Niet om het één of ander, maar wie doet dat verwijderen en welke voorzorgsmaatreglen worden er getroffen? Indien het ruw gebeurt, heb je kans dat de sporen van de zwam, worden verspreid door het huis dat de zwam dus op hogere plekken weer vrolijk voortwoekerd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef zwammetje het volgende:
Morgen wordt er een deel van de vloer verwijderd.
Niks, maar die zijn hier logischerwijs niet zichtbaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:24 schreef zwammetje het volgende:
Wat is er mis met het sturen van een DM?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:24 schreef zwammetje het volgende:
Wat is er mis met het sturen van een DM?
Ik moest even lachenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks, maar die zijn hier logischerwijs niet zichtbaar
Er valt hier veel te lachen:quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef zwammetje het volgende:
Er valt hier niets te lachen. En zo;n PM is zo gek nog niet. Kreeg tenminste een serieuze reactie terug.
Ik ben echter zo netjes het niet te doen je je serieus antwoord te gevenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef zwammetje het volgende:
heb een aantal reacties gehad en die beantwoord, maar ik zie dat nergens terug. Wat doe ik fout?
Maar niet zichtbaar voor iedereen. Wanneer een reactie zichtbaar is voor iedereen, kunnen anderen daar ook weer op reageren en meer kennis delenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef zwammetje het volgende:
Er valt hier niets te lachen. En zo;n PM is zo gek nog niet. Kreeg tenminste een serieuze reactie terug.
Nou ze doen wel meer... hoor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:05 schreef vosss het volgende:
Ow dus dát doet Rentokil?!
Ik zie die auto's al jaren met enige regelmaat voorbij komen, maar ik heb nooit geweten wat voor bedrijf dat nou precies was en wat ze deden.
Thanks voor de info
Ik heb Iridal's topic doorgelezen en mij over die OT (zie hierboven) verbaasd. Lekkage aan het dak waardoor huiszwam onder de vloer is gaan groeien? En het dak verder onaangetast is gebleven?quote:Na een lekkage aan mijn dak is er in mijn huis huiszwam onder de houten vloer gaan groeien. Huiszwam is zeer schadelijk voor hout, en kan in korte tijd het hout ernstig verzwakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |