heb meegemaakt juist andersom, bedoel hoeveel mensen ken je nou die 2 keer achter elkaar een vroeggeboorte meemaken, tuurlijk zijn ze er, maar ik ken ze niet.
Dus dat geeft mij een soort van rust dat de kans dat het goed blijft gaan zoveel groter is dat ik me nu niet echt zorgen maak dat het mis zal gaan...
Zoiets is het hier ook, denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:30 schreef freecell het volgende:
Coco, ik zit ook wel eens zo van: ik heb al twee relatief gezonde kinderen. Kan dat nog een keer zo goed gaan?
Dus wel beetje herkenbaar.
Ik geloof het ook pas als beeb er is geloof ik
Ja, dat lijkt me echt relaxed als je daar geen last van hebt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:42 schreef pessie het volgende:
Coco, ik maak me daar eigenlijk helemaal geen zorgen om. Het enige wat ik spannend vond was of het hoofdje goed dichtgegroeid was en daar hebben we een hele mooie echo foto van, gemaakt bij 12 weken.
Flauwvallen blijkt heel normaal te zijn...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:49 schreef pessie het volgende:
Oh Coco ik heb me echt wel zorgen gemaakt voorafgaand aan de echo's die we hebben gehad, "zit er wel iets" "knippert er wel wat" ed. Zeer eng eigenlijk. Maar ik voel mn kindje sowieso 3x per dag, en het trappelt er al lustig op los.
Ik had zo net wel iets raars, ik stond met peuter voor de tv, zender zoeken waar wel een leuk peuterprogramma op is, en werd echt helemaal licht in mn hoofd, moest echt even gaan zitten. Heb dat normaal gesproken als ik te weinig weeg, maar dat is nu absoluut niet het geval.
Ah kijk, dank je!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Flauwvallen blijkt heel normaal te zijn...
Precies die van mij. Ben ik supernerveus over de bevalling en het feit dat er dan ook nog een 2e uit moet die dwars ligt, zegt hij: ach miljoenen vrouwen hebben dit al een keer gedaan dus dat komt heus wel goed. En nog meer dan dat soort super relativerende dingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn man zegt altijd dat ik me niet druk moet maken over dingen waar ik toch geen invloed op heb. Dat helpt mij wel om het te relativeren. Ons motto is: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Doet hetquote:
Dat van die echo's heb ik ook. Nu moet ik donderdag weer, en de zenuwen beginnen te komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt relaxed als je daar geen last van hebt!![]()
Ik heb me bij alle echo's nauwelijks zorgen gemaakt, tot steeds een paar dagen van tevoren. En nu lijk ik een beetje hetzelfde te doen met de beeb & de geboorte. Tot nu toe hebben die gedachten me niet regelmatig lastig gevallen, tot nu (relatief dicht in de buurt van D-Day).
Oh, en inderdaad! Mijlpalen![]()
Whahahaha, nee dat is de navelstreng! OMG!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wauw! Toffe foto's
Die foto linksonder... Ik neem aan dat dat niet is wat ik denk dat het is?![]()
Bubblesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ben je officieel hoogzwanger vanaf 34 weken??
En overigens, *boks* wat Bubbles betreft
Wij hebben gewoon een pretecho gedaan hoor... Even nog tussendoor een keertje spieken. Pukje was heel heel erg druk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat een mooie echo foto's tico! Wow!
Ik wil ook weer een keer foto's mee.
Maar dan ga ik naar mijn moederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Precies die van mij. Ben ik supernerveus over de bevalling en het feit dat er dan ook nog een 2e uit moet die dwars ligt, zegt hij: ach miljoenen vrouwen hebben dit al een keer gedaan dus dat komt heus wel goed. En nog meer dan dat soort super relativerende dingen.
Super fijn, zo'n rustige vent, maar euh... soms zit je daar gewoon even niet op te wachten.
Ik slaap er geen nacht minder omquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh, sorry.... wilde je geen nachtmerries of slapeloze nachten bezorgen....
Ocharme mensen.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maar dan ga ik naar mijn moeder![]()
We hebben ons rot gelachen bij de partneravond van de zwangerschapsyoga. Allemaal eerste kindje vaders en dan een yogadocente die het allemaal voorschotelt als een knus-gezellig-samen-kaarsje-muziekje-aan-samen-puffen-deze-wee-komt-nooit-meer-terug-gebeuren. En wij aan 1 blik naar elkaar genoeg om de slappe lach te krijgen.
Oh geweldig....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maar dan ga ik naar mijn moeder![]()
We hebben ons rot gelachen bij de partneravond van de zwangerschapsyoga. Allemaal eerste kindje vaders en dan een yogadocente die het allemaal voorschotelt als een knus-gezellig-samen-kaarsje-muziekje-aan-samen-puffen-deze-wee-komt-nooit-meer-terug-gebeuren. En wij aan 1 blik naar elkaar genoeg om de slappe lach te krijgen.
Nee niet bij de bevalling, bij de zwangerschapsgym ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:16 schreef freecell het volgende:
Met de bevalling wel de vorige keer?
Die van mij wordt normaal al licht in zijn hoofd bij een sneetje in een vinger, maar bevallingen gaan wonderwel goed
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee niet bij de bevalling, bij de zwangerschapsgym ...
Hij is gewoon erg visueel ingesteldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk genant
Ik zou er spontaan foto's van maken
ik drink wel een potje bier, vreet een broodje shoarma met knoflook , en wacht wel af.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben heel heel erg benieuwd hoe Joene het gaat vinden... Ik maak het vooral niet mooier dan het is en heb de meest smerige scenario's al voor zn voeten gegooid...
Eh... We gaan niet naar het haga hoor?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:27 schreef Joene het volgende:
[..]
ik drink wel een potje bier, vreet een broodje shoarma met knoflook , en wacht wel af.
Ja das het beste. Ze moeten gewoon niet weten waar ze aan toe zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:36 schreef As1981 het volgende:
Zie je die bijeenkomsten zijn niets voor ons. gewoon in het diepe gooien die mannen
Ik heb op TV gezien dat het hoort om broodjes shoarma te eten als je vriendin ligt te bevallen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh... We gaan niet naar het haga hoor?!
Mij lijkt het juist wel een soort mooi om samen het kindje aan te pakken..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft al van zijn broertje en vrienden in geuren en kleuren verteld gekregen hoe een bevalling eraan toe gaat. Dus als het goed is, is hij een beetje voorbereid.
Al gaat hij niet 'van voren' kijken, maar blijft hij bij mijn hoofdeinde staan
Niet als hij vervolgens tegen de vlakte gaat. Toch ineens wat minder mooi.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist wel een soort mooi om samen het kindje aan te pakken..
Als ik hem was, zou ik het sowieso juist willen zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist wel een soort mooi om samen het kindje aan te pakken..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Niet als hij vervolgens tegen de vlakte gaat. Toch ineens wat minder mooi.
Ik heb geen idee, meestal trek (whehehehe) ik zei Trek , het wel denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat J heel wat kan hebben qua bloed enzo..
Die is wel heel ergquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:06 schreef Estrys het volgende:
Mijne valt al flauw als hij moet kotsen.
Dat hij de navelstreng door wilde knippen vond ik echt bewonderendswaardig
ik kan alleen niet zo goed tegen openhart operaties enzo maar das meer omdat ze dan zo die organen er helemaal uitpakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. durft niet eens te kijken als ze mijn infuus zetten of bloed prikken
Heb hem ook al eens gevraagd of hij mee naar binnen wil tijdens een coloscopie (vet interessant! Darmen van binnen zien enzo), maar ook dat absoluut niet.
Dus een bevalling... Ik denk dat hij dat niet kan zien, nee
En nu komt er een baby helemaal uit... Oei.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kan alleen niet zo goed tegen openhart operaties enzo maar das meer omdat ze dan zo die organen er helemaal uitpakken
Nog meer organenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En nu komt er een baby helemaal uit... Oei.
24 weken is ook een mooie!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:15 schreef As1981 het volgende:
de mijlpaal der mijlpalen Ophelia.
Zelf ook al weer 24 weken.
Maar die baby is heelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En nu komt er een baby helemaal uit... Oei.
Oh nee, machtig interessant juist!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:13 schreef Joene het volgende:
ik kan alleen niet zo goed tegen openhart operaties enzo maar das meer omdat ze dan zo die organen er helemaal uitpakken
Ik was serieus even heel erg in de war...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb mn eigen navelstreng doorgeknipt
Motorisch hoogbegaafd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik was serieus even heel erg in de war...
Zoiets?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik was serieus even heel erg in de war...
Ik ben al blij als ik die eerste twee gedaan krijgquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, tijd om actief te worden. Opruimen, poetsen & keukenwandje schilderen. Da's de planning althans
Nopequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Had je niet gedacht he, 9 maanden geleden
Had ik laatst ook last van. Gelukkig was de dag erop alles weer "normaal"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Estrys het volgende:
Bah ik heb een slechte dag. Emotioneel gezien in ieder geval. Gewoon onverklaarbaar, ineens.
De mijne komt met een doos tisseus aanzetten. Lieverd is het ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Zo'n dag had ik gisteren. Het hielp ook niet mee dat Sofie haar dag niet had. Ze weigerde te slapen, terwijl ik ook even de rust nodig had.
Wat liefquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
De mijne komt met een doos tisseus aanzetten. Lieverd is het ook.
Haha sorry, maar na al die poeslieve verhalen moest ik hier even heel erg om lachenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:19 schreef pessie het volgende:
Wat lief van jullie kinders. Nathan interesseert zich alleen voor mn buik als hij er hard op kan gaan stompen oid.
Whehehequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Haha sorry, maar na al die poeslieve verhalen moest ik hier even heel erg om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel weer, in augustus even niet.quote:
Hier ook niet heel veel last van mijn hormonen hoor. Een enkel keertje maar dan is het met vijf min ook wel klaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:19 schreef pessie het volgende:
Wat lief van jullie kinders. Nathan interesseert zich alleen voor mn buik als hij er hard op kan gaan stompen oid. Baby? Wat voor baby? Ik vertel het hem wel regelmatig trouwens.
Als ik jullie zo lees vraag ik me af waar die hormonen bij mij zijn... Ik ben iets emotioneler maar verder niets (naar mn gevoel, zul je zien dat manlief het niet met me eens is).
MaLo spannend! Denk je dat ze het leuk zal vinden?
Tico, mooie echofoto's zeg! Dat voetje vind ik echt zo schattig. De linksonder foto kan ik niet helemaal een gezichtje uit maken maar de rest echt
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wilde nog even toevoegen dat mijn vent zei bij het hoofdeinde nog genoeg gezien te hebben, voor de mannen met zwakkere magen hier.
En dat hij mee liep naar achter in de verloskamer waar ze weegschaal etc hebben staan en dat hij zich omdraaide weer en ook vol zo het rampgebied in keek dus wees gewaarschuwd
Als het inderdaad een peuter was snap ik wel waar die OMG vandaan kwamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef pessie het volgende:
de eerste blik die ik op de peuter richtte vooral 1 was van OMG, een soort van ufo dat half uit je steekt.
Brandend maagzuur is ook een hormonaal ding heb ik mij laten vertellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef Mineola het volgende:
[..]
Als het inderdaad een peuter was snap ik wel waar die OMG vandaan kwam![]()
Leuk, pretecho! En 7 nov is al over drie weken! Heb je zelf een idee?
Ik lijk opeens meer last van maagzuur te hebben ondanks ingedaalde baby. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik zou denken dat kind lager ligt en je dus minder last hebt, maar integendeel dus.
Wat ik begreep is dat het makkelijker omhoogkomt doordat de afsluitende spieren minder sterk zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Brandend maagzuur is ook een hormonaal ding heb ik mij laten vertellen.
Ik las kindje hangt aan de stroom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kindle hangt aan de stroom, dus die kan straks ook mooi opgeladen & wel in de tas.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef Mineola het volgende:
Als het inderdaad een peuter was snap ik wel waar die OMG vandaan kwam![]()
En geen idee, maar ik heb de laatste paar dagen ook ineens (veel) meer last van maagzuur. Terwijl de vorige week al wat was ingedaald (dus zal nu hoogstens meer ingedaald zijn, neem tenminste aan dat ze niet meer opstijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef Mineola het volgende:
Ik lijk opeens meer last van maagzuur te hebben ondanks ingedaalde baby. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik zou denken dat kind lager ligt en je dus minder last hebt, maar integendeel dus.
Ieksquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Brandend maagzuur is ook een hormonaal ding heb ik mij laten vertellen.
Maar is dat dan anders aan het eind van je zwangerschap dan bijvoorbeeld halverwege? Ik dacht dat de hoeveelheid hormonen met name in het begin sterk toenamen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat het makkelijker omhoogkomt doordat de afsluitende spieren minder sterk zijn.
Als hormonen 'opstapelen', zeg maar, dan maakt het niet uit dat ze in het begin sterker toenemen, het totaal is dan altijd hoger naarmate de zwangerschap vordert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
[..]
Maar is dat dan anders aan het eind van je zwangerschap dan bijvoorbeeld halverwege? Ik dacht dat de hoeveelheid hormonen met name in het begin sterk toenamen.
ik had wel even erbij kunnen zeggen dat ik al maandenlang 'last' van maagzuur heb, maar dat ik nu opeens een paar keer per dag hoestend en mezelf verslikkend opspring, waar voorheen een rennie per dag nog voldoende was
Aan de buitenkant had ik geen schade hoor. Het beurs en opgezwollen vond hij al geen fijne aanblik begreep ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef pessie het volgende:
DML, jij hebt ook wel een echt hele zware bevalling gehad he, niet iedereen heeft een compleet slagveld. Al moet ik eerlijk bekennen dat de eerste blik die ik op de peuter richtte vooral 1 was van OMG, een soort van ufo dat half uit je steekt. Toen hij eenmaal op mn buik lag kwam het vertederende en het "mijn kind" wel hoor!
Niet voor tietverslapping.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
In het begin is het HCG, na de 16 weken progesteron. De laatste zorgt voor verslapping, vandaar dat je daar in het begin niet zo'n last van hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wel voor aambeien(en zelfs daar heb ik geen last van
)
Oh joh! Kan dat toch nog veranderen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:18 schreef Skoap het volgende:
Naja die van mij lag dus in mijn bekken, maar nu niet meerDus toch een soort van opstijgen
Maar echt standaard gedrag is dat dus niet...
Na 16 weken wordt de HCG minder, maar ik vind de progesteron beduidend minder vervelendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:31 schreef Spirit82 het volgende:
He gets dus het wordt gewoon nog leuker de komende maanden... ik dacht dat je na 12 weken het ergste erop had zitten
Morgen om 11:20quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh joh! Kan dat toch nog veranderen?
Hoe laat moet je trouwens weer langs t zhuis?
Oww my dat herken ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
Ow shit met mn zwangerhoofd compleet vergeten dat er vandaag een monteur langskwam voor de ventilatie. Loop ik hier in mn meest wijde joggingbroek met mn haar door de war en geen makeup op. En ik moest zelfs waar hij naast stond mn piesflessen van mvm nog even snel weghalen zodat hij bij de ventilatie kwam
Niet dat het een knappe man is, maar ik heb me wel eens charmanter gevoeld
Ik heb serieus overwogen om me nog even snel om te kleden, maar toen dacht ik: ach, ik ben toch al zwangerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Oww my dat herken ik![]()
Trek je de voordeur open in je aller charmanste zondagochtend kloffie![]()
Zou helemaal erg zijn als het een lekker ding was![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Ben je daar gelijk na je bevalling weer vanaf trouwens?![]()
Want ja, het is wel iets hormonaals en ik kan me niet voorstellen dat die a la minute je lijf uit zijn als je je kindje hebt uitgepoept.
Ik heb tijdens mijn bevalling nog een dikke slok Maalox gehad, tussen de ontsluitingsweeen doorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Helaas niet inderdaad...ik heb nog een paar dagen Rennies nodig gehad.
HAHAHA dussssquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:31 schreef Spirit82 het volgende:
He gets dus het wordt gewoon nog leuker de komende maanden... ik dacht dat je na 12 weken het ergste erop had zitten
Dat denk ik nu dus ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb serieus overwogen om me nog even snel om te kleden, maar toen dacht ik: ach, ik ben toch al zwanger
Oh hier niet hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik draag echt alleen op vrijdag mn djmo-outfit... maar dat is meer omdat ik dan in de ochtend ga zwemmen en de rest van de dag gewoon echt bezig ben met de kinderen en de was... De rest van de dagen zit er minimaal 6cm plamuur op mn bakkes..
Vandaag had ik toevallig wat meer tijd, dus vanmorgen iets meer tijd kunnen besteden aan haar en makeup... Toevallig vandaag dat ik er dan net bij wordt geroepen in een bespreking...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh hier niet hoor![]()
Sowieso maximaal potlood/mascara. Ik vind plamuur echt vreselijk zitten. Al zou het op sommige dagen best aan mijn hoofd besteed zijn![]()
En ik heb een paar fijne joggingbroeken waarin ik best de deur durf open te doen. Met een strak topje erboven dan
The Oatmealquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Suikertante het volgende:
Haha oke naar mijn werk ga ik niet in joggingbroek, dan besteed ik wel tijd aan mijn looks, maar voornamelijk aan mijn kleding, ben niet zo make-uppig. Thuis spreek ik mijn klanten alleen telefonisch
Zo erg als dit is het nog net niet![]()
Dat. Ik heb ALTIJD mascara op en ik kleur mn wenkbrauwen bij (SSSHHHTT!!! nee niet van die clownsboogjes maar heb gewoon niet zo'n dichte wenkbrauwen ja) en als ik zoals nu een vreselijk afzichtelijke pukkelkop heb, doe ik ook wat foundation en poeder op. Maar nu zag die man me dus met kale wenkbrauwen en ontelbare rode pukkelvlekken in mijn witte gezichtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zonder op zn minst mascara voel ik me trouwens wel heel naakt.
Nee. Dat mot ik niet.quote:
Das wel een goede... Die was best lekker.quote:
Oh, wenkbrauwen kleur ik ook een beetje bij. Valt volgens mij niet echt op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat. Ik heb ALTIJD mascara op en ik kleur mn wenkbrauwen bij (SSSHHHTT!!! nee niet van die clownsboogjes maar heb gewoon niet zo'n dichte wenkbrauwen ja) en als ik zoals nu een vreselijk afzichtelijke pukkelkop heb, doe ik ook wat foundation en poeder op. Maar nu zag die man me dus met kale wenkbrauwen en ontelbare rode pukkelvlekken in mijn witte gezicht![]()
Maar ach, ik ben toch al zwanger![]()
Waarom drink jij cola en geen bitter lemon? Omdat je de smaak van cola lekker vindt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap het idee achter alcoholvrije drank niet zo goed... dan kun je toch net zo goed cola of water ofzo drinken? Daar zit ook geen drank in.
Het gaat mij om de alcohol... Daarom vind ik alcoholvrij helemaal kut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Estrys het volgende:
Het gaat mij om de smaak niet om de alcohol.
Gratis doos?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg net een berichtje van Baby-Dump dat mijn bestelling gereed is voor verzending.
Maar ik heb niks besteld![]()
Dus neem aan foutje.
Dat, of een extreme vorm van zwangerschapsdementie
Kan ik me niet voorstellen, dan komen ze het ook nog eens gratis en voor niks thuis afleveren. Heb namelijk een track&trace code gekregen (die het nog niet doet, maar dat kan blijkbaar heel goed als 'je' vandaag pas hebt besteld).quote:
Oh, heb trouwens wel een mail ontvangen van de Etos. Daar mag ik ook zo'n doos gaan ophalenquote:
Volgens mij is dat dezelfde (etos doos).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen de felicitas doos...
En een hoop rommel zit erin, maar boeie.. Het ligt in de kast, leesvoer voor verlof.
Ik heb een klantenkaart... maar geen doos.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde (etos doos).
Ik vond het Kruidvat pakker leukMoet je klantenkaart voor hebben. Sowieso geen bergen foldertjes, maar gewoon een tasje met daarin een (kleine) fles, zinkzalf en een pak luiers. Gewoon lekker bruikbaar
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Estrys het volgende:
Ik haal geen dozen op. Zit ik weer tot in lengte van dagen met die spam te kijken.
'If it's free, you're the product'
Moet je aanvragen, online (als ik het me goed herinner). En dan krijg je weer een mailtje terug, waarmee je die tas kunt ophalen. Zoiets was het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een klantenkaart... maar geen doos.
Ow ja, ik kreeg toen ook zo'n Felicitas mens over de vloer...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Estrys het volgende:
Ik haal geen dozen op. Zit ik weer tot in lengte van dagen met die spam te kijken.
'If it's free, you're the product'
Die heb ik ook gehad. Zonder dozen aan te vragen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ow ja, ik kreeg toen ook zo'n Felicitas mens over de vloer...
Moet je inlggen met die kaart en aangeven dat je zwanger bent. Krijg je 6-8 weken van te voren een bericht dat je een pak luiers, creme en fles kan ophalen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een klantenkaart... maar geen doos.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ladies, wil iemand mij uit de OP halen.
Net te horen gekregen dat m'n HCG niet voldoende gestegen is. Van 726 naar 940 in 4 dagen. Nu is het wachten op de mk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |