SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.
Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten![]()
[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 23-10-2012 12:44:58 ][b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
quote:
ja, de laatste paar lapohunters hebben de OP niet aangepastquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:38 schreef Sometimes het volgende:
Die laatste post van mij uit deze OP is van nr 431, niet 433
Moest op de link klikken om het te begrijpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
gheheh..
ik kreeg meteen dit nummer in mijn hoofd toen ik je zag Sometimes :
OK, weer wat geleerd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Sometimes, verse walnoten (vers van de boom) zijn nog vrij nat, na een paar weken drogen heb je die noten die je bij de supermarkt koopt
Maar nat vind ik ze het lekkerste. En dan lekker pielen om het velletje eraf te halenquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Sometimes, verse walnoten (vers van de boom) zijn nog vrij nat, na een paar weken drogen heb je die noten die je bij de supermarkt koopt
jamaar urenlang krom liggen van de pijn en je complete ingewanden er uit schijtenquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar nat vind ik ze het lekkerste. En dan lekker pielen om het velletje eraf te halen
Ow ja, niet leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar urenlang krom liggen van de pijn en je complete ingewanden er uit schijten![]()
Naja, er zijn ergere dingen dan geen natte walnoten kunnen eten
Nou, ik vind het een behoorlijke mijlpaal hoor. Go girl!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! Gister uit eten en een heerlijk chocoladetaartje op als nagerecht
Maar toch lager dan eerder op de weegschaal
2.5 kilo er af sinds ik voor het eerst ben gaan wegen
Nog niet zo veel maar toch een kleine mijlpaal vind ik zelf
Ow... die ken ik en dat is naarquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef helicopter het volgende:
Ik heb al de hele dag honger.En ik eet vandaag eigenlijk helemaal niet anders dan anders.
![]()
Maf lijf.
Nou, ik stap uit bed, loop naar de wc (da's niet de badkamer), en dan loop ik meestal weer terug naar de slaapkamer om me aan te kleden. Daarna een washand over m'n gezicht op de badkamer en dan vergeet ik te wegen, omdat ik me al aangekleed had... En dan heb ik dus geen tijd meer om me weer uit en aan te kleden. Vanochtend ging het net zo, helaasquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
goesso Rhub!
Hoe lang doe jij dan over wegen Tink? Ik stap uit bed, naar de badkamer, plassen en op de weegschaal, dat wegen kost circa 10 seconden![]()
overigens huil ik inwendig bij de gedachte dat 6:30 voor iemand laat is om op te staan - ik ben ZO geen ochtendmens heik rol er meestal om 7:30 uit en "laat" is 8:15
ja man, 3,6 kilometer en twee stoplichten. En in die vijftien minuten pak en stal ik mijn fiets ook nogquote:
Je hebt nog minder reistijd dan ik!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja man, 3,6 kilometer en twee stoplichten. En in die vijftien minuten pak en stal ik mijn fiets ook nog
quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
In [lesbeau] hebben we er topics vol over gemekkerd met admins en mod's en alles
Ik 23 minuten over 22 km... Maar da's niet op het fietsje natuurlijk. Wel incl. alle stoplichten en randdebiele medeweggebruikersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:48 schreef helicopter het volgende:
[..]
Je hebt nog minder reistijd dan ik!Ik doe ongeveer 20 minuten over 5km, incl stoplichten.
Haha, in die tussentijd poets ik af en toe een stuk van het huis, hang ik een was op, lees ik een goed boek, ga ik een stuk wandelen, enz... Ik vul die tijd veel nuttiger in dan ik 's ochtends zou doen, want dan blijf ik gewoon in bed liggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vriend vertrekt trouwens ook om 7 uur maar is ook vaak om 8 uur pas thuis, ik heb maar 15 minuten reistijd dus als ik om 4 uur naar huis ga zou ik niet weten wat ik de resterende uren tot aan het avondeten zou moeten doen behalve snaaien
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Nu zijn jullie allemaal brave burgerlijke lesbeaus?
Masturberen op de bank?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, ik begin met boodschappen doen, de vaatwasser uit- en inruimen en de keuken opruimen. Soms was vouwen. Katten voeren. Voor poetsen heb ik een poets. Dan kan ik nog best wat dingen bedenken maar tot het half acht is en ik kan gaan koken duurt laaaaang
ja dat deed ik laatst maar toen kwam er een vlek in de bankquote:
ja precies, met driekwartsbroeken enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Saaie theedrinkende moekes. Je kent het wel.
Handdoekje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat deed ik laatst maar toen kwam er een vlek in de bank
Zover wilde ik nou net niet gaan. Ik heb niet eens wandelschoenenquote:[..]
ja precies, met driekwartsbroeken enzo
je bent een lesbeau, je hebt toch zeker wel seksloze flodderkleding???quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Handdoekje.
[..]
Zover wilde ik nou net niet gaan. Ik heb niet eens wandelschoenen
Zelfs hele echte van veul centjes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent een lesbeau, je hebt toch zeker wel seksloze flodderkleding???
Of draag je ook BH's enzo?
Waar is dat? Kom ik eens langsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
oh gelukkig wel kort haar
Ach, in mijn kleine wijkje wonen misschien wel 50 lesbeau's, varierend van snordragend en BH-loos tot kortgerokte mokkels
De eerste categorie is wel minder verwarrend
Met de snorren of met elkaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mokkels zijn doorgaans al getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |