abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:07:01 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117999148

Officiële website: www.radiohead.com
Aktuele Radioheadsite: http://www.ateaseweb.com
Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Radiohead
Site nieuw album: http://www.thekingoflimbs.com
YouTube kanaal met veel Radiohead materiaal: http://www.youtube.com/user/austinbrock

Vorige delen:
Topicreeks: Radiohead
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:07:38 #2
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_117999168
Reckoner _O_.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:07:44 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117999175
Naar concert bezoekers ben ik tolerant maar naar buren niet :D

( ;) de buurvrouw is op vakantie naar australië *O* )
pi_117999196
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Naar concert bezoekers ben ik tolerant maar naar buren niet :D

( ;) de buurvrouw is op vakantie naar australië *O* )
Ik denk dat ze meezingt nu
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:10:59 #5
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117999279
Kicking squealing Gucci little piggy...
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_117999340
De reviews zijn trouwens ook echt geweldig goed :D Het geluid, Thom's stem, de setlist, de band, de schermen, alles was zo vet O+
pi_117999354
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Separator was het! O+
Ja ook mijn favoriet.
pi_117999371
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:12 schreef Tchock het volgende:
De reviews zijn trouwens ook echt geweldig goed :D
En dat snap ik dus niet. Maar goed ieder zn mening.
pi_117999444
Ja, positieve recensies mogen hoor....maar een beetje kritiek mag er ook wel in voorkomen. Volgens mij krijgt het concert voorlopig louter 5 sterren recensies...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117999459
"Ful stop" dat nieuwe nummer, was gaaf trouwens. Heeft iemand dat al gepost? :P
pi_117999484
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:15 schreef Norrage het volgende:
Ja, positieve recensies mogen hoor....maar een beetje kritiek mag er ook wel in voorkomen. Volgens mij krijgt het concert voorlopig louter 5 sterren recensies...
Ja precies, ik mis wel wat puntjes van kritiek. ;)
pi_117999508
Ful Stop was gaaf ja _O_

En ik vind dat Radiohead trouwens wel kritiekloze recensies verdient als beste band allertijden _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:18:44 #13
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117999563
Die recensenten zaten waarschijnlijk ook allemaal op zo'n comfortabel stoeltje.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:18:45 #14
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117999565
http://www.nu.nl/muziek/2(...)d-in-ziggo-dome.html

alleen deze kop al, hoezo hebben ze iets goed te maken als ze 4 jaartjes niet geweest zijn. Er zijn vast mensen in noord-oost mongolië die langer hebben moeten wachten :D

ohja boodschap voor thom... leuk dat je die mensen van greenpeace uitnodigd maar een postertje aan de wand was ook wel genoeg geweest. (als er iets erger is als spam is het real life spam)
pi_117999567
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:17 schreef Norrage het volgende:
Ful Stop was gaaf ja _O_

En ik vind dat Radiohead trouwens wel kritiekloze recensies verdient als beste band allertijden _O_
beste band allertrijden zijn ze zeker. Ik wil er ook niet over doorzeuren hoor, ik vond t gewoon wat tegenvallen gister. ;) Maar zal nog even zoeken naar mp3/flac opnames.
pi_117999573
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:15 schreef Norrage het volgende:
Nee hoor. NRC schrijft dat ze 'het gevaarlijke breekpunt waar de lichtshow belangrijker dreigt te worden dan de muziek' benaderen, en dat er geen samenhang in de set zat.
pi_117999591
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:18 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

beste band allertrijden zijn ze zeker. Ik wil er ook niet over doorzeuren hoor, ik vond t gewoon wat tegenvallen gister. ;) Maar zal nog even zoeken naar mp3/flac opnames.
Mocht je iets vinden, wil je het dan hier melden? :@
pi_117999627
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mocht je iets vinden, wil je het dan hier melden? :@
Mag hier niet denk ik :P ik PM wel.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:21:14 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117999660
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

pi_117999730
quote:

[..]

Nee hoor. NRC schrijft dat ze 'het gevaarlijke breekpunt waar de lichtshow belangrijker dreigt te worden dan de muziek' benaderen, en dat er geen samenhang in de set zat.
Aah had NRC nog niet gezien...en laat dat nou net de krant zijn die er qua concert-recensies altijd grandioos naast zitten. Wat een kutkrant vind ik toch ook. Dan vind ik de VK altijd veel beter te pruimen (behalve als het om Nederlandse bandjes gaat die altijd 5 sterren krijgen ongeveer)....

(de VK komt morgen pas met de recensie, maar op twitter lees ik al wel dat er eentje van 5 sterren gaat zijn met alleen maar superlatieven)
pi_117999756
Nu.nl is het meest lachwekkend van allemaal. :D
pi_117999784
Nu.nl is gewoon geschreven door een hele blije radiohead-fan-journalist. Maar de journalistieke waarde is niet zo hoog.
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:25:06 #23
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_117999799
quote:

[..]

Zo belachelijk ook :'). Die diversiteit is juist zo geniaal.
pi_117999803
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

Aah had NRC nog niet gezien...en laat dat nou net de krant zijn die er qua concert-recensies altijd grandioos naast zitten. Wat een kutkrant vind ik toch ook. Dan vind ik de VK altijd veel beter te pruimen (behalve als het om Nederlandse bandjes gaat die altijd 5 sterren krijgen ongeveer)....

(de VK komt morgen pas met de recensie, maar op twitter lees ik al wel dat er eentje van 5 sterren gaat zijn met alleen maar superlatieven)
VK morgen ook lezen :) En je hebt wel gelijk over die Nederlandse bandjes, dat Tot ziens, Justine Keller vijf sterren kreeg snap ik nog steeds niet.
pi_117999823
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Zo belachelijk ook :'). Die diversiteit is juist zo geniaal.
Ik ben het ook eens met de vijf-sterrenrecensies hoor, maar aangezien dit nogal het tegengas-topic aan het worden is gooide ik die van de NRC er maar tegenaan :') :D
pi_117999859
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef Tchock het volgende:
Nu.nl is gewoon geschreven door een hele blije radiohead-fan-journalist. Maar de journalistieke waarde is niet zo hoog.
Een blije fan die niets weet van Creep. :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:27:41 #27
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_117999890
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben het ook eens met de vijf-sterrenrecensies hoor, maar aangezien dit nogal het tegengas-topic aan het worden is gooide ik die van de NRC er maar tegenaan :') :D
Welke recensies zijn dat dan eigenlijk? Heb alleen nu.nl en een samenvatting van nrc gezien :@
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:28:09 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117999904
quote:

[..]

Het Parool, die het concert 5 sterren geeft, legt dat juist uit als iets positiefs: "Het concert oogde zoals het klonk: het decor veranderde voortdurend"
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_117999919
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Welke recensies zijn dat dan eigenlijk? Heb alleen nu.nl en een samenvatting van nrc gezien :@
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ichtshow-hard-nodig/ Bedoel je deze samenvatting? Zo nee, daar staan een paar recensies in, zo ja: dan heb je alles al gelezen denk ik.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:28:45 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117999927
quote:

[..]

Toch wel grappig hoe dat evolueert vroeger was pulse van pink floyd nog heel wat :D

tegenwoordig heb je echt zulke gave dingen (ik weet meer van wie het was maar heb wat yt filmpjes gezien van 3d projecties met kubussen die echt heel goed was)
pi_117999932
Kicking the habit:
http://kickingthehabit.nl(...)ziggo-dome-al-zijn-g

quote:
Radiohead dat anno 2012 nog steeds razendsnel een Nederlandse zaal van 17.000 man uitverkoopt. Spreekt voor zich, toch? Een monumentaal album als het alweer vijftien jaar oude OK Computer blijft immers wel hangen in het collectieve geheugen. Ondanks de experimenteerdrang van Kid A werd ook die plaat door veel mensen omarmd, evenals de albums (en tournees) daarna.

Wat verder flink helpt: de duizenden fans goed op hun honger laten zitten. Tussen Hail To The Thief (’03) en de bliksemrelease van In Rainbows (’07) zat ruim vier jaar, waarna ook het weer experimentelere The King of Limbs van vorig jaar bijna vier jaar op zich liet wachten. In die volgende periode van vier jaar tourde Radiohead ook niet, dus als er anderhalf jaar na de laatste albumrelease dan een concert komt in de gloedjenieuwe Amsterdamse Ziggo Dome, dan willen we daar allemaal naar toe. Wat blijkt als na dagen van opwarmen dat concert begonnen is: het ligt helemaal lang niet altijd voor de hand dat deze band nog zo’n groot publiek vanaf het begin in de ban weet te houden, strikt muzikaal gezien.

Want genade, wat weet het vijftal - aangevuld met Portishead-drummer Clive Deamer als extra slagwerker – vanaf het begin te overweldigen met vijf nummers die de grilligste, meest experimentele kant van Radiohead door de jaren heen vertegenwoordigen. Vooruit, OK Computer-favoriet Lucky zit er in het begin al tussenin als onverwoestbare behager, maar daarvoor is er de start met The King of Limbs-opener Bloom, de Flying Lotus-achtige compositie die een stuk voller en dynamischer wordt gespeeld dan op plaat. Met hoofdrollen voor de samengespeelde jazzy ritmes van drummer Phil Selway en hulpkracht Deamer die hier meteen onmisbaar blijkt, plus een Thom Yorke die direct laat horen geweldig bij stem te zijn.

Er is al snel 15 Step met z’n merkwaardige patroon van tien beats op een 5/4maat, gevolgd door Kid A dat toch nog steeds een van de abstractere elektronicanummers van dat gelijknamige album is. Er volgt als klap op de vuurpijl een Hail To The Thief-duo: een niet eerder zo vuil gespeeld en opgeblazen klinkend Myxamotosis en de door diepe bassen, jazzy drums en claustrofobische samples gedreven protestsong The Gloaming.

Allemaal welbeschouwd geen makkelijk behapbare hits, maar donkere, uitdagende stukken muziek die je anders nooit in een zaal van 15.000+ bezoekers hoort. Dat Radiohead dit wel flikt, is nog uitzonderlijk. Het geluid in deze vierkante Dome klinkt intussen robuust hard en meestal zuiver, wat je gerust een enorme meevaller mag noemen. Al dreigt de mix wel enkele keren in een brei te verzanden als ieder bandlid voluit staat te spelen. Na dit eerste half uur krijgt de opvallend compact aanvoelende Ziggo Dome echter de andere gezichten van Radiohead te zien, met eerst rustiger, melodieuzer vaarwater in de vorm van het kalmpjes opbouwende Separator en de ontroerende In Rainbows-favorieten Reckoner en Nude. De stevige rockkant wordt intussen niet vergeten: een There There of Bodysnatchers spugen nog steeds vuur.

Als deze totaal verschillende nummers al niet de aandacht van het hele publiek pakken, dan is er altijd nog het grootste decor dat Radiohead ooit meehad op tour om je aan te vergapen. Een zaalhoge wand van LED-buizen achter gigantische LED-schermen laten alle kleuren van de regenboog zien in steeds weer andere patronen. Visuals die steeds perfect aansluiten bij de sfeer van ieder nummer. Kalm, of juist druk en claustrofobisch als het moet. Gifgroene schitteringen dus tijdens The Gloaming, of knalharde, effectieve overgangen van zachtblauw naar helrood in climaxen van Lucky en There There. Telkens weer andere kleuren en sferen, terwijl twaalf vierkante schermen boven de band continu andere richtingen op kantelen om de verrichtingen op het podium in close-up te laten zien. Bewonderenswaardig hoe goed hier over is nagedacht en hoe mooi het er allemaal uit ziet.

Alle kleuren tegelijkertijd flitsen op al die schermen bij nieuw nummer Ful Stop, een benauwende rocksong met ijle gitaarpartijen en een gejaagde drive à la Bodysnatchers. Dat is inderdaad nieuwer werk dan de The King Of Limbs-nummers in het concert, die live al helemaal hun plek binnen het oudere werk hebben gevonden. Het blijkt weer: de studioversies op plaat zijn blauwdrukken voor de veel dynamischer en vetter aangezette liveversies, zodat Lotus Flower onverwacht een stevige danskraker wordt en de nerveuze gitaren van Ed O’Brien en Jonny Greenwood van Good Morning Mr. Magpie wel heel intens maken.

Het opzwepende werk in het bijna instrumentale Feral is weer eens weggelegd voor de dubbele drums. En voor diepe bassen uit de synth van een manisch dansende Yorke, die je voelt tot in je maag. Als er al een minpuntje is te noemen over de set, dan is deze track wat onhandig ingeklemd tussen dé twee OK Computer-publieksfavorieten: een tot achterin meegezongen Karma Police en Paranoid Android, als afsluiter van de reguliere set. Een voorlopig besluit dus, want de eerste, heel spannende toegift biedt een bloedjemooi rustpunt door enkel Greenwood en Yorke op het podium met de rustig wiegende ballade Give Up The Ghost, de grootse zangmelodieën van Record Store Day-single Supercollider en een zelden gespeeld A Wolf At The Door, waarin Yorke meer een poging doet tot rappen dan zingen.

En net als je denkt dat Radiohead deze avond voor het eerst in jaren Kid A nagenoeg links heeft laten liggen, is er een laatste toegift met dé drie favorieten van dat album: treurballade How To Disappear Completely die werkelijk zorgt voor wat tranen hier en daar, een losjes groovend Everything In It’s Right Place dat Yorke inleidt met een stukje van Björk’s Unravel en als opzwepende afmaker de beats en noise van Idioteque.

Jawel, bijna een echte droomsetlist dus met bijna alle kanten van 20 jaar Radiohead erin verwerkt, op muziek van eerste albums Pablo Honey en The Bends na. In deze bloedvorm, met een band die intens speelt maar zeldzaam ontspannen en met zichtbaar plezier op het podium staat, is het eigenlijk zonde dat deze tour er na deze herfst alweer op zit. Voor nu belooft 2013 het jaar van Thom Yorke’s nevenproject Atoms For Peace te worden. En daarna? Niet te zeggen. Voor hetzelfde geld verrast Radiohead weer eens met nieuw werk, maar met hetzelfde gemak duurt het met deze perfectionisten weer twee, drie jaar. Wat niet te hopen is.

Wat ondergetekende wel zeker weet: voor de elfde keer een band zien die je na zoveel jaar nog steeds weet te verbluffen en verbazen, ook al kun je de muziek dromen en weet je onderhand wel wat te verwachten van een Radiohead-show, dat is ongekend en uitzonderlijk. En zielsgelukkig makend. Omdat het nog steeds kan.

Gezien: Radiohead, zondag 14 oktober, Ziggodome, Amsterdam. Foto's: Erik Luyten.
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:29:02 #32
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117999941
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Het Parool, die het concert 5 sterren geeft, legt dat juist uit als iets positiefs: "Het concert oogde zoals het klonk: het decor veranderde voortdurend"
Ja, die hebben het wel begrepen.
pi_117999960
Live XS:
http://www.livexs.nl/2012(...)e-zonder-concessies/

quote:
Wie zondag naar Amsterdam is gekomen voor hits als Creep en Street Spirit heeft vette pech. De eerste twee langspelers worden overgeslagen. Een logische keuze eigenlijk: sinds Creep in 1993 een wereldhit werd, heeft Radiohead via baanbrekende platen als Ok Computer en Kid A een compleet eigen universum gebouwd dat niets meer te maken heeft met het weirde en verlegen indiebandje van weleer.
Het geluid is geweldig in balans. De vijf bandleden plus tweede drummer Clive Deamer staan op het podium op een eilandje omringd door synthesizers, trommels, piano’s, versterkers en radio’s, maar klinken als een onbreekbare eenheid. Over de pompende basis van de twee drums heen is elke kleine toetsenpartij of sambabal perfect hoorbaar.

De focus in de set ligt op het elektronische element van Radiohead, met veel materiaal van het vorig jaar verschenen The King of Limbs. Die haast avant-gardistische, vaak ingetogen nummers komen live verrassend fris over. Wie had gedacht dat Morning Mr. Magpie 17.000 man aan het dansen zou krijgen? Live heeft de song een pompende dancedrive, zonder dat dit ten kosten gaat van de subtiliteiten.

Ook in de ingetogen en donkere songs bijt Radiohead zich vast in de toeschouwers om het soms zelfs in extase te brengen. You and Whose Army? bouwt vanuit complete stilte op tot een zinderende climax, klassiekers van OK Computer Lucky, Karma Police en Paranoid Android worden nog steeds met voelbare emotie gespeeld en in Don’t Give Up The Ghost komt de breekbare stem van Thom Yorke helemaal tot zijn recht.

Yorke is meer dan ooit de smaakmaker op het podium. Wat heeft die man een halo om zichzelf heen hangen. De creep is niet meer. Hij danst op Lotus Flower, lacht, maakt interactie en zingt fantastisch.

Na een waanzinnig concert waarbij alle wetten van de stadionrock vakkundig ongeldig werden gemaakt is het verleidelijk om Radiohead uit te roepen tot de beste, belangrijkste of grootste band van dit tijdperk. Maar ‘de grootste’, ‘de belangrijkste’ en ‘de beste’ zijn in de muziek gevaarlijke termen die vaak niet lang stand houden. Feit is wel dat Radiohead de enige band ter wereld is die trouw blijft aan zijn eigen torenhoge standaarden en toch een zaal als Ziggo Dome compleet overrompelt.
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:30:02 #34
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_117999981
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ichtshow-hard-nodig/ Bedoel je deze samenvatting? Zo nee, daar staan een paar recensies in, zo ja: dan heb je alles al gelezen denk ik.
Nee ik zag een heel beknopt samenvattinkje op twitter ;). Maar bedankt voor de links ^O^.
pi_118000013
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Toch wel grappig hoe dat evolueert vroeger was pulse van pink floyd nog heel wat :D

tegenwoordig heb je echt zulke gave dingen (ik weet meer van wie het was maar heb wat yt filmpjes gezien van 3d projecties met kubussen die echt heel goed was)
Amon Tobin heeft een verbluffende liveshow met kubussen, misschien bedoel je die?
Hij zit zelf in de grootste kubus in het midden :D
pi_118000041
Die vierkante flatscreens waren ook mooi gister :P
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:32:33 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000072
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Amon Tobin heeft een verbluffende liveshow met kubussen, misschien bedoel je die?
[ afbeelding ] Hij zit zelf in de grootste kubus in het midden :D
_O_ ja amon tobin ja :o dat is echt indrukwekkend.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:32:59 #38
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000099
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef TUFKAL het volgende:
Die vierkante flatscreens waren ook mooi gister :P
1tje had wel een dooie pixel :D de derde van rechts bovenste rij... een pixel linksonderin :')
pi_118000125
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

1tje had wel een dooie pixel :D de derde van rechts linksonderin :')
En de twee schermen helemaal bovenin aan de rechterkant hadden twee subpaneeltjes omgewisseld :@
pi_118000148
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Heel graag :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:34:36 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000162
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

En de twee schermen helemaal bovenin aan de rechterkant hadden twee subpaneeltjes omgewisseld :@
en in het acherpaneel zaten 2 lampen met iets teveel groen signaal :')

dammit waar ik op let :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:35:39 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000204

de wereld veranderd...

en gelukkig maar anders zaten we nogsteeds met een glitterbol/citroen :D

pi_118000298
Amon Tobin wil ik heel graag nog een keer zien, ondanks dat ik de muziek helemaal niet zo goed vind :') :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:39:56 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000356
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
Amon Tobin wil ik heel graag nog een keer zien, ondanks dat ik de muziek helemaal niet zo goed vind :') :D
Ik vond die plaat die hij met een filmeffectcrew heeft gemaakt wel tof
pi_118000416
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vond die plaat die hij met een filmeffectcrew heeft gemaakt wel tof
Ik vind zijn stijl en genre wel heel vet, maar het is allemaal veel te onsamenhangend. Een nummer als Journeyman is gewoon té experimenteel voor mij ben ik bang, hoewel ik het wel heel erg vet vind.
pi_118000485
U2 :')
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:44:25 #47
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000550
Wat ik trouwens wel iets meer verwacht had van radiohead was experimenteel losgaan... de stukjes die zich daar erg voor lenen op plaat kortte ze live eerder in dan dat ze het uitbereiden..

Het schoot op het einde van everything in its right place toen ze 1 voor 1 wegliepen nog door mijn hoofd dat ze de laatste 20 sec van dat nummer van mij best een uur hadden mogen rekken....

gewoon rekken en kijken wat er nog meer in zit daar zijn ze muzikaal genoeg voor...

ik kijk teveel jam/improv achtige bands :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:44:47 #48
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000566
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef TUFKAL het volgende:
U2 :')
Ja kwa shows toch wel de meest belachelijke :')
pi_118000570

Repeat > hele afspeellijst > play
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:47:43 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000691
Ik luister nu weer even caribou en dat is nou echt een band die niet in een grotere zaal dan de melkweg moet gaan spelen...dat kwam totaal niet over, (ook omdat het geluid veel te zacht stond) ik vind het ook wel grappig dat hier mensen het geluid te hard vonden van radiohead ik vond het eerder aan de zachte kant. Ik heb ook geen moment het idee gehad om oordopjes in te doen.
pi_118000731
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik luister nu weer even caribou en dat is nou echt een band die niet in een grotere zaal dan de melkweg moet gaan spelen...dat kwam totaal niet over, (ook omdat het geluid veel te zacht stond) ik vind het ook wel grappig dat hier mensen het geluid te hard vonden van radiohead ik vond het eerder aan de zachte kant. Ik heb ook geen moment het idee gehad om oordopjes in te doen.
Caribou viel inderdaad helemaal in het niets. Vooral ook omdat ze alleen van achter belicht werden en vrij dicht op elkaar stonden zag ik er helemaal niets van - terwijl ik Radiohead prima kon zien.
pi_118000747
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja kwa shows toch wel de meest belachelijke :')
Qua muziek ook drie keer niets.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:49:32 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000766
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:48 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Qua muziek ook drie keer niets.
Oh ik vind the joshua tree en achtung baby best leuke albums.
pi_118000835
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind zijn stijl en genre wel heel vet, maar het is allemaal veel te onsamenhangend. Een nummer als Journeyman is gewoon té experimenteel voor mij ben ik bang, hoewel ik het wel heel erg vet vind.
Amon Tobin heeft wel een paar zeer toegankelijke albums en hij heeft ook nog een album onder Cujo uitgebracht dat ook heel vet is. Hele vette gave artiest, maar zijn nieuwste albums zijn inderdaad wat teveel van het goede.
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:51:15 #55
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118000841
Ik vond de belichting bij Caribou juist wel weer vet. Beetje mysterieus enzo, past daar wel bij. Ik stond ook niet zo ver weg, misschien scheelt dat ook :+.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:53:00 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118000932
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef BoerBert het volgende:
Ik vond de belichting bij Caribou juist wel weer vet. Beetje mysterieus enzo, past daar wel bij. Ik stond ook niet zo ver weg, misschien scheelt dat ook :+.
ze deden iig heel erg hun best om iets intiems te creëren maar dat werkt nooit...
pi_118001021
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ze deden iig heel erg hun best om iets intiems te creëren maar dat werkt nooit...
In Paradiso was het heel vet geweest denk ik :)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 16:01:53 #58
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118001370
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

In Paradiso was het heel vet geweest denk ik :)
dat denk ik ook :Y
pi_118001878
Trouwens, die bellen in Bowls waren wel heerlijk _O_ Ik had nooit verwacht dat ze dat live goed konden produceren, maar daar zat ik totaal fout O+
pi_118002445
Oor recensietje. http://oor.nl/#reviews/co(...)eit_kun_je_verdragen

En Tchock, ik vind het knap dat jij iets anders hebt gehoord dan de drum bij Caribou.... ik heb geen bel gehoord, serieus niet. Radiohead kan ik nog genuanceerd over zijn en het toch wel goed vinden, maar net niet goed genoeg. Maar Caribou was echt verschrikkelijk.
pi_118002515
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Norrage het volgende:
Oor recensietje. http://oor.nl/#reviews/co(...)eit_kun_je_verdragen

En Tchock, ik vind het knap dat jij iets anders hebt gehoord dan de drum bij Caribou.... ik heb geen bel gehoord, serieus niet. Radiohead kan ik nog genuanceerd over zijn en het toch wel goed vinden, maar net niet goed genoeg. Maar Caribou was echt verschrikkelijk.
Overdrijf toch niet zo man :') In Bowls zit een super herkenbaar uit-de-maat belletje, dat ze live heel tof deden met twee man. De drummer ramde op verschillende koebellen terwijl de sampler hetzelfde in een andere maat speelde :D het klonk precíes als het album.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 16:30:43 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118002520
quote:
Yorke, met het haar in een kunstzinnig knotje geknoopt
hey dat moet ik eens doen... bedankt thom zo wordt ik langzaam hip. :D
pi_118002573
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Overdrijf toch niet zo man :') In Bowls zit een super herkenbaar uit-de-maat belletje, dat ze live heel tof deden met twee man. De drummer ramde op verschillende koebellen terwijl de sampler hetzelfde in een andere maat speelde :D het klonk precíes als het album.
In dit geval overdrijf ik echt niks. Ik heb serieus niks gehoord van belletjes bij Caribou. AEcht niet. Ik stond gewoon op een kutpositie, zonde, maar ik ben niet uit mijn nek aan het lullen. Alleen bij Sun ging de volumekraan wat open en hoorde ik wat meer en dat was nog net leuk. En ik ben een grote Caribou fan, luister hun muziek al sinds 2005 ofzo, met hun debuut. Eerste electro act ooit die ik ben gaan waarderen. Dus ik weet wat ik moet horen.
pi_118002579
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

hey dat moet ik eens doen... bedankt thom zo wordt ik langzaam hip. :D
Het ziet er wel een stuk beter uit dan zijn vorige kapsel.
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:32:51 #65
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118002580
verkeerd gelezen
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:33:30 #66
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118002608
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee joh, los is beter :P
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 16:34:24 #67
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118002638
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
op die greenpeace foto zag het er wel tof uit dat lange haar.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 16:35:28 #68
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118002682
Eigenlijk zou er een keer een radiohead atp moeten komen :o dat is ze op het lijf geschreven...
pi_118003113
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Nee joh, los is beter :P
Hij had zijn haar in de middag nog los zitten. Knotje zal wel iets praktischer zijn met concert.
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:49:22 #70
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118003259
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Hij had zijn haar in de middag nog los zitten. Knotje zal wel iets praktischer zijn met concert.
Verkapte ik-kwam-Thom-in-het-wild-tegen-post. :(.
pi_118003289
quote:
12s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:49 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Verkapte ik-kwam-Thom-in-het-wild-tegen-post. :(.
Uhu, niet eens subtiel. :P
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 17:16:26 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118004193
quote:
Met deze recensie ben ik het woordelijk eens :D _O_
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:41:53 #73
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_118005075
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Met deze recensie ben ik het woordelijk eens :D _O_
Die van livexs mag er ook zijn.

Verder zit ik nog steeds zwaar onder de indruk te zijn.
Vandaag wel aanwezig geweest op mijn werk, maar kon mijn gedachten (mede door een spontaan opgekome verkoudheid :( ) er maar matigjes bijhouden.
Muziek = beste uitvinding ooit op het gebied van entertainment!
pi_118005120
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef peaceman het volgende:

[..]

Vandaag wel aanwezig geweest op mijn werk, maar kon mijn gedachten (mede door een spontaan opgekome verkoudheid :( ) er maar matigjes bijhouden.
Sowieso, muziek vergeleken met kunst, film, fotografie. Geen eerlijke wedstrijd O+
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 17:48:14 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118005290
quote:

[..]

_O_ hear hear _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 15-10-2012 18:52:48 ]
pi_118005426
quote:
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

_O_ There There _O_
pi_118005642
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sowieso, muziek vergeleken met kunst, film, fotografie. Geen eerlijke wedstrijd O+
_O_
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:16:36 #78
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118006232
quote:

[..]

Ik ben dit keer blij dat m'n volgende concert dichtbij is (ga niet vaker dan 5 keer per jaar naar een concert), kan ik mij daar op focussen. Anders zit ik constant met zo'n 'ik wil terug!'-gevoel :').
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:16:54 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118006248
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

_O_ here here _O_
Ik denk dat je hear hear bedoelt en even in de war bent door There There ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118006376
_O-
pi_118007509
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Ik ben dit keer blij dat m'n volgende concert dichtbij is (ga niet vaker dan 5 keer per jaar naar een concert), kan ik mij daar op focussen. Anders zit ik constant met zo'n 'ik wil terug!'-gevoel :').
Dit. Nu al de hele dag 'last' van. :)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:52:34 #82
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118007571
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat je hear hear bedoelt en even in de war bent door There There ;)
ik ben niet de enige die het fout doet

“hear hear” = 1,740,000 hits

“here here” = 3,880,000 hits

http://www.unbecominglevi(...)r-hear-or-here-here/

maar ik zal het even aanpassen :D
pi_118007579
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Wat is de volgende? :D Ik heb Alt-J, The xx en Muse nog in de pijplijn. Al weet ik niet zeker of ik naar Muse ga.
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:54:07 #84
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118007606
Ik vond het echt een goed optreden. Volgens mij heb ik Thom nog niet eerder zo goed bij stem gehoord (dit was m'n 5e keer).
Eindelijk een keer Kid A live gehoord, daar hoopte ik op.

Geluid was gewoon goed waar ik zat (eerste rij, vak 103).
Ik heb me heel goed vermaakt!
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:54:30 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007617
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik ben niet de enige die het fout doet

“hear hear” = 1,740,000 hits

“here here” = 3,880,000 hits

http://www.unbecominglevi(...)r-hear-or-here-here/

maar ik zal het even aanpassen :D
Het is ook wel een begrijpelijke fout, maar denk maar dat je "hoor hoor" wil zeggen en niet "hier hier" ;)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:54:55 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007629
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat is de volgende? :D Ik heb Alt-J, The xx en Muse nog in de pijplijn. Al weet ik niet zeker of ik naar Muse ga.
Stel dat je nou niet naar Muse gaat he, dan wil ik je kaartje wel overnemen hoor O+ O-)
pi_118007650
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Stel dat je nou niet naar Muse gaat he, dan wil ik je kaartje wel overnemen hoor O+ O-)
Dat hebben al meer mensen gezegd, maar ik meld het begin december wel op FOK! ;)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:56:05 #88
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118007678
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is ook wel een begrijpelijke fout, maar denk maar dat je "hoor hoor" wil zeggen en niet "hier hier" ;)
Nee ik wil zeggen "hier ben ik het mee eens" "hear hear" dus :D
pi_118007691
Ben nog steeds aan het nagenieten! Ik had een zit plaats en geen moment spijt van gehad. Had af en toe wel willen dansen maar op mn stoel ook niet stil gezeten ;) Het geluid klonk super en Myxamatosis , Idioteque en A Wolf At The Door waren mijn hoogtepunten. Geniaal gewoon!
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:57:05 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007705
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat hebben al meer mensen gezegd, maar ik meld het begin december wel op FOK! ;)
ZIjn dat ook allemaal lieve roodharige meisjes die je daar een biertje voor aanbieden? ;)
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee ik wil zeggen "hier ben ik het mee eens" "hear hear" dus :D
Dat snap ik ;) Maar het komt van "I hear you", oftewel ik hoor wat je zegt :)
pi_118007721
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

ZIjn dat ook allemaal lieve roodharige meisjes die je daar een biertje voor aanbieden? ;)
Nee, zeker niet :7 Maar hoe precies moet ik dat biertje van je krijgen? En is dat biertje dan de prijs of komt dat er boven op? :D Ik wil wel details van lieve roodharige meisjes :{w
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:57:44 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007722
Ik kende heul Myxamatosis niet _O- Maar zal toch maar eens HTTT gaan luisteren :@
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:57:55 #93
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118007730
quote:

[..]

Tame Impala over 2 weken en dan de week erna alweer Grizzly Bear. Muse ga ik ook heen maar dat duurt gevoelsmatig nog wel een tijdje :P.
pi_118007750
quote:
Ik kende heul Myxamatosis niet _O- Maar zal toch maar eens HTTT gaan luisteren :@
Schaam je. De hele HTTT-era is briljant, album en b-kantjes.
pi_118007763
quote:

[..]

Ik heb Bon Iver in de HMH coming up. Maar ik vrees een beetje hetzelfde als met Radiohead....te grote band in een grote zaal...
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:58:49 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007766
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, zeker niet :7 Maar hoe precies moet ik dat biertje van je krijgen? En is dat biertje dan de prijs of komt dat er boven op? :D Ik wil wel details van lieve roodharige meisjes :{w
Daar kan over onderhandelt worden :7 Kijk als ik alleen voor een biertje dat kaartje kan bemachtigen dan hoor je me niet klagen maar ik neem aan dat je er toch liever doekoesj voor hebt ;) Maar kijk tegen die tijd maar even :s)
pi_118007782
quote:
Je hebt HTTT nog nooit geluisterd? :o
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:59:24 #98
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118007784
quote:

[..]

[..]

Dat snap ik ;) Maar het komt van "I hear you", oftewel ik hoor wat je zegt :)
nee het komt van het britse lagerhuis waar ze niet mochten klappen en dan maar een soort hoera hoera zeiden... hear hear (je hoort de aardappel al in de keel zitten)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 18:59:52 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007800
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Schaam je. De hele HTTT-era is briljant, album en b-kantjes.
I know :@ Ben gewoon niet zo'n HTTT/Amnesiac fan maar heb het ook nooit een eerlijke kans gegeven. Allebei 1x gehoord ofzo en dacht toen :N Het is al heel wat dat ik Kid A tegenwoordig tof vind :D Ik zit in een Radiohead ontwikkeling zeg maar ;)
pi_118007809
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb Bon Iver in de HMH coming up. Maar ik vrees een beetje hetzelfde als met Radiohead....te grote band in een grote zaal...
Ik verwacht dat Bon Iver - in tegenstelling tot Radiohead ;) - totaal niet tot zijn recht komt daar. Daarom ook geen tickets gekocht, ondanks dat ik ze wel heel goed vind.

Zelfde voor The Bloc Party trouwens, maar die zijn onlangs verplaatst van de HMH naar de Melkweg :D Jammer dat ze nog steeds 30 euro zijn :')
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:00:28 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007822
Ik wil ook naar Bon Iver, Grizzly Bear en Muse ;(
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:00:29 #102
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118007824
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Tame Impala
pi_118007837
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

I know :@ Ben gewoon niet zo'n HTTT/Amnesiac fan maar heb het ook nooit een eerlijke kans gegeven. Allebei 1x gehoord ofzo en dacht toen :N Het is al heel wat dat ik Kid A tegenwoordig tof vind :D Ik zit in een Radiohead ontwikkeling zeg maar ;)
Foei. Ik vind Amnesiac een van de beste albums van Radiohead. HTTT is wel minder sterk denk ik, maar de hoogtepunten uit HTTT zijn heel erg sterk.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:00:49 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007839
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

nee het komt van het britse lagerhuis waar ze niet mochten klappen en dan maar een soort hoera hoera zeiden... hear hear (je hoort de aardappel al in de keel zitten)
Ah weer wat geleerd ^O^
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:00:55 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118007845
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

:o is bon iver een grote band :?
pi_118007872
quote:

[..]

Tame Impala over 2 weken en dan de week erna alweer Grizzly Bear. Muse ga ik ook heen maar dat duurt gevoelsmatig nog wel een tijdje :P.
Ah ja, Grizzly Bear :D Ik hoor daar goede dingen over :) Tame Impala vind ik ook wel tof, maar het is me niet spannend genoeg.
pi_118007874
quote:

[..]

Tame Impala over 2 weken en dan de week erna alweer Grizzly Bear.
Ik ook, ja. Eigenlijk een belachelijk vette concertmaand.
pi_118007882
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Qua naam? Ja. Maar qua band helemaal niet ;(
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:01:48 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007885
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Foei. Ik vind Amnesiac een van de beste albums van Radiohead. HTTT is wel minder sterk denk ik, maar de hoogtepunten uit HTTT zijn heel erg sterk.
Ik ben meer van The Bends/In Rainbows/OK Computer. De andere Radiohead stroming zeg maar ;) KoL vond ik ook niks maar vind ik na gisteren al stukken beter :D
pi_118007894
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Juist. There There, sit down stand up, Wolf at the door O+
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:02:53 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118007929
quote:

[..]

Neuh valt wel mee. Al is Skinny Love verkracht door een of andere trut en daardoor zijn ze misschien wat bekender geworden. Onder het alto publiek is het zeker bekend maar onder het grote publiek niet echt :N
pi_118007936
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben meer van The Bends/In Rainbows/OK Computer. De andere Radiohead stroming zeg maar ;) KoL vond ik ook niks maar vind ik na gisteren al stukken beter :D
Amnesiac ligt véél dichter bij OK Computer dan bij Kid A, hoor. Geef het een kans :) Veel tracks zijn gewoon gitaarmuziek. Behalve Pyramid Song, de mooiste pianoballad die ze ooit hebben gemaakt O+
pi_118007963
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Neuh valt wel mee. Al is Skinny Love verkracht door een of andere trut en daardoor zijn ze misschien wat bekender geworden. Onder het alto publiek is het zeker bekend maar onder het grote publiek niet echt :N
Dat onderschat je enorm, denk ik. Ze hebben écht een goede reputatie opgebouwd, sinds For Emma al maar sinds het tweede album zeker.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:04:39 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118008004
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Amnesiac ligt véél dichter bij OK Computer dan bij Kid A, hoor. Geef het een kans :) Veel tracks zijn gewoon gitaarmuziek. Behalve Pyramid Song, de mooiste pianoballad die ze ooit hebben gemaakt O+
Ik ga het zeker nog een kans geven :Y

quote:

[..]

Dat onderschat je enorm, denk ik. Ze hebben écht een goede reputatie opgebouwd, sinds For Emma al maar sinds het tweede album zeker.
Ik denk dat jij ze overschat ;) De 3FM luisteraars zullen hooguit Skinny Love kennen en de meerderheid van de gewone mensen zal er nog nooit van gehoord hebben :)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:05:10 #115
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008022
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Qua naam? Ja. Maar qua band helemaal niet ;(
kwa naam ik verbaas me er altijd over wat groot enzo is.... bon iver zegt me niks.

Ik snap het ook nooit dat bandjes als kaizer chiefs, bloc party enz enz aanslaan.... ik heb een vakje britpop in mijn hoofd waar ik niets mee kan daar zitten alle blurs, oasisesen, keanes, franz ferdianten, bloc parties, interpols, kaizer chiefs etc....

:D ik denk dat ik dat onterecht doe maar ik kan het niet helpen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:05:13 #116
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118008023
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wees blij, anders had je weer naar die verrekte Ziggo Dome gemoeten.
pi_118008041
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij ze overschat ;) De 3FM luisteraars zullen hooguit Skinny Love kennen en de meerderheid van de gewone mensen zal er nog nooit van gehoord hebben :)
Nee, echt niet :P Het concert in Vredenburg was binnen een paar minuten uitverkocht en de kaarten gingen vier keer over de kop. Hetzelfde voor het laatste Nederlandse concert in Groningen :)
pi_118008056
quote:

[..]

Ik bedoelde letterlijk een grote band. _O- 20 stuks aan instrumenten ofzo, 10 bandleden ofzo, veel geluid te horen en ben bang dat het een grote ruis wordt zoals ik Radiohead ervaarde
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:08:31 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008162
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik bedoelde letterlijk een grote band. _O- 20 stuks aan instrumenten ofzo, 10 bandleden ofzo, veel geluid te horen en ben bang dat het een grote ruis wordt zoals ik Radiohead ervaarde
Dat is gewoon per artiest anders hoor.. ligt er maar helemaal aan hoe ze het willen. Ik had het gevoel dat radiohead het ook gewoon graag als een soort pompende dance set wou brengen, als je concerten van jaren terug bekijkt op YT dan zie je dat ze toen meer een 'open' geluid nastreefde...
pi_118008164
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

kwa naam ik verbaas me er altijd over wat groot enzo is.... bon iver zegt me niks.

Ik snap het ook nooit dat bandjes als kaizer chiefs, bloc party enz enz aanslaan.... ik heb een vakje britpop in mijn hoofd waar ik niets mee kan daar zitten alle blurs, oasisesen, keanes, franz ferdianten, bloc parties, interpols, kaizer chiefs etc....

:D ik denk dat ik dat onterecht doe maar ik kan het niet helpen.
Haha :D Je gooit wel een hoop onterecht op een bult hoor :') Blur en Oasis zijn de Godfathers van de Britpop, die zijn sowieso heel anders. Dan heb je een stroming Post-Punk revival, waar onder andere de Arctic Monkeys, The Franz, Bloc Party in passen. Kaiser Chiefs en Keane maken gewoon ordinaire top 40-muziek. En Interpol is briljant O+ Geïnspireerd op Joy Division, hun eerste twee albums zijn echt subliem. Daarna raakten ze nogal wat momentum kwijt ;(
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:09:20 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118008208
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, echt niet :P Het concert in Vredenburg was binnen een paar minuten uitverkocht en de kaarten gingen vier keer over de kop. Hetzelfde voor het laatste Nederlandse concert in Groningen :)
Het feit dat Bosbeetle zegt nog nooit van Bon Iver gehoord te hebben bewijst toch mijn punt? :D Met groot bedoel ik dat het mainstream publiek het ook kent, niet alleen de alto's die ook naar Lowlands gaan, daar mag Bon Iver wel bekend zijn lijkt me :P
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:10:13 #122
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008243
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Haha :D Je gooit wel een hoop onterecht op een bult hoor :') Blur en Oasis zijn de Godfathers van de Britpop, die zijn sowieso heel anders. Dan heb je een stroming Post-Punk revival, waar onder andere de Arctic Monkeys, The Franz, Bloc Party in passen. Kaiser Chiefs en Keane maken gewoon ordinaire top 40-muziek. En Interpol is briljant O+ Geïnspireerd op Joy Division, hun eerste twee albums zijn echt subliem. Daarna raakten ze nogal wat momentum kwijt ;(
Tja ik hou het wat die stromingen betreft wel gewoon bij joy division, swans, throbbing gristle, PiL, talking heads etc.
pi_118008278
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja ik hou het wat die stromingen betreft wel gewoon bij joy division, swans, throbbing gristle, PiL, talking heads etc.
Dan kun je Interpol ook waarderen. Blur en Oasis maken totaal andere muziek, maar wijs het niet af als je het eigenlijk helemaal niet kent :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:12:39 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008361
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het feit dat Bosbeetle zegt nog nooit van Bon Iver gehoord te hebben bewijst toch mijn punt? :D Met groot bedoel ik dat het mainstream publiek het ook kent, niet alleen de alto's die ook naar Lowlands gaan, daar mag Bon Iver wel bekend zijn lijkt me :P
Bon Iver is echt zo'n bandje die ik wel van naam ken maar me nooit hebben geprikkeld om er naar te luisteren.. misschien wel onterecht als je je zegt bon iver denk ik aan fleet foxes, calexico en okkervil river

maar dat zal wel weer een bergje zijn met bands die compleet andere muziek maken :D Ik weet ook niet waarom ik dat doe... ik denk combinatie van reviews/albumhoezen/bandfotos
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:13:24 #125
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008391
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan kun je Interpol ook waarderen. Blur en Oasis maken totaal andere muziek, maar wijs het niet af als je het eigenlijk helemaal niet kent :D
ja die ken ik wel en vind ik niets.. en die hele stroom bandjes die in de golf franz ferdinant kwamen ook niet...
pi_118008414
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ja die ken ik wel en vind ik niets.. en die hele stroom bandjes die in de golf franz ferdinant kwamen ook niet...
Als je Oasis bij Interpol schaart vind ik het moeilijk te geloven dat je ze een kans hebt gegeven :P
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:14:27 #127
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008433
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je Oasis bij Interpol schaart vind ik het moeilijk te geloven dat je ze een kans hebt gegeven :P
interpol heb ik geen kans gegeven...
pi_118008438
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

interpol heb ik geen kans gegeven...
Oasis is kut. ;(
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:16:55 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008531
Ik weet ook niet waarom dat is maar het is gewoon een periode tussen 2002 en 2009 ongeveer dat er zo'n golf artiesten is geweest waarvan ik dacht 'niet boeiend' en daar zullen zeker bandjes tussen hebben gezeten waar het onterecht was...

Als ik heel eerlijk ben moet ik denk de term britpop vervangen moet voor middle of the road rock in de periode 2002 - 2009... met als ergste exponent wel snow patrol.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:20:32 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008682
oh hehe ik zie net dat bon iver een bandje is dat pas in 2008 een album uit had... dan kan ik het mezelf ook wel vergeven... pas 2 albumpjes uit. Dan hoor ik ze over 10 jaar vast wel een keer :P
pi_118008712
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
oh hehe ik zie net dat bon iver een bandje is dat pas in 2008 een album uit had... dan kan ik het mezelf ook wel vergeven... pas 2 albumpjes uit. Dan hoor ik ze over 10 jaar vast wel een keer :P
Het eerste album is echt heel erg goed O+ Tweede vind ik minder, het is minder mijn stijl muziek. Nog steeds vet.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:23:11 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118008783
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het eerste album is echt heel erg goed O+ Tweede vind ik minder, het is minder mijn stijl muziek. Nog steeds vet.
maar zat ik een beetje goed met mijn " fleet foxes, calexico en okkervil river" misschien een vleugje _O_ 16 horsepower _O_
pi_118008861
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

maar zat ik een beetje goed met mijn " fleet foxes, calexico en okkervil river" misschien een vleugje _O_ 16 horsepower _O_
Ik ken geen van die bands behalve Fleet Foxes :7
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:26:27 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118008909
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je zit zeker in de goede richting :Y
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:27:39 #135
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_118008949
quote:

[..]

Welnee, last flowers is de mooiste piano ballad :)
pi_118008982
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ook heel mooi ja, maar Pyramid Song O+ Met die clip er bij, zo ultiem triest ;( O+
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:32:48 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118009206
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee joh Karma Police is de mooiste piano ballad ;)

Wel grappig hoe we gisteren probeerden te raden welk nummer het zou worden op de piano en dat alle opties gewoon fout waren _O- Welke was het nou uiteindelijk? :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:36:24 #138
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118009362
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel grappig hoe we gisteren probeerden te raden welk nummer het zou worden op de piano en dat alle opties gewoon fout waren _O- Welke was het nou uiteindelijk? :D
Ik zat ook een paar keer mis zeg :'). Dacht bij Lucky dat Magpie kwam. Sindsdien maar even iets zachter gepraat als ik toch gokte ;(.
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:36:50 #139
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_118009381
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef MaJo het volgende:

You and who's army
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_118009417
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

You and who's army
Was dat het nummer met die toffe visuals van Thom's hoofd? :D

Oh en, was jij 1 oktober in Bitterzoet? :D :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:38:55 #141
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_118009479
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef Tchock het volgende:
Was dat het nummer met die toffe visuals van Thom's hoofd? :D
Yup! Dat blijft 'ie briljant doen. In 2006 hadden ze ook al zoiets gedaan met een fisheye lens geloof ik.

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef Tchock het volgende:
Oh en, was jij 1 oktober in Bitterzoet? :D :D
Nee helaas, ik kon niet. Was jij er wel? :o
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 19:39:13 #142
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118009497
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je zit zeker in de goede richting :Y
pfhew zit ik toch niet helemaal op de verkeerde plek als muz moderator.
pi_118009504
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Yup! Dat blijft 'ie briljant doen. In 2006 hadden ze ook al zoiets gedaan met een fisheye lens geloof ik.

Dat was tof :D Snel een foto van gemaakt ondanks smartphonecamera :')
quote:
Nee helaas, ik kon niet. Was jij er wel? :o
Ja :D Met nog veertig anderen ongeveer. Kleinste concert waar ik ooit voor betaald heb :') Heb ook gesigneerd album O+
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:39:50 #144
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118009529
You and Whose, zo vet, niet gedacht nadat hij in Parijs al was gespeeld.
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:40:40 #145
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_118009567
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef Tchock het volgende:
Ja :D Met nog veertig anderen ongeveer. Kleinste concert waar ik ooit voor betaald heb :') Heb ook gesigneerd album O+
*jaloers* Was het nog wat?
pi_118009666
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

*jaloers* Was het nog wat?
Het was echt heel erg leuk O+ Eerste gig ooit, dat was wel te merken. Er zaten af en toe wat foutjes in, Joey miste hier en daar wat en dan lachte Nigel hem hardop uit tijdens het spelen :D

Wat ze heel goed deden was de nummers opbouwen met lagen samples. Meestal begon Nigel met een lage synth op zijn keyboard en Laura met een simpele vocal, die werden dan het hele nummer geloopt en al spelend kwamen er nog twee lagen keys en vocals overheen. Voor de finale pakte Nigel er in de meeste nummers een bas bij O+ Ja, heel erg tof.

En ik heb Nigel persoonlijk bedankt voor zijn werk met Radiohead, dat had ik altijd al een keer willen doen :@
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:44:47 #147
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_118009761
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Tchock het volgende:
Het was echt heel erg leuk O+ Eerste gig ooit, dat was wel te merken. Er zaten af en toe wat foutjes in, Joey miste hier en daar wat en dan lachte Nigel hem hardop uit tijdens het spelen :D

Wat ze heel goed deden was de nummers opbouwen met lagen samples. Meestal begon Nigel met een lage synth op zijn keyboard en Laura met een simpele vocal, die werden dan het hele nummer geloopt en al spelend kwamen er nog twee lagen keys en vocals overheen. Voor de finale pakte Nigel er in de meeste nummers een bas bij O+ Ja, heel erg tof.

En ik heb Nigel persoonlijk bedankt voor zijn werk met Radiohead, dat had ik altijd al een keer willen doen :@
Nice, het leek mij echt wel erg leuk om mee te maken. Een soort van 'once in a lifetime' opportunity. Nou ja, die komen er hopelijk nog meer.... (hou ik mijzelf maar voor)
pi_118009805
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:44 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nice, het leek mij echt wel erg leuk om mee te maken. Een soort van 'once in a lifetime' opportunity. Nou ja, die komen er hopelijk nog meer.... (hou ik mijzelf maar voor)
Ik hoop het ook :) Niet veel vertrouwen in om eerlijk te zijn, maar ik hoop het oprecht :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:51:11 #149
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118010096
Ik hoop toch wel op een Atoms for Peace-tour volgend jaar, met mijn voorkeur in Paradiso :P.
pi_118010378
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef BoerBert het volgende:
Ik hoop toch wel op een Atoms for Peace-tour volgend jaar, met mijn voorkeur in Paradiso :P.
afp lijkt mij al hmh formaat.. zet gewoon groot Thom Yorke en Flea met duidelijke referenties naar RH en RHCP neer en de bierhal zit zo vol hoor!
pi_118010463
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef thettes het volgende:

[..]

afp lijkt mij al hmh formaat.. zet gewoon groot Thom Yorke en Flea met duidelijke referenties naar RH en RHCP neer en de bierhal zit zo vol hoor!
Nehhh. HMH op een debuutalbum? Ik hoop van niet ;(
pi_118010502
Ik ook niet hoor. Is ook nog verder fietsen :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:00:57 #153
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_118010513
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef thettes het volgende:
Ik vrees oprecht dat het zo aangekondigd gaat worden ja. ;(
pi_118010539
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef thettes het volgende:
Ik ook niet hoor. Is ook nog verder fietsen :P
Voor mij is de Paradiso verder fietsen denk ik. Maar het is allebei zo'n 110 kilometer dus niet erg noemenswaardig :')
pi_118010576
quote:
13s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik vrees oprecht dat het zo aangekondigd gaat worden ja. ;(
Er is wel een goede kans dat Flea niet meespeelt op de tour. Dat scheelt mensen.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 20:07:29 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118010767
Net zoals john frusciante eigenlijk nooit meespeelt met the mars volta live terwijl hij wel behoorlijk een stempel op het geluid van de eerste 2 platen drukt.
pi_118010840
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Net zoals john frusciante eigenlijk nooit meespeelt met the mars volta live terwijl hij wel behoorlijk een stempel op het geluid van de eerste 2 platen drukt.
Precies! Ik hoorde al een gerucht dat Flea helemaal niet meer in Atoms for Peace zit, maar meer als gast op het album speelt, maar dat kan ik op het web verder niet vinden. Grappig trouwens dat je The Mars Volta noemt, daar heeft Flea zelf ook nogal een vinger in de pap (gehad) :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 20:12:34 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118011018
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies! Ik hoorde al een gerucht dat Flea helemaal niet meer in Atoms for Peace zit, maar meer als gast op het album speelt, maar dat kan ik op het web verder niet vinden. Grappig trouwens dat je The Mars Volta noemt, daar heeft Flea zelf ook nogal een vinger in de pap (gehad) :D
Ja klopt idd flea ook nog en john net de de 2 die de rhcp bijzonder maken (maakte)
pi_118012658
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Qua naam? Ja.
Nee.
pi_118020323
Ik kwam nog een Fok!ster tegen, maar mijn haar zat heel erg slecht omdat ik zo lang buiten in de regen moest wachten, dus ik durfde niks tegen haar te zeggen.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 22:33:39 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118020433
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Croupouque het volgende:
Ik kwam nog een Fok!ster tegen, maar mijn haar zat heel erg slecht omdat ik zo lang buiten in de regen moest wachten, dus ik durfde niks tegen haar te zeggen.
_O- O+ Was ik het? ;)
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:36:22 #162
123170 alors
zlata1234
pi_118020609
quote:
_O-
know'm sayin?
word? word.
pi_118020614
Mijn fokkers ontmoetingen zijn nog steeds op 1 hand te tellen, of beter gezegd op 1 vinger :P
pi_118021403
He bah Norrage. Wij hoeven echt niet te weten welke Fok!ster jij gevingerd hebt hoor.
pi_118021574
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Norrage het volgende:
Mijn fokkers ontmoetingen zijn nog steeds op 1 hand te tellen, of beter gezegd op 1 vinger :P
Ik heb een keer één FOK!ker even ontmoet, een keer een meet met een stuk of zes en een keer eentje ontmoet die ik nog steeds een paar dagen per week zie O+
pi_118021664
Ik vond het ook tegenvallen, vanwege het (op mijn plek) belabberde geluid. Ik hoorde meestal wat gezoem, en in dat gezoem kon ik geen geluiden onderscheiden. Een dieptepunt dat ik mij herinner is 'Everything In Its Right Place': ik hoorde de piano en de zang nauwelijks. Wel kreeg ik mee dat het een fantastische uitvoering was, met name dat einde. Een ander hoogtepunt was het voor mij totaal onverwachte 'Kid A'.

Bij Caribou kon ik de muziek ook niet verstaan, maar dat was misschien de bedoeling, want in de kleine zaal van Paradiso, waar die band in 2010 stond, hoorde ik ook ondefinieerbaar gezoem. Van Caribou heb ik ondanks dat gezoem gisteren overigens wel genoten, dat uitgerekte techno-achtige einde vond ik heerlijk.

Ik zou Radiohead graag zien in Vredenburg Leidsche Rijn. Ik heb daar Portishead gezien, die band heeft ook een zeer rijk geluid, had twee drummers mee (waaronder waarschijnlijk die ene die er gisteren ook was?), maar in tegenstelling tot gisteren kon ik elke vingerbeweging terug horen. Dat ik destijds zo heb genoten kan ook komen omdat ik toen in zo'n verdomde comfortabele stoel zat.

Over aso's gesproken trouwens: voor de ingang stond een lange rij in U-vorm. Op een gegeven moment besloten mensen om geen U'tje te lopen maar een -'je. Eenmaal in de zaal heb ik geen aso's meer kunnen ontmaskeren.

quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen 'Packt Like Sardines In A Crushd Tin Box'.

*Padampamtsj
:D:D
Stay on my arm, you little charmer
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:52:18 #167
123170 alors
zlata1234
pi_118021699
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef On het volgende:
He bah Norrage. Wij hoeven echt niet te weten welke Fok!ster jij gevingerd hebt hoor.
:')
know'm sayin?
word? word.
pi_118021731
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef On het volgende:
:@
pi_118021858
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef tim. het volgende:
Ik vond het ook tegenvallen, vanwege het (op mijn plek) belabberde geluid. Ik hoorde meestal wat gezoem, en in dat gezoem kon ik geen geluiden onderscheiden. Een dieptepunt dat ik mij herinner is 'Everything In Its Right Place': ik hoorde de piano en de zang nauwelijks. Wel kreeg ik mee dat het een fantastische uitvoering was, met name dat einde. Een ander hoogtepunt was het voor mij totaal onverwachte 'Kid A'.

Bij Caribou kon ik de muziek ook niet verstaan, maar dat was misschien de bedoeling, want in de kleine zaal van Paradiso, waar die band in 2010 stond, hoorde ik ook ondefinieerbaar gezoem. Van Caribou heb ik ondanks dat gezoem gisteren overigens wel genoten, dat uitgerekte techno-achtige einde vond ik heerlijk.

Ik zou Radiohead graag zien in Vredenburg Leidsche Rijn. Ik heb daar Portishead gezien, die band heeft ook een zeer rijk geluid, had twee drummers mee (waaronder waarschijnlijk die ene die er gisteren ook was?), maar in tegenstelling tot gisteren kon ik elke vingerbeweging terug horen. Dat ik destijds zo heb genoten kan ook komen omdat ik toen in zo'n verdomde comfortabele stoel zat.

Over aso's gesproken trouwens: voor de ingang stond een lange rij in U-vorm. Op een gegeven moment besloten mensen om geen U'tje te lopen maar een -'je. Eenmaal in de zaal heb ik geen aso's meer kunnen ontmaskeren.

[..]

:D:D
Jezus ja, op een gegeven moment gingen er echt tientallen mensen voordringen..... :') maar goed, dat vond ik nog niet eens zo vreemd. Die rij buiten was natuurlijk volstrekt ongeorganiseerd :D
pi_118022724
Ik heb vaak dat ik het ideale plekje vind. En dan komen er van die mensen een beetje langszij die dan om zich heen beginnen te staren en dan maar 'accepteren dat ze niet verder kunnen', maar wel pal voor mijn neus blijven staan met hun achterhoofd. Ik had zondag dus zo'n zenuwlijer voor mij die de hele tijd op zijn tenen ging staan en van links en rechts bewoog omdat hij 'vooral niets wilde missen', waar ik bloednerveus van werd. In zo'n grote zaal waar je een concert met zoveel mensen moet delen is het logisch dat er irritaties ontstaan. Zo vond ik het vooral jammer dat iedereen mee begon te klappen tijdens Everything In It's Right Place, want zo hoorde ik er nog weinig van.

Maar goed, ik vond het wel een erg tof concert, vooral de KidA-toegift ging er goed in bij mij. Vooral de ritmesectie (de drum en de bas) drongen lekker diep door. Thom Yorke was goed bij stem en op wat slordigheidjes bij Reckoner na was het een perfect afgewerkte set. Van het 'slordige Paranoid Android' had ik niet zoveel last.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 23:25:40 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118023543
Wij stonden in de rij die inderdaad in een U vorm stond. Toen wij net om de bocht waren richting Ziggo Dome zagen we opeens iedereen voor ons rennen en was opeens die lange rij verdwenen :')
pi_118023659
Wij stonden aan het begin van de eerste bocht, onder de ArenA dus, en het was opmerkelijk hoe snel die rij groeide. Trouwens ook verbluffend hoe snel we binnen waren :o
pi_118023676
Toch wel grappig dat bijna iedereen claimt een hekel te hebben aan Creep, maar als ze er zoals hier mee openen hoor je iedereen juichen.

Sowieso wel een toffe versie, vind die nonchalante uithaal wel een kippenvelmomentje.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 23:34:28 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118023962
Ik snap dat gezeur over Creep sowieso niet :? Het is niet mijn favoriete nummer maar het is zeker niet slecht. Ik snap ook niet goed waarom Radiohead zelf het niet graag meer speelt.
pi_118024777
Tuurlijk zijn de teksten enorm cheesy en stelt het instrumentaal gezien ook niet veel voor vergeleken met alles wat daarna kwam. Maar, het nummer is gewoon dikke cult en ik had het briljant gevonden als ze hem tussen twee KoL nummers in hadden gespeeld.
pi_118024864
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 23:34 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat gezeur over Creep sowieso niet :? Het is niet mijn favoriete nummer maar het is zeker niet slecht. Ik snap ook niet goed waarom Radiohead zelf het niet graag meer speelt.
Omdat het gaat over een man met liefdesverdriet die zichzelf haat. Het is een heel destructief lied. Dan is het toch wel logisch dat een band die twintig jaar verder is, waarvan de leden gelukkig getrouwd zijn dat niet graag speelt? Daar komt bij dat Jonny het nummer al toen het geschreven werd waardeloos vond.
Let wel, Radiohead heeft zelfs een nummer geschreven over hoe erg ze creep haten :D

Afgezien van dat is het natuurlijk zowel muzikaal als vocaal zo indrukwekkend als een pakje boter.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:05:52 #177
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118024949
Ik kan er echt niet meer naar luisteren... Maar dat heeft misschien ook 'n beetje met de leeftijd te maken.
Heb 't als 15 jarige puber aardig wat keren uit volle borst meegebruld...
pi_118025151
en 't is natuurlijk ook gewoon een vrij duidelijke leenoefening van the hollies met the air that i breathe
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:23:49 #179
67089 Gillingham
The horror...
pi_118025399
Hoewel ik Street Spirit graag live had gehoord, had ik er van tevoren voor getekend als ze niks zouden spelen van Pablo Honey en The Bends. En zo geschiedde...
What's it going to be then, eh?
pi_118025619
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:23 schreef Gillingham het volgende:
Hoewel ik Street Spirit graag live had gehoord, had ik er van tevoren voor getekend als ze niks zouden spelen van Pablo Honey en The Bends. En zo geschiedde...
Ik had van te voren liever wat van The Bends gehoord, maar achteraf Wolf liever dan welke track uit die periode dan ook O+
pi_118026284
Als we over tracklists gaan praten, idealiter had ik go to sleep, 2+2=5, airbag, tourist, optimistic, pyramid song en knives out, talk show host en morning bell nog gehoord :P
pi_118026286
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Omdat het gaat over een man met liefdesverdriet die zichzelf haat. Het is een heel destructief lied. Dan is het toch wel logisch dat een band die twintig jaar verder is, waarvan de leden gelukkig getrouwd zijn dat niet graag speelt? Daar komt bij dat Jonny het nummer al toen het geschreven werd waardeloos vond.
Let wel, Radiohead heeft zelfs een nummer geschreven over hoe erg ze creep haten :D

Afgezien van dat is het natuurlijk zowel muzikaal als vocaal zo indrukwekkend als een pakje boter.
Nee hoor, het is omdat ze dat nummer zoals ze zelf zeggen nogal snel in elkaar geflanst hebben en er meteen mega succesvol mee waren in Amerika. Overal waar ze kwamen werd alleen maar om Creep gevraagd en ze werden in de USA zelfs The Creep Band genoemd. Wat ze eigenlijk wilden kreeg daar helemaal geen kans. Daarom kregen ze er een beetje een hekel aan.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 06:53:06 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118027275
quote:
Je haar zat prima.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:07:51 #184
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_118027336
Het openslaan van de Volkskrant leert ons dat ze het concert 5 sterren hebben toebedeeld.

Enkele quotes:
'Wat hielp, was allereerst bet fabelachtig mooi afgestelde geluid. Een knisperend synthloopje werd nooit verdrukt door gitaar- of drumwerk, en de tweede drummer Clive Deamer verbreedde het geluid meer dan hij verdiepte'

'Van hun succesvolste plaats OK Computer kwamen behalve Lucky aan het slot KP en PA voorbij, maar veelzeggend wellicht klonken die fletser en vlakker dan het altijd voor moeilijk gehouden recente werk'

'Radiohead durfde het aan experimentele muziek groot te presenteren en het publiek ging er volledig in mee.'

' Er is geen band die dit aandurft, er is geen band die dit man. Radiohead bewees zich het als het allerbeste en meest spannende wat popmuziek in 2012 te bieden heeft.'
pi_118028792
Wel veel spelfouten in de Volkskrant zeg.
pi_118028885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:07 schreef jrk1990 het volgende:
Het openslaan van de Volkskrant leert ons dat ze het concert 5 sterren hebben toebedeeld.

Enkele quotes:
'Wat hielp, was allereerst bet fabelachtig mooi afgestelde geluid. Een knisperend synthloopje werd nooit verdrukt door gitaar- of drumwerk, en de tweede drummer Clive Deamer verbreedde het geluid meer dan hij verdiepte'

'Van hun succesvolste plaats OK Computer kwamen behalve Lucky aan het slot KP en PA voorbij, maar veelzeggend wellicht klonken die fletser en vlakker dan het altijd voor moeilijk gehouden recente werk'

'Radiohead durfde het aan experimentele muziek groot te presenteren en het publiek ging er volledig in mee.'

' Er is geen band die dit aandurft, er is geen band die dit man. Radiohead bewees zich het als het allerbeste en meest spannende wat popmuziek in 2012 te bieden heeft.'
Ben het er wel mee eens hoor. :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:29 schreef On het volgende:
Wel veel spelfouten in de Volkskrant zeg.
_O-
pi_118030271
Het was geniaal in Keulen. Sowieso credits voor hoe het geregeld was, ik heb maximaal 4 minuten in de rij gestaan _O_
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:49:54 #188
123170 alors
zlata1234
pi_118030394
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:43 schreef friekin_ het volgende:
Het was geniaal in Keulen. Sowieso credits voor hoe het geregeld was, ik heb maximaal 4 minuten in de rij gestaan _O_
Ja dat hoorde ik ook al van iemand anders.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:56:42 #189
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118030558
quote:
Goeie setlist ook hoor :o.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:58:22 #190
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118030601
quote:
O+ croup
pi_118030932
quote:
Ah, jullie hadden wel The Daily Mail, die miste ik toch wel een beetje zondag.
pi_118030996
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:56 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Goeie setlist ook hoor :o.
Vind ik onze setlist beter hoor :) Ik heb bijvoorbeeld minder met Pyramid Song dan met You and Whose Army :)

edit: oh maar National Anthem _O_

edit2: en Twisted Words _O_

Ok,te snel gepost. Goede setlist ja :)
pi_118031184
Hehe. Trouwens, er waren maatbekers bier!

dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:21:03 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118031206
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

O+ croup
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben nog gespot door een van de tofste oud-fok!kers ooit. Dat vond ik best puik :Y).
*)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:21:21 #195
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118031216
The national anthem werd heel erg gemist door mijn vriendin.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:22:21 #196
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118031251
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:14 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vind ik onze setlist beter hoor :) Ik heb bijvoorbeeld minder met Pyramid Song dan met You and Whose Army :)

edit: oh maar National Anthem _O_

edit2: en Twisted Words _O_

Ok,te snel gepost. Goede setlist ja :)
Ik vind live You and Whose ook wel toffer, op plaat niet ;). Maar inderdaad Twisted Words en National Anthem, had ik wel ipv Karma en Kid A willen zien hoor :9.
pi_118031296
National Anthem is toch wel een van de meest brute Radiohead nummers ja. Maar zat de trompet ook in de liveversie? Want dat maakt het echt af.
pi_118031368
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:23 schreef Norrage het volgende:
National Anthem is toch wel een van de meest brute Radiohead nummers ja. Maar zat de trompet ook in de liveversie? Want dat maakt het echt af.
Voor zover ik me kan herinneren, zat de trompet er niet in toen ze het nummer speelden bij concert Westerpark. Maar weet ik niet zeker.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:26:58 #199
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118031394
National Anthem, Knives Out en Pyramid Song had ik alledrie wel graag willen horen.
pi_118031398
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:26 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Voor zover ik me kan herinneren, zat de trompet er niet in toen ze het nummer speelden bij concert Westerpark. Maar weet ik niet zeker.
Ik verwacht het ook niet zo zeer, maar in de KOL tour willen ze nog wel eens trompetten (of tenminste samples) gebruiken vooral voor een paar van die KOl nummers.... Codex _O_
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:15:42 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118032792
De recensie in De Volkskrant:

Bloedstollend spannend
GIJSBERT KAMER − 16/10/12, 00:00

Radiohead laat rock links liggen en onderstreept de kracht van zijn nieuwe, experimentele werk.

Vier jaar geleden was Radiohead voor het laatst in Nederland te zien, in het Westerpark in Amsterdam. Prachtig optreden, met het beeld van de ondergaande zon tijdens Lucky nog lang op het netvlies. Radiohead imponeerde door een uitgelezen balans tussen publieksvriendelijke rockliedjes met een behoorlijk meebrulelement, die vooral op hun eerste drie albums te vinden zijn, en het wat moeilijker te doorgronden elektronische werk, waarmee de band zich sinds Kid A (2000) afficheert.

Dat evenwicht werd in een uitverkochte Ziggo Dome wreed verstoord. Hetzelfde Lucky mocht als tweede liedje de liefhebbers van het 'oude' Radiohead even behagen. In de twee uur die volgden, lag de nadruk op het per album verder van rock 'n roll afliggende experimentelere werk.

Met het vorig jaar verschenen The King Of Limbs als meest vervreemdende album tot nu toe, was niet te verwachten dat Radiohead naar de Ziggo Dome zou komen voor een moppie gitaarrock; al kunnen er bijna twintigduizend man in deze nieuwe zaal en wordt door iedere artiest die zalen van die grootte aandoet de wetmatigheid gehanteerd dat je het je publiek niet te moeilijk moet maken.

Radiohead had zondag lak aan dergelijke conventies. Het zwaartepunt lag bij The King Of Limbs, hun slechtst verkochte maar zonder meer spannendste album tot nu toe. Een meezingbaar liedje is er niet op te vinden, maar live stegen vanaf de opening Bloom alle nummers boven zichzelf uit. Wat hielp, was allereerst het fabelachtig mooi afgestelde geluid. Een knisperend synthloopje werd nooit verdrukt door gitaar- of drumwerk, en de tweede drummer Clive Deamer verbreedde het geluid meer dan dat hij het verdiepte.

En dan was er het oogverblindende spel met licht, videobeelden en decorstukken. Prachtig hoe tegen een bloedrode achtergrond tijdens You And Whose Army?, dat met de ogen dicht al kippenvel bezorgde, de verbeten zingende kop van Thom Yorke van alle borden de zaal in keek.

Licht en geluid droegen ertoe bij dat het grote Ziggo Dome opmerkelijk intiem voelde. En dan was er natuurlijk de bloedstollende muziek.

De eerste twee albums werden genegeerd. Geen Creep, Just, Street Spirit of High And Dry dus. Van hun succesvolste plaat OK Computer kwamen behalve Lucky aan het slot Karma Police en Paranoid Android voorbij, maar veelzeggend wellicht klonken die fletser en vlakker dan het altijd voor moeilijk gehouden recente werk.

Adembenemend was bijvoorbeeld het dubbele drumwerk waarmee Seperator begon. Toen halverwege Yorke zelf zeer subtiel begon te soleren hielden de drummers op tegen elkaar in te spelen, om gelijk op te gaan. Dat was een moment uit velen waarin de kracht van het nieuwe werk werd onderstreept.

Radiohead durfde het aan experimentele muziek groot te presenteren en het publiek ging er volledig in mee. Een tot voor kort live onuitvoerbaar geacht amorf nummer als Kid A, bleek toch te spelen. En heerlijk dat vervreemdende stuk elektronisch gebeuk in Feral tussen de hits van OK Computer aan het slot.

Toen kwam er nog een reeks toegiften, met Everything In It's Right Place als zoveelste hoogtepunt. Er is geen band die dit aandurft, er is geen band die dit kan. Radiohead bewees zich als het allerbeste en meest spannende wat popmuziek in 2012 te bieden heeft.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_118033505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:15 schreef Gert het volgende:
De recensie in De Volkskrant:

-knip-
_O_ O+ Ja, gewoon ja :D
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:43:26 #203
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118033648
Bestaan die eigenlijk wel, liefhebbers van alleen het oude Radiohead?
Ik ken persoonlijk niemand die echt helemaal niks heeft met de albums na OK Computer.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:44:42 #204
67089 Gillingham
The horror...
pi_118033696
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:43 schreef DO2 het volgende:
Ik ken persoonlijk niemand die echt helemaal niks heeft met de albums na OK Computer.
Ranja kan enkel Pablo Honey een beetje waarderen.
pi_118033715
quote:
Ik ken die wel hoor. En in dit topic zitten ze ook wel. Van die 'met een computer maak je geen muziek'-types.

Een hele goede vriend van mij vindt Kid A, Amnesiac, HTTT en TKoL ook niets aan. Maar In Rainbows wel :D
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:46:00 #206
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118033745
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Ranja kan enkel Pablo Honey een beetje waarderen.
Ja, maar dan ben je gewoon geen Radiohead liefhebber. Period.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:46:30 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118033763
Gijsbert Kramer _O_ Helemaal mee eens :Y
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:48:12 #208
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118033832
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ken die wel hoor. En in dit topic zitten ze ook wel. Van die 'met een computer maak je geen muziek'-types.

Een hele goede vriend van mij vindt Kid A, Amnesiac, HTTT en TKoL ook niets aan. Maar In Rainbows wel :D
Maar op die 'elektronische albums' staan toch ook nog genoeg ingetogen ( en meer instrumentale ) nummers...
pi_118033865
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef DO2 het volgende:

[..]

Maar op die 'elektronische albums' staan toch ook nog genoeg ingetogen ( en meer instrumentale ) nummers...
Dat is waar, maar als je een spuughekel hebt aan de elektronische nummers is het moeilijk er doorheen te kijken, dat snap ik wel :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:52:42 #210
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118034012
Nu ja, ik ken eigenlijk alleen mensen die meer neigen naar het oudere werk,
maar tegelijkertijd toch ook genoeg nieuwe nummers erg kunnen waarderen.

Maar ze bestaan dus. Ok.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:54:12 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118034066
Ik zit er een beetje tussenin :) ik hou van de gitaarnummers maar kan ook EIIRP en Lotus Flower bijvoorbeeld erg waarderen. Maar zoals ik gisteren al zei vind ik HTTT en Amnesiac nog te moeilijk :D
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:54:23 #212
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118034079
Dat elektronische valt ook echt wel mee hoor. Even de setlist erbij:
quote:
Bloom
Lucky
15 Step
Kid A
Myxomatosis
The Gloaming
Separator
Reckoner
You and Whose Army?
Nude
Ful Stop
Lotus Flower
There There
Karma Police
Feral
Paranoid Android
Encore:
Give Up the Ghost
Supercollider
Morning Mr. Magpie
A Wolf at the Door

(Tour debut)
Bodysnatchers
Encore 2:
How to Disappear Completely
Everything in Its Right Place
(w/ Björk's "Unravel" intro)
Encore 3:
Idioteque
Dikgedrukte zijn wat mij betreft niet elektronisch, en dan heb ik nog de nummers die duidelijke synths bevatten erbuiten gelaten :P. (Myxo maar wel erbij, dat is gewoon een dikke gitaarriff ;))
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:56:02 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118034145
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:52 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, ik ken eigenlijk alleen mensen die meer neigen naar het oudere werk,
maar tegelijkertijd toch ook genoeg nieuwe nummers erg kunnen waarderen.

Maar ze bestaan dus. Ok.
Precies dat dus :Y

En ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die alleen van Pablo Honey en The Bends houden maar die gaan denk ik niet naar een concert :) en anders hebben ze heel erg pech gehad :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:57:33 #214
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118034208
Mensen die OK Computer niet eens kunnen waarderen kan ik echt niet serieus nemen.
pi_118034285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:
Gijsbert Kramer _O_ Helemaal mee eens :Y
Hij heet Kamer. ;)

(Ik maak die fout ook altijd overigens.)
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:59:59 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118034328
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef DO2 het volgende:
Mensen die OK Computer niet eens kunnen waarderen kan ik echt niet serieus nemen.
Dat kan ik me ook niet voorstellen nee :D OK Computer blijft mijn favoriete Radiohead plaat O+
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:01:07 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118034387
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:59 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hij heet Kamer. ;)

(Ik maak die fout ook altijd overigens.)
Serieus :o echt nog nooit gezien en ik lees toch flink wat recensies van de beste man :@ :')
pi_118034634
quote:
Echt wel. Ik ken er echt heel veel, mijn halve vriendenkring die muziek-geinteresseerd is bijvoorbeeld.....maar op zich toch ook niet heel raar? :?
pi_118034662
Ik vind OK computer ook niet hun beste, maar misschien komt dat omdat ik die teveel heb gedraaid achter elkaar.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:11:00 #220
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118034826
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Echt wel. Ik ken er echt heel veel.....maar op zich toch ook niet heel raar? :?
Ja, ik vind 't wel raar, eigenlijk.
pi_118034993
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef DO2 het volgende:

[..]

HTTT kent drie dikke rockers met there there, 2 + 2 = 5 en go to sleep.. en dan ook nog nummers als a wolf at the door en nog een paar.

Zelf kan ik de latere radiohead erg waarderen, maar vind ik TKOL echt niet boeiend. Zet het nooit op. Kid A daarentegen is echt fabelachtig. Dat is sfeer, TKOL is in mijn oren een collectie opgefokte drumstelletjes en veel ritme. Maar niet schokkend mooi.
pi_118035059
quote:
Er stonden er twee vóór me. Gedurende vrijwel het gehele concert zuchtend en steunend, hoofdschuddend en meewarig lachend wanneer er een elektronisch bliepje te horen viel. Behalve toen 'Karma Police' werd ingezet en ze zichtbaar in extase bijna op leken te stijgen. En toen gingen ze naar huis.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:18:16 #223
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118035117
Ze gingen naar huis? Tijdens het concert?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:22:16 #224
141482 Q.
JurassiQ
pi_118035272
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:16 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Er stonden er twee vóór me. Gedurende vrijwel het gehele concert zuchtend en steunend, hoofdschuddend en meewarig lachend wanneer er een elektronisch bliepje te horen viel. Behalve toen 'Karma Police' werd ingezet en ze zichtbaar in extase bijna op leken te stijgen. En toen gingen ze naar huis.
Ik moet even huilen.
For great justice!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:23:05 #225
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118035301
Ja, ik moest ook even slikken...
pi_118035330
Ik moet bekennen dat ik ze niet gevolgd ben, dus wellicht hebben ze nog een tussenstop in het casino gemaakt, maar de één zei tegen de ander: "Zullen we gaan, Evert? (om privacyredenen gebruik ik een fictieve naam)", de ander knikte, en weg waren ze. Ik miste ze niet en kon als redelijk kleine man het podium weer een stukje beter zien.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:28:32 #227
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118035492
Evert had vast geitenwollen sokken en sandalen aan...
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:30:36 #228
141482 Q.
JurassiQ
pi_118035583
Ik heb pas Pablo Honey nog even opgezet (moest even goed zoeken naar de cd in de bak met inferieure muziek) maar na twee nummers weer afgezet. Het is geen Radiohead.
For great justice!
pi_118035623
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb pas Pablo Honey nog even opgezet (moest even goed zoeken naar de cd in de bak met inferieure muziek) maar na twee nummers weer afgezet. Het is geen Radiohead.
Vind je You niet mooi?
pi_118035635
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef Q. het volgende:
Stimmt, al vind ik Blow Out wel een goed nummer.
pi_118035721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef BoerBert het volgende:
Dat elektronische valt ook echt wel mee hoor. Even de setlist erbij:

[..]

Dikgedrukte zijn wat mij betreft niet elektronisch, en dan heb ik nog de nummers die duidelijke synths bevatten erbuiten gelaten :P. (Myxo maar wel erbij, dat is gewoon een dikke gitaarriff ;))
the Gloaming zit ook vol bliepjes :P
pi_118035742
Ik vind Pablo Honey leuk hoor :) Ik denk dat ik misschien OK Computer wel hun minste album van alle albums vind.
pi_118035768
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Pablo Honey leuk hoor :) Ik denk dat ik misschien OK Computer wel hun minste album van alle albums vind.
Ik vermoed dat deze opmerking een discussie gaat uitlokken. :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:35:11 #234
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118035772
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

the Gloaming zit ook vol bliepjes :P
Is ook niet dikgedrukt ;).
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:35:40 #235
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118035794
Ik doe gewoon alsof ik 't niet gezien heb, Norrage.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:35:45 #236
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118035799
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:35 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Ik vermoed dat deze opmerking een discussie gaat uitlokken. :P
'Met zoveel poep in je oren snap ik best dat je het geluid slecht vond :(.'

Zoiets? 8-)
pi_118035823
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:35 schreef BoerBert het volgende:

[..]

'Met zoveel poep in je oren snap ik best dat je het geluid slecht vond :(.'

Zoiets? 8-)
Nailed it. :P
pi_118035850
Ok, nuance: Ik vind alle albums van Radiohead geweldig, maar ik vind OK Computer nog het minst geweldig.
pi_118035992
[hipster]Belachelijk dat ze niks van hun On A Friday periode hebben gespeeld. Door hun succes met Radiohead zijn ze hun roots vergeten.[/hipster]
pi_118036280
quote:
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben nog gespot door een van de tofste oud-fok!kers ooit. Dat vond ik best puik :Y).
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 06:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je haar zat prima.
Okee, ik geef toe, ik durfde haar wel aan te spreken en mijn haar zat geweldig omdat ik helemaal niet zo lang hoefde te wachten.

Zo bladerend door de reacties lijkt het af en toe wel alsof ik bij een heel ander concert op een andere plek ben geweest; ik vond het geluid in de zaal én de stem van Thom Yorke fantastisch, beter heb ik het eigenlijk nog nooit gehoord. Ik ben ook echt te spreken over de Ziggo Dome als locatie! Goed, het is een blokkendoos en het is jammer dat er bij dat soort evenementen ook nog ándere mensen aanwezig zijn, maar tot de tijd dat er weer een broodnodige epidemie uitbreekt moeten we het er maar mee doen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:54:13 #241
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118036494
Ik kan me ook totaal niet vinden in alle negatieve reacties, Cp.
Ik vond 't geluid juist heel helder, en kon alle nuances prima onderscheiden.

En Thom was ook in zeer goede doen, inderdaad.
pi_118036532
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:37 schreef Norrage het volgende:
Ok, nuance: Ik vind alle albums van Radiohead geweldig, maar ik vind OK Computer nog het minst geweldig.
Moet kunnen. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118036910
Ben het met je eens hoor Croupouque
pi_118037212
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:54 schreef DO2 het volgende:
Ik kan me ook totaal niet vinden in alle negatieve reacties, Cp.
Ik vond 't geluid juist heel helder, en kon alle nuances prima onderscheiden.

En Thom was ook in zeer goede doen, inderdaad.
Mensen die zeggen dat Thom niet goed bij stem was snap ik sowieso niet. Dat heeft namelijk niets met het geluidssysteem te maken, en ik -met alle recesenten- vond het ijzersterk. Nude was loépzuiver, fenomenaal _O_
pi_118037981
Thom zong echt fantastisch goed ja. Het instrumentale was dus hetgeen dat ik veel minder vond...
Maar nu een dag na dato denk ik dat het toch ook aan de beleving lag. Ik moet de band kunnen zien spelen. Als ik zie welke instrumenten er worden gebruikt, hoor ik dat instrument ook beter en kan ik me er beter op concentreren. Dat soort dingen zorgen voor mij voor het grootste deel van de beleving (en is is ook de reden dat ik liever niet na grote concerten wil). En aangezien ik echt niks van het podium kon zien ondanks dat ik rij 30 stond ofzo, denk ik dat een van de redenen is dat ik me niet goed kon inleven. Bovendien werd ik ook permanent afgeleid door randdebielen om mij heen waradoor ik ook minder geconcentreerd kon luisterne.

Achteraf denk ik dus dat ik het de geluidskwaliteit op zich niet zo slecht vond, maar dat het totaal-plaatje gewoon niet kon aankomen bij mij. Af en toe lukte dat, en als ik nu denk waarom dat lukte waren het danwel de rustigere nummers danwel de nummers waarbij ik ook op de schermen goed kon zien hoe er gespeeld werd danwel de nummers die het dichtst bij de oorspronkelijke studionummers bleven (en die ik dus kon herkennen en voor mijzelf al een beetje kon invullen).

Zelfde reden dat albums vaak nog moeten groeien en ze pas na een aantal keren luisteren goed worden. Waarschijnlijk als ik dit concert 10x achter elkaar had gezien had ik het fantastisch gevonden.

Voor zover mijn vergezochte theorie. Volgende keer zitplaatsen dus.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:31:48 #246
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118038161
Jij moet echt zo ontzettend hard een zitplaats nemen de volgende keer...
pi_118038308
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef DO2 het volgende:
Dit. Ik denk dat dat beter is voor iedereen.
pi_118038326
Ik vind het wel heel erg jammer dat ik het concert niet nog een keer kan beleven :') ;(
pi_118038376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel heel erg jammer dat ik het concert niet nog een keer kan beleven :') ;(
Dat kan, maar dan wel via waardeloze youtube-filmpjes. :7
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:38:12 #250
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118038446
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef Norrage het volgende:
jaja het zal allemaal, maar...
Kan ik mij wel voorstellen. Podium zou ook wel een tikkie hoger mogen zijn. Ik zag alles wel aangezien ik vrij lang ben, maar kan mij wel indenken dat het voor veel mensen lastiger was.
pi_118038472
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan wel via waardeloze youtube-filmpjes. :7
TUFKAL zocht naar opnames, maar nog niets gehoord ;(
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:41:46 #252
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118038662
Ik hoop dat er een live-opname van deze tour volledig in HD uitkomt zoals met In Rainbows O+ Hoeft niet eens van onze show, maar gewoon van deze era en met deze tour set-up :D
pi_118039202
quote:
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit. Ik denk dat dat beter is voor iedereen.
:@ Ja sorry, moet je nagaan hoe groot dit concert was...de hoeveelheid nutteloze na-analyse doe ik ervan gemaakt heb, echt ziek :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:12:56 #255
141482 Q.
JurassiQ
pi_118039700
quote:
Met gratis storende kabelbundel tussen de tribune en het podium. 8-)
For great justice!
pi_118039718
Ik zit nog steeds in de nageniet-mood trouwens :@
pi_118039770
Ik ben al aan het voorgenieten. Donderdag *O*
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:18:44 #258
123170 alors
zlata1234
pi_118039899
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Kan ik mij wel voorstellen. Podium zou ook wel een tikkie hoger mogen zijn. Ik zag alles wel aangezien ik vrij lang ben, maar kan mij wel indenken dat het voor veel mensen lastiger was.
Ik ben voor een meisje nog best lang, met schoenen zonder hak denk ik zo'n 1,80m maar ik zag alleen Johnny als hij op zijn vaste plek stond :') Ging hij lopen dan zag ik helemaal niemand meer, soms die andere gitarist nog. Thom zag ik heel af en toe als hij naar de zijkanten liep. Dat vind ik wel heel erg af doen aan de beleving van een concert.

En dat het halverwege dus nog zo ontzettend hutjemutje stond. Vooraan kan ik daar wel vrede mee hebben, als je dan alles goed kunt zien verwacht dat die 'pijn' alleszins. Ik snap ook best dat het bij een concert hoort dat je mensen op je heen voelt, maar ik had vaak niet eens ruimte om te klappen :')

Maar goed, voor mij in het vervolg dus alleen maar staplaatsen voor de Ziggodome als ik ook echt op tijd kan gaan zodat ik vooraan sta. Was dit keer wel het plan, maar er kwam helaas wat tussen. Degene met wie ik was heeft gister in Keulen vooraan gestaan en had ook spijt dat we zondag maar zo halverwege stonden.
know'm sayin?
word? word.
pi_118041664
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:35 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Is ook niet dikgedrukt ;).
oh ja las verkeerd :')
pi_118041709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

TUFKAL zocht naar opnames, maar nog niets gehoord ;(
klopt er is nog niets.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:18:42 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118042132
quote:
Schitterend!

Volgens mij is dat vanuit vak 102 gefilmd. Ik denk de beste plek van de dome, samen met het er tegenover gelegen vak op dezelfde hoogte.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:19:16 #262
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_118042163
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat Thom niet goed bij stem was snap ik sowieso niet. Dat heeft namelijk niets met het geluidssysteem te maken, en ik -met alle recesenten- vond het ijzersterk. Nude was loépzuiver, fenomenaal _O_
Nude was bijna te zuiver ;)
pi_118042170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Tchock het volgende:
Geeft niet, hier ook! O+
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:27:52 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_118044479
Van deze kan ik het meeste nagenieten, beste kwaliteit filmpje :)
pi_118047320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Tchock het volgende:
Ik ook, wil nog een keer.

Had tickets voor Rome voor het werd afgelast :{
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:42:48 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118047836
Hier volgende keer ook écht een zitplaats. Concert is hier gewoon niet 'binnengekomen'. Normaal zit ik na een concert echt weer vol in de cd's enzo en dat heb ik nu totaal niet.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:06:07 #268
52513 whosvegas
The Trickster
pi_118048857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier volgende keer ook écht een zitplaats. Concert is hier gewoon niet 'binnengekomen'. Normaal zit ik na een concert echt weer vol in de cd's enzo en dat heb ik nu totaal niet.
Ik juist wel
Heb het concert juist erg intens ervaren, stond regelmatig met mijn ogen dicht. :) Er waren wel wat lui irritant, praten enzo. Maar daar kon ik me prima van afsluiten, echt storend vond ik het niet.
Maar niet te lang, want de visuals waren erg mooi.
Are you nuts??
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:07:42 #269
52513 whosvegas
The Trickster
pi_118048934
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nude was bijna te zuiver ;)
Nude heb ik gebruikt voor een plas pauze :D
Are you nuts??
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:40:30 #270
141482 Q.
JurassiQ
pi_118050186
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zat zo ver af (vak 106) dat ik niet het gevoel heb dat ik naar Radiohead ben geweest. :') Heb er nog nooit zo ver af gezeten.

For great justice!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:21:20 #271
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118052477
Daar zat ik ook, Q. Vrijwel direct naast de centrale trap.
pi_118052836
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:07 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Nude heb ik gebruikt voor een plas pauze :D
:') :') :')
pi_118056140
Ik zat in 213, hemelsbreed gezien op een best aangename afstand van het podium alleen wel erg hoog. Ik denk dat voor zitplaatsen 211/102 (of de dichtst bij het podium gelegen plekken van 210/103) het fijnst zijn.
pi_118061461
Maar hoe ging dat toen jullie zit-kaartjes kochten? Je had niet echt keuze toch gezien het ontzettend snelle uitverkopen?
pi_118064308
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Norrage het volgende:
Maar hoe ging dat toen jullie zit-kaartjes kochten? Je had niet echt keuze toch gezien het ontzettend snelle uitverkopen?
Ik zat in het buitenland met een verschrikkelijk slechte verbinding dus toen ik er uiteindelijk doorheen was gekomen kreeg ik alleen zitkaarten voor de tweede rang te pakken. Mijn doel was staanplaatsen :P

Maar achteraf gezien heb ik niks te klagen, ik heb absoluut genoten *O*
pi_118067796
Holy fuck. Radiohead stond vanavond in een zaal die nog wel zó veel groter was dan het Ziggo Dome :o

pi_118067851
Het schijnt dat zowel Muse als Radiohead vanavond in Strassbourg speelden. Blij dat ik die keuze niet heb hoeven maken...
pi_118067900
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 01:12 schreef F_JD het volgende:
Het schijnt dat zowel Muse als Radiohead vanavond in Strassbourg speelden. Blij dat ik die keuze niet heb hoeven maken...
Muse speelde vanavond in Montpellier, dat is schat ik zo'n 800 kilometer van Strasbourg.
pi_118068011
Dan zijn ze op Twitter onzin aan het verkondigen, excuus
pi_118069575
pi_118069590
Ik ben echt gefascineerd door de visuals bij You and Whose Army? :@

pi_118070288
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 03:51 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt gefascineerd door de visuals bij You and Whose Army? :@

Ik denk iedereen wel, die waren echt machtig mooi!
pi_118071332
Mijn laatste Radiohead concert was op Werchter een paar jaar geleden. Wat ik me vooral herinner is de intieme sfeer, ook al stond je daar met 60.000 man. Vooral Nude is me erg bij gebleven. Prachtig! Zin in morgen!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:26:56 #284
84048 NvM
Nevermind
pi_118071512
Heeft iemand nog twee kaartjes (over) voor morgen? We willen erg graag gaan!
pi_118092761
Ziggodome is op flac available. Linkaanvraag via PM.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 19:08:06 ]
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:13:12 #286
52513 whosvegas
The Trickster
pi_118092961
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef TUFKAL het volgende:
Ziggodome is op flac available. Linkaanvraag via PM.
Kun je flac ook converteren naar mp3
Wil het concert namelijk op mijn ipod en ook wel belangerijk dat het zo klein mogelijk is. Ga naar Australie/Nieuw zeeland. En er komt veel muziek op m'n ipod *O*
Are you nuts??
pi_118093057
Kan je zelf doen toch? :P even googelen ;)
Ben nu weg
pi_118093065
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Wil het concert namelijk op mijn ipod en ook wel belangerijk dat het zo klein mogelijk is. Ga naar Australie/Nieuw zeeland. En er komt veel muziek op m'n ipod *O*
mp3 zou hier ook welkom zijn O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:17:15 #289
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118093147
Die .flac is prima kwaliteit zeg ^O^.
pi_118093255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef BoerBert het volgende:
Inderdaad.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:53:16 #291
52513 whosvegas
The Trickster
pi_118094802
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef TUFKAL het volgende:
Kan je zelf doen toch? :P even googelen ;)
Ben nu weg
Ga ik ff uitzoeken :)
Geen idee of het zo maar kon :)

Zou je mij de link willen pm'en?
Heb volgens mij de site ondekt, maar geen idee hoe ik er kan downloaden :{
Are you nuts??
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:54:40 #292
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_118094872
Klinkt wel lekker die .flac!
Het leven is een toverbal.
pi_118096321
Ik ben zeer benieuwd naar de flac *hint*
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:45:32 #294
52513 whosvegas
The Trickster
pi_118097649
Heb ze nu binnen
Maar zit nu naar Spinvis te luisteren :)
Are you nuts??
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:32:38 #295
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_118100511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef whosvegas het volgende:
Ja kan, Google helpt verder.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:42:45 #296
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_118101145
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef BoerBert het volgende:
Maar toch: in sommige nummers erg veel bas. Even aan het vergelijken met m'n Westergas-flacs en die hebben juist een tekort aan bas. Wel tof om ze te hebben, klinkt sowieso beter dan in de zaal zelf!!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:02:29 #297
84048 NvM
Nevermind
pi_118102268
Oeh, mag ik de FLAC ook?
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 22:26:55 #298
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118103588
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:09 schreef Norrage het volgende:
Van deze kan ik het meeste nagenieten, beste kwaliteit filmpje :)
everything in its right place met after the gold rush intro O+ wow
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:50:27 #299
67089 Gillingham
The horror...
pi_118107838
Als ik Nude zo terughoor/zie, dan was het toch wel een bijzonder concert.
De tijd ging ook erg rap voorbij, staat me bij.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:08:53 #300
159761 Arn0
Abbey Road
pi_118112686
Vandaag _O_
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_118113635
Yes, erg veel zin in! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')