abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2025 @ 18:58:34 #76
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_217700625
Het blijft op de een of andere manier toch mooi, dat verkiezingsfraude in Nederland en België eigenlijk altijd neerkomt op gerommel met wat losse volmachten.
pi_217700797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:58 schreef freako het volgende:
Het blijft op de een of andere manier toch mooi, dat verkiezingsfraude in Nederland en België eigenlijk altijd neerkomt op gerommel met wat losse volmachten.
En dat gerommel eigenlijk altijd uit blijkt te komen.
pi_217702372
"Wat niet is gelukt met de stembus en de Raad voor Verkiezingsbetwistingen, wordt nu via het gerecht geprobeerd"
Aldus VB voorman Tom van Grieken die de vlucht naar voren neemt…
https://www.vrt.be/vrtnws(...)an-grieken-vlaams-b/
pi_219208746
Politiek bij jullie zuiderburen boeien niet zoveel? Er is redelijk wat gebeurd. De Wever vind wederon geen begrotingsakkoord.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219218478
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219218495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Politiek bij jullie zuiderburen boeien niet zoveel? Er is redelijk wat gebeurd. De Wever vind wederon geen begrotingsakkoord.
Het interesseert me wel, het haalt hier alleen de krant niet en ik kijk niet meer zo vaak naar Belgisch nieuws. Updates worden wat mij betreft zeer gewaardeerd, het is toch het land waar Nederland het meeste een band mee heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hanca op 08-11-2025 10:33:17 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 10:27:48 #82
375570 crew  Cyan9
pi_219220149
quote:
Het staat je natuurlijk vrij om de nieuwtjes hier te posten. Discussie moet ergens beginnen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_219220440
quote:
Ik kijk redelijk veel naar de Vlaamse TV maar het is ook wel wat ingewikkeld om te volgen, alles loopt er door elkaar :P
  zaterdag 8 november 2025 @ 12:11:18 #84
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219220804
quote:
Uiteraard weer vooral de vervelende Bouchez, de Belgische Yesilgoz, die de boel frustreert
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_219297726
Heel gedoe in het Belgische parlement: https://www.ad.nl/buitenl(...)eeuwpartij~ab83be3b/

Maar een filibuster als er geen uiterlijke datum is waarop een wet moet worden aangenomen lijkt me weinig zinvol. Al heeft hij wel veel aandacht getrokken, waarschijnlijk.
pi_219336084
Er is zowaar een begrotingsakkoord.
Met toch redelijk wat belastingverhogingen, bijvoorbeeld op vermogen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 november 2025 @ 22:59:28 #87
862 Arcee
Look closer
pi_219337957
5 Minutes To Explain Why Belgium Might ACTUALLY Disappear
Bekijk deze YouTube-video
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_219338509
Hier een uitleg van het akkoord:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)deling-inspanningen/

En gelijk een waarschuwing van een econoom, het zou niet genoeg zijn:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)an-omvang-besparing/

Maar dat geeft ook De Wever toe:
quote:
Het ultieme doel: een gezonde Belgische begroting met een begrotingstekort onder de 3 procent, is nog niet aan de orde de komende jaren. Dat erkent ook De Wever zelf. "De kans is groot dat we niet aan die 3% gaan geraken, dat geef ik eerlijk toe."
Bedenk dat België een staatsschuld heeft van 106,8% van het BBP, dan ben je er niet met een begrotingstekort van 3%, dan moet je naar een begrotingsoverschot.
pi_219338521
pi_219338830
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 07:22 schreef Hanca het volgende:
En de vakbonden zijn kritisch: https://www.standaard.be/(...)taken/107234585.html
Tja, die hadden toch al een staking aangekondigd. Daarnaast raakt het pakket natuurlijk veel mensen. Maar veel keuze hebben ze eigenlijk ook niet…
pi_219345705
Niet je geld te lang onaangeroerd op de bank laten staan, anders wordt het staatsbezit.

By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_219345833
quote:
18s.gif Op woensdag 26 november 2025 07:39 schreef nostra het volgende:
Niet je geld te lang onaangeroerd op de bank laten staan, anders wordt het staatsbezit.

[ afbeelding ]
Het gaat om geld zonder vindbare eigenaar:
quote:
Slapend geld zijn tegoeden die vijf jaar onaangeroerd op een bank­rekening hebben gestaan of in een verzekering hebben gezeten, en waarvan de financiële instelling de rechtmatige eigenaar niet kan ­bereiken. Het kan ook gaan om geld van een verdwenen of over­leden begunstigde, waarbij niet bekend is wie recht heeft op een terugbetaling of waarbij die persoon niet kan worden opgespoord.
https://www.standaard.be/(...)ningen/35089272.html

Als de praktijk is dat er tussen jaar 10 en jaar 30 nooit iemand gevonden is, is die termijn aanpassen best redelijk. 5 jaar is wel erg kort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')