PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Bedankt voor het wedstrijdverslag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:58 schreef ThatDutch het volgende:
En jahoor. 2 ballen op de lat, en nu staat t weer gelijk -.-
Ik heb in 3-5-2 nog maar 1x gescoord met mijn CDM's.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
Mwah zit te denken of ik eigenlijk meer met CDM's of CAM's schiet. In 433 schiet ik meestal met mijn LCAM en RCAM in 352 zou ik het niet weten
Zet hem wel op CAM jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb in 3-5-2 nog maar 1x gescoord met mijn CDM's.
Al is het ook gewoon mijn slechtst presterende team, maar vorig jaar had ik wel een fijne 3-5-2 en daar scoorden ze ook amper.
In 4-2-3-1 scoren ze wel veel bij mij.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
daar is Kent om het topic te stelen. Right on time
Nog bezig met de match. Tryhard mode is on.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedankt voor het wedstrijdverslag.
Ja interessant hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Nog bezig met de match. Tryhard mode is on.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[18:00:26] P4L: als je toch unlimited geld hebt zou ik voor lloris gaan
[18:00:40] Lex Veldhuis: volgens mij heb ik die een keer gequickselled
nee tuurlijk niet, Feyenoorder Free Zonequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nog steeds geen Singh
verder wel een prima team hoor
26e gister, not bad, not bad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
best vaak wanneer ik naar dit topic kijjk: Dagcijfers #225 Geen SC , dan word ik gewoon ineens verdrietig
omdat ie slecht isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lange tijd al niet meer aan gedacht.
Waarom speelt hij nooit?
Ik dacht dat hij juist zo behendig en snel was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
voor de toekomst jonguh! althans dat zeggen ze
Niet goed genoeg/te veel concurrentie op het middenveld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom speelt hij nooit?
16quote:
No life en je zit pas 4 Havoquote:
die is niks waard manquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende net een silver pack met Messi links en Ox rechts (en Messi stond dus op het pack dat ik opende) en dat leverde dit op:
[ afbeelding ]
Dat heeft te maken met?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch wel 5k in 4-3-3 dus ik maak alsnog winst met dit pack.
Ik had meer verwacht omdat hij 89 pace heeft en in de BPL speelt maar helaas. Maar het is toch nog best goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]netjes. Ik ken de prijzen niet. Ik lul maar wat
wat denk je zelf ?quote:
Omdat het een hele matige speler is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom speelt hij nooit?
Durf ik niet te zeggen. Heb hem daarvoor nog te weinig in actie gezien. Hij zal vast wel wat kunnen anders hadden ze hem niet gekocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat het een hele matige speler is.
dan verdien je het gewoonquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Covati het volgende:
Wow, heb ik weer.
Ik domineer een try hard (bazenteam met 41chem) moet ik eten dus 10 minuten later mijn ma boos, gooit ze het stroom van mijn kamer eraf
Meer fifa points dan coinsquote:
Wat een bazen moederquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Covati het volgende:
Wow, heb ik weer.
Ik domineer een try hard (bazenteam met 41chem) moet ik eten dus 10 minuten later mijn ma boos, gooit ze het stroom van mijn kamer eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |