PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Bedankt voor het wedstrijdverslag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:58 schreef ThatDutch het volgende:
En jahoor. 2 ballen op de lat, en nu staat t weer gelijk -.-
Ik heb in 3-5-2 nog maar 1x gescoord met mijn CDM's.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
Mwah zit te denken of ik eigenlijk meer met CDM's of CAM's schiet. In 433 schiet ik meestal met mijn LCAM en RCAM in 352 zou ik het niet weten
Zet hem wel op CAM jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb in 3-5-2 nog maar 1x gescoord met mijn CDM's.
Al is het ook gewoon mijn slechtst presterende team, maar vorig jaar had ik wel een fijne 3-5-2 en daar scoorden ze ook amper.
In 4-2-3-1 scoren ze wel veel bij mij.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
daar is Kent om het topic te stelen. Right on time
Nog bezig met de match. Tryhard mode is on.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedankt voor het wedstrijdverslag.
Ja interessant hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Nog bezig met de match. Tryhard mode is on.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[18:00:26] P4L: als je toch unlimited geld hebt zou ik voor lloris gaan
[18:00:40] Lex Veldhuis: volgens mij heb ik die een keer gequickselled
nee tuurlijk niet, Feyenoorder Free Zonequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nog steeds geen Singh
verder wel een prima team hoor
26e gister, not bad, not bad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
best vaak wanneer ik naar dit topic kijjk: Dagcijfers #225 Geen SC , dan word ik gewoon ineens verdrietig
omdat ie slecht isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lange tijd al niet meer aan gedacht.
Waarom speelt hij nooit?
Ik dacht dat hij juist zo behendig en snel was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
voor de toekomst jonguh! althans dat zeggen ze
Niet goed genoeg/te veel concurrentie op het middenveld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom speelt hij nooit?
16quote:
No life en je zit pas 4 Havoquote:
die is niks waard manquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende net een silver pack met Messi links en Ox rechts (en Messi stond dus op het pack dat ik opende) en dat leverde dit op:
[ afbeelding ]
Dat heeft te maken met?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch wel 5k in 4-3-3 dus ik maak alsnog winst met dit pack.
Ik had meer verwacht omdat hij 89 pace heeft en in de BPL speelt maar helaas. Maar het is toch nog best goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]netjes. Ik ken de prijzen niet. Ik lul maar wat
wat denk je zelf ?quote:
Omdat het een hele matige speler is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom speelt hij nooit?
Durf ik niet te zeggen. Heb hem daarvoor nog te weinig in actie gezien. Hij zal vast wel wat kunnen anders hadden ze hem niet gekocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat het een hele matige speler is.
dan verdien je het gewoonquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Covati het volgende:
Wow, heb ik weer.
Ik domineer een try hard (bazenteam met 41chem) moet ik eten dus 10 minuten later mijn ma boos, gooit ze het stroom van mijn kamer eraf
Meer fifa points dan coinsquote:
Wat een bazen moederquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Covati het volgende:
Wow, heb ik weer.
Ik domineer een try hard (bazenteam met 41chem) moet ik eten dus 10 minuten later mijn ma boos, gooit ze het stroom van mijn kamer eraf
Thanks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#fr2bmDlqmJC:360
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thanks.
hihi je hebt trouwens meer fifa pts dan coins
het is nog wel de oude versie, zonder Vaz Te
quote:
Onverwachte meevaller. Die messi-ox combo werkt dus ook bij silverquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laagste BIN is 1.4k dus ja, hij is wel iets waard.
Maar het was toch Ox links en Messi rechts? Dit is andersomquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Onverwachte meevaller. Die messi-ox combo werkt dus ook bij silver
Heb hem wel op tijd gekocht. Vorige week was hij 160k en lager en nu is die weer 20k gestegen.quote:
Dat is toch die pokerspelerquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[18:00:26] P4L: als je toch unlimited geld hebt zou ik voor lloris gaan
[18:00:40] Lex Veldhuis: volgens mij heb ik die een keer gequickselled
yooooquote:
ja manquote:
Ik ben slecht. Zeg maar als die klaar is, dan gaan we knallen|!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel tegen Agbonlahor wil spelenIk heb tot nu toe dit
[ afbeelding ]
Oh zo krijgt Bannan geen 9.quote:
Nee, is voor jou. Ik heb ze sowieso al in andere teams. Geen leuke hybrid?quote:
Nee man, al kan ik best fappen op de bars van Rick Rossquote:
ik had geen zin in een 3750 pack dus heb ik Ox maar gekochtquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar het was toch Ox links en Messi rechts? Dit is andersomIk had nog wel 2000c en een 74 rated BraSilver GK die helaas niet veel waard is (overigens stond Ox toen niet rechts)
Ga je het dan ook streamen? Ik moet nog bedenken wie ik in de spits zet, en ik wil er niet teveel aan uitgeven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben slecht. Zeg maar als die klaar is, dan gaan we knallen|!
Had je nog een alternatief gevonden voor die cam met 30 passing?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, is voor jou. Ik heb ze sowieso al in andere teams. Geen leuke hybrid?
Nee, het speelt prima dus boeie. Heb jij het team al bij elkaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Had je nog een alternatief gevonden voor die cam met 30 passing?
nee echt een kuthybridquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, is voor jou. Ik heb ze sowieso al in andere teams. Geen leuke hybrid?
Ik zal nog een keer mijn best doen voor jou.quote:
Alleen nog M'voto. Die is duurstequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, het speelt prima dus boeie. Heb jij het team al bij elkaar?
Kom clubs relbelgquote:
kut he als iemand al je teams afkraakt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer mijn best doen voor jou.
Topquote:
Je weet niet wat beastiality is volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh zo krijgt Bannan geen 9.
Dan misschien dit als voorhoede:
[ afbeelding ]
Pure Beastiality!!
Damnquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je weet niet wat beastiality is volgens mij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je weet niet wat beastiality is volgens mij![]()
![]()
![]()
![]()
geen Frimpongquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe het zo. Mijn Engelse bronzes heb ik op de bank gezet om te laten invallen
[ afbeelding ]
Beter is hij niet, maar denk wel dat veel mensen hem fijner zullen vinden. Al zijn de stats samen opgeteld wel beter dan die van Driesquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Wie zei er nou dat Babel beter is dan Mertens?
Kun je dat uitleggen, want de stats van Mertens zijn op veel vlakken beter.
Coquelin is beter want die doet altijd omhalen in het echtquote:
Oké hij is sterker en groter, maar ik speel 4-3-3. Dribbling is ook maar 1 puntje hoger, dus zou dat een groot verschil maken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter is hij niet, maar denk wel dat veel mensen hem fijner zullen vinden. Al zijn de stats samen opgeteld wel beter dan die van Dries
[ afbeelding ]
Als je in 4-3-2-1 speelt is Babel echt een soort extra spits. Sterk, lang, snel, hard schot en zijn goede dribbling icm strength zijn echt dodelijk in duels met verdedigers
Ze zijn allebei cheap, zou het gewoon even testen. Echt net wat je zelf fijn zal vinden denk ik. Mertens heeft betere crossing en is wat sneller en meer wendbaar. Betere weak foot is ook handig..Verschilt gewoon per persoonquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké hij is sterker en groter, maar ik speel 4-3-3. Dribbling is ook maar 1 puntje hoger, dus zou dat een groot verschil maken?
probeer ze gewoon allebei, zo duur zijn ze nou ook weer nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké hij is sterker en groter, maar ik speel 4-3-3. Dribbling is ook maar 1 puntje hoger, dus zou dat een groot verschil maken?
Oke zeg maar wanneer je er klaar voor bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn team is slecht en ik heb er nog geen wedstrijd mee gespeeld
Ik kan nu wel, ga jij inviten of moet ik dat doen? En ga je ook streamenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke zeg maar wanneer je er klaar voor bent
Speel je PS3 of xbox Rijst?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke zeg maar wanneer je er klaar voor bent
Vastloper...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Het staat vervaagd in beeld en ik kan niet op ok drukken
Iemand dit eerder gehad?
Het beeld draait nog wel gewoon over het voetbalveld...
Gewoon heel lang wachten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Het staat vervaagd in beeld en ik kan niet op ok drukken
Iemand dit eerder gehad?
Het beeld draait nog wel gewoon over het voetbalveld...
Streamen Rijst!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan nu wel, ga jij inviten of moet ik dat doen? En ga je ook streamen
druk op de start knop,, had ik ook een keerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Serieus? Of loop je gewoon te trollen..
Gewoon dashboarden. Lukt echt niet!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Streamquote:
Bedankt man!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef Covati het volgende:
[..]
druk op de start knop,, had ik ook een keer
Nee, gewoon lang wachten en inderdaad andere knoppen proberen. In ieder geval niet je spel opnieuw opstarten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Is al gelukt. Thx voor de hulpquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, gewoon lang wachten en inderdaad andere knoppen proberen. In ieder geval niet je spel opnieuw opstarten.
Aardig voetbalquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:06 schreef StijnDa het volgende:
Jong Nederland op RTL 7 live.
Kijkt iemand dat ooit? Is het leuk om te zien?
Kijk meestal wel als het ergens toe doet. Hebben vaak een aardige selectie, maar Cor Pot bakt er weinig van. Voetbal is meestal baggerslecht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:06 schreef StijnDa het volgende:
Jong Nederland op RTL 7 live.
Kijkt iemand dat ooit? Is het leuk om te zien?
Je maakt er geen profit mee. Je kunt alleen dingen voor 150BIN op de markt gooien. Google is je vriend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef Ferdii het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat je allemaal kan doen met CE? en wie heeft er een linkje met download?Nooit gebruikt, maar meer profit dan nu klinkt wel aantrekkelijk
gebruiken jullie hem op je main account? of met een 2de extra account?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |