Wat ik leuk vond om te zien, Fiona leek ineens wat meer kwetsbaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, volgens de BZV-website is Henk op zoek naar "Gezelligheid. En dat ze lief, warm, ondernemend is, en humor heeft." en Martin naar "Warmte, zorgzaamheid, iemand waarmee je kunt praten en je het gevoel geeft er weer samen voor te staan.".
Dus er is nog hoop voor beidenMartin en Henk hebben eigenlijk een beetje hetzelfde: 1 ondernemende dame en 1 lieve dame.
Tussen de ubergele tanden van Bert en het "spaar ze alle vijftig" gebit van Klaas stoor ik me helemaal niet aan de tanden van Fiona.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:48 schreef Molline het volgende:
Valt me op dat niemand over de gele tanden van Fiona praat....
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tussen de ubergele tanden van Bert en het "spaar ze alle vijftig" gebit van Klaas stoor ik me helemaal niet aan de tanden van Fiona.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tussen de ubergele tanden van Bert en het "spaar ze alle vijftig" gebit van Klaas stoor ik me helemaal niet aan de tanden van Fiona.
Ja dat zei Viking84 eerder ook! Ik dacht enkel aan een vergelijkbaar mens, maar zo'n hondje is zeker erg treffendquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Mij doet het knikkende hoofd van Willem niet denken aan Marijke Helwegen, maar aan zo'n hondje met een los hoofd, dat vroeger vaak op de hoedenplank van een auto stond.
Die ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ex van Henk? Bedoel je de vriendin die omkwam bij een ongeluk?
Maken!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook een Patrick Lodiers kurkpoppetje.
Laatste kwartiertje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Keroppi het volgende:
Heeft iemand het al op YouTube geplempt of moet ik door DWDD heen scannen op uitzending gemist?
Bedankt!quote:
Standaard-vulling van zulke profieltjes. Knal er nog de woorden 'sportief', 'spontaan' en 'niet op d'r mond gevallen' bij en je datingprofielen-lingokaart is vol.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, volgens de BZV-website is Henk op zoek naar "Gezelligheid. En dat ze lief, warm, ondernemend is, en humor heeft." en Martin naar "Warmte, zorgzaamheid, iemand waarmee je kunt praten en je het gevoel geeft er weer samen voor te staan.".
Dus er is nog hoop voor beidenMartin en Henk hebben eigenlijk een beetje hetzelfde: 1 ondernemende dame en 1 lieve dame.
Dat had ik even gemist. Waarom mag dat niet meer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Ze mogen na vorige week geen beelden meer uitzenden, dus spelen het na met Barbies.
De kandidaten werden te negatief belicht geloof ik, dus heeft de KRO het verbodenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist. Waarom mag dat niet meer?
Jemig. Dus Yvon zit daar ook niet meer aan tafel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:30 schreef ejiraM het volgende:
[..]
De kandidaten werden te negatief belicht geloof ik, dus heeft de KRO het verboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |