ik kijk de beelden van onderweg wel eens terug en het antwoord is jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:49 schreef Anne het volgende:
Praat je in het echt ook altijd tegen jezelf?
.
Open een Salatrololo-reeks hier in PTA. Wel met plaatjes en filmpjes hè.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef Salatrel het volgende:
ik kan wel een vlog starten want ik heb heul veul commentaar op medeweggebruikers onderweg
heb ik toestemming ja? ik heb volgens mij inmidels genoeg materiaal voor de complete wegmisbruikers ergenis top 10quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Open een Salatrololo-reeks hier in PTA. Wel met plaatjes en filmpjes hè.
Ik juist andersom. Ongeveer de hele tijd als het droog was zaten we binnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:36 schreef weerstandje het volgende:
Bij ons ook enkel regen, weer niet gereden dus
ik zit ook altijd te kankeren. Soms ook met de kinderen achterin. Die inmiddels ook commentaar leverenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:49 schreef Anne het volgende:
Praat je in het echt ook altijd tegen jezelf?
.
Oh, ik ook hoor. SD en ik hebben zo'n cargo-systeem en ik denk dat als ie continu mee zou luisteren dat ie gek wordt van mijn 1. gebler/gezing en 2. van mijn gescheld en 3. van mijn gegiechel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zit ook altijd te kankeren. Soms ook met de kinderen achterin. Die inmiddels ook commentaar leveren
toen hij door dat plasje heen ging bij de rit ging je toen voor optie 1, 2 of 3?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. SD en ik hebben zo'n cargo-systeem en ik denk dat als ie continu mee zou luisteren dat ie gek wordt van mijn 1. gebler/gezing en 2. van mijn gescheld en 3. van mijn gegiechel.
Maar bij Sala doelde ik eigenlijk even op de laatste paar posts van het vorige topic.
Je hebt dan denk ik niet de gebaren gezien die ik naar 'm maaktequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen hij door dat plasje heen ging bij de rit ging je toen voor optie 1, 2 of 3?
er reed nog een knaapje op een alp voor dus ik kon het allemaal niet zo goed zienquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt dan denk ik niet de gebaren gezien die ik naar 'm maakte. Ik heb tijdens die rit 2 keer op 'm gescholden inclusief handgebaren (dus ook tijdens het natspetteren). Jammer genoeg hadden we toen die cargo-set nog niet.
Dat levert trouwens ook wel lachwekkende situaties op; de vorige keer dat we een rit maakten zat ik ook van alles aan te wijzen en hem van alles te vertellen en ik zag dat de overige rijders vaag om hun heen zaten te kijken "wat the fuq is zij aan het doen?".
En samen zingen inclusief dansjes. Leuk speelgoed.
Nee teveel coppersquote:
Dat valt nou ook wel weer mee.. Volgens mij was het 50/50 ongeveerquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
Middag
Wat een weer vandaag zeg, bijna niks anders dan regen gezien
Hmm, eerder 70/30quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee.. Volgens mij was het 50/50 ongeveer
Ok, dealquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nah, dat nou ook weer niet..
Daar tussen dan; 60/40!
No shitquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef Tankiej het volgende:
Beetje jammer, Panama gaat niet meer door..
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef Tankiej het volgende:
Beetje jammer, Panama gaat niet meer door..
Nicequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Mirgeam het volgende:
[..]![]()
1 bui 's middags gehad, en net wat druppels
(sorry mickeys)
Laksheid van het bedrijf, constant uitstellen. We kregen elke keer mailtjes met: 'ik ben heel erg druk geweest vandaag, morgen ga ik ermee bezig!'.quote:
Lekker bedrijf is dat datquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Laksheid van het bedrijf, constant uitstellen. We kregen elke keer mailtjes met: 'ik ben heel erg druk geweest vandaag, morgen ga ik ermee bezig!'.
We hebben ruim een week geleden het voorstel gestuurd om maandag (morgen) daarheen te gaan. Op die mail kregen we antwoord dat hij het gelezen had en de dag erna dingen zou regelen.
Vrijdagavond hadden we nog niks gehoord, dus wij naar hem gemaild dat we er vanuit gingen dat maandag niet meer ging lukken omdat het gewoon te kort dag is. Wij vroegen om een beetje zekerheid, wanneer we daar nou heen gingen. Dat bedrijf wilde namelijk het op korte termijn, vandaar dat wij dingen snel geregeld hadden.
Stuurde die man gisteravond een mailtje terug dat 'hij heel erg druk is geweest'. En beantwoord hij onze vraag naar een beetje zekerheid met: 'jullie hebben een gebrek aan werkervaring'.
Dat vind ik zo kinderachtig en onprofessioneel dat ik er wel klaar mee ben.. Als hij op zo'n vraag al op die manier reageert, wil ik niet weten hoe hij reageert als we belangrijkere vragen stellen als we er al waren
Inderdaad.. We kregen een stagehandleiding toegestuurd twee weken geleden, daarin staat vermeld dat de eigenaar graag arbeiders uit Europa haalt omdat hij daar veel beter op kan vertrouwen qua inzet en aanwezigheid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bedrijf is dat dat![]()
Stomme kut smoesjes zijn dat. Wel balen dat het niet door gaat, maar beter dan dat je daar zit en je niet/nauwelijks geholpen wordt
Haha, inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad.. We kregen een stagehandleiding toegestuurd twee weken geleden, daarin staat vermeld dat de eigenaar graag arbeiders uit Europa haalt omdat hij daar veel beter op kan vertrouwen qua inzet en aanwezigheid.
Dan ben ik benieuwd waar hij ze vandaan haalt, Griekenland?
Wel jammer ja, had me er wel op verheugd!
Zuur man, kan me voorstellen dat je ongelofelijk baalt!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad.. We kregen een stagehandleiding toegestuurd twee weken geleden, daarin staat vermeld dat de eigenaar graag arbeiders uit Europa haalt omdat hij daar veel beter op kan vertrouwen qua inzet en aanwezigheid.
Dan ben ik benieuwd waar hij ze vandaan haalt, Griekenland?
Wel jammer ja, had me er wel op verheugd!
Inderdaad!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
Dat kan ik me voorstellen ja, is toch wel een hele ervaring wat je nu mist
Inderdaad! Maar het is niet anders..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zuur man, kan me voorstellen dat je ongelofelijk baalt!
Ik ook! Kunnen we er samen 4, en dan kijken welke het verste komtquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
Hey leuk.. ik kan er 2 tegelijk schieten
Is goed, hahaha!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook! Kunnen we er samen 4, en dan kijken welke het verste komt
Zullen we het met de bakjes snert doen de 28e?quote:
We zijn dan al ergens anders, dus in feite doen we het dan goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Troep maken doe je maar ergens anders.
Hebben we wat gemist?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij bent echt snel op je teentjes getrapt steeds, of niet?
Hoor ik daar een wedstrijdje rookworstwerpen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we het met de bakjes snert doen de 28e?
Dan mag het best even regenenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een wedstrijdje rookworstwerpen?![]()
![]()
Bakjes snert geven zo'n rommel inderdaad.. Moet je weer aan het poetsen na afloop enzulks..
Dat is ook mijn voornaamste bezigheid onderwegquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zit ook altijd te kankeren. Soms ook met de kinderen achterin. Die inmiddels ook commentaar leveren
Dat hoeft helemaal niet. Zo snel is een GS500 niet hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een wedstrijdje rookworstwerpen?![]()
![]()
Bakjes snert geven zo'n rommel inderdaad.. Moet je weer aan het poetsen na afloop enzulks..
Ga lekker je vlog volschelden, knaapjequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Salatrel het volgende:
er reed nog een knaapje op een alp voor dus ik kon het allemaal niet zo goed zien
hap hapquote:Op maandag 15 oktober 2012 06:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga lekker je vlog volschelden, knaapje
Nope, dat klopt niet. Ergens anders dan hier, anders zou je ook niet met snert kunnen schietenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn dan al ergens anders, dus in feite doen we het dan goed.
[..]
Hebben we wat gemist?
Ik pas weer sinds half 9quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:57 schreef einschtein het volgende:
Moggeuh, ben onderhand alweer 3u aan het werk...
wat ga je worden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Mickeys het volgende:
Ik zo om 11 uur sollicitatie gesprek. Met een baan is er strakjes een mogelijkheid om thermo kleding aan te schaffen en warmere handschoenen. Zou wel leuk zijn.
Ik hoop software consulente. Gesprek verliep goed. ruim anderhalf uur geduurd.quote:
Mini Stig ben ik alquote:
Het pak heb je er al voorquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hoop software consulente. Gesprek verliep goed. ruim anderhalf uur geduurd.
[..]
Mini Stig ben ik alDe Stig zelf zal ik nooit kunnen vervangen ook al zou dat wel een leuke uitdaging zijn
Ah, bedankt voor de herinnering. Moet nog een koelvest aanschaffen voor komend jaar, en het stond nog niet op de lijst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Mickeys het volgende:
Ik zo om 11 uur sollicitatie gesprek. Met een baan is er strakjes een mogelijkheid om thermo kleding aan te schaffen en warmere handschoenen. Zou wel leuk zijn.
Ik las "koelvest" en dacht: WUT?! MET DIT WEER ?! ?!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de herinnering. Moet nog een koelvest aanschaffen voor komend jaar, en het stond nog niet op de lijst.
Dat kan ook natuurlijk. Had je je al aangemeld voor een rit de 28e?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha was inderdaad even een tijdje uitsluitend aan het lurken
Done... Nog meer mensen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:03 schreef Anne het volgende:
Kun jij als meeting manager dan ook mensen eruit gooien? Want SD mag er op zich uit.
Ah excuusquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef WhiteJoker het volgende:
Yup, ik was degene die die meeting manager had aangemaaktZou slecht zijn als ik dan niet zelf mee ging.
Yes, leek me wel handig... en met wat ik over zo'n vest heb gelezen werkt het ook nog eens retesimpel, wat me wel bevaltquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las "koelvest" en dacht: WUT?! MET DIT WEER ?! ?!
Maar het is dus voor volgend jaar
That's truequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Geeft niet, je kan niet alles weten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yes, leek me wel handig... en met wat ik over zo'n vest heb gelezen werkt het ook nog eens retesimpel, wat me wel bevalt
Overigens, ik ga al een paar weekjes met de sjaal om op de brommert
He, daar ben ik niet mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg ik lekker nie nu moet je wachten tot de 28e : D
Godverdomme.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg ik lekker nie nu moet je wachten tot de 28e : D
Heb er ook 1, geweldig dingquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de herinnering. Moet nog een koelvest aanschaffen voor komend jaar, en het stond nog niet op de lijst.
Die was ik ook al een keer tegen gekomen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef JK1982 het volgende:
Goddomme, hoe krijg je het voor elkaar..![]()
Iemand moet 'm de principes van 'koude banden' en 'gas in een bocht' eens uitleggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef JK1982 het volgende:
Goddomme, hoe krijg je het voor elkaar..![]()
Dan nóg vind ik het erg knap van 'm...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Iemand moet 'm de principes van 'koude banden' en 'gas in een bocht' eens uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |