abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2025 @ 18:58:34 #76
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_217700625
Het blijft op de een of andere manier toch mooi, dat verkiezingsfraude in Nederland en België eigenlijk altijd neerkomt op gerommel met wat losse volmachten.
pi_217700797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:58 schreef freako het volgende:
Het blijft op de een of andere manier toch mooi, dat verkiezingsfraude in Nederland en België eigenlijk altijd neerkomt op gerommel met wat losse volmachten.
En dat gerommel eigenlijk altijd uit blijkt te komen.
pi_217702372
"Wat niet is gelukt met de stembus en de Raad voor Verkiezingsbetwistingen, wordt nu via het gerecht geprobeerd"
Aldus VB voorman Tom van Grieken die de vlucht naar voren neemt…
https://www.vrt.be/vrtnws(...)an-grieken-vlaams-b/
pi_219208746
Politiek bij jullie zuiderburen boeien niet zoveel? Er is redelijk wat gebeurd. De Wever vind wederon geen begrotingsakkoord.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219218478
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_219218495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Politiek bij jullie zuiderburen boeien niet zoveel? Er is redelijk wat gebeurd. De Wever vind wederon geen begrotingsakkoord.
Het interesseert me wel, het haalt hier alleen de krant niet en ik kijk niet meer zo vaak naar Belgisch nieuws. Updates worden wat mij betreft zeer gewaardeerd, het is toch het land waar Nederland het meeste een band mee heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hanca op 08-11-2025 10:33:17 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 10:27:48 #82
375570 crew  Cyan9
pi_219220149
quote:
Het staat je natuurlijk vrij om de nieuwtjes hier te posten. Discussie moet ergens beginnen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_219220440
quote:
Ik kijk redelijk veel naar de Vlaamse TV maar het is ook wel wat ingewikkeld om te volgen, alles loopt er door elkaar :P
  zaterdag 8 november 2025 @ 12:11:18 #84
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219220804
quote:
Uiteraard weer vooral de vervelende Bouchez, de Belgische Yesilgoz, die de boel frustreert
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')