PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Bedankt voor het wedstrijdverslag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:58 schreef ThatDutch het volgende:
En jahoor. 2 ballen op de lat, en nu staat t weer gelijk -.-
Ik heb in 3-5-2 nog maar 1x gescoord met mijn CDM's.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
Mwah zit te denken of ik eigenlijk meer met CDM's of CAM's schiet. In 433 schiet ik meestal met mijn LCAM en RCAM in 352 zou ik het niet weten
Zet hem wel op CAM jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb in 3-5-2 nog maar 1x gescoord met mijn CDM's.
Al is het ook gewoon mijn slechtst presterende team, maar vorig jaar had ik wel een fijne 3-5-2 en daar scoorden ze ook amper.
In 4-2-3-1 scoren ze wel veel bij mij.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
daar is Kent om het topic te stelen. Right on time
Nog bezig met de match. Tryhard mode is on.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedankt voor het wedstrijdverslag.
Ja interessant hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Nog bezig met de match. Tryhard mode is on.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[18:00:26] P4L: als je toch unlimited geld hebt zou ik voor lloris gaan
[18:00:40] Lex Veldhuis: volgens mij heb ik die een keer gequickselled
nee tuurlijk niet, Feyenoorder Free Zonequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nog steeds geen Singh
verder wel een prima team hoor
26e gister, not bad, not bad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
best vaak wanneer ik naar dit topic kijjk: Dagcijfers #225 Geen SC , dan word ik gewoon ineens verdrietig
omdat ie slecht isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lange tijd al niet meer aan gedacht.
Waarom speelt hij nooit?
Ik dacht dat hij juist zo behendig en snel was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
voor de toekomst jonguh! althans dat zeggen ze
Niet goed genoeg/te veel concurrentie op het middenveld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom speelt hij nooit?
16quote:
No life en je zit pas 4 Havoquote:
die is niks waard manquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende net een silver pack met Messi links en Ox rechts (en Messi stond dus op het pack dat ik opende) en dat leverde dit op:
[ afbeelding ]
Dat heeft te maken met?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch wel 5k in 4-3-3 dus ik maak alsnog winst met dit pack.
Ik had meer verwacht omdat hij 89 pace heeft en in de BPL speelt maar helaas. Maar het is toch nog best goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]netjes. Ik ken de prijzen niet. Ik lul maar wat
wat denk je zelf ?quote:
Omdat het een hele matige speler is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom speelt hij nooit?
Durf ik niet te zeggen. Heb hem daarvoor nog te weinig in actie gezien. Hij zal vast wel wat kunnen anders hadden ze hem niet gekocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat het een hele matige speler is.
dan verdien je het gewoonquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Covati het volgende:
Wow, heb ik weer.
Ik domineer een try hard (bazenteam met 41chem) moet ik eten dus 10 minuten later mijn ma boos, gooit ze het stroom van mijn kamer eraf
Meer fifa points dan coinsquote:
Wat een bazen moederquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Covati het volgende:
Wow, heb ik weer.
Ik domineer een try hard (bazenteam met 41chem) moet ik eten dus 10 minuten later mijn ma boos, gooit ze het stroom van mijn kamer eraf
Thanks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#fr2bmDlqmJC:360
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thanks.
hihi je hebt trouwens meer fifa pts dan coins
het is nog wel de oude versie, zonder Vaz Te
quote:
Onverwachte meevaller. Die messi-ox combo werkt dus ook bij silverquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laagste BIN is 1.4k dus ja, hij is wel iets waard.
Maar het was toch Ox links en Messi rechts? Dit is andersomquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Onverwachte meevaller. Die messi-ox combo werkt dus ook bij silver
Heb hem wel op tijd gekocht. Vorige week was hij 160k en lager en nu is die weer 20k gestegen.quote:
Dat is toch die pokerspelerquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[18:00:26] P4L: als je toch unlimited geld hebt zou ik voor lloris gaan
[18:00:40] Lex Veldhuis: volgens mij heb ik die een keer gequickselled
yooooquote:
ja manquote:
Ik ben slecht. Zeg maar als die klaar is, dan gaan we knallen|!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel tegen Agbonlahor wil spelenIk heb tot nu toe dit
[ afbeelding ]
Oh zo krijgt Bannan geen 9.quote:
Nee, is voor jou. Ik heb ze sowieso al in andere teams. Geen leuke hybrid?quote:
Nee man, al kan ik best fappen op de bars van Rick Rossquote:
ik had geen zin in een 3750 pack dus heb ik Ox maar gekochtquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar het was toch Ox links en Messi rechts? Dit is andersomIk had nog wel 2000c en een 74 rated BraSilver GK die helaas niet veel waard is (overigens stond Ox toen niet rechts)
Ga je het dan ook streamen? Ik moet nog bedenken wie ik in de spits zet, en ik wil er niet teveel aan uitgeven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben slecht. Zeg maar als die klaar is, dan gaan we knallen|!
Had je nog een alternatief gevonden voor die cam met 30 passing?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, is voor jou. Ik heb ze sowieso al in andere teams. Geen leuke hybrid?
Nee, het speelt prima dus boeie. Heb jij het team al bij elkaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Had je nog een alternatief gevonden voor die cam met 30 passing?
nee echt een kuthybridquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, is voor jou. Ik heb ze sowieso al in andere teams. Geen leuke hybrid?
Ik zal nog een keer mijn best doen voor jou.quote:
Alleen nog M'voto. Die is duurstequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, het speelt prima dus boeie. Heb jij het team al bij elkaar?
Kom clubs relbelgquote:
kut he als iemand al je teams afkraakt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer mijn best doen voor jou.
Topquote:
Je weet niet wat beastiality is volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh zo krijgt Bannan geen 9.
Dan misschien dit als voorhoede:
[ afbeelding ]
Pure Beastiality!!
Damnquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je weet niet wat beastiality is volgens mij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je weet niet wat beastiality is volgens mij![]()
![]()
![]()
![]()
geen Frimpongquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe het zo. Mijn Engelse bronzes heb ik op de bank gezet om te laten invallen
[ afbeelding ]
Beter is hij niet, maar denk wel dat veel mensen hem fijner zullen vinden. Al zijn de stats samen opgeteld wel beter dan die van Driesquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Wie zei er nou dat Babel beter is dan Mertens?
Kun je dat uitleggen, want de stats van Mertens zijn op veel vlakken beter.
Coquelin is beter want die doet altijd omhalen in het echtquote:
Oké hij is sterker en groter, maar ik speel 4-3-3. Dribbling is ook maar 1 puntje hoger, dus zou dat een groot verschil maken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter is hij niet, maar denk wel dat veel mensen hem fijner zullen vinden. Al zijn de stats samen opgeteld wel beter dan die van Dries
[ afbeelding ]
Als je in 4-3-2-1 speelt is Babel echt een soort extra spits. Sterk, lang, snel, hard schot en zijn goede dribbling icm strength zijn echt dodelijk in duels met verdedigers
Ze zijn allebei cheap, zou het gewoon even testen. Echt net wat je zelf fijn zal vinden denk ik. Mertens heeft betere crossing en is wat sneller en meer wendbaar. Betere weak foot is ook handig..Verschilt gewoon per persoonquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké hij is sterker en groter, maar ik speel 4-3-3. Dribbling is ook maar 1 puntje hoger, dus zou dat een groot verschil maken?
probeer ze gewoon allebei, zo duur zijn ze nou ook weer nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké hij is sterker en groter, maar ik speel 4-3-3. Dribbling is ook maar 1 puntje hoger, dus zou dat een groot verschil maken?
Oke zeg maar wanneer je er klaar voor bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn team is slecht en ik heb er nog geen wedstrijd mee gespeeld
Ik kan nu wel, ga jij inviten of moet ik dat doen? En ga je ook streamenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke zeg maar wanneer je er klaar voor bent
Speel je PS3 of xbox Rijst?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke zeg maar wanneer je er klaar voor bent
Vastloper...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Het staat vervaagd in beeld en ik kan niet op ok drukken
Iemand dit eerder gehad?
Het beeld draait nog wel gewoon over het voetbalveld...
Gewoon heel lang wachten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Het staat vervaagd in beeld en ik kan niet op ok drukken
Iemand dit eerder gehad?
Het beeld draait nog wel gewoon over het voetbalveld...
Streamen Rijst!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan nu wel, ga jij inviten of moet ik dat doen? En ga je ook streamen
druk op de start knop,, had ik ook een keerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Serieus? Of loop je gewoon te trollen..
Gewoon dashboarden. Lukt echt niet!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Streamquote:
Bedankt man!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef Covati het volgende:
[..]
druk op de start knop,, had ik ook een keer
Nee, gewoon lang wachten en inderdaad andere knoppen proberen. In ieder geval niet je spel opnieuw opstarten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Is al gelukt. Thx voor de hulpquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, gewoon lang wachten en inderdaad andere knoppen proberen. In ieder geval niet je spel opnieuw opstarten.
Aardig voetbalquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:06 schreef StijnDa het volgende:
Jong Nederland op RTL 7 live.
Kijkt iemand dat ooit? Is het leuk om te zien?
Kijk meestal wel als het ergens toe doet. Hebben vaak een aardige selectie, maar Cor Pot bakt er weinig van. Voetbal is meestal baggerslecht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:06 schreef StijnDa het volgende:
Jong Nederland op RTL 7 live.
Kijkt iemand dat ooit? Is het leuk om te zien?
Je maakt er geen profit mee. Je kunt alleen dingen voor 150BIN op de markt gooien. Google is je vriend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef Ferdii het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat je allemaal kan doen met CE? en wie heeft er een linkje met download?Nooit gebruikt, maar meer profit dan nu klinkt wel aantrekkelijk
gebruiken jullie hem op je main account? of met een 2de extra account?
Hmm okéquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk meestal wel als het ergens toe doet. Hebben vaak een aardige selectie, maar Cor Pot bakt er weinig van. Voetbal is meestal baggerslecht.
Noorwegen teamquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef BDIL het volgende:
Heeft niemand ideeën voor een ziek silver team ?( mogen er wel een paar zijn
)
Bazig:quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef BDIL het volgende:
)
Nee, heb het ff te druk met stage overdag....heb maar teampje gekochtquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoi doe je nog mee met Benzia pricefixen?
Is goed manquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Nee, heb het ff te druk met stage overdag....heb maar teampje gekocht
Ik ben eigenlijk over al mijn teams wel enthousiast, vooral de bovenste 2:quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef BDIL het volgende:
)
Opstelling Jong Oranje: Zoet, Leerdam, Bruma, Nuytinck, Blind, Van Haaren, Maher, Van Ginkel, Wijnaldum, De Jong, Cabralquote:
Blind.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Opstelling Jong Oranje: Zoet, Leerdam, Bruma, Nuytinck, Blind, Van Haaren, Maher, Van Ginkel, Wijnaldum, De Jong, Cabral
nee gelukkig niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:25 schreef stoereboii het volgende:
Iemand Walxie nog gezien? Was wel nog een toffe poster weet je wel, zo voor erbij zo.
Ja, op de xboxxxxxx.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:25 schreef stoereboii het volgende:
Iemand Walxie nog gezien? Was wel nog een toffe poster weet je wel, zo voor erbij zo.
Zakelijk trainen jwzquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Marcie zit in de fitnesstopics.
nee, 3/4 jaar geleden had ik nog geen xboxquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef stoereboii het volgende:
Ik mis eigenlijk wel de tijd van 3/4 jaar geleden, toen al die zooi met PS3 enzo nog nieuw was, die onwetendheid als kind. Hele dagen COD met vrienden en clans die nu uit elkaar zijn gevallen. Vind ik best jammer...
Maar ik heb nog connecties met mn vorige clan en ga proberen met Black Ops 2 de clan weer over te nemen en weer prachtige momenten te beleven als vrienden!![]()
Hebben jullie zo geen herinneringen?
Het doet me best wel wat moet ik eerlijk toegeven. Ik verlang weer naarquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, 3/4 jaar geleden had ik nog geen xbox
Wanneer is EpicDude ontstaan danquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, 3/4 jaar geleden had ik nog geen xbox
Zat jij op je 8ste al hele dagen COD te spelen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef stoereboii het volgende:
Ik mis eigenlijk wel de tijd van 3/4 jaar geleden, toen al die zooi met PS3 enzo nog nieuw was, die onwetendheid als kind. Hele dagen COD met vrienden en clans die nu uit elkaar zijn gevallen. Vind ik best jammer...
Maar ik heb nog connecties met mn vorige clan en ga proberen met Black Ops 2 de clan weer over te nemen en weer prachtige momenten te beleven als vrienden!![]()
Hebben jullie zo geen herinneringen?
Deze doet me eraan denken btw
Op mn 10de jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zat jij op je 8ste al hele dagen COD te spelen?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben nu ongeveer 10 jaar een actief gamer. Had het graag anders gezien zeker vroeger. Nu is het meer iets voor erbij, maar dat was het eerst niet. Heb ik toch mijn schoolperiode mee verneukt
Verdacht weinig idd. Ik ook maar eentjequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef Covati het volgende:
2 dagen bronze packen, geen een squad fitness
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je bent nog steeds onwetend godvergeten debiel
Ik al 3 in de laatste 2 uur....quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef Covati het volgende:
2 dagen bronze packen, geen een squad fitness
Speel nu toch cariere. Jij zit toch op Xbox?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar je zou nog wel online moeten kunnen gamen
Ik heb heel lang Tibia gedaan en dat is een mmorpg in 2d volgens mij. Was best leuk en deed het met wat vrienden. Ook heel wat mensen ontmoet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]? Wat heb je allemaal gespeeld dan?
Ik speel eigenlijk pas sinds 2 jaar echt actief FIFA, daarvoor af en toe wat andere voetbalspelletjes, maar daar zat nog niet zo veel tijd in als nu.
Zelfde hier jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu spendeer ik redelijk wat tijd aan Fifa, terwijl ik amper speel
WoW is de duivel. Heb het ook 5 jaar gespeeld, redelijk hardcore.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb heel lang Tibia gedaan en dat is een mmorpg in 2d volgens mij. Was best leuk en deed het met wat vrienden. Ook heel wat mensen ontmoet.
Daarna heb ik denk ik 6 jaar WoW gespeeld met daartussen Fifa, CoD, battlefield etc.
Nu spendeer ik redelijk wat tijd aan Fifa, terwijl ik amper speel
Ik moest altijd rond 10 uur de hond uitlaten en dan was ik aan het raidenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
WoW is de duivel. Heb het ook 5 jaar gespeeld, redelijk hardcore.
Ik ga hetzelfe doen als jou, wil met eerlijk verdiend geld het niet verspillen aan packs maar op deze makkelijke manier kan ik toch elke dag (of om de twee dagen als ik geen tijd heb) een pack kopen. Moet toch wel eens iets goed uit te halen zijn als ik dit het hele jaar blijf doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Vergeten een puush te maken, maar de daily pack was uberkut vandaag. 3 non shiny spelers, alleen maar troep
Shiny silver contract ook
Ik heb tijdens TBC en WotLK gewoon jaren op m'n kamer geleefd, kwam bijna niet beneden en dergelijke. Echt niet normaal hoe verslaafd ik was. Toen was het op een dag ineens klaar voor me, ik speel nu nog af en toe voor de lol maar echt nooit meer hardcore.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest altijd rond 10 uur de hond uitlaten en dan was ik aan het raiden. Mijn ouders waren er ook op tegen dat ik weinig beneden kwam en als je van 7 tot 11 raid of nog later, dan kan je niet zomaar weglopen.
Heb wel spijt van een aantal periodes
Sinds ik ben begonnen toch een Yaya Toure eruit gehaald al..Nu 10 dagen bezig ofzo. Rendabel zal het wel niet zijn tenzij ik een keer echt geluk heb, maar het is wel leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfe doen als jou, wil met eerlijk verdiend geld het niet verspillen aan packs maar op deze makkelijke manier kan ik toch elke dag (of om de twee dagen als ik geen tijd heb) een pack kopen. Moet toch wel eens iets goed uit te halen zijn als ik dit het hele jaar blijf doen
Zag het ja, moet toch wel eens in het jaar een grote vis uitkomen (zelfs eens op een maand ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds ik ben begonnen toch een Yaya Toure eruit gehaald..dan kan ik al even vooruit
Gewoon met bronze packs joh, appeltje eitje. 1 keer per uur zet je het er even op tot je tradepile vol is en na een paar rondjes heb je het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb vandaag niet eens 7,5k bij elkaar getrade. Heb niet eens 7,5k volgens mij dus ik zou niet hetzelfde kunnen doen
Ik pak max 3k per ronde en daar moeten een aantal packs vanaf, dus ik snap niet waar die hele profit vandaan komt bij anderen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon met bronze packs joh, appeltje eitje. 1 keer per uur zet je het er even op tot je tradepile vol is en na een paar rondjes heb je het.
Verschillende accountsquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik pak max 3k per ronde en daar moeten een aantal packs vanaf, dus ik snap niet waar die hele profit vandaan komt bij anderen.
Heb het op mijn andere account wel, maar het gaat alleen wat sneller als je ook wat uit je pakje krijgt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
Ik krijg binnenkort wss een eigen computer
ik zit op xbox jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Speel nu toch cariere. Jij zit toch op Xbox?
Als er iets fatsoenlijks bij zit qua spelers of squad fitness gaat het sowieso hard, maar als je in een gemiddelde pack5 150c kutspelers hebt en een shiny contract dan zit je al op een kleine 1000c. Met af en toe een player fitness die 400 waard is gaat het nog veel snellerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik pak max 3k per ronde en daar moeten een aantal packs vanaf, dus ik snap niet waar die hele profit vandaan komt bij anderen.
Heb het op mijn andere account wel, maar het gaat alleen wat sneller als je ook wat uit je pakje krijgt.
Dan begrijp ik het, ouders die een beetje overreacten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja wat?
Ik mocht het niet hebben ivm verslaving maar krijg er nu toch een
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef Covati het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het, ouders die een beetje overreacten.
Je krijgt een eigen PC!
Criscito LB wellicht? Of Armero? Verder wel een geil team..vind alleen De Ceglie echt niet fijn persoonlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Zo maar even dit team uitproberen...
[ afbeelding ]
Eerst even de kaart kwijtraken.
Heel handig om dat hier openbaar te plaatsenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef baswijchen het volgende:
odjidja-ofoe handelen gaat lekkorrr
Ik heb Armero ook in de goede formatie, weet eigenlijk niet waarom hij nu in mijn 2e team staat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Criscito LB wellicht? Of Armero? Verder wel een geil team..vind alleen De Ceglie echt niet fijn persoonlijk
Oja Criscito kan natuurlijk niet, dom. Zit ff te slapenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb Armero ook in de goede formatie, weet eigenlijk niet waarom hij nu in mijn 2e team staat.
Nee geen rode kaart-intrek kaartenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Chambo voor 4000 gekocht. En dan denk je, he is dat niet veel? Nee want hij heeft 26 contract.
Is er tevens ook iets om te kopen voor als je een spelers met rode kaart hebt? Anders moet ik er een pauperspeler ingooien en ik betaal liever een klein beetje. Je hebt natuurlijk herstelkaarten voor blessures maar heb je dus ook herstelkaarten voor rode kaarten?
dat is wel veel, gouden contracten kosten 200 coins per stukquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Chambo voor 4000 gekocht. En dan denk je, he is dat niet veel? Nee want hij heeft 26 contract.
Is er tevens ook iets om te kopen voor als je een spelers met rode kaart hebt? Anders moet ik er een pauperspeler ingooien en ik betaal liever een klein beetje. Je hebt natuurlijk herstelkaarten voor blessures maar heb je dus ook herstelkaarten voor rode kaarten?
Heb er ook veel last van..echt bizar. Begon al te denken dat het aan mijn xbox lag, maar hoor het echt vaak..en op beide consoles.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, loopt dat aidsding alweer vast. Wtf is er mis met FIFA 13?
Zelfs CE faalt tegenwoordig. Soms slaat hij een 150bin over en houdt 'ie 'm gewoon op 150 sp.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er ook veel last van..echt bizar. Begon al te denken dat het aan mijn xbox lag, maar hoor het echt vaak..en op beide consoles.
Snel laten we naar een ander forum gaan die van online soccermanager schijnt de bom te zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij ookal?Dit worden donkere tijden voor ons
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij ookal?Dit worden donkere tijden voor ons
nergens last van hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelfs CE faalt tegenwoordig. Soms slaat hij een 150bin over en houdt 'ie 'm gewoon op 150 sp.
Ik andersomquote:
Dit, maar dan draadloos.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Laptops.manne chille beesten. 's avonds in bed lekker fappen en 's middags gewoon weer op 't bureautje aan de andere kant van de kamer. Rekbaar internetkabeltje dus boks.
Ja klopt maar Chambo is zelf ook niet goedkoop dus voor hetzelfde geld had ik misschien Chambo met 7 contracten gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel veel, gouden contracten kosten 200 coins per stuk
Een desktop voor CE en muziekquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke moet je gebruiken? #firstworldproblems
Het enige wat ik doe is internetten, filmpje kijken, muziek/films downloaden, CE natuurlijk en wil nog eens wat met fotoshop doen en filmpjes monteren. Volgens mij moet dat met een laptop ook wel te doen zijnquote:
Ik neem aan dat je dat op je rug ligt, een beetje overeind tegen een kussen aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Laptops.manne chille beesten. 's avonds in bed lekker fappen en 's middags gewoon weer op 't bureautje aan de andere kant van de kamer. Rekbaar internetkabeltje dus boks.
Gewoon laptop en iPad, dus liever een vaste desktopquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit een topic over geopend. Even zoeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat op je rug ligt, een beetje overeind tegen een kussen aan.
Ligt je laptop dan op je benen? Bij je voeteneind? Tussen je benen in?
Of ligt je op je zij en heb je je laptop naast je kussen staan?
Ik leg er een map onder en dan gaatie op mijn schootquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat op je rug ligt, een beetje overeind tegen een kussen aan.
Je kan ook gewoon op bureau zetten en fappequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mijne is in 7 minuten doodquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef zerokil het volgende:
Laptop met super lange batterij zou pas chill zijn
ahhahahahahahahhquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
ha ha hee gerda ga onde rzijn benen staan dat is vast goe d voor de dokumenterre ha ha
[ afbeelding ]
Hele principe van een laptop is weg als die accu ruk isquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mijne na een ander half uur. en dat vind ik al kut
FUT webapp op de iPadquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Daarom..
Als je nou normaal kon futten op een ipad was het ook goed maarja.
Die kan je vervangen natuurlijk en ik zit altijd naast een stopcontact.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hele principe van een laptop is weg als die accu ruk is
Het is zo oncomfortabel dat je je ribbenkast er van verdenkt misvormd te raken maar toch:quote:
quote:
Geen 90 euro voor over, en dat snoer meeslepen is kutquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die kan je vervangen natuurlijk en ik zit altijd naast een stopcontact.
Ja die kut app voor Idevice..quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FUT webapp op de iPad
lekkerder dan op de laptop vind ik zelfs
quote:
Neenquote:
Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is zo oncomfortabel dat je je ribbenkast er van verdenkt misvormd te raken maar toch:
[..]![]()
![]()
Maar je ligt dus op je zij en moet met links fappen omdat rechts je gewicht moet ondersteunen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onmogelijk, met links fappen heeft bij mij gewoon geen nut.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Anonymous61 het volgende:
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUT13 24/7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |