ik kijk de beelden van onderweg wel eens terug en het antwoord is jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:49 schreef Anne het volgende:
Praat je in het echt ook altijd tegen jezelf?
.
Open een Salatrololo-reeks hier in PTA. Wel met plaatjes en filmpjes hè.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef Salatrel het volgende:
ik kan wel een vlog starten want ik heb heul veul commentaar op medeweggebruikers onderweg
heb ik toestemming ja? ik heb volgens mij inmidels genoeg materiaal voor de complete wegmisbruikers ergenis top 10quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Open een Salatrololo-reeks hier in PTA. Wel met plaatjes en filmpjes hè.
Ik juist andersom. Ongeveer de hele tijd als het droog was zaten we binnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:36 schreef weerstandje het volgende:
Bij ons ook enkel regen, weer niet gereden dus
ik zit ook altijd te kankeren. Soms ook met de kinderen achterin. Die inmiddels ook commentaar leverenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:49 schreef Anne het volgende:
Praat je in het echt ook altijd tegen jezelf?
.
Oh, ik ook hoor. SD en ik hebben zo'n cargo-systeem en ik denk dat als ie continu mee zou luisteren dat ie gek wordt van mijn 1. gebler/gezing en 2. van mijn gescheld en 3. van mijn gegiechel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zit ook altijd te kankeren. Soms ook met de kinderen achterin. Die inmiddels ook commentaar leveren
toen hij door dat plasje heen ging bij de rit ging je toen voor optie 1, 2 of 3?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. SD en ik hebben zo'n cargo-systeem en ik denk dat als ie continu mee zou luisteren dat ie gek wordt van mijn 1. gebler/gezing en 2. van mijn gescheld en 3. van mijn gegiechel.
Maar bij Sala doelde ik eigenlijk even op de laatste paar posts van het vorige topic.
Je hebt dan denk ik niet de gebaren gezien die ik naar 'm maaktequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen hij door dat plasje heen ging bij de rit ging je toen voor optie 1, 2 of 3?
er reed nog een knaapje op een alp voor dus ik kon het allemaal niet zo goed zienquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt dan denk ik niet de gebaren gezien die ik naar 'm maakte. Ik heb tijdens die rit 2 keer op 'm gescholden inclusief handgebaren (dus ook tijdens het natspetteren). Jammer genoeg hadden we toen die cargo-set nog niet.
Dat levert trouwens ook wel lachwekkende situaties op; de vorige keer dat we een rit maakten zat ik ook van alles aan te wijzen en hem van alles te vertellen en ik zag dat de overige rijders vaag om hun heen zaten te kijken "wat the fuq is zij aan het doen?".
En samen zingen inclusief dansjes. Leuk speelgoed.
Nee teveel coppersquote:
Dat valt nou ook wel weer mee.. Volgens mij was het 50/50 ongeveerquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
Middag
Wat een weer vandaag zeg, bijna niks anders dan regen gezien
Hmm, eerder 70/30quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee.. Volgens mij was het 50/50 ongeveer
Ok, dealquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nah, dat nou ook weer niet..
Daar tussen dan; 60/40!
No shitquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef Tankiej het volgende:
Beetje jammer, Panama gaat niet meer door..
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef Tankiej het volgende:
Beetje jammer, Panama gaat niet meer door..
Nicequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Mirgeam het volgende:
[..]![]()
1 bui 's middags gehad, en net wat druppels
(sorry mickeys)
Laksheid van het bedrijf, constant uitstellen. We kregen elke keer mailtjes met: 'ik ben heel erg druk geweest vandaag, morgen ga ik ermee bezig!'.quote:
Lekker bedrijf is dat datquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Laksheid van het bedrijf, constant uitstellen. We kregen elke keer mailtjes met: 'ik ben heel erg druk geweest vandaag, morgen ga ik ermee bezig!'.
We hebben ruim een week geleden het voorstel gestuurd om maandag (morgen) daarheen te gaan. Op die mail kregen we antwoord dat hij het gelezen had en de dag erna dingen zou regelen.
Vrijdagavond hadden we nog niks gehoord, dus wij naar hem gemaild dat we er vanuit gingen dat maandag niet meer ging lukken omdat het gewoon te kort dag is. Wij vroegen om een beetje zekerheid, wanneer we daar nou heen gingen. Dat bedrijf wilde namelijk het op korte termijn, vandaar dat wij dingen snel geregeld hadden.
Stuurde die man gisteravond een mailtje terug dat 'hij heel erg druk is geweest'. En beantwoord hij onze vraag naar een beetje zekerheid met: 'jullie hebben een gebrek aan werkervaring'.
Dat vind ik zo kinderachtig en onprofessioneel dat ik er wel klaar mee ben.. Als hij op zo'n vraag al op die manier reageert, wil ik niet weten hoe hij reageert als we belangrijkere vragen stellen als we er al waren
Inderdaad.. We kregen een stagehandleiding toegestuurd twee weken geleden, daarin staat vermeld dat de eigenaar graag arbeiders uit Europa haalt omdat hij daar veel beter op kan vertrouwen qua inzet en aanwezigheid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bedrijf is dat dat![]()
Stomme kut smoesjes zijn dat. Wel balen dat het niet door gaat, maar beter dan dat je daar zit en je niet/nauwelijks geholpen wordt
Haha, inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad.. We kregen een stagehandleiding toegestuurd twee weken geleden, daarin staat vermeld dat de eigenaar graag arbeiders uit Europa haalt omdat hij daar veel beter op kan vertrouwen qua inzet en aanwezigheid.
Dan ben ik benieuwd waar hij ze vandaan haalt, Griekenland?
Wel jammer ja, had me er wel op verheugd!
Zuur man, kan me voorstellen dat je ongelofelijk baalt!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad.. We kregen een stagehandleiding toegestuurd twee weken geleden, daarin staat vermeld dat de eigenaar graag arbeiders uit Europa haalt omdat hij daar veel beter op kan vertrouwen qua inzet en aanwezigheid.
Dan ben ik benieuwd waar hij ze vandaan haalt, Griekenland?
Wel jammer ja, had me er wel op verheugd!
Inderdaad!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
Dat kan ik me voorstellen ja, is toch wel een hele ervaring wat je nu mist
Inderdaad! Maar het is niet anders..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zuur man, kan me voorstellen dat je ongelofelijk baalt!
Ik ook! Kunnen we er samen 4, en dan kijken welke het verste komtquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
Hey leuk.. ik kan er 2 tegelijk schieten
Is goed, hahaha!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook! Kunnen we er samen 4, en dan kijken welke het verste komt
Zullen we het met de bakjes snert doen de 28e?quote:
We zijn dan al ergens anders, dus in feite doen we het dan goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Troep maken doe je maar ergens anders.
Hebben we wat gemist?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij bent echt snel op je teentjes getrapt steeds, of niet?
Hoor ik daar een wedstrijdje rookworstwerpen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we het met de bakjes snert doen de 28e?
Dan mag het best even regenenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een wedstrijdje rookworstwerpen?![]()
![]()
Bakjes snert geven zo'n rommel inderdaad.. Moet je weer aan het poetsen na afloop enzulks..
Dat is ook mijn voornaamste bezigheid onderwegquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zit ook altijd te kankeren. Soms ook met de kinderen achterin. Die inmiddels ook commentaar leveren
Dat hoeft helemaal niet. Zo snel is een GS500 niet hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een wedstrijdje rookworstwerpen?![]()
![]()
Bakjes snert geven zo'n rommel inderdaad.. Moet je weer aan het poetsen na afloop enzulks..
Ga lekker je vlog volschelden, knaapjequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Salatrel het volgende:
er reed nog een knaapje op een alp voor dus ik kon het allemaal niet zo goed zien
hap hapquote:Op maandag 15 oktober 2012 06:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga lekker je vlog volschelden, knaapje
Nope, dat klopt niet. Ergens anders dan hier, anders zou je ook niet met snert kunnen schietenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn dan al ergens anders, dus in feite doen we het dan goed.
[..]
Hebben we wat gemist?
Ik pas weer sinds half 9quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:57 schreef einschtein het volgende:
Moggeuh, ben onderhand alweer 3u aan het werk...
wat ga je worden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Mickeys het volgende:
Ik zo om 11 uur sollicitatie gesprek. Met een baan is er strakjes een mogelijkheid om thermo kleding aan te schaffen en warmere handschoenen. Zou wel leuk zijn.
Ik hoop software consulente. Gesprek verliep goed. ruim anderhalf uur geduurd.quote:
Mini Stig ben ik alquote:
Het pak heb je er al voorquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hoop software consulente. Gesprek verliep goed. ruim anderhalf uur geduurd.
[..]
Mini Stig ben ik alDe Stig zelf zal ik nooit kunnen vervangen ook al zou dat wel een leuke uitdaging zijn
Ah, bedankt voor de herinnering. Moet nog een koelvest aanschaffen voor komend jaar, en het stond nog niet op de lijst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Mickeys het volgende:
Ik zo om 11 uur sollicitatie gesprek. Met een baan is er strakjes een mogelijkheid om thermo kleding aan te schaffen en warmere handschoenen. Zou wel leuk zijn.
Ik las "koelvest" en dacht: WUT?! MET DIT WEER ?! ?!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de herinnering. Moet nog een koelvest aanschaffen voor komend jaar, en het stond nog niet op de lijst.
Dat kan ook natuurlijk. Had je je al aangemeld voor een rit de 28e?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha was inderdaad even een tijdje uitsluitend aan het lurken
Done... Nog meer mensen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:03 schreef Anne het volgende:
Kun jij als meeting manager dan ook mensen eruit gooien? Want SD mag er op zich uit.
Ah excuusquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef WhiteJoker het volgende:
Yup, ik was degene die die meeting manager had aangemaaktZou slecht zijn als ik dan niet zelf mee ging.
Yes, leek me wel handig... en met wat ik over zo'n vest heb gelezen werkt het ook nog eens retesimpel, wat me wel bevaltquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las "koelvest" en dacht: WUT?! MET DIT WEER ?! ?!
Maar het is dus voor volgend jaar
That's truequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Geeft niet, je kan niet alles weten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yes, leek me wel handig... en met wat ik over zo'n vest heb gelezen werkt het ook nog eens retesimpel, wat me wel bevalt
Overigens, ik ga al een paar weekjes met de sjaal om op de brommert
He, daar ben ik niet mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg ik lekker nie nu moet je wachten tot de 28e : D
Godverdomme.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg ik lekker nie nu moet je wachten tot de 28e : D
Heb er ook 1, geweldig dingquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de herinnering. Moet nog een koelvest aanschaffen voor komend jaar, en het stond nog niet op de lijst.
Die was ik ook al een keer tegen gekomen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef JK1982 het volgende:
Goddomme, hoe krijg je het voor elkaar..![]()
Iemand moet 'm de principes van 'koude banden' en 'gas in een bocht' eens uitleggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef JK1982 het volgende:
Goddomme, hoe krijg je het voor elkaar..![]()
Dan nóg vind ik het erg knap van 'm...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Iemand moet 'm de principes van 'koude banden' en 'gas in een bocht' eens uitleggen
Hahaha... herkenbaar wel eigenlijk. Als brunette inderdaad van die heerlijke blond momentjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:22 schreef Anne het volgende:
Vanavond toch maar eens even het vizier omwisselen. Het is nog best donker om half 7 in de ochtend.
Blond momentje trouwens vanochtend. Ik had mijn zonnebril met gele glazen op en ik sta netjes te wachten op 3 auto's die eerst nog voorbij komen en denk in mijzelf "Goh, da's toevallig, alledrie gele koplampen". Toen ik op kon rijden en alleen maar auto's tegen kwam met gele koplampen viel het kwartje.
Wel handig ja, was nog vrij donker inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:22 schreef Anne het volgende:
Vanavond toch maar eens even het vizier omwisselen. Het is nog best donker om half 7 in de ochtend.
Blond momentje trouwens vanochtend. Ik had mijn zonnebril met gele glazen op en ik sta netjes te wachten op 3 auto's die eerst nog voorbij komen en denk in mijzelf "Goh, da's toevallig, alledrie gele koplampen". Toen ik op kon rijden en alleen maar auto's tegen kwam met gele koplampen viel het kwartje.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:22 schreef Anne het volgende:
post van de dag ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:22 schreef Anne het volgende:
Ik dacht er nog aan, aan het weer. Was net boodschappen doen terwijl het motregende... dacht ik, bah, hoop dat Anne dan maar wel hetzelfde weer heeft als gisteren, droog en een klein zonnetje, maar niet dus. Balenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
Jullie lachen mij toe eh?
Mijn ouders zeiden trouwens dat het net zo'n weer als gisteren ging worden (en die geloof ik natuurlijk op hun woord), maar nu regent het alleen maar! Gfdr!
Vanochtend een beetje miezer en nu de hele tijd zonquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders zeiden trouwens dat het net zo'n weer als gisteren ging worden (en die geloof ik natuurlijk op hun woord), maar nu regent het alleen maar! Gfdr!
Hier is het nu droog. Maar dat zal ook niet lang duren denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
Bij ons net over de grens:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
Net nog getankt. 1,755 per liter, best goedkoop volgens mij.
janken. Ik weet nog dat ik van de zomer voor 1.66 tankte bij de makroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
Tja als je zo gaat kijken kun je ook wel even doorrijden naar Luxemburgquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij ons net over de grens:
http://www.vanraak.be/page.asp?id=99&LID=1
Jup i know. Maarja, BTW verhoging dat soort shitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
janken. Ik weet nog dat ik van de zomer voor 1.66 tankte bij de makro
die btw verhoging scheelt een centquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja als je zo gaat kijken kun je ook wel even doorrijden naar Luxemburg
[..]
Jup i know. Maarja, BTW verhoging dat soort shit
Daar is nauwelijks sprake vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan blame ik het de zogenaamde crisis
Weet niet meer waarvoor ik hem vanochtend heb volgegooid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
Duur is het toch wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weet niet meer waarvoor ik hem vanochtend heb volgegooid.
I stopped caring
Ja daarom.quote:
Ik zeg toch ook bij ons over de grens. Voor mensen uit het midden van het land is het inderdaad niet te doen nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja als je zo gaat kijken kun je ook wel even doorrijden naar Luxemburg
Dat ga ik binnenkort ook maar eens even doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja daarom.
enige wat ik binnenkort ga doen is peuken halen over de grens.
En ja, dan mik ik ook gelijk de motor vol
Daarom. Waar ergens duik jij de grens over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort ook maar eens even doenBelgenland is toch hooguit een kwartiertje rijden.
Ja ze gaan hier weer omhoog,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort ook maar eens even doenBelgenland is toch hooguit een kwartiertje rijden.
Die kwam ik inderdaad al tegen, en het was niet echt je van hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:47 schreef lipjes het volgende:
Motor dagwaarde
Via onderstaande websites kunt u de dagwaarde van uw motor bepalen. Houdt u de leeftijd van uw auto en het aantal gereden kilometers bij de hand? Dan heeft u binnen korte tijd uw dagwaarde berekend!
Idex waat wat ie waard is - www.idex.nl
Koerstlijst motoren - motoren.tweedehands.net
Koerslijst Bovag - ANWB - ANWB
Motorverzekering - www.knmv.nl
Alleen of je er wat aan hebt,.....
http://www.dagwaarde-online.nl/
Nah, was gewoon benieuwd. Beestje is 20 jaar oud en heeft 47000 gelopen, maar hij rijdt als een trein. Zoiets zou toch nog wel wat waard moeten zijn, vandaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef JK1982 het volgende:
Kijk op Marktplaats e.d. waar vergelijkbare motoren voor te koop staan, dan heb je een aardige indicatie. Ga je hem verkopen/inruilen?
Rijdt naar de dichtstbijzijnde garage/dealer en vraag wat ze voor inruil zouden gevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
Weet trouwens iemand een goede manier om inruilwaarde/dagwaarde van je fiets te bepalen? Van een auto is het een stuk makkelijker, of ik kijk gewoon niet goed
Mwa, mijn GSX400e was 27 jaar oud, 70k op de teller en startte ook elke dag netjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, was gewoon benieuwd. Beestje is 20 jaar oud en heeft 47000 gelopen, maar hij rijdt als een trein. Zoiets zou toch nog wel wat waard moeten zijn, vandaar
Daar wil je dan ook niet op gezien worden hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, mijn GSX400e was 27 jaar oud, 70k op de teller en startte ook elke dag netjes.
300 euro
Forget it.. Met alle respect, maar het is geen speciale motorfiets, het is gewoon een 13-in-een-dozijn Div'je van 20 jaar oud..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, was gewoon benieuwd. Beestje is 20 jaar oud en heeft 47000 gelopen, maar hij rijdt als een trein. Zoiets zou toch nog wel wat waard moeten zijn, vandaar
Verkopen die handel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Forget it.. Met alle respect, maar het is geen speciale motorfiets, het is gewoon een 13-in-een-dozijn Div'je van 20 jaar oud..
Particulier verkopen brengt het.meest.op waarschijnlijk. Ik dénk dat je met ¤ 1.000,- (zo even uit m'n hoofd) je handjes al heel hard dicht mag knijpen en ons op Bossche bollen mag trakteren..
Mwa, prima dingetje om mee te rijden hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar wil je dan ook niet op gezien worden he
Overigens rij ik meestal naar Poppel als ik iets uit Belgenland nodig heb. 20 kilometer ongeveer. Voor benzine is het inderdaad onzin, maar als ik daar mooi even een paar pakjes peuken mee kan scoren heb ik het er uit.
Zit nu inderdaad te kijken... sommige vragen er wel een hoop voor van hetzelfde kaliber. Eentje is wat realistischer... 400 euroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Forget it.. Met alle respect, maar het is geen speciale motorfiets, het is gewoon een 13-in-een-dozijn Div'je van 20 jaar oud..
Particulier verkopen brengt het.meest.op waarschijnlijk. Ik dénk dat je met ¤ 1.000,- (zo even uit m'n hoofd) je handjes al heel hard dicht mag knijpen en ons op Bossche bollen mag trakteren..
niet echt. Hoeveel is de benzine daar, hoeveel is hij hier en hoeveel verbruikt je motor?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, prima dingetje om mee te rijden hoor
Maar hangt er een beetje vanaf waar ik zit.
vanuit huis naar essen is +/- 30km.
Vanuit werk naar meer, dat is 20km.
Prima de moeite
Neem gelijk 4 sloffen peuken mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet echt. Hoeveel is de benzine daar, hoeveel is hij hier en hoeveel verbruikt je motor?
kut betonsnelwegen. Wil daar niet rijden als het regentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Al moet je natuurlijk wel de afschrijving van je banden en schokbrekers meetellen als je over Belgenlandse wegen gaat
Als je de routes kent, heb je er weinig last van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Al moet je natuurlijk wel de afschrijving van je banden en schokbrekers meetellen als je over Belgenlandse wegen gaat
Dat is op de A4 ook, in de auto kan je je radio wel even 5 tandjes harder zetten adnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef BlackLining het volgende:
Moet je eens bij Maastricht Belgenland binnenrijdenSerieus, precies 5 centimeter over de grens ligt een of andere streep hopeloos verweerd asfalt
Hoe typisch.
lol !quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:32 schreef lipjes het volgende:
en het is nog te zien op google maps ook
http://goo.gl/maps/MP7Ah
wij hebben gelukkig zelf een compressor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:46 schreef Salatrel het volgende:
zo het zonnetje scheen dus maar wat kleding aangetrokken en toch even wezen tanken. gelijk maar weer eens de winterhandschoenen aangetrokken maar dat rijd zoveel minder lekker dan de zomerhandschoenen vind ik...
op de terugweg wilde ik bij de andere pomp nog even bandenspanning checken maar uiteraard toen ik linksaf wilde slaan de pomp op moest ik eerst voorrang geven aan 2 koekblikken die uiteraard ook naar de luchtslang toegingen... geen zin om te wachten dus rechtsomkeer naar huis maar nog wel ff ketting gedaan
Dat sowieso, maar ik vind het zo typisch dat je dus ook gewoon op Streetview precies kunt zien waar de grens looptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Dekatria het volgende:
Wegen in België zijn standaard kut, ja.
Ik was dus gewoon keihard op mijn gek gegaan daarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Salatrel het volgende:
hier ook man toen ik net ff ging tanken hadden ze in een blinde bocht ff overdwars een stuk asfalt weggehaald zonder waarschuwingsbordjemaar goed dat die Ten niet zo strak geveerd staat
ja tis zeg maar een bocht en direct faarna rij je de dijk af... kwam daar echt met 60 door die bocht heen ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik vind het zo typisch dat je dus ook gewoon op Streetview precies kunt zien waar de grens looptEen paar meter voorbij het bordje is het al één en al pure ellende
[..]
Ik was dus gewoon keihard op mijn gek gegaan daar(En ja, ook op gras, om het maar voor te zijn
). Wel melding van gemaakt?
Mijn motor moet ook brandschoon worden. Ding ziet er echt niet uit, alsof ik ermee door de modder heb gebaggerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:16 schreef lipjes het volgende:
wonder boven wonder, de weg was brandschoon
Ja die van mij ook, daar niet vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn motor moet ook brandschoon worden. Ding ziet er echt niet uit, alsof ik ermee door de modder heb gebaggerd
Omdat als ik dat niet doe, en ik durf hem te starten, alles in een straal van 50 meter onder de olie zitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom gebruik je dan ook vloeibare pakking
Handig ontworpen danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat als ik dat niet doe, en ik durf hem te starten, alles in een straal van 50 meter onder de olie zit
Staat ook gewoon zo in de handleiding trouwens. De pakking tussen het klepdeksel en de cilinderkop moet in de buurt van de krukassen nog een laagje vloeibare pakking er tussen hebben.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef Tankiej het volgende:
@JK1982: Je hebt nooit op mijn bericht gereageerd, heb jij nou wel of geen boete ontvangen van Zwolle?
Deze:quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, maar het was ook serieus bedoeld. Heb jij echt een boete van toen gekregen?
Haha ok, ik dacht alquote:
* JK1982 noteert -1 punt voor Tankiej..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha ok, ik dacht al
Zou wel grappig geweest zijn, als jij de enige was die een boete had gekregen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 noteert -1 punt voor Tankiej..
Klopt, maar wel hard afremmen voor de flitsersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef weerstandje het volgende:
Toch wel apart, volgens mij reden we best wel hard daar
Ik kon toch wel nog een milimeter op ijzer rijden toch?quote:
Als ik jou was zou ik ook even je zuigers en remschijven nakijken. Het is vrij normaal dat ze niet helemaal gelijk oplopen, maar zo'n verschil is wel heel extreem.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik kon toch wel nog een milimeter op ijzer rijden toch?![]()
Rechterklauw was bijna compleet op en links had nog redelijk veel. Vooral 1 kant was bijna nieuw te noemen:
[ afbeelding ]
Maak de boel maar eens goed gangbaar, en/of gooi er desnoods een revisiesetje met nieuwe glijpennen tegenaan, want je hebt zo te zien maar een fractie van de remkracht die je zou kúnnen hebben. lijkt me vrij ongezond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik kon toch wel nog een milimeter op ijzer rijden toch?![]()
Rechterklauw was bijna compleet op en links had nog redelijk veel. Vooral 1 kant was bijna nieuw te noemen:
[ afbeelding ]
je kan toch ook met de auto naar de koffiebreak komen.... als compensatie voor je suikegedrag mag je vervolgens afrekenenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:28 schreef whY... het volgende:
Nachtdienst zit er bijna op, ik wil snel weer eens rijden met dit slechte weer eigenlijk alles met het koekblik gedaan... 28ste kan ik helaas niet meerijden dus de mensen die vanuit dit topic meerijden met de newbie/oldbies moeten het zonder mij doenvolgende keer probeer ik er natuurlijk weer bij te zijn, al is het alleen maar voor de
Nu je het zegt, ik zal die lui eens bellen of het verstandig is om te reserverenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan toch ook met de auto naar de koffiebreak komen.... als compensatie voor je suikegedrag mag je vervolgens afrekenen
Ik zag ook dat bepaalde remcilinders niet goed meekwamen. Ze zaten een beetje vast. Ik heb de cilinders een beetje eruit gepompt en wat gesmeerd met remolie. Vervolgens gingen ze er weer soepel in en draaiden ze me bij het indrukken van de remcilinders. Voor de rest zag het er allemaal prima uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maak de boel maar eens goed gangbaar, en/of gooi er desnoods een revisiesetje met nieuwe glijpennen tegenaan, want je hebt zo te zien maar een fractie van de remkracht die je zou kúnnen hebben. lijkt me vrij ongezond.
quote:Prijzen
• KNMV-leden ¤ 192,50
• Niet KNMV-leden ¤ 217,50
quote:De VRO (Voortgezette RijOpleiding) van de KNMV is de basis voor meer rijplezier. Door jarenlange ervaring, evaluatie en het verwerken van de actuele ontwikkeling op motorgebied, is de VRO niet meer weg te denken uit motorrijdend Nederland.
Deze voortgezette rijopleiding wordt geroemd door zowel beginnende als ervaren motorrijders. Ook met vele jaren rijervaring ontdek je tijdens de VRO dat een vervolgopleiding op je rijlessen heel nuttig is. Leerzaam en leuk om te doen! In een groep van maximaal acht personen krijg je een vol programma voor je kiezen, want de hele dag zal de VRO-docent je tips en trucs aan de hand doen. Je leert onder meer de volgende dingen: reageren bij obstakels, beter remmen, plotseling uitwijken, bochten rijden en rijden op een vervuild wegdek. Al deze handelingen gebeuren op een afgesloten oefencentrum.
Mentale training vormt ook een belangrijk onderdeel van de VRO, omdat daarmee de overlevingskansen in noodsituaties aanmerkelijk verhoogd kunnen worden. Niet alleen wordt de reactietijd verkort, ook het vermogen om snel te beslissen wordt bevorderd. Iedereen kan zich individueel inschrijven of aanmelden met vrienden, relaties of leden van een motorclub. De VRO wordt op twee locaties gegeven: het oefencentrum van de Politieacademie in Lelystad en op het Safety Experience Centre te Rosmalen.
Zo begint het altijd. "Oh laat ik ook dit gereedschap halen, dit zal ik ook wel nodig hebben, oh doe dat er ook maar bij". Als ik nu zo kijk wat ik voor de auto en motor heb liggen dan lijkt het net een garagequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet ook nog eens goed naar mijn remmen gaan kijken. Hendel van de voorrem loopt niet echt soepel maar lijkt wat te haken. Zou zeggen dat gewoon het schernierpunt een beetje bokt, maar straks voor de zekerheid de klauwen er ook nog maar eens afhalen om na te kijken. Heb nu toch al het gereedschap erbij gehaald.
Remreiniger hebben wij gewoon een hele doos van (16 flessen)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zo begint het altijd. "Oh laat ik ook dit gereedschap halen, dit zal ik ook wel nodig hebben, oh doe dat er ook maar bij". Als ik nu zo kijk wat ik voor de auto en motor heb liggen dan lijkt het net een garage
Remmenreiniger, kopervet, lagervet, wd40, kruipolie, gaskabelsmeerolie, gaskabelsmeertool, autoolie, olie voor de motor.
En dat ik bepaalde dingen 1 keer in de jaar nodig heb
Bij mij groeit het ook gestaag ja. Meestal als ik naar de bouwmarkt ga voor schroevendraaier X, kom ik terug met een 82-delig pakket waar die toevallig in zit, alles komt immers ooit wel van pasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zo begint het altijd. "Oh laat ik ook dit gereedschap halen, dit zal ik ook wel nodig hebben, oh doe dat er ook maar bij". Als ik nu zo kijk wat ik voor de auto en motor heb liggen dan lijkt het net een garage
Remmenreiniger, kopervet, lagervet, wd40, kruipolie, gaskabelsmeerolie, gaskabelsmeertool, autoolie, olie voor de motor.
wij hebben een hele zolder vol staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij mij groeit het ook gestaag ja. Meestal als ik naar de bouwmarkt ga voor schroevendraaier X, kom ik terug met een 82-delig pakket waar die toevallig in zit, alles komt immers ooit wel van pas
VRO wil ik trouwens wel mee doen, wilde het eigenlijk nog dit jaar gaan doen, maar dat is er nog niet van gekomen..
Ja ik denk ik meld het van te voren, maar als wij met een groep van 8 tot 10 man gaan, gaan we niet voor 2-3 man naar lelystad als rosmalen dichterbij isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef Tankiej het volgende:
Lijkt mij ook wel tof om te doen, een VRO. Maar ik ga niet helemaal naar Rosmalen daarvoor als het ook in Lelystad kan..
Edit:
Tenzij ik die tegen die tijd al in omg. Utrecht woon, dan is het een ander verhaal
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
gaskabelsmeerolie, gaskabelsmeertool?
Oh, ik weet hoe dat isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Ff offtopic, maar nou weet ik weer waarom ik liever niet met de NS ga als ik naar iets belangrijks moet. Zelfs een overstap van een half uur weten ze te verkloten.
Gangbare prijs is dat wel, ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef Salatrel het volgende:
wat kost een busje WD-40 nou? want ze staan in het aldi krantje voor 2,99 per 300ml
hij doet ook lekker mee. steevast zo rond plaats 10 tot nu toequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Vet dat Verhoeven voor Yamaha gaat rijden, trouwens
Ze collega maakte wel een vet sarcastiche opmerking. Eerst zei hij: we staan even stil omdat ons perron bezet is. Er staat ook nog een sprinter voor ons. Na 10 minuten: We staan nog steeds stil en nu hebben die lieve collega's van de verkeersleiding gekozen om een goederentrein eerst te sturen.quote:
goederentreinen leveren meer op voor prorail dan personentreinenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ze collega maakte wel een vet sarcastiche opmerking. Eerst zei hij: we staan even stil omdat ons perron bezet is. Er staat ook nog een sprinter voor ons. Na 10 minuten: We staan nog steeds stil en nu hebben die lieve collega's van de verkeersleiding gekozen om een goederentrein eerst te sturen.
Maar personentreinen laten wachten levert meer negatieve publiciteit en gezeik op dan het laten wachten van goederentreinen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goederentreinen leveren meer op voor prorail dan personentreinen
alleen zeiken reizigers op ns als de trein moet wachten op een goederentrein en niet op prorailquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar personentreinen laten wachten levert meer negatieve publiciteit en gezeik op dan het laten wachten van goederentreinen.
Maar daarnaast, wat geeft prorail nou om negatieve publiciteit. Niet zoveel, is wel gebleken de afgelopen jaren![]()
Jep, vrijdag weer eens op de motor naar het werkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Morgen en vrijdag wordt het weer hier geloof ik beter. M'n moeder zei dat het zo'n 20 graden werd vrijdag. Da's dan weer lekker motorweer!
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen zeiken reizigers op ns als de trein moet wachten op een goederentrein en niet op prorail
Jammer, nog even verder zoeken dus!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja ik ben het helaas niet geworden bij de sollicitatie. Mijn technische kennis was niet toereikend genoeg voor de afstudeeropdracht. Kreeg nog wel complimenten voor m'n zelfreflectie en persoonlijkheid, maar daar koop ik helaas niet zo veel voor.
Morgen en vrijdag wordt het weer hier geloof ik beter. M'n moeder zei dat het zo'n 20 graden werd vrijdag. Da's dan weer lekker motorweer!
Mwa, ik denk dat dat vooral komt omdat men van de NS de dienst afneemt. Ik betaal de NS, de NS zorgt er dan maar voor dat het goed gaat. Dat het verder de schuld van Prorail is, wat ik echt wel geloof, interesseert mij bar weinig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen zeiken reizigers op ns als de trein moet wachten op een goederentrein en niet op prorail
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat dat vooral komt omdat men van de NS de dienst afneemt. Ik betaal de NS, de NS zorgt er dan maar voor dat het goed gaat. Dat het verder de schuld van Prorail is, wat ik echt wel geloof, interesseert mij bar weinig.
Ik ga als er hier een weg met slecht asfalt wordt gelegd toch ook niet klagen bij de leverancier van dat asfalt, maar bij de gemeente. Daaraan betaal ik belasting voor die weg, dus aan hun om te zorgen dat het verdomme in orde komt.
ach men weet graag wat de oorzaak van de vertraging is is gebleken. Als je in de auto in de file staat heb je ook maar te accepteren dat het wat langer duurt en heeft klagen ook geen zin. Je vergelijking met de kwaliteit van asfalt ontgaat me eeb beetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat dat vooral komt omdat men van de NS de dienst afneemt. Ik betaal de NS, de NS zorgt er dan maar voor dat het goed gaat. Dat het verder de schuld van Prorail is, wat ik echt wel geloof, interesseert mij bar weinig.
Ik ga als er hier een weg met slecht asfalt wordt gelegd toch ook niet klagen bij de leverancier van dat asfalt, maar bij de gemeente. Daaraan betaal ik belasting voor die weg, dus aan hun om te zorgen dat het verdomme in orde komt.
Had nog wat anders gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt
Maar het is beide overheid in principe, dus ze moeten gewoon daarop zeiken
[..]
Jammer, nog even verder zoeken dus!
Maar ze verwachten nog wel aardig wat regen donderdag/vrijdag.. In het weekend wordt het wel heul lekker weer volgens de voorspelling. Geen tot weinig regen en 18-20 graden!
Ah ok!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Had nog wat anders gelukkigDit was gewoon om te kijken of ik goed genoeg was
Ik ga vanaf november afstuderen bij de IT afdeling van de Belastingdienst... Moet ik nog wel goedkeuring krijgen van school
Mmmm, laat me raden, doet het een paar dagen prima, gaat dan op z'n bek, ligt achter.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Vet dat Verhoeven voor Yamaha gaat rijden, trouwens
Die dingen wil ik eigenlijk ook nog hebben, maar zijn meestal niet goedgekeurdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
Vanavond ff naar de radiobeurs.
Even zooi halen voor LED Verstralers.
Zie toch te weinig in het donker
het enige wat de wet erover zegt is dat het constant moet branden en niet verblondend is voor tegen liggers. Verder valt er niet zoveel te keurenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die dingen wil ik eigenlijk ook nog hebben, maar zijn meestal niet goedgekeurd
Wat dacht je van E-keur ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het enige wat de wet erover zegt is dat het constant moet branden en niet verblondend is voor tegen liggers. Verder valt er niet zoveel te keuren
tenzij jij die zooi uit China of de VS haalt zal dat er gewoon opzitten hoor en anders niet voor dubbeltje op 1e rang willen zittenquote:
Zoveel LED stralers zijn er nog helemaal nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tenzij jij die zooi uit China of de VS haalt zal dat er gewoon opzitten hoor en anders niet voor dubbeltje op 1e rang willen zitten
Kun je picca's maken ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef lipjes het volgende:
Ik bouw ze gewoon zelf, en maak ze zo dat ze de tegenliggers niet verblinden.
Plus daarbij zullen ze alleen 's avonds aanstaan
Alleen belangrijk voor verkoop, niet voor consumenten (zolang je het niet zakelijk gebruikt)quote:
Idee komt hier vandaan:quote:
Ah dat, ja daar heb ik ook al naar zitten kijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Idee komt hier vandaan:
http://www.motor-forum.nl(...)ers-3W-Luxeon-1.html
Ik ga alleen kijken hoe en wat ik kan maken en waar ik ze ga monteren e.d.
Zal waarschijnlijk een beugel rond de voorvork worden.
Maak sowieso wel foto's, als ik vandaag aan de materialen kan komen en het morgen niet te lekker weer is om te rijden
Ja ik ga het een beetje nadoen, vanavond ff naar de radiobeurs, kijken of ze me beetje kunnen helpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah dat, ja daar heb ik ook al naar zitten kijken.
Succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga het een beetje nadoen, vanavond ff naar de radiobeurs, kijken of ze me beetje kunnen helpen.
Ai zuur!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef BlackLining het volgende:
GoddommeUitgeschoten met het terugzetten van de tank, lelijke krassen op mijn achterkuip
Ik denk dat als iemand met 1 hand op het stuur en 1 hand z'n cockpit vasthoudende een Dakar-etappe uit kan rijden hij niet bepaald een faalhaas isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:18 schreef stinkie het volgende:
Jammer, beetje andere instelling van die faalhaas en hij zou denk ik structureel top 5 kunnen rijden
geen dakar gekeken vorig jaar? Was 1 etape dat alles uit zijn cockpit donderde, was er eentje dat zijn wielen niet vast zaten, eentje dat zijn voorvork los zat, eentje dat zijn wiel brak, eentje dat de electra niet goed was.. ging maar door !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Salatrel het volgende:
waarom moest ie zijn cockpit vasthouden? reed ie op een harley ofzo?
Denk dat daar een lakstift aan te pas zal moeten komen. Krassen zijn best diep in plastic. Ik wilde de tank terug zetten maar kwam met mijn fikken tussen het frame en de (volle) tank te zittenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ai zuur!
Niet af te werken op de 1 of andere manier?
Heb zelf ook zoiets gehad, kapwerk verkeerd neergelegd, krassen erop
Had hem toen net een maand
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Salatrel het volgende:
waarom moest ie zijn cockpit vasthouden? reed ie op een harley ofzo?
Wie liep er trots te verkondigen dat ie betrokken was bij het ontwerp en hete verhaal (net als elk jaar overigens)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand met 1 hand op het stuur en 1 hand z'n cockpit vasthoudende een Dakar-etappe uit kan rijden hij niet bepaald een faalhaas isSherco maakte er gewoon een potje van.
Ja of gewoon goed poetsen, bij mij zie je het ook al bijna niet meerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denk dat daar een lakstift aan te pas zal moeten komen. Krassen zijn best diep in plastic. Ik wilde de tank terug zetten maar kwam met mijn fikken tussen het frame en de (volle) tank te zittenUit schrikreactie losgelaten en toen landde die op de achterkuip
Maargoed, we gaan eerst maar eens een ritje maken. Als ik erop zit zie je het toch niet want dan zit het onder mijn been
Lekkere monteurs heb je danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
hier hebben ze het opgesomt. echt ellende
0:30 is het stukje dat zijn cockpit in elkaar is gedonderd. op dat niveau mag dat gewoon niet gebeuren![]()
Poetsen met wax in de goede kleur.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denk dat daar een lakstift aan te pas zal moeten komen. Krassen zijn best diep in plastic. Ik wilde de tank terug zetten maar kwam met mijn fikken tussen het frame en de (volle) tank te zittenUit schrikreactie losgelaten en toen landde die op de achterkuip
Maargoed, we gaan eerst maar eens een ritje maken. Als ik erop zit zie je het toch niet want dan zit het onder mijn been
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geweldig![]()
vooral de achtervolgingen door de duinen
![]()
Lijkt die fiets wel uit Terminator 2, waar die John op snort...quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Salatrel het volgende:
oh gewoon als stallingik dacht dat er wat mis mee was
Meh. Ik vind het net zo'n kansloze 50cc Derbi Senda eerlijk gezegd.quote:
deze is behoorlijk veel groter hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meh. Ik vind het net zo'n kansloze 50cc Derbi Senda eerlijk gezegd.
Maar.. je hebt toch al een winterbrik?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef BlackLining het volgende:
Kan wel zijn, maar ik vind het maar een lelijk hok wat ik hooguit voor 400 euro zou kopen als winterbrik
Smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik ook, als het maar goed verlicht isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef weerstandje het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik ben dol op in het donker rijden![]()
![]()
Spannend gevoel misschien? Schemering vind ik dan wel een tof iets hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef weerstandje het volgende:
![]()
Wel een getint vizier mag ik hopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Was vandaag lekker weer! Terwijl ik in het donker wegrij, wordt het halverwege licht, dus ik zie echt de zon aan de horizon opkomen. Mooie oranje en paarse tinten geeft dat. Ook grappig dat ik het echt recht voor me neus zie, ik rij precies richting de zonsopgang.
Dat had ik van de week ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Was vandaag lekker weer! Terwijl ik in het donker wegrij, wordt het halverwege licht, dus ik zie echt de zon aan de horizon opkomen. Mooie oranje en paarse tinten geeft dat. Ook grappig dat ik het echt recht voor me neus zie, ik rij precies richting de zonsopgang.
Aah, heerlijk ja, en dan hou ik er zelfs nog wel van een klein beetje lichte regen. Rustgevendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef weerstandje het volgende:
![]()
Zijn ook wel goedkoper te krijgen, maar dan particulier..quote:
Heb al iets van een briefje maare wie was hier ook alweer specialist?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:58 schreef BlackLining het volgende:
Gadverdamme, wat een bedrag weer
Ik ga morgen weer naar mijn eigen appartement, zit nu bij mijn ouders. Vorige keer dat ik thuis kwam lagen er drie te wachtenBen benieuwd deze keer..
Ik kreeg trouwens wel even een kleine hartverzakking inzake Zwolle![]()
Edit: Zijn de administratiekosten nou omhoog gegaan? Dat is echt te belachelijk voor woorden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |