Beste FOK!'ers.
Sommigen van jullie kom ik na middernacht regelmatig tegen in de nachtbagger. Jullie zullen dan ook weten dat ik soms even een lekkere scheldparade op mijn bed richt. Het zit namelijk zo.
TS heeft een heerlijk bed, lekker zacht en stylish. Het enige probleem is dat er geen 'kant' aan zit. Het is echt gewoon een boxspring zonder zijkanten. Hierdoor heb ik dus geen plek om lekker tegenaan te leunen. Ook tegen de muren aanzitten is geen optie omdat appel en omdat het schuin afloopt. Verder zitten er wieltjes onder mijn epische bed en kan ik dus niet te hard tegen de muur leunen omdat ik anders mijn kamer doorsjees.De enige optie die overblijft om in bed te FOK!'en is dus de volgende:
![28ckrig.png]()
Je kunt je voorstellen dat dit niet erg gemakkelijk lig, omdat ik met mijn rechterarm op mijn bed leun, typ en moet muizen. Deze houding geeft een oncomfortabele druk op mijn borst aangezien mijn arm lui is en het tilwerk wordt opgevangen door mijn bovenlichaam.
Met deze informatie tot u genomen hebbende is het bruggetje richting mijn FOK!borst klein. Ik heb een schematische tekening gemaakt van een normaal menselijke borst:
Bij deze tekening ziet u hoe prachtig egaal de ribben lopen.En nu mijn borst. (schematische weergave.)
U kunt een duidelijke afwijking spotten aan de rechterrib van TS.Door het vele nachtbaggeren en het liggen in een oncomfortabele houding voor mijn borst is het dus zover gekomen dat mijn bovenste rechterrib in het midden een stukje naar voren steekt. Dit houdt in dat wanneer ik rechtop sta mijn rechterrib verder naar voren staat dan de linker. Hierdoor val ik steeds om omdat mijn evenwicht uit balans is.
Nu zul je denken dat je de oplossing hebt:
"Haha TS draai je gewoon om wheheheh
" Maar zo simpel ligt het niet. TS is namelijk rechtshandig en wanneer ik mezelf om zou draaien zou ik op mijn linkerarm en borst leunen. Dit geeft een nog oncomfortabelere houding om te typen en/of muizen.
Op een of andere manier vind ik het best wel stijl. Later, als Lindgren ongeveer 79 is, kan hij tegen zijn knappe kleinkinderen zeggen dat hij een tattoo voor gaylords vindt.
Een FOK!borst! Dat is pas een aandenken voor de rest van je leven!Ik hoop dat ik hier lotgenoten zal vinden en mensen die me steun zullen bieden.
Groetjes!
Je boy Lindgren.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lindgren. op 20-01-2011 02:07:18 ]