SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dadelijk thuis nog even schouders en benen "afbreken"..!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Eigenlijk wel. Ik heb kleine handen en heb het nogal snel dat de barbell aan m'n vingertoppen hangt. Met handschoentjes heb ik toch net iets meer grip. Ik wil het binnenkort eens met magnesiumpoeder proberen; misschien dat ik die ondingen dan niet meer nodig heb.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:58 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Draag je overal handschoentjes bij? Ik draag die namelijk alleen dingen bij Bench Press en Dips om de belasting op de polsen wat te ondersteunen.
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 14-10-2012 17:36:44 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Tijdens de dagen dat ik rug train ontwikkel ik in een uur tijd van die eeltbulten op me klauwen, maar vind die handschoenen altijd zo kekkie staan.. Vooral omdat ik niet in een hardcore gym train.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik heb kleine handen en heb het nogal snel dat de barbell aan m'n vingertoppen hangt. Met handschoentjes heb ik toch net iets meer grip. Ik wil het binnenkort eens met magnesiumpoeder proberen; misschien dat ik die ondingen dan niet meer nodig heb.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Nog even over die home gym, lijkt me inderdaad echt chill vanwege de tijd die je bespaart.
Ik heb altijd zin om te trainen, kijk nooit tegen het trainen op. Maar (vooral met dit weer) soms kijk ik er echt wel tegenop om weer naar buiten te moeten. Met een home gym zou ik in feite een stoofpot kunnen laten sudderen en intussen trainen. Erg efficiënt inderdaad.
Voordat men gaat schreeuwen, ik sla uiteraard nooit een training over omdat ik geen zin heb om naar buiten te gaan. Gewoon gaan.This isn't even my final form.![]()
Ik vind het echt lastig om clean te gaan eten als ik stress heb door school. Normaal loop ik langs al dat lekkers in de supermarkt maar als ik tentamens heb, heb ik die wilskracht niet. Zit nu bijvoorbeeld koekjes te eten terwijl ik rijst hoor te eten![]()
![]()
Of verhuizen naar een woonplek 2 minuten fietsen van je gym, zoals ik heb gedaan.
Nooit meer excuus om niet te gaan
Confidence through competence![]()
Serieus, kan iemand eindelijk eens een keer uitleggen wat de fuk 'clean' eten betekent?
Heb je je koekjes niet onder de kraan afgewassen?![]()
Of is clean eten fructose mijden? Of eetwaar met veel micronutrienten erin eten? Of wat?
Ik kwam het laatst ook weer tegen op een engelstalige site. Volgens mij komt het neer op gewoon gezond eten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Serieus, kan iemand eindelijk eens een keer uitleggen wat de fuk 'clean' eten betekent?
Of is clean eten fructose mijden? Of eetwaar met veel micronutrienten erin eten? Of wat?![]()
![]()
Ja, en aangezien iedereen een andere definitie heeft van gezond komen we niet heel ver nee
Maargoed, whatever je resultaten geeft die je wenst
Ik was m'n chips altijd in de bleek.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het gaat volgens mij vooral om geen McDonalds e.d., chips, patat en vette snacks, koekjes enz.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en aangezien iedereen een andere definitie heeft van gezond komen we niet heel ver nee
Maargoed, whatever je resultaten geeft die je wenst
Gewoon, normaal eten dus eigenlijk.![]()
Zo onverwerkt mogelijk, micronutrient-dense food wordt er doorgaans mee bedoeld. Maar dat wist jij ook wel en ik snap je punt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Of is clean eten fructose mijden? Of eetwaar met veel micronutrienten erin eten? Of wat?
Of toch du vader?![]()
Heb net dus deze documentaire gezien nadat iemand 'm hier postte.
Nu ben ik eigenlijk zeer geïnteresseerd geraakt in IF, alleen het is zo dat ik een eigenlijk best actieve baan heb. De eerste 3,5 uur van de dag niet want dan zit ik gewoon aan een bureautje maar daarna ben ik continu aan het rondrennen en van alles.
En hoe zit het met groeien en vasten, ik denk dat ik ipv van te groeien er straks uit zal zien als een Auswitz boy. Dat al mijn spieren worden verbrand door het vasten.
Stel dat ik dit wil gaan doen, dan denk ik dat ik ga vasten wanneer ik dus niet hoef te trainen op die dag. Is dat slim? Mijn gedachte hierachter is dat wanneer ik veel eet ik meer kan liften, alleen nu zit ik dus te denken over het repareren van spierscheurtjes wat eigenlijk weer energie kost wat je uit eten haalt.
Kan iemand mij even bijlichten over het hele IF gedoe?![]()
Morgen voor het eerst 70kg bankdrukken en dat zonder spotter.
Hoop niet dat ik de crawl of shame hoef te doen.
Zou je ook in zo'n squatrek kunnen BPen? dan kan je gewoon veilig failen![]()
![]()
Damn met minachting kijk ik naar Reportage op SBS6 waar de ongezonde levenstijl van dikke mensen de lucht in word geprezen. Als ik hierna kijk wil ik zelf alleen maar meer sporten.![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef Tito_Makani het volgende:
Morgen voor het eerst 70kg bankdrukken en dat zonder spotter.
Hoop niet dat ik de crawl of shame hoef te doen.
Zou je ook in zo'n squatrek kunnen BPen? dan kan je gewoon veilig failen
[ afbeelding ]
Of toch du vader?![]()
Crawl of shame twee weken terug gedaan. Ik kreeg van twee mega skinny dudes de tip om om een spotter te vragen. Needless to say, ik deed een walk of shame richting de uitgang.
BEASTMODE![]()
IF betekent niet dat je minder eet of niet kunt groeien, maar vooral dat je al die calorieën binnen een bepaalde tijd (bijv. 8 uur, en voornamelijk post-workout) eet. Je lichaam gaat natuurlijk geen spieren afbreken, als je een paar uur geen eten hebt gehad. Tijdens een cut is IF makkelijker, maar je kunt er ook wel mee bulken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef SunTzu het volgende:
Heb net dus deze documentaire gezien nadat iemand 'm hier postte.
Nu ben ik eigenlijk zeer geïnteresseerd geraakt in IF, alleen het is zo dat ik een eigenlijk best actieve baan heb. De eerste 3,5 uur van de dag niet want dan zit ik gewoon aan een bureautje maar daarna ben ik continu aan het rondrennen en van alles.
En hoe zit het met groeien en vasten, ik denk dat ik ipv van te groeien er straks uit zal zien als een Auswitz boy. Dat al mijn spieren worden verbrand door het vasten.
Stel dat ik dit wil gaan doen, dan denk ik dat ik ga vasten wanneer ik dus niet hoef te trainen op die dag. Is dat slim? Mijn gedachte hierachter is dat wanneer ik veel eet ik meer kan liften, alleen nu zit ik dus te denken over het repareren van spierscheurtjes wat eigenlijk weer energie kost wat je uit eten haalt.
Kan iemand mij even bijlichten over het hele IF gedoe?
Kijk bijv. op www.leangains.com voor artikelen hierover.![]()
Geachte brahquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Nic1 het volgende:
[..]
IF betekent niet dat je minder eet of niet kunt groeien, maar vooral dat je al die calorieën binnen een bepaalde tijd (bijv. 8 uur, en voornamelijk post-workout) eet. Je lichaam gaat natuurlijk geen spieren afbreken, als je een paar uur geen eten hebt gehad. Tijdens een cut is IF makkelijker, maar je kunt er ook wel mee bulken.
Kijk bijv. op www.leangains.com voor artikelen hierover.
Ik dank u zeer voor uw antwoord en ga mij er morgen verder in verdiepen![]()
Yours truly,
SunTzu![]()
Kan het trouwens kwaad als je meer squat dan deadlift?
Ik squat elke training en mijn squat gaat nog steeds omhoog terwijl ik niet elke training deadlift en ik wil wel nog wel eens een training vastlopen op de deadlift![]()
Je begint wss met de squat? Maakt op zich niks uit. Je zou het om kunnen wisselen een tijdje zodat het weer 'bijtrekt'. Je benen gaan anders iets voorlopen op je bovenlichaam in ontwikkeling.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:28 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik squat elke training en mijn squat gaat nog steeds omhoog terwijl ik niet elke training deadlift en ik wil wel nog wel eens een training vastlopen op de deadlift"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:28 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik squat elke training en mijn squat gaat nog steeds omhoog terwijl ik niet elke training deadlift en ik wil wel nog wel eens een training vastlopen op de deadliftAldus Mark Rippetoe himself.quote:Vraag 4. Ik squat meer dan ik deadlift. Dat is raar. Ben ik een talent?
Normale mensen met normaal geproportioneerde lichamen zullen altijd meer deadliften dan squatten. ALTIJD! Als je dan toch
meer squat dan deadlift dan kan de oorzaak in 1 van de volgende oorzaken liggen:
1) Je squat niet diep genoeg.
2) Je squat niet diep genoeg.
3) Je squat niet diep genoeg.
4) Je squat niet diep genoeg.BEASTMODE![]()
gaat gewoon over feeders en het aanbidden van dikke vrouwen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef SunTzu het volgende:
Damn met minachting kijk ik naar Reportage op SBS6 waar de ongezonde levenstijl van dikke mensen de lucht in word geprezen. Als ik hierna kijk wil ik zelf alleen maar meer sporten.![]()
Jep, ik kon er niet meer naar kijken dus heb nu Pumping Iron aangezet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaat gewoon over feeders en het aanbidden van dikke vrouwen.
![]()
Moet bijna kotsenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaat gewoon over feeders en het aanbidden van dikke vrouwen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gezellige ondertiteling.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jep, ik kon er niet meer naar kijken dus heb nu Pumping Iron aangezet.![]()
![]()
Dat maakt het niet minder smerig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaat gewoon over feeders en het aanbidden van dikke vrouwen.Zei je eerder ook niet dat je al op 125kg zit terwijl je pas 3 maanden bezig bent? Dan lijkt het me inderdaad best mogelijk dat je niet diep genoeg gaat. Ik zat zelf al snel op 110 maar ik ging lang niet diep genoeg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[Vraag 4. Ik squat meer dan ik deadlift. Dat is raar. Ben ik een talent?
Normale mensen met normaal geproportioneerde lichamen zullen altijd meer deadliften dan squatten. ALTIJD! Als je dan toch
meer squat dan deadlift dan kan de oorzaak in 1 van de volgende oorzaken liggen:
1) Je squat niet diep genoeg.
2) Je squat niet diep genoeg.
3) Je squat niet diep genoeg.
4) Je squat niet diep genoeg.]
Aldus Mark Rippetoe himself.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mandamo op 14-10-2012 23:45:49 ]![]()
Je vergist me met iemand anders.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:40 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder smerig.
[..]
Zei je eerder ook niet dat je al op 125kg zit terwijl je pas 3 maanden bezig bent? Dan lijkt het me inderdaad best mogelijk dat je niet diep genoeg gaat. Ik zat zelf ook al snel op 110 maar ik ging ook lang niet diep genoeg.
BEASTMODE![]()
Mja het was ook voor Tito bedoeld, maar ik wilde naar jouw post refereren. Op deze manier is het inderdaad niet erg logisch.![]()
Ik klikte door naar rond de 19 minuten, daar heb je eigenlijk geen ondertiteling nodig-quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:43 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Beetje motivatie op doen en tegelijk je Zweeds, ideaal toch![]()
![]()
Reportage gaat nu over BBW's en feeders. Komen een paar goede bulks en fatceps voorbij. 4 liter volle melk gemengd met ijs in 1 sitting.![]()
SBBWquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Reportage gaat nu over BBW's en feeders. Komen een paar goede bulks en fatceps voorbij.![]()
![]()
Die halen toch allemaal de 60 niet. Suikerziekte en hartfalen moet hun de das wel omdoen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Valt me ineens op dat op 22.56 van Pumping Iron achter op Mike Katz op het bord: Wereld liggaamsbouwkampioenschap staat. Werd Mr. Universe ooit in Nederland gehouden of hoe zit dat?![]()
Ik ga zeker wel diep en mijn DL is momenteel nog steeds 15kg hoger dan mijn squat maar waarschijnlijk niet lang meer omdat Rippetoe zelf zegt dat je elke training moet squatten en maar 1-2x per week moet deadliften. Dus het is logisch dat de squat de Deadlift inhaalt aangezien je met dit gewicht niet meer 5kg kan toevoegen aan de DL maar 2,5kg, net als bij de squat alleen doe je die veel vakerquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:40 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder smerig.
[..]
Zei je eerder ook niet dat je al op 125kg zit terwijl je pas 3 maanden bezig bent? Dan lijkt het me inderdaad best mogelijk dat je niet diep genoeg gaat. Ik zat zelf al snel op 110 maar ik ging lang niet diep genoeg.![]()
liggaamsbouw of lichaamsbouw? Want liggaam is Afrikaans.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef SunTzu het volgende:
Valt me ineens op dat op 22.56 van Pumping Iron achter op Mike Katz op het bord: Wereld liggaamsbouwkampioenschap staat. Werd Mr. Universe ooit in Nederland gehouden of hoe zit dat?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
1975 had je de O en de Mr. Universe in Zuid Afrika.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef SunTzu het volgende:
Valt me ineens op dat op 22.56 van Pumping Iron achter op Mike Katz op het bord: Wereld liggaamsbouwkampioenschap staat. Werd Mr. Universe ooit in Nederland gehouden of hoe zit dat?![]()
Zo jongens, mijn fat burner is binnen. Yellow scorpion heet het. Echt een zieke stack:
• Ephedra extract (geloof ik niet echt in; heb begrepen dat dit niet de 'echte' ephedrine alkaloids zijn die je nodig hebt)
• Yohimbe extract (alpha-2 blocker, stubborn fat burner)
• DMAA (fat burner a-la ephedrine)
• Caffeine
• White willow bark (aspirine)
Kortom: geniet, maar gebruik met mateEentje 's ochtends, eentje 's middags. Aangezine ik nog graag wil slapen, sla ik de avond even over
Zal af en toe en update plaatsen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik weet dat er hier wat mensen zijn die de nieuwe Dexa hebben, voorzie deze boi even van 5/6 pilletjes. Ik bestel volgende week weer ECA maar wil deze week (vakantie) even hard gaan.
If not now, then when.![]()
had vroeger stack 5, maar mijn lever vond het niet fijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:02 schreef star_gazer het volgende:
Zo jongens, mijn fat burner is binnen. Yellow scorpion heet het. Echt een zieke stack:
• Ephedra extract (geloof ik niet echt in; heb begrepen dat dit niet de 'echte' ephedrine alkaloids zijn die je nodig hebt)
• Yohimbe extract (alpha-2 blocker, stubborn fat burner)
• DMAA (fat burner a-la ephedrine)
• Caffeine
• White willow bark (aspirine)
Kortom: geniet, maar gebruik met mateEentje 's ochtends, eentje 's middags. Aangezine ik nog graag wil slapen, sla ik de avond even over
Zal af en toe en update plaatsen.
![]()
Nice, maar is die niet ook ondoenbaar duur? (als vaste hap)quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Beef Jerky van XXL is trouwens fucking lekker!Of toch du vader?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: