Ik zeg dat dagelijks. Bij wijze van groet, zeg maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat vind je normaal tegenover iemand die je gewoon tegenkomt op straat?
Maar in Afghanistan hebben ze helemaal gaan carnaval! Die dame is zo ontzettend geïntegreerd dat ze alle dagen een locale feestdag viert, een voorbeeld voor allen. Dat doet Gerolf Ananas niet, hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat heb ik hier gezegd hé, niet tegen die vrouw. Tegen die vrouw heb ik alleen gezegd dat als ze carnaval wil vieren dat ze dat maar in Afghanistan moet gaan doen en niet in Antwerpen
Die partij vormt eerder het circus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar in Afghanistan hebben ze helemaal gaan carnaval! Die dame is zo ontzettend geïntegreerd dat ze alle dagen een locale feestdag viert, een voorbeeld voor allen. Dat doet Gerolf Ananas niet, hoor.
Ex-pats zijn ook vaak vrij zure zeikerds.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zeg dat dagelijks. Bij wijze van groet, zeg maar.
Ik vind da normaal ja, België is van ons en nie van moslims. Ik ben hier al blij als ik eens nen rasechte belg tegen kom zeg, zover is het al gekomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat vind je normaal tegenover iemand die je gewoon tegenkomt op straat?
Rare jongens die Belgen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Woon je ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef Reya het volgende:
[..]
België is een vrij land, dus mogen mensen die dat willen een hoofddoek dragen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:54 schreef bojan het volgende:
[..]
Tjah België is een vrij land dus ik mag mijn mening zeggen over onderwerpen tegen iedereen ook tegen moslimvrouwen
ach, geitewollen die nog steeds uit het zelfde vaatje tappen en schreeuwen, maar die ons land de laatste 30 jaar systematisch kapot hebben gemaakt, mogen een beetje bezorgd zijn, heb ik geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als dat dan nog eens de eerste maatregelen zijn die je als gemeentebestuur aankondigt, ben ik toch iet of wat bezorgd voor de Aalstenaar.
En ook Bart De Wever vond gisterenmorgen een afgehakte varkenskop voor z'n voordeur ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:58 schreef pagadder het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)dsbedreigingen.dhtml
Volledig mee eens. Ik volg de Belgische politiek enkel via het net en begin me meer en meer te ergeren aan al dat moddergooien ipv te focussen op degelijk bestuurquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:52 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik vind dat er uit die opiniestukken, bedreigingen,... eigenlijk vooral jaloezie blijkt. Als je verloren hebt, kan je de fout bij N-VA, Vlaams Belang, de verzuurde Vlaming, de kiezer.. leggen, maar misschien zou je die ook kunnen zoeken waar je er iets aan kan doen, namelijk bij jezelf?
quote:Op maandag 12 november 2012 11:11 schreef rubbereend het volgende:
Hoe verloopt de formatie in Antwerpen eigenlijk?
En als ze het niet goed vinden, is iedereen tegen hen!quote:Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
En N-VA verwacht dat het beleid van de nieuwe ploeg gewoon uit het partijprogramma van N-VA zal bestaan en dat de anderen dit dan maar goed zullen vinden.
Vermoeiend, inderdaad. De houding van CD&V is ook wel wat schrijnend; het beleid maakt niet uit, zolang Van Peel maar zijn postje behoudt.quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
En als ze het niet goed vinden, is iedereen tegen hen!
Terwijl hij toch niet kan hebben dat er weer onderhandelingen mislukken lijkt me.quote:Op maandag 12 november 2012 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Wever zal wel zijn sterke punten hebben, maar dit soort onderhandelingen lijken daar toch niet bij te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |