SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.
Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten![]()
[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 23-10-2012 12:44:58 ][b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
quote:
ja, de laatste paar lapohunters hebben de OP niet aangepastquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:38 schreef Sometimes het volgende:
Die laatste post van mij uit deze OP is van nr 431, niet 433
Moest op de link klikken om het te begrijpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
gheheh..
ik kreeg meteen dit nummer in mijn hoofd toen ik je zag Sometimes :
OK, weer wat geleerd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Sometimes, verse walnoten (vers van de boom) zijn nog vrij nat, na een paar weken drogen heb je die noten die je bij de supermarkt koopt
Maar nat vind ik ze het lekkerste. En dan lekker pielen om het velletje eraf te halenquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Sometimes, verse walnoten (vers van de boom) zijn nog vrij nat, na een paar weken drogen heb je die noten die je bij de supermarkt koopt
jamaar urenlang krom liggen van de pijn en je complete ingewanden er uit schijtenquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar nat vind ik ze het lekkerste. En dan lekker pielen om het velletje eraf te halen
Ow ja, niet leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar urenlang krom liggen van de pijn en je complete ingewanden er uit schijten![]()
Naja, er zijn ergere dingen dan geen natte walnoten kunnen eten
Nou, ik vind het een behoorlijke mijlpaal hoor. Go girl!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! Gister uit eten en een heerlijk chocoladetaartje op als nagerecht
Maar toch lager dan eerder op de weegschaal
2.5 kilo er af sinds ik voor het eerst ben gaan wegen
Nog niet zo veel maar toch een kleine mijlpaal vind ik zelf
Ow... die ken ik en dat is naarquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef helicopter het volgende:
Ik heb al de hele dag honger.En ik eet vandaag eigenlijk helemaal niet anders dan anders.
![]()
Maf lijf.
Nou, ik stap uit bed, loop naar de wc (da's niet de badkamer), en dan loop ik meestal weer terug naar de slaapkamer om me aan te kleden. Daarna een washand over m'n gezicht op de badkamer en dan vergeet ik te wegen, omdat ik me al aangekleed had... En dan heb ik dus geen tijd meer om me weer uit en aan te kleden. Vanochtend ging het net zo, helaasquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
goesso Rhub!
Hoe lang doe jij dan over wegen Tink? Ik stap uit bed, naar de badkamer, plassen en op de weegschaal, dat wegen kost circa 10 seconden![]()
overigens huil ik inwendig bij de gedachte dat 6:30 voor iemand laat is om op te staan - ik ben ZO geen ochtendmens heik rol er meestal om 7:30 uit en "laat" is 8:15
ja man, 3,6 kilometer en twee stoplichten. En in die vijftien minuten pak en stal ik mijn fiets ook nogquote:
Je hebt nog minder reistijd dan ik!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja man, 3,6 kilometer en twee stoplichten. En in die vijftien minuten pak en stal ik mijn fiets ook nog
quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
In [lesbeau] hebben we er topics vol over gemekkerd met admins en mod's en alles
Ik 23 minuten over 22 km... Maar da's niet op het fietsje natuurlijk. Wel incl. alle stoplichten en randdebiele medeweggebruikersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:48 schreef helicopter het volgende:
[..]
Je hebt nog minder reistijd dan ik!Ik doe ongeveer 20 minuten over 5km, incl stoplichten.
Haha, in die tussentijd poets ik af en toe een stuk van het huis, hang ik een was op, lees ik een goed boek, ga ik een stuk wandelen, enz... Ik vul die tijd veel nuttiger in dan ik 's ochtends zou doen, want dan blijf ik gewoon in bed liggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vriend vertrekt trouwens ook om 7 uur maar is ook vaak om 8 uur pas thuis, ik heb maar 15 minuten reistijd dus als ik om 4 uur naar huis ga zou ik niet weten wat ik de resterende uren tot aan het avondeten zou moeten doen behalve snaaien
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Nu zijn jullie allemaal brave burgerlijke lesbeaus?
Masturberen op de bank?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, ik begin met boodschappen doen, de vaatwasser uit- en inruimen en de keuken opruimen. Soms was vouwen. Katten voeren. Voor poetsen heb ik een poets. Dan kan ik nog best wat dingen bedenken maar tot het half acht is en ik kan gaan koken duurt laaaaang
ja dat deed ik laatst maar toen kwam er een vlek in de bankquote:
ja precies, met driekwartsbroeken enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Saaie theedrinkende moekes. Je kent het wel.
Handdoekje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat deed ik laatst maar toen kwam er een vlek in de bank
Zover wilde ik nou net niet gaan. Ik heb niet eens wandelschoenenquote:[..]
ja precies, met driekwartsbroeken enzo
je bent een lesbeau, je hebt toch zeker wel seksloze flodderkleding???quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Handdoekje.
[..]
Zover wilde ik nou net niet gaan. Ik heb niet eens wandelschoenen
Zelfs hele echte van veul centjes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent een lesbeau, je hebt toch zeker wel seksloze flodderkleding???
Of draag je ook BH's enzo?
Waar is dat? Kom ik eens langsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
oh gelukkig wel kort haar
Ach, in mijn kleine wijkje wonen misschien wel 50 lesbeau's, varierend van snordragend en BH-loos tot kortgerokte mokkels
De eerste categorie is wel minder verwarrend
Met de snorren of met elkaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mokkels zijn doorgaans al getrouwd
Mijn halve tuin ligt er vol meequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, niet leuk.
Er is heel moeilijk aan lekkere natte walnoten te komen, helaas, dus ik eet ze eigenlijk ook nooit.
Nou inderdaad, doe nog eens? aaaaaaah, please?quote:
Rapen en opeten dan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn halve tuin ligt er vol mee
[..]
Nou inderdaad, doe nog eens? aaaaaaah, please?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gelukkig, ik trek dat wel weer recht.![]()
*Butch meldt.
En anders rapen en opsturen! Nomnomnom... En die krengen zijn in de winkel verrektes duur!quote:
O.... jee en een halve hippie die rooibosthee drinkt en studeert voor logopedie? Ik dacht zo geen stereotype te zijn (naja... biseksueel dan, maar toch. 1x een vriend en 4x een vriendin. En die vriend was een uit de hand gelopen experiment dat niet slaagde)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:07 schreef lezzer het volgende:
Gelukkig zijn mijn mrs en ik niet zo degelijk. Wij zijn gewoon lesbiaans zoals het hoort.![]()
DINK, sportieve kleding, kort haar.
Al is de echte stereotiepe lesbo misschien meer een rooibosthee drinkende armlastige sociaal werkster.
Ik ben ook een saaie hetero, geregistreerd partner met een man en we hebben een dochter. Heel burgerlijk allemaal, maar best gezelligquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Maar we hebben dus Vanyel en Lezzer, nog meer lesbies hier?
Ik ben maar gewoon saai hetero
Ik ook saai hoor, afgestudeerd, werk bij een gemeente, vriend geeft les, wonen al 2,5 jaar samen met onze twee katten, zijn op 01-01 4 jaar bij elkaar...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook een saaie hetero, geregistreerd partner met een man en we hebben een dochter. Heel burgerlijk allemaal, maar best gezellig
Hamvraag: Wat vind jij leuk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezien hier veel dames zijn: wie weet waar je voor weinig geld toch redelijk leuke BH's kan kopen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef helicopter het volgende:
[..]
Hamvraag: Wat vind jij leuk?![]()
Hema, Hunkemoller, C&A en H&M hebben bh's voor zachte prijsjes.
oh dan zou ik echt los gaan bij de H&M!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Grote maat heb ik gelukkig niet nodig *ordinaire 80B heb ik*
Komend weekend maar eens op onderzoek uit.
Drie? Hoe vaak was jij dan per week? Ik was eens per week (minimaal) dus ik heb er zeven nodigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
mwa, je hebt er ook maar drie nodig vaak, en als je een beetje fatsoenlijk mee om gaat en niet te veel schommelt qua gewicht gaan ze makkelijk 2 jaar mee.
Aan onderbroeken ben je op jaarbasis meer kwijt denk ik
ja ik ben gekke henkie niet, ik ga niet elke dag een schoon jetserbalkon aantrekkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Drie? Hoe vaak was jij dan per week? Ik was eens per week (minimaal) dus ik heb er zeven nodig
Iedere dag een schone? Da's heul niet nodig, tenzij je melk lekt ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Drie? Hoe vaak was jij dan per week? Ik was eens per week (minimaal) dus ik heb er zeven nodig
O... ik draag alles wat de huid rechtstreeks aanraakt 1 dag maximaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ben gekke henkie niet, ik ga niet elke dag een schoon jetserbalkon aantrekken![]()
een BH wordt echt veel minder vies dan een trui ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O... ik draag alles wat de huid rechtstreeks aanraakt 1 dag maximaalDan zit daar het verschil in
Tja... maar mensen zweten en geven ook huidschilfers af en zo (en nee, ik ben niet chronisch nat van het zweet en nee ik zit ook niet onder de schilfers)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een BH wordt echt veel minder vies dan een trui ofzo
Ik draag ze een week ongeveer.
Dus waarom draag je ze dan maar 1 dag?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... maar mensen zweten en geven ook huidschilfers af en zo (en nee, ik ben niet chronisch nat van het zweet en nee ik zit ook niet onder de schilfers)
oh iew, huidschilfers!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... maar mensen zweten en geven ook huidschilfers af en zo (en nee, ik ben niet chronisch nat van het zweet en nee ik zit ook niet onder de schilfers)
Ik douche ook niet elke ochtend en avond, ik douche om de dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom zou je vanuit die redenatie elke dag schone sokken aan trekken oid
En waarom zou je dan elke ochtend en avond douchen?
Omdat je voeten snel zweten en stinken. Ik heb nog nooit van zweetborsten gehoordquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
omdat je voeten veel meer zweten dan je tieten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
wat verwoord jij het toch allemaal euhm kleurigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Sokken dagelijks schoon omdat ik daarmee op de vloer loop, dan worden ze wel vies ja.
Onderbroeken vanwege pisresten die er in belanden.
Als je ze met de hand wast, blijven ze langer mooi en kun je ze tussendoor wassenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja dat is toch gewoon zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat verwoord jij het toch allemaal euhm kleurig
Subtielquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Sokken dagelijks schoon omdat ik daarmee op de vloer loop, dan worden ze wel vies ja.
Onderbroeken vanwege pisresten die er in belanden.
ja ik vond het wel grappigquote:
als je ze s avonds ook al niet draagt dan heb je die bh maar een paar uur aan?quote:
Moach... valt mee hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het altijd wel verwonderlijk hoeveel verschil er zit tussen hygienestandaarden
Ik vind mezelf niet buitensporig vies, maar mensen die drie keer per dag douchen en twee keer per dag schone kleren aantrekken zullen wel braken van mijn gedrag
en dan slijten je kleren heel snel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh van mij mag je, ik heb alleen wel een beetje met je te doen, wat zal jij een bergen was draaien
Dan heb jij zeker geen belachelijk grote borsten? Als het keiwarm is heb ik daar best een beetje last van aan de onderkant van mijn bhquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Omdat je voeten snel zweten en stinken. Ik heb nog nooit van zweetborsten gehoord
Nou ik heb toch wel flinke jetsers maar op een normale dag bij normaal gedrag heb ik daar geen last van hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker geen belachelijk grote borsten? Als het keiwarm is heb ik daar best een beetje last van aan de onderkant van mijn bhMaar normaal niet nee
Warm weer heeft andere regels.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker geen belachelijk grote borsten? Als het keiwarm is heb ik daar best een beetje last van aan de onderkant van mijn bhMaar normaal niet nee
Valt mee, ten eerste huur in inclusiefquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef Tink89 het volgende:
Wow, CotS, wat moet jij veel wassen en douchen... Wil jouw rekeningen niet zien, geloof ik...
niet heel duurzaam allemaal...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Valt mee, ten eerste huur in inclusief![]()
Ten tweede douche ik telkens vijf minuten (dus tien minuten op een dag)
En ik was maar een á twee keer per week (want ik heb veel kleding/handdoeken et cetera)
+1. Bovendien gebruik ik bij het sporten een sportbh en die gaat wel altijd even door een sopje, want die stinkt echt na 2 tussen en op de paarden hoor...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik heb toch wel flinke jetsers maar op een normale dag bij normaal gedrag heb ik daar geen last van hoor
maar misschien beweeg ik gewoon te weinig
Sorry hoor, maar dit vind ik dan weer een beetje vies... Jij laat vieze handdoeken dus twee weken in de wasmand zitten voor je ze wast?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, maar ik heb drie wasmanden en ik was pas als een wasmand vol is en de inhoud van een wasmand past in de wasmachine. En de bovenkledingmand is elke week wel vol, maar de handdoekenmand en de theedoeken/sokken/ondergoedmand niet
of het nou past of niet... het is nog steeds nogal belastend voor het milieuquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, maar ik heb drie wasmanden en ik was pas als een wasmand vol is en de inhoud van een wasmand past in de wasmachine. En de bovenkledingmand is elke week wel vol, maar de handdoekenmand en de theedoeken/sokken/ondergoedmand niet
ja dat zou ik ook niet doen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik dan weer een beetje vies... Jij laat vieze handdoeken dus twee weken in de wasmand zitten voor je ze wast?
Ja, want ik gebruik ze toch niet meer en de wasmanden zijn van plastiek dus die maak ik schoon als ik ga wassenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik dan weer een beetje vies... Jij laat vieze handdoeken dus twee weken in de wasmand zitten voor je ze wast?
Ja, het milieu was er het beste aan toe toen de mensheid nog holbewoners waren, dat betekend niet dat ik nu als een holbewoner moet leven :Squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of het nou past of niet... het is nog steeds nogal belastend voor het milieu
Ja, ik heb altijd het gevoel dat ik de enige op de wereld ben die niet minstens elke dag onder de douche staat.quote:
Wat men op Fok zegt en wat men in realiteit doet zijn twee compleet verschillende dingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd het gevoel dat ik de enige op de wereld ben die niet minstens elke dag onder de douche staat.
overdrijven is ook een kunst zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, het milieu was er het beste aan toe toen de mensheid nog holbewoners waren, dat betekend niet dat ik nu als een holbewoner moet leven :S
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
het brengt wel weer wat spice in het topic nu Ticootje niet meer dieet, geef toe
ik ook niet, misschien dat de poets het doet maar eh, neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik douche wel iedere dag, gewoon om 's ochtends wakker te worden. Dat red ik niet met alleen een kop koffie
Maar wij gebruiken onze handdoek ook een paar dagen en bovenkleding gaat ook niet iedere dag in de was.
En de wasmand maak ik echt nooit schoon
aan de waslijn/wasrekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
(en waar moet ik die natte handdoek dan bewaren, gezellig in mijn kamer ophangen ter decoratie. En nee, ik wil het inderdaad niet. Er zijn genoeg andere dingen waarbij ik wel lief ben voor het milieu. Iedereen heeft zo zijn zwakke punt).
Maar goed, terug naar het dieet
Mijn badkamer is anderhalf vierkante meterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aan de waslijn/wasrek
over de verwarming
zo'n ding kopen speciaal voor in de badkamer die er speciaal voor gemaakt zijn
Stiekem douche jij elk uur?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat men op Fok zegt en wat men in realiteit doet zijn twee compleet verschillende dingen
maar het ging er voornamelijk om dat de meeste mensen die zeggen dat ze 8 keer per dag douchen dat helemaal niet zo vaak doen, maar onder sociale druk het idee hebben dat ze dat moeten zeggen omdat ze bang zijn dat andere mensen ze anders smerig vinden. Ergo, in 90% van de gevallen geloof ik die hygiene-goeroes voor geen meterquote:
Ik ben er ook zo eentje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd het gevoel dat ik de enige op de wereld ben die niet minstens elke dag onder de douche staat.
en jij hebt nog wel zo'n toffe douchequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:32 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo eentje.Elke dag douchen is heel slecht voor mijn huid.
Maar nogsteeds met een douche-gordijn, want we zijn er nog steeds niet uit wat voor douchedeur we willen (en welke op de juiste maat leverbaar is).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jij hebt nog wel zo'n toffe douche
Of in de douche..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Net als mensen die beweren dat ze niet in de zee pissen
Naja, dat is toch ongeveer hetzelfde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
overigens douche ik echt maar wekelijks, ik hop namelijk liever 's avonds af en toe bij mijn vriendje in bad (en die gaat echt elke avond in bad)
ach, voor je veertigste moet haalbaar zijn toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef helicopter het volgende:
[..]
Maar nogsteeds met een douche-gordijn, want we zijn er nog steeds niet uit wat voor douchedeur we willen (en welke op de juiste maat leverbaar is).![]()
ik hop dan weer niet dagelijks bij hem in bad. Over dat badderritueel hebben we al de nodige discussies gehad, maar hij blijft er aan vasthoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, dat is toch ongeveer hetzelfde?
Dat ook. En in het zwembad.quote:
Waar denk je waar veel riolen op uit komen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef miss_sly het volgende:
In zee, douche en zwembad plas ik dan weeer echt, echt niet, vanuit de ijdele hoop dat als ik het niet doe, anderen het ook niet doen
Niet op het zwembadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar denk je waar veel riolen op uit komen?
Och... je weet natuurlijk maar nooit weer ze die baden mee vullen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet op het zwembad
En ik wil ook een badIk zou echt elke dag in bad gaan
Vissen enzo plassen niet en poepen al zeker nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
wat denk je dat al die beesten in de zee doen?
Net als vrouwen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vissen enzo plassen niet en poepen al zeker niet
Psiesquote:
Joh, merk je niets van. Gaat genoeg water en zeep weer overheen voor jij erin stapt, er vanuitgaand dat ze niet plassen nadat ze klaar zijn met douchenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om de een of andere reden heb ik nu een doembeeld van al mijn huisgenoten die plassen onder de douche
Leuk is dat he!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef MNR het volgende:
Khad vandaag alweer een complimentje gekregen. Jeuuu. Vrouwtje dat ik 3 maanden niet had gezien, kwam ik vandaag tegen op een afspraak en ze zei: "zo, jij bent wel wat kilo's verloren, of niet?".
Altijd leuk om van een ander te horen, want zelf zie je (althans ik) het niet. JeeEn dit weekend was nog wel het mijn befaamde dag van de maand en heb ik gewoon een box chocolade uitgezocht. Doe ik altijd
zwemmend plassenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Joh, merk je niets van. Gaat genoeg water en zeep weer overheen voor jij erin stapt, er vanuitgaand dat ze niet plassen nadat ze klaar zijn met douchen![]()
In het zwembad en zee plas ik niet, omdat ik dan bang ben dat er zo'n gele krans om me heen komt drijven
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
Ik had zondag nog zoiets: Wildvreemde jongen op het station: wat ziet u er leuk uit! Ik meen.het hoor, ik zou best een beschuitje met je willen eten.
Ok, dat u is dan weer minder...maar toch.
Nicequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
Ik had zondag nog zoiets: Wildvreemde jongen op het station: wat ziet u er leuk uit! Ik meen.het hoor, ik zou best een beschuitje met je willen eten.
*meldt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik sta ook zelden in de douche zonder te douchenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben net een Pavlov hondje hoor
Als ik een douche hooooooooooor moet ik al piesen
Screw you, ik betaal er genoeg hypotheek voor
En ik hou van douchenIk ga nooit de douche uit zonder douchen, meer omdat ik me dan gewoon niet wakker voel.
Hahaha! Da's wel een toffe reactie iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
Tja, een gewicht waar jij je happy bij voelt en wat haalbaar is voor je lijf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Overigens, wanneer weet je of je lijf klaar is met afvallen? Dat je het gewicht hebt dat bij jouw lijf past?
Haha ik lees hier weer eens mee, wat een heerlijke gesprekken toch altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ben gekke henkie niet, ik ga niet elke dag een schoon jetserbalkon aantrekken![]()
Stom is dat hè... In discussie met je lijf, heb ik ook helaas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:21 schreef helicopter het volgende:
[..]
Tja, een gewicht waar jij je happy bij voelt en wat haalbaar is voor je lijf.
Mijn lijf vind als sinds april dat mijn huidige gewicht een prima gewicht is, maar zelf wil ik graag nog 10kg kwijt.Intern heb ik dus wat onenigheid over wanneer het "klaar" is.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ligt er aan, als je te ver gaat, ga je dood
Afvallen is en blijft een optel, of liever aftreksom, tussen wat je eet en wat je verbrandt. Hoe kleiner je lichaam wordt, des te minder verbrand je (relatief dan) dus een keer zal je een balans vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... mijn lijf wil volgens mij voorlopig nog wel door gaan, dus het is gewoon een kwestie van afwachten dus?
Een BMI van 24 is gezond en normaal. Je lichaam is klaar, alleen ben je te eigenwijs om dat te kunnen en/of willen begrijpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar zit wel enige logica in, maar met een BMI van 24 is het niet gek dat mijn lichaam nog niet klaar is.
17 is wel een mooi strevenquote:
Laten ze daar tegenwoordig zulke fatties toe?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
17 is wel een mooi strevenKan je ook zo de catwalk op
Nou, ik geloof dat het anders niet meer mag of zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laten ze daar tegenwoordig zulke fatties toe?
Gatverdamme
Ik heb op het moment een normaal eetpatroonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:23 schreef Tinkepink het volgende:
Een bmi van 24 is prima. Wat dacht je van regelmaat en een normaal eetpatroon cots?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
ha, gezellig! Die praatmuur is er weer
Kijk even op de verpakking zou ik zeggen.. (qua calorieën)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:31 schreef summer2bird het volgende:
Is noedelsoep slecht als tussendoortje?
Sterktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga dood van verveling, itil trainingwat een teletubbie cursus
ITIL is nice.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga dood van verveling, itil trainingwat een teletubbie cursus
Ik had een 8 voor het examen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig is het zo makkelijk dat ik zonder opletten of ervaring toch een ruime voldoende haal
Kijk even op de verpakking inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:31 schreef summer2bird het volgende:
Is noedelsoep slecht als tussendoortje?
Niet gaan:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Oke dit gaat heel lame klinken maar ik heb gister een spier verrekt of zo met verkeerd zitten
zitten ja
Het doet echt kei zeer en nu weet ik niet of sporten wel zo snugger is..
Maar ik zou echt heel graag ff gaan
oh ik ben toch gegaan, overmorgen kan ik ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet gaan:
1) het duurt langer voordat je hersteldbent (en van de pijn af bent)
2) bewaar de zin voor overmorgen en ga dan lekker los.
Ik bedoelde het niet als aanval, hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik vond hem verdomd veel calorieen
ik eet normaal ook geen muslirepen hoor (dus weet ook niet hoeveel calorieen die zijn) maar fruit zit gewoon niet in zo'n automaat dus ik zei doe maar iets als een muslireep
yayquote:
Mijn tussendoelstelling is het bereiken van mijn eigen ATL per 1/1, dat is onder de 118.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:54 schreef MNR het volgende:
Wat is je (tussen)doelstelling, Sometimes? En hoe wil je die wèl gaan bereiken?
ATL - wat ik overigens echt een leuke term vindquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mijn tussendoelstelling is het bereiken van mijn eigen ATL per 1/1, dat is onder de 118.
Mijn dagelijkse gewoonten zijn daar prima voor geschikt, maar de snackaanvallen niet zo. Zit momenteel niet echt lekker in mijn vel en dat is nu even de valkuil. De knop moet weer om.
Jaaaaa! You GO girl!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Sometimes, het is vast niet heilig, maar ik kan je echt aanraden om of 'Beck's dieetoplossing' te lezen of 'Het geheim van slanke mensen'.
Dat zijn geen dieten, maar 2 boeken die mbv cognitieve gedragstherapie gewoontes en eetgedrag proberen te doorbreken.
Ik was de afgelopen weken ook weer zo flink aan het rotzooien en snaaien en ben vanmorgen weer in 'Het geheim van' begonnen en dat was zo'n eye-opener: Oh ja... natuurlijk, zo kan je ook met eten om gaan. Zelf de regie nemen.
Ik heb mede door die 7 weken aanrotzooien mijn tussendoel voor het eind van het jaar maar bijgesteld.
Nog 10 kg eraf voor het eind van het jaar gaat krap worden, ik ga dus maar voor iig 5.Dat moet toch in 10 weken wel te doen zijn.
Het scheelt ook wel dat mijn lieftallige echtgenoot bloedfanatiek is de laatste weken (om overigens geen reet op te schieten hoor) en dus kan ik het niet uit staan dat het mij weer even niet lukt. Ik moet en ik zal toch als eerste dat ene ultieme getal bereiken.quote:
Nou, als het jou stimuleert en helpt, waarom niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat mijn lieftallige echtgenoot bloedfanatiek is de laatste weken (om overigens geen reet op te schieten hoor) en dus kan ik het niet uit staan dat het mij weer even niet lukt. Ik moet en ik zal toch als eerste dat ene ultieme getal bereiken.![]()
![]()
Jajaja, I know, afvallen is geen wedstrijdje en ik doe het voor mezelf, maar toch...
nou die van mij kloot maar wat aan en gaat soms sneller dan ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat mijn lieftallige echtgenoot bloedfanatiek is de laatste weken (om overigens geen reet op te schieten hoor) en dus kan ik het niet uit staan dat het mij weer even niet lukt. Ik moet en ik zal toch als eerste dat ene ultieme getal bereiken.![]()
![]()
Jajaja, I know, afvallen is geen wedstrijdje en ik doe het voor mezelf, maar toch...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou die van mij kloot maar wat aan en gaat soms sneller dan ik
dat is ook wel erg frustrerend
als ik niet zo van hem hield deed ik gesmolten room boter door al zijn eten
Ik heb dat in het 'echt', bij een echte psycholoogquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Sometimes, het is vast niet heilig, maar ik kan je echt aanraden om of 'Beck's dieetoplossing' te lezen of 'Het geheim van slanke mensen'.
Dat zijn geen dieten, maar 2 boeken die mbv cognitieve gedragstherapie gewoontes en eetgedrag proberen te doorbreken.
Ik was de afgelopen weken ook weer zo flink aan het rotzooien en snaaien en ben vanmorgen weer in 'Het geheim van' begonnen en dat was zo'n eye-opener: Oh ja... natuurlijk, zo kan je ook met eten om gaan. Zelf de regie nemen.
Ik heb mede door die 7 weken aanrotzooien mijn tussendoel voor het eind van het jaar maar bijgesteld.
Nog 10 kg eraf voor het eind van het jaar gaat krap worden, ik ga dus maar voor iig 5.Dat moet toch in 10 weken wel te doen zijn.
Ik ben me vrij bewust van wat ik doe en wanneer het kan. Maar op het moment dat mijn pet verkeerd staat geldt dat allemaal niet meer. Achteraf spijt, uiteraard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Hou een lijstje bij met je eetpatroon, wanneer je wil snacken en hoe je je voelt
volgens mij kan dat veel inzicht geven en door die inzichte kun je anticiperen en het uit je leven werken zeg maar
All Time Low, dus de laagste waarde "sinds ik dik ben", of simpeler: een nieuw record.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
ATL - wat ik overigens echt een leuke term vind- staat voor je het gewicht dat je het langste als minste hebt gewogen, right?
En je wilt in ruim 2 maanden van x naar 118, right? Hoeveel kilo wil je afslanken om je ATL op 1/1 te bereiken? (ik wil even met je meekijken of het reeel is). Dagelijkse snackaanvallen kun je voorkomen door eiwitrijk te eten. Die zorgen ervoor dat je snackdrang vermindert of zelfs verdwijnt. Jeuj!
Da's eigenlijk geen slecht idee, zeker niet als ik je laatste zin lees. Zal eens kijken of de bieb die heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed en eigenlijk doe ik dat ook wel (maar dan in mijn hoofd). Maar op het moment van een snackaanval helpt dat niet (meer).quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik heb dat in het 'echt', bij een echte psycholoogVoor meer dan eten, maar het is een onderdeel. En die laat mij bijv. rijtjes schrijven met voor- en nadelen op de lange- en kortetermijn van snacken en gezond eten, en als ik dan een chocoladereep wil ofzo moet ik eerst daarnaar kijken.. En ook boodschappenlijstjes maken en opschrijven wat ik wanneer eet en waarom ik het eet enzo, waarom ik ongezond wíl eten, of als ik dat wil eerst tien minuten nadenken en overwegen en dan een doordachte beslissing nemen. Zo ga je inderdaad ook veel bewuster met eten om, ik ben in elk geval heel erg benieuwd of het gaat werken
Daar heb ik nog wel wat werk aan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Nee op het moment van zo'n aanval moet je jezelf dwingen dingen redelijk te zien en terug te lezen
een alternatievenlijst kan ook helpen (met andere dingen om te doen)
Zo klinkt het wel heel negatiefquote:En wat is een gedwongen straf sapkuur
Gedwongen stond er ook niet (geforceerd had ik geschreven).quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh maar dan is het toch niet gedwongen?
Ik zou geestelijk en lichamelijk wel doodgaan maar goed
Cool! I get itquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef Sometimes het volgende:
All Time Low, dus de laagste waarde "sinds ik dik ben", of simpeler: een nieuw record.
for·ce·ren (werkwoord; forceerde, heeft geforceerd)quote:
OK, thanks, ga ik eens rustig lezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:47 schreef Brighteyes het volgende:
Sometimes, op www.hetgeheimvanslankemensen.nl kan je al veel info vinden.
Ik ook. Af en toe zo'n waarde is goed voor de motivatie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Cool! I get it
All Time Low, yo, yo, yo!(ja, ik word blij van dit soort dingen
).
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
I'm doing it!
Vandaag goed gehouden aan wat ik gepland had. Ik lig nu in bed tv te kijken en ga zo slapen. Sleep is goooood!
De laatste weken ging ik steeds later naar bed weer en vrijwel standaard krijg ik dan na 22 uur snaaitrek.![]()
En dus maar weer gewoon vroeg slapen.
Looks good!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier een ATL-fotoHij is wazig en het was kwart over zes vanochtend, maar toch...De zijkant muffintop is weg, alleen dat buikje nog.
[ afbeelding ]
Thanks. Ik ben 1 meter 71 geloof ik. Give or take a few mm's, zegmaar...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nice Tink!![]()
Hoe lang ben je als ik vragen mag?
Mensen schrikken ook vaak wel van wat ik weeg. Krijg je van die 'nou, dat zie je er ook niet aan af' opmerkingen... Achja, prima tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nou echt wel!We zijn dan nl ongeveer even lang en ongeveer even zwaar en toch zie jij er veel slanker uit dan ik me voel (en wat ik zelf in de spiegel zie
).
![]()
Ooh, zo fijn, van die kleren die echt mooi afkledenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mensen schrikken ook vaak wel van wat ik weeg. Krijg je van die 'nou, dat zie je er ook niet aan af' opmerkingen... Achja, prima toch
Overigens vind ik niet dat ik er veel slanker uit zie dan jij hoor, deze spijkerbroek is vooral erg gunstig
Ik had dat vorige week idd ook nog: 'Echt? Jij? 90 kilo? Nou, dat had ik je nooit gegeven.'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mensen schrikken ook vaak wel van wat ik weeg. Krijg je van die 'nou, dat zie je er ook niet aan af' opmerkingen... Achja, prima toch
Overigens vind ik niet dat ik er veel slanker uit zie dan jij hoor, deze spijkerbroek is vooral erg gunstig
Ik denk wel eens dat ik mezelf dikker zie dan anderen het zien, hoewel ik me dan weer niet kan voorstellen dat anderen het anders zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had dat vorige week idd ook nog: 'Echt? Jij? 90 kilo? Nou, dat had ik je nooit gegeven.'
Ik mis je ochtendtussendoortje en je avondtussendoortje een beetje.. Heb je dan geen tijd of geen trek of sla je die bewust over? Misschien is wat fruit een idee? Dat mis ik een beetje op je lijstje. Net als voedzame groenten btw, komkommer en sla zetten niet echt zoden aan de dijk en een avocado is gezond, maar is wel erg kcal-rijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef mirjammajrim het volgende:
Eetlijstje van gisteren:
's ochtends, twee boterhammen met lightkaas en komkommer
's middags, waldkornbolletje met filet american, uitje en eitje
tussendoor, magere kwark met noten
's avonds, een salade met gerookte kip en avocado.
gedronken, veel water met een klein scheutje citroensap en thee zonder suiker.
ritme is allesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:32 schreef mirjammajrim het volgende:
Ahh thanks voor je feedback!
Ja ik nam mijn ontbijt om 11 uur (vrije dag), en mijn lunch om 12 uur. Dus daar tussen was geen tussendoortje nodig.
Rond 3 uur nam ik de kwark. Maar mijn avondeten pas om half 8, mijn vriend was onverwacht later terug van zijn werk. Ik had wel een klein beetje trek, maar omdat ik de kwark had genomen viel ik niet om ofzoVandaag ga ik het anders doen hoor. Meer fruit.
Het waldkornbroodje was hard trouwens.
Is dat zo? Waarom?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ritme is alles
je kunt nog beter opstaan om te ontbijten en dan weer terug gaan dan om 11 en om 12 eten
omdat je dan je stofwisseling pas een kickstart geeftquote:
ja dat is vast nog niet eens zo'n stom idee behalve dan dat je je slaapritme er door verneuktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik had een duidelijkere vraag moeten stellen zie ik. Dat je niet om 11 en 12 een volwaardige maaltijd moet eten vind ik idd vrij logisch.
De vraag is vooral waarom opstaan om te eten. Die kickstart heb je toch helemaal niet nodig als je niet opstaat? Anders zou je net zo goed halverwege de nacht kunnen opstaan om een en ander op gang te krijgen.
Mee eens, je ritme verschuiven kan best, maar als je dit alleen op je vrije dag doet, weet ik niet precies hoe het zit...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:22 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan wel passend bij het leefpatroon. Bij iemand die om 11 uur uit zijn bed komt, stel ik me voor dat de rest van de dag ook anders verloopt (hoewel 12u lunch daar idd niet bij past). Dan vind ik het dus logischer klinken om gewoon te eten bij het opstaan. Dan begint de teller zeg maar te lopen. Das heel iets anders dan bijvoorbeeld om 7 uur op en om 11 ontbijten.
ik heb geleerd dat het dus niet goed is om dat een keer per week of zo te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mee eens, je ritme verschuiven kan best, maar als je dit alleen op je vrije dag doet, weet ik niet precies hoe het zit...
Klinkt aannemelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat het dus niet goed is om dat een keer per week of zo te doen
natuurlijk, als jij onregelmatige diensten draait is het wat anders
maar als jij gewoon lekker op zondag blijft liggen is dat dus niet zo goed
daarmee wil ik niet zeggen dat je dat nooit mag doen, ik bedoel leven moet ook wel leuk blijven maar als je (zoals ik) bijv studeert en onregelmatige colleges hebt en laat start loont het wel echt om jezelf gewoon echt ff het bed uit te kicken
Het is afhankelijk van hoe je dag is ingedeeld daarvoor, maar over het algemeen gezien 20.00u. Ikzelf eet wel na 20u omdat ik nog sport en daarna een herstelshake neem. Dus als je na 20u nog actief bent, neem je later een tussendoortje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:50 schreef mirjammajrim het volgende:
Oke, goede tip voor morgen!
En wat is de beste tijd voor het laatste tussendoortje s'avonds?
En dat hangt dus ook van je ritme af. Ben je van 10 uur 's ochtends tot 3 uur 's nachts bezig, is 8 uur niet echt verstandig. Ik zou gewoon een uurtje of 1,5 tot 2 voor je naar bed gaat doen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef MNR het volgende:
Als je je ritme verschuift of je eet onregelmatig, is dat niet gunstig voor je metabolisme. Dus als je af wilt vallen kun je idd het beste regelmatig eten en ook een regelmatig slaapschema hanteren. Overigens, als je te weinig slaapt, is dat ook ongunstig voor je metabolisme.
[..]
Het is afhankelijk van hoe je dag is ingedeeld daarvoor, maar over het algemeen gezien 20.00u. Ikzelf eet wel na 20u omdat ik nog sport en daarna een herstelshake neem. Dus als je na 20u nog actief bent, neem je later een tussendoortje.
Dat vind ik vaak een lastige, omdat ik geregeld met honger thuiskom, maar eigenlijk ook snel wil slapen.. Ik vind namelijk niets vervelender dan wakker worden door/met hongerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En dat hangt dus ook van je ritme af. Ben je van 10 uur 's ochtends tot 3 uur 's nachts bezig, is 8 uur niet echt verstandig. Ik zou gewoon een uurtje of 1,5 tot 2 voor je naar bed gaat doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |