Kotex die zwarte verpakking inderdaad. Prima spul.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Suikertante het volgende:
Zodra ik maandverband of inlegkruisjes indoe heb ik een schimmelinfectie, nu heeft mijn VK getipt dat Kotex nog steeds gewoon van fijn materiaal is. Van de week gekocht, en wat een feest!
Ik liep elke dag met een extra onderbroek in mijn handtas
Natuur spons tampons bestaan ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wist niet eens dat wasbaar maandverband bestond
En die moet je daarna dus ook uitwassen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Natuur spons tampons bestaan ook.
Of vampierenthee van trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En die moet je daarna dus ook uitwassen?
Geloof toch dat dat niet helemaal mijn ding is...
of niet, maar daar wordt het alleen maar ranziger vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En die moet je daarna dus ook uitwassen?
Kraamzuivering hoef ik niet zo nodig in m'n machine.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:16 schreef freecell het volgende:
Ja,suikertante, dat was ook mijn punt. Jeuken!
En Kotex werkt inderdaad ook een stuk beter dan gewoon, maar ik vind het zo dik
En ik was toch al luiers, dus waarom dan niet mijn maandverband ook
Overigens gebruik ik het niet als enige, maar meer als inlegkruisje, dus heel erg goor is het over het algemeen niet
En de moederkoekjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nom! Lekker voor bij de placentataart
Tena lady. Echt wat een uitvinding is dat. Dunne inleggers en die kunnen behoorlijk wat hebben. Zonder kan ik niet sporten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef Kyara het volgende:
met inlegkruisjes alleen red ik het niet meer. ik moest net niezen en ik kon meteen een andere legging aantrekken
Maar die zijn dan weer met plastic toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tena lady. Echt wat een uitvinding is dat. Dunne inleggers en die kunnen behoorlijk wat hebben. Zonder kan ik niet sporten.
ik kon ze niet vinden bij de inlegkruisjes dus ik heb die alldays dingen voor urineverlies maar weer gekocht. Plaatje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tena lady. Echt wat een uitvinding is dat. Dunne inleggers en die kunnen behoorlijk wat hebben. Zonder kan ik niet sporten.
De zooi van de kraamverbanden-tijd ik ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kraamzuivering hoef ik niet zo nodig in m'n machine.
Alleen afscheiding is ander verhaal.
Tena staat toch wel gewoon bij de inlegkruisjes en maandverband schap. En je hebt van heel licht verlies, tot luiers die je bij de apotheek moet halen. En alles ertussen in dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik kon ze niet vinden bij de inlegkruisjes dus ik heb die alldays dingen voor urineverlies maar weer gekocht. Plaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |