Ik keek anders niet met de insteek om iemand live dood te zien gaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja want al die mensen keken alleen maar om een wit stipje een paar minuten te zien vallenik ben blij dat het goed is gegaan trouwens voor hem hoor maar toch
Ah. Ik meende mij zoiets te herinneren ten tijde van Thrust SSC.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nope, M = 0.95 bij 1179 km/h (aannemende dat a = 343 m/s)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik keek anders niet met de insteek om iemand live dood te zien gaan.
Ja, wat een lef om naar buiten te stappen alleen al.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Vond ik ookDie beelden net voordat hij ging springen, geweldig.
jij zit vast te schijten voor een ruimtereisquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef Apotheose het volgende:
Mensen die André Kuipers een held vindenVind springen vanaf 38 km hoogte een betere prestatie
Iedereen hier behalve jij, misselijk figuur.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja want al die mensen keken alleen maar om een wit stipje een paar minuten te zien vallenik ben blij dat het goed is gegaan trouwens voor hem hoor maar toch
kan iemand deze bannen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef borbit het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld dat ie niet te pletter is geslagen. Dat zou toch veel leuker zijn om over te praten morgen bij de koffiehoek op werk.
Bij DAT beeld dacht ik pas: sjesus dat is echt doodeng!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een lef om naar buiten te stappen alleen al.
Damn wat tof zegquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja en zn helmcam, zullen we in de docu wel te zien krijgen
ik ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik keek anders niet met de insteek om iemand live dood te zien gaan.
Kan allebei niet tippen aan de Televizier-Ring overwinning van Voetbal International maar het was wel eens iets anders ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De landing van de mars-rover vond ik toch net nog iets cooler. Maar dit was ook gaaf ja
Breken toch behoorlijk mensen hun nek van als je al die faalfilmpjes op youtube zietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ook nietmaar een groot deel van de spanning was dat er iets mis kon gaan, niemand kijkt naar een livestream van iemand die van een schuurtje afspringt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |