Ik denk dat ze meezingt nuquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Naar concert bezoekers ben ik tolerant maar naar buren niet
(de buurvrouw is op vakantie naar australië
)
En dat snap ik dus niet. Maar goed ieder zn mening.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:12 schreef Tchock het volgende:
De reviews zijn trouwens ook echt geweldig goed![]()
Ja precies, ik mis wel wat puntjes van kritiek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:15 schreef Norrage het volgende:
Ja, positieve recensies mogen hoor....maar een beetje kritiek mag er ook wel in voorkomen. Volgens mij krijgt het concert voorlopig louter 5 sterren recensies...
beste band allertrijden zijn ze zeker. Ik wil er ook niet over doorzeuren hoor, ik vond t gewoon wat tegenvallen gister.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:17 schreef Norrage het volgende:
Ful Stop was gaaf ja
En ik vind dat Radiohead trouwens wel kritiekloze recensies verdient als beste band allertijden
Nee hoor. NRC schrijft dat ze 'het gevaarlijke breekpunt waar de lichtshow belangrijker dreigt te worden dan de muziek' benaderen, en dat er geen samenhang in de set zat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:15 schreef Norrage het volgende:
Ja, positieve recensies mogen hoor....maar een beetje kritiek mag er ook wel in voorkomen. Volgens mij krijgt het concert voorlopig louter 5 sterren recensies...
Mocht je iets vinden, wil je het dan hier melden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
beste band allertrijden zijn ze zeker. Ik wil er ook niet over doorzeuren hoor, ik vond t gewoon wat tegenvallen gister.Maar zal nog even zoeken naar mp3/flac opnames.
Mag hier niet denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mocht je iets vinden, wil je het dan hier melden?
quote:
Aah had NRC nog niet gezien...en laat dat nou net de krant zijn die er qua concert-recensies altijd grandioos naast zitten. Wat een kutkrant vind ik toch ook. Dan vind ik de VK altijd veel beter te pruimen (behalve als het om Nederlandse bandjes gaat die altijd 5 sterren krijgen ongeveer)....quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. NRC schrijft dat ze 'het gevaarlijke breekpunt waar de lichtshow belangrijker dreigt te worden dan de muziek' benaderen, en dat er geen samenhang in de set zat.
Zo belachelijk ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. NRC schrijft dat ze 'het gevaarlijke breekpunt waar de lichtshow belangrijker dreigt te worden dan de muziek' benaderen, en dat er geen samenhang in de set zat.
VK morgen ook lezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah had NRC nog niet gezien...en laat dat nou net de krant zijn die er qua concert-recensies altijd grandioos naast zitten. Wat een kutkrant vind ik toch ook. Dan vind ik de VK altijd veel beter te pruimen (behalve als het om Nederlandse bandjes gaat die altijd 5 sterren krijgen ongeveer)....
(de VK komt morgen pas met de recensie, maar op twitter lees ik al wel dat er eentje van 5 sterren gaat zijn met alleen maar superlatieven)
Ik ben het ook eens met de vijf-sterrenrecensies hoor, maar aangezien dit nogal het tegengas-topic aan het worden is gooide ik die van de NRC er maar tegenaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zo belachelijk ook. Die diversiteit is juist zo geniaal.
Een blije fan die niets weet van Creep.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef Tchock het volgende:
Nu.nl is gewoon geschreven door een hele blije radiohead-fan-journalist. Maar de journalistieke waarde is niet zo hoog.
Welke recensies zijn dat dan eigenlijk? Heb alleen nu.nl en een samenvatting van nrc gezienquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met de vijf-sterrenrecensies hoor, maar aangezien dit nogal het tegengas-topic aan het worden is gooide ik die van de NRC er maar tegenaan![]()
Het Parool, die het concert 5 sterren geeft, legt dat juist uit als iets positiefs: "Het concert oogde zoals het klonk: het decor veranderde voortdurend"quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ichtshow-hard-nodig/ Bedoel je deze samenvatting? Zo nee, daar staan een paar recensies in, zo ja: dan heb je alles al gelezen denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Welke recensies zijn dat dan eigenlijk? Heb alleen nu.nl en een samenvatting van nrc gezien
Toch wel grappig hoe dat evolueert vroeger was pulse van pink floyd nog heel watquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Radiohead dat anno 2012 nog steeds razendsnel een Nederlandse zaal van 17.000 man uitverkoopt. Spreekt voor zich, toch? Een monumentaal album als het alweer vijftien jaar oude OK Computer blijft immers wel hangen in het collectieve geheugen. Ondanks de experimenteerdrang van Kid A werd ook die plaat door veel mensen omarmd, evenals de albums (en tournees) daarna.
Wat verder flink helpt: de duizenden fans goed op hun honger laten zitten. Tussen Hail To The Thief (’03) en de bliksemrelease van In Rainbows (’07) zat ruim vier jaar, waarna ook het weer experimentelere The King of Limbs van vorig jaar bijna vier jaar op zich liet wachten. In die volgende periode van vier jaar tourde Radiohead ook niet, dus als er anderhalf jaar na de laatste albumrelease dan een concert komt in de gloedjenieuwe Amsterdamse Ziggo Dome, dan willen we daar allemaal naar toe. Wat blijkt als na dagen van opwarmen dat concert begonnen is: het ligt helemaal lang niet altijd voor de hand dat deze band nog zo’n groot publiek vanaf het begin in de ban weet te houden, strikt muzikaal gezien.
Want genade, wat weet het vijftal - aangevuld met Portishead-drummer Clive Deamer als extra slagwerker – vanaf het begin te overweldigen met vijf nummers die de grilligste, meest experimentele kant van Radiohead door de jaren heen vertegenwoordigen. Vooruit, OK Computer-favoriet Lucky zit er in het begin al tussenin als onverwoestbare behager, maar daarvoor is er de start met The King of Limbs-opener Bloom, de Flying Lotus-achtige compositie die een stuk voller en dynamischer wordt gespeeld dan op plaat. Met hoofdrollen voor de samengespeelde jazzy ritmes van drummer Phil Selway en hulpkracht Deamer die hier meteen onmisbaar blijkt, plus een Thom Yorke die direct laat horen geweldig bij stem te zijn.
Er is al snel 15 Step met z’n merkwaardige patroon van tien beats op een 5/4maat, gevolgd door Kid A dat toch nog steeds een van de abstractere elektronicanummers van dat gelijknamige album is. Er volgt als klap op de vuurpijl een Hail To The Thief-duo: een niet eerder zo vuil gespeeld en opgeblazen klinkend Myxamotosis en de door diepe bassen, jazzy drums en claustrofobische samples gedreven protestsong The Gloaming.
Allemaal welbeschouwd geen makkelijk behapbare hits, maar donkere, uitdagende stukken muziek die je anders nooit in een zaal van 15.000+ bezoekers hoort. Dat Radiohead dit wel flikt, is nog uitzonderlijk. Het geluid in deze vierkante Dome klinkt intussen robuust hard en meestal zuiver, wat je gerust een enorme meevaller mag noemen. Al dreigt de mix wel enkele keren in een brei te verzanden als ieder bandlid voluit staat te spelen. Na dit eerste half uur krijgt de opvallend compact aanvoelende Ziggo Dome echter de andere gezichten van Radiohead te zien, met eerst rustiger, melodieuzer vaarwater in de vorm van het kalmpjes opbouwende Separator en de ontroerende In Rainbows-favorieten Reckoner en Nude. De stevige rockkant wordt intussen niet vergeten: een There There of Bodysnatchers spugen nog steeds vuur.
Als deze totaal verschillende nummers al niet de aandacht van het hele publiek pakken, dan is er altijd nog het grootste decor dat Radiohead ooit meehad op tour om je aan te vergapen. Een zaalhoge wand van LED-buizen achter gigantische LED-schermen laten alle kleuren van de regenboog zien in steeds weer andere patronen. Visuals die steeds perfect aansluiten bij de sfeer van ieder nummer. Kalm, of juist druk en claustrofobisch als het moet. Gifgroene schitteringen dus tijdens The Gloaming, of knalharde, effectieve overgangen van zachtblauw naar helrood in climaxen van Lucky en There There. Telkens weer andere kleuren en sferen, terwijl twaalf vierkante schermen boven de band continu andere richtingen op kantelen om de verrichtingen op het podium in close-up te laten zien. Bewonderenswaardig hoe goed hier over is nagedacht en hoe mooi het er allemaal uit ziet.
Alle kleuren tegelijkertijd flitsen op al die schermen bij nieuw nummer Ful Stop, een benauwende rocksong met ijle gitaarpartijen en een gejaagde drive à la Bodysnatchers. Dat is inderdaad nieuwer werk dan de The King Of Limbs-nummers in het concert, die live al helemaal hun plek binnen het oudere werk hebben gevonden. Het blijkt weer: de studioversies op plaat zijn blauwdrukken voor de veel dynamischer en vetter aangezette liveversies, zodat Lotus Flower onverwacht een stevige danskraker wordt en de nerveuze gitaren van Ed O’Brien en Jonny Greenwood van Good Morning Mr. Magpie wel heel intens maken.
Het opzwepende werk in het bijna instrumentale Feral is weer eens weggelegd voor de dubbele drums. En voor diepe bassen uit de synth van een manisch dansende Yorke, die je voelt tot in je maag. Als er al een minpuntje is te noemen over de set, dan is deze track wat onhandig ingeklemd tussen dé twee OK Computer-publieksfavorieten: een tot achterin meegezongen Karma Police en Paranoid Android, als afsluiter van de reguliere set. Een voorlopig besluit dus, want de eerste, heel spannende toegift biedt een bloedjemooi rustpunt door enkel Greenwood en Yorke op het podium met de rustig wiegende ballade Give Up The Ghost, de grootse zangmelodieën van Record Store Day-single Supercollider en een zelden gespeeld A Wolf At The Door, waarin Yorke meer een poging doet tot rappen dan zingen.
En net als je denkt dat Radiohead deze avond voor het eerst in jaren Kid A nagenoeg links heeft laten liggen, is er een laatste toegift met dé drie favorieten van dat album: treurballade How To Disappear Completely die werkelijk zorgt voor wat tranen hier en daar, een losjes groovend Everything In It’s Right Place dat Yorke inleidt met een stukje van Björk’s Unravel en als opzwepende afmaker de beats en noise van Idioteque.
Jawel, bijna een echte droomsetlist dus met bijna alle kanten van 20 jaar Radiohead erin verwerkt, op muziek van eerste albums Pablo Honey en The Bends na. In deze bloedvorm, met een band die intens speelt maar zeldzaam ontspannen en met zichtbaar plezier op het podium staat, is het eigenlijk zonde dat deze tour er na deze herfst alweer op zit. Voor nu belooft 2013 het jaar van Thom Yorke’s nevenproject Atoms For Peace te worden. En daarna? Niet te zeggen. Voor hetzelfde geld verrast Radiohead weer eens met nieuw werk, maar met hetzelfde gemak duurt het met deze perfectionisten weer twee, drie jaar. Wat niet te hopen is.
Wat ondergetekende wel zeker weet: voor de elfde keer een band zien die je na zoveel jaar nog steeds weet te verbluffen en verbazen, ook al kun je de muziek dromen en weet je onderhand wel wat te verwachten van een Radiohead-show, dat is ongekend en uitzonderlijk. En zielsgelukkig makend. Omdat het nog steeds kan.
Gezien: Radiohead, zondag 14 oktober, Ziggodome, Amsterdam. Foto's: Erik Luyten.
Ja, die hebben het wel begrepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het Parool, die het concert 5 sterren geeft, legt dat juist uit als iets positiefs: "Het concert oogde zoals het klonk: het decor veranderde voortdurend"
quote:Wie zondag naar Amsterdam is gekomen voor hits als Creep en Street Spirit heeft vette pech. De eerste twee langspelers worden overgeslagen. Een logische keuze eigenlijk: sinds Creep in 1993 een wereldhit werd, heeft Radiohead via baanbrekende platen als Ok Computer en Kid A een compleet eigen universum gebouwd dat niets meer te maken heeft met het weirde en verlegen indiebandje van weleer.
Het geluid is geweldig in balans. De vijf bandleden plus tweede drummer Clive Deamer staan op het podium op een eilandje omringd door synthesizers, trommels, piano’s, versterkers en radio’s, maar klinken als een onbreekbare eenheid. Over de pompende basis van de twee drums heen is elke kleine toetsenpartij of sambabal perfect hoorbaar.
De focus in de set ligt op het elektronische element van Radiohead, met veel materiaal van het vorig jaar verschenen The King of Limbs. Die haast avant-gardistische, vaak ingetogen nummers komen live verrassend fris over. Wie had gedacht dat Morning Mr. Magpie 17.000 man aan het dansen zou krijgen? Live heeft de song een pompende dancedrive, zonder dat dit ten kosten gaat van de subtiliteiten.
Ook in de ingetogen en donkere songs bijt Radiohead zich vast in de toeschouwers om het soms zelfs in extase te brengen. You and Whose Army? bouwt vanuit complete stilte op tot een zinderende climax, klassiekers van OK Computer Lucky, Karma Police en Paranoid Android worden nog steeds met voelbare emotie gespeeld en in Don’t Give Up The Ghost komt de breekbare stem van Thom Yorke helemaal tot zijn recht.
Yorke is meer dan ooit de smaakmaker op het podium. Wat heeft die man een halo om zichzelf heen hangen. De creep is niet meer. Hij danst op Lotus Flower, lacht, maakt interactie en zingt fantastisch.
Na een waanzinnig concert waarbij alle wetten van de stadionrock vakkundig ongeldig werden gemaakt is het verleidelijk om Radiohead uit te roepen tot de beste, belangrijkste of grootste band van dit tijdperk. Maar ‘de grootste’, ‘de belangrijkste’ en ‘de beste’ zijn in de muziek gevaarlijke termen die vaak niet lang stand houden. Feit is wel dat Radiohead de enige band ter wereld is die trouw blijft aan zijn eigen torenhoge standaarden en toch een zaal als Ziggo Dome compleet overrompelt.
Nee ik zag een heel beknopt samenvattinkje op twitterquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ichtshow-hard-nodig/ Bedoel je deze samenvatting? Zo nee, daar staan een paar recensies in, zo ja: dan heb je alles al gelezen denk ik.
Amon Tobin heeft een verbluffende liveshow met kubussen, misschien bedoel je die?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch wel grappig hoe dat evolueert vroeger was pulse van pink floyd nog heel wat
tegenwoordig heb je echt zulke gave dingen (ik weet meer van wie het was maar heb wat yt filmpjes gezien van 3d projecties met kubussen die echt heel goed was)
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Amon Tobin heeft een verbluffende liveshow met kubussen, misschien bedoel je die?
[ afbeelding ] Hij zit zelf in de grootste kubus in het midden
1tje had wel een dooie pixelquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef TUFKAL het volgende:
Die vierkante flatscreens waren ook mooi gister
En de twee schermen helemaal bovenin aan de rechterkant hadden twee subpaneeltjes omgewisseldquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1tje had wel een dooie pixelde derde van rechts linksonderin
en in het acherpaneel zaten 2 lampen met iets teveel groen signaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
En de twee schermen helemaal bovenin aan de rechterkant hadden twee subpaneeltjes omgewisseld
Ik vond die plaat die hij met een filmeffectcrew heeft gemaakt wel tofquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
Amon Tobin wil ik heel graag nog een keer zien, ondanks dat ik de muziek helemaal niet zo goed vind![]()
Ik vind zijn stijl en genre wel heel vet, maar het is allemaal veel te onsamenhangend. Een nummer als Journeyman is gewoon té experimenteel voor mij ben ik bang, hoewel ik het wel heel erg vet vind.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond die plaat die hij met een filmeffectcrew heeft gemaakt wel tof
Ja kwa shows toch wel de meest belachelijkequote:
Caribou viel inderdaad helemaal in het niets. Vooral ook omdat ze alleen van achter belicht werden en vrij dicht op elkaar stonden zag ik er helemaal niets van - terwijl ik Radiohead prima kon zien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik luister nu weer even caribou en dat is nou echt een band die niet in een grotere zaal dan de melkweg moet gaan spelen...dat kwam totaal niet over, (ook omdat het geluid veel te zacht stond) ik vind het ook wel grappig dat hier mensen het geluid te hard vonden van radiohead ik vond het eerder aan de zachte kant. Ik heb ook geen moment het idee gehad om oordopjes in te doen.
Qua muziek ook drie keer niets.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja kwa shows toch wel de meest belachelijke
Oh ik vind the joshua tree en achtung baby best leuke albums.quote:
Amon Tobin heeft wel een paar zeer toegankelijke albums en hij heeft ook nog een album onder Cujo uitgebracht dat ook heel vet is. Hele vette gave artiest, maar zijn nieuwste albums zijn inderdaad wat teveel van het goede.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind zijn stijl en genre wel heel vet, maar het is allemaal veel te onsamenhangend. Een nummer als Journeyman is gewoon té experimenteel voor mij ben ik bang, hoewel ik het wel heel erg vet vind.
ze deden iig heel erg hun best om iets intiems te creëren maar dat werkt nooit...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef BoerBert het volgende:
Ik vond de belichting bij Caribou juist wel weer vet. Beetje mysterieus enzo, past daar wel bij. Ik stond ook niet zo ver weg, misschien scheelt dat ook.
In Paradiso was het heel vet geweest denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze deden iig heel erg hun best om iets intiems te creëren maar dat werkt nooit...
dat denk ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Paradiso was het heel vet geweest denk ik
Overdrijf toch niet zo manquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Norrage het volgende:
Oor recensietje. http://oor.nl/#reviews/co(...)eit_kun_je_verdragen
En Tchock, ik vind het knap dat jij iets anders hebt gehoord dan de drum bij Caribou.... ik heb geen bel gehoord, serieus niet. Radiohead kan ik nog genuanceerd over zijn en het toch wel goed vinden, maar net niet goed genoeg. Maar Caribou was echt verschrikkelijk.
hey dat moet ik eens doen... bedankt thom zo wordt ik langzaam hip.quote:Yorke, met het haar in een kunstzinnig knotje geknoopt
In dit geval overdrijf ik echt niks. Ik heb serieus niks gehoord van belletjes bij Caribou. AEcht niet. Ik stond gewoon op een kutpositie, zonde, maar ik ben niet uit mijn nek aan het lullen. Alleen bij Sun ging de volumekraan wat open en hoorde ik wat meer en dat was nog net leuk. En ik ben een grote Caribou fan, luister hun muziek al sinds 2005 ofzo, met hun debuut. Eerste electro act ooit die ik ben gaan waarderen. Dus ik weet wat ik moet horen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo manIn Bowls zit een super herkenbaar uit-de-maat belletje, dat ze live heel tof deden met twee man. De drummer ramde op verschillende koebellen terwijl de sampler hetzelfde in een andere maat speelde
het klonk precíes als het album.
Het ziet er wel een stuk beter uit dan zijn vorige kapsel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey dat moet ik eens doen... bedankt thom zo wordt ik langzaam hip.
Nee joh, los is beterquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ziet er wel een stuk beter uit dan zijn vorige kapsel.
[ afbeelding ]
op die greenpeace foto zag het er wel tof uit dat lange haar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ziet er wel een stuk beter uit dan zijn vorige kapsel.
[ afbeelding ]
Hij had zijn haar in de middag nog los zitten. Knotje zal wel iets praktischer zijn met concert.quote:
Verkapte ik-kwam-Thom-in-het-wild-tegen-post.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij had zijn haar in de middag nog los zitten. Knotje zal wel iets praktischer zijn met concert.
Uhu, niet eens subtiel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Verkapte ik-kwam-Thom-in-het-wild-tegen-post..
Met deze recensie ben ik het woordelijk eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Norrage het volgende:
Kicking the habit:
http://kickingthehabit.nl(...)ziggo-dome-al-zijn-g
[..]
Die van livexs mag er ook zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met deze recensie ben ik het woordelijk eens![]()
Sowieso, muziek vergeleken met kunst, film, fotografie. Geen eerlijke wedstrijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van livexs mag er ook zijn.
Verder zit ik nog steeds zwaar onder de indruk te zijn.
Vandaag wel aanwezig geweest op mijn werk, maar kon mijn gedachten (mede door een spontaan opgekome verkoudheid) er maar matigjes bijhouden.
Muziek = beste uitvinding ooit op het gebied van entertainment!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso, muziek vergeleken met kunst, film, fotografie. Geen eerlijke wedstrijd
Ik ben dit keer blij dat m'n volgende concert dichtbij is (ga niet vaker dan 5 keer per jaar naar een concert), kan ik mij daar op focussen. Anders zit ik constant met zo'n 'ik wil terug!'-gevoelquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van livexs mag er ook zijn.
Verder zit ik nog steeds zwaar onder de indruk te zijn.
Vandaag wel aanwezig geweest op mijn werk, maar kon mijn gedachten (mede door een spontaan opgekome verkoudheid) er maar matigjes bijhouden.
Ik denk dat je hear hear bedoelt en even in de war bent door There Therequote:
Dit. Nu al de hele dag 'last' van.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik ben dit keer blij dat m'n volgende concert dichtbij is (ga niet vaker dan 5 keer per jaar naar een concert), kan ik mij daar op focussen. Anders zit ik constant met zo'n 'ik wil terug!'-gevoel.
ik ben niet de enige die het fout doetquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat je hear hear bedoelt en even in de war bent door There There
Wat is de volgende?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik ben dit keer blij dat m'n volgende concert dichtbij is (ga niet vaker dan 5 keer per jaar naar een concert), kan ik mij daar op focussen. Anders zit ik constant met zo'n 'ik wil terug!'-gevoel.
Het is ook wel een begrijpelijke fout, maar denk maar dat je "hoor hoor" wil zeggen en niet "hier hier"quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ben niet de enige die het fout doet
“hear hear” = 1,740,000 hits
“here here” = 3,880,000 hits
http://www.unbecominglevi(...)r-hear-or-here-here/
maar ik zal het even aanpassen
Stel dat je nou niet naar Muse gaat he, dan wil ik je kaartje wel overnemen hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de volgende?Ik heb Alt-J, The xx en Muse nog in de pijplijn. Al weet ik niet zeker of ik naar Muse ga.
Dat hebben al meer mensen gezegd, maar ik meld het begin december wel op FOK!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stel dat je nou niet naar Muse gaat he, dan wil ik je kaartje wel overnemen hoor![]()
Nee ik wil zeggen "hier ben ik het mee eens" "hear hear" dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook wel een begrijpelijke fout, maar denk maar dat je "hoor hoor" wil zeggen en niet "hier hier"
ZIjn dat ook allemaal lieve roodharige meisjes die je daar een biertje voor aanbieden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hebben al meer mensen gezegd, maar ik meld het begin december wel op FOK!
Dat snap ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee ik wil zeggen "hier ben ik het mee eens" "hear hear" dus
Nee, zeker nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
ZIjn dat ook allemaal lieve roodharige meisjes die je daar een biertje voor aanbieden?
Tame Impala over 2 weken en dan de week erna alweer Grizzly Bear. Muse ga ik ook heen maar dat duurt gevoelsmatig nog wel een tijdjequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de volgende?Ik heb Alt-J, The xx en Muse nog in de pijplijn. Al weet ik niet zeker of ik naar Muse ga.
Schaam je. De hele HTTT-era is briljant, album en b-kantjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ik kende heul Myxamatosis nietMaar zal toch maar eens HTTT gaan luisteren
Ik heb Bon Iver in de HMH coming up. Maar ik vrees een beetje hetzelfde als met Radiohead....te grote band in een grote zaal...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar kan over onderhandelt wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, zeker nietMaar hoe precies moet ik dat biertje van je krijgen? En is dat biertje dan de prijs of komt dat er boven op?
Ik wil wel details van lieve roodharige meisjes
Je hebt HTTT nog nooit geluisterd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ik kende heul Myxamatosis nietMaar zal toch maar eens HTTT gaan luisteren
nee het komt van het britse lagerhuis waar ze niet mochten klappen en dan maar een soort hoera hoera zeiden... hear hear (je hoort de aardappel al in de keel zitten)quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
ZIjn dat ook allemaal lieve roodharige meisjes die je daar een biertje voor aanbieden?
[..]
Dat snap ikMaar het komt van "I hear you", oftewel ik hoor wat je zegt
I knowquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schaam je. De hele HTTT-era is briljant, album en b-kantjes.
Ik verwacht dat Bon Iver - in tegenstelling tot Radioheadquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Bon Iver in de HMH coming up. Maar ik vrees een beetje hetzelfde als met Radiohead....te grote band in een grote zaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |