Er zat er 1 in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef TNA het volgende:
De enige echte leugen is dat er geen kipnuggets inzaten.
Excuusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef TNA het volgende:
OP is een leugen: het zijn 36 snacks.
[ afbeelding ]
Het is zelfs een funny mix op een partyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben die snacks zo veel plezier dat het fun mix heet?
Ik vind de kroketten van AH ook heel goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:20 schreef swollywood het volgende:
Sowieso zijn die bitterballen van Mora niet te vreten.
De bitterballen van Albert Heijn daarentegen zijn heerlijk
De kipnuggets van AH ook trouwens.
Nee, je gaat ze wegflikkerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:20 schreef koekii het volgende:
Ondertussen heb je de bitterballen wel naar binnen gedouwd
Zal er de volgende keer aan denken Frank.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die bitterballen vind ik persoonlijk het lekkerst. En ach, een fabrieksfoutje kan altijd.
Wel jammer dat ts het topic niet heeft opgeleukt met een foto van de zak.
Ik heb de 3 snacks waarvan de minste erin zaten geteld, dan hoef je de bitterballen ook niet meer te tellen, wel zo handig. Dan ga ik er wel van uit dat ze er inderdaad genoeg in hebben gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan klopt je telling dus ook niet - of zaten er vier snacks te weinig in?
Dit is nog eens een klacht waard!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik kocht een keer zo'n zak Engelse drop en toen zat er maar 1 zo'n kokosding in
Die zwarte zoder vullingquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dit is nog eens een klacht waard!![]()
Te weinig van die ronde kokos engelse drop.
En altijd veel te veel van die vieze zwarte engelse drop die altijd tot laatst overblijft.
Dat is juist het lekkerste jong.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
Mora
Dat is toch geen kwaliteits frituur jonge
In mora zitten nog pezen, stukjes bot, ogen, anussen, nagels, haren, etc
Ik wil gewoon zo'n mooi kroketje van kwekkeboom of van dobbe op een wit puntje precies goed en eten like a sir.quote:
Je hebt een punt, maar op een feestje verwacht ik ook geen 2 sterren amuses.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n mooi kroketje van kwekkeboom of van dobbe op een wit puntje precies goed en eten like a sir.
Niet zo'n bijstandsgezin mora pretmix
Nee op feestjes vreet je alles, maar dan kan je het ook wegspoelen met bier en valt het niet zo op als je stukjes achtergebleven Mora bot tussen je tanden vandaan haalt en aan de bank afsmeert. En altijd goed op het geluid van een frituurlading die bijna klaar is letten zodat je niet eindigt met die met bami gevulde snacksquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar op een feestje verwacht ik ook geen 2 sterren amuses.
Ik kon er geen enkele vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Wat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En altijd goed op het geluid van een frituurlading die bijna klaar is letten zodat je niet eindigt met die met bami gevulde snacks
Jij kan horen welke snack er gebakken wordt? Wtf?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee op feestjes vreet je alles, maar dan kan je het ook wegspoelen met bier en valt het niet zo op als je stukjes achtergebleven Mora bot tussen je tanden vandaan haalt en aan de bank afsmeert. En altijd goed op het geluid van een frituurlading die bijna klaar is letten zodat je niet eindigt met die met bami gevulde snacks
Die vieze en nasi dingen bami dingen blijven altijd als laatste over en die lekkere bitterballen en kaassoufle'tjes zijn altijd als eerste gegierd daarom goed oplettenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij kan horen welke snack er gebakken wordt? Wtf?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Beckers is veel lekkerder dan Mora
Engelse drop.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Van Dobbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:56 schreef Pomegranate123 het volgende:
Aardappel kroket zalig![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk nog iemandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van welke partij waren die snacks? Of kwamen ze van een party af?
Dit dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Crocodi1e het volgende:
Altijd leuk bij verjaardagen, als de schaal met frituurhapjes op tafel gaat is ie in 30 seconden al weer leeg, alsof de visite al dagen niks gegeten heeft
Beter dit dan zo'n verjaardag waar iedereen elkaar scheef zit aan te kijken om de laatste bitterbal te pakken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Crocodi1e het volgende:
Altijd leuk bij verjaardagen, als de schaal met frituurhapjes op tafel gaat is ie in 30 seconden al weer leeg, alsof de visite al dagen niks gegeten heeft
Lekker tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
Mora
Dat is toch geen kwaliteits frituur jonge
In mora zitten nog pezen, stukjes bot, ogen, anussen, nagels, haren, etc
Die zijn juist het lekkerstequote:Op zondag 14 oktober 2012 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee op feestjes vreet je alles, maar dan kan je het ook wegspoelen met bier en valt het niet zo op als je stukjes achtergebleven Mora bot tussen je tanden vandaan haalt en aan de bank afsmeert. En altijd goed op het geluid van een frituurlading die bijna klaar is letten zodat je niet eindigt met die met bami gevulde snacks
ik vind frikadellen, mexicano's en kroketten ook wel lekker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef Piger het volgende:
Bitterballen, nuggets en kaassoufles![]()
Alle overige snacks (frikadel, bamiding, nasiding)![]()
sowieso.. wie flikker er nou bami of nasi in een frituur
http://www.mora.nl/478/pr(...)/funmix-classic.htmlquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef TNA het volgende:
OP is een leugen: het zijn 36 snacks.
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook meemaken, die kokosgevallen zijn smerig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
die kleine kanker kaassoufflés brand je je bek vol aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef Piger het volgende:
Barbaar!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wil ik ook meemaken, die kokosgevallen zijn smerig.
Precies! Geniet je er de volgende dag ten minste nog van!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die kleine kanker kaassoufflés brand je je bek vol aan
Ja die zwarte cilinderdingen zijn zo smerigquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dit is nog eens een klacht waard!![]()
Te weinig van die ronde kokos engelse drop.
En altijd veel te veel van die vieze zwarte engelse drop die altijd tot laatst overblijft.
Eet dan ook geen Engelse drop.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die zwarte cilinderdingen zijn zo smerig
En die blauwe en roze spikkeldingen (anijs ofzo) zijn ook smerig
Ik heb het ook al jaren niet meer gekocht. Maar toen ik maar 1 kokosding had herinner ik me nog als de dag van gisterenquote:
Moest je toen ook huilen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het ook al jaren niet meer gekocht. Maar toen ik maar 1 kokosding had herinner ik me nog als de dag van gisterenIs toch echt al 7/8 jaar geleden ofzo
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef Piger het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef blow... het volgende:
[..]
ik vind frikadellen, mexicano's en kroketten ook wel lekker.
Inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Berehap pindaAlleen voor de ekten der boeren
.
nee die zijn spikkeldingen zijn keilekker, eigenlijk het lekkerst!!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die zwarte cilinderdingen zijn zo smerig
En die blauwe en roze spikkeldingen (anijs ofzo) zijn ook smerig
Gewoon willekeurig een handje van die shit in je mond stoppen en deur mekaar eten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:03 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
nee die zijn spikkeldingen zijn keilekker, eigenlijk het lekkerst!!!
Nee, dat niet. Ik moet wel zeggen dat er inwendig iets bij me brak, hetgeen me tot op de dag van vandaag nog steeds achtervolgt.quote:
Nee, gewoon neequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gewoon willekeurig een handje van die shit in je mond stoppen en deur mekaar eten.
En door dit trauma ben je hier?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik moet wel zeggen dat er inwendig iets bij me brak, hetgeen me tot op de dag van vandaag nog steeds achtervolgt.
Dit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gewoon willekeurig een handje van die shit in je mond stoppen en deur mekaar eten.
Nee, R&P is een verschrikkelijk subforum.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En door dit trauma ben je hier?
godver, dat ik zon bazending kan vergetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Berehap pinda.
Alleen voor de eckten der boeren.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, R&P is een verschrikkelijk subforum.
Franse frietjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:06 schreef blow... het volgende:
[..]
godver, dat ik zon bazending kan vergeten![]()
franse friet > vlaamse friet.
Wat in frituur zit vlees noemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:06 schreef Don_Vanelli het volgende:
Klagen dat er te weinig vegasnacks aanwezig waren
Had je ook wortels gefrituurd?
ik vind ze lekkerder. patat eet je niet omdat het zo gezond ik, dus dan kun je beter lekker eten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Franse frietjes
Zit meer vet in dan gewone patat.
Separatorvlees is ook vlees.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Wat in frituur zit vlees noemen
Het is je bij deze vergeven.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:06 schreef blow... het volgende:
[..]
godver, dat ik zon bazending kan vergeten![]()
Nederlandse friet > Franse friet > Belgische friet.quote:franse friet > vlaamse friet.
Ik vind Franse frietjes echt niet lekker, doet me meteen weer aan dat karton met zout van de McDonalds denken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef blow... het volgende:
[..]
ik vind ze lekkerder. patat eet je niet omdat het zo gezond ik, dus dan kun je beter lekker eten.
Ik zeg niet dat het kwalitatief hoogstaand is, maar een bitterbal krijg je alleen door een beest om te leggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
slappe glibberige friet vind ik echt een no goquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeven.
[..]
Nederlandse friet > Franse friet > Belgische friet.
En dan bedoel ik niet Nederlandse friet maar dan groter maar van die slappe, glibberige in dierlijk vet gebakken friet. Dus: Farm Frites in de palmolie like a bauss.
Ik zou geen andere benaming hebben ervoor. Idiote opmerkingen makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Mijdt België.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:12 schreef blow... het volgende:
[..]
slappe glibberige friet vind ik echt een no go
100% mee oneens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
Bijna vergeten.
Pasta
Chinees
Al die Turkse meuk op shoarma na
jij eet alleen aardappels?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
Bijna vergeten.
Pasta
Chinees
Ja, want vlees is natuurlijk gevaarlijk en dierkwetsend. Kut hippies tegenwoordigquote:
hoezo?quote:
niks mis met een lekker biefstukje oidquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, want vlees is natuurlijk gevaarlijk en dierkwetsend. Kut hippies tegenwoordig
Zei ik dat ik een vegetariër ben?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, want vlees is natuurlijk gevaarlijk en dierkwetsend. Kut hippies tegenwoordig
aardappelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Maar er is meer dan aardappels, Chinees, pasta en Turks.
Ja, ik vind ze zelf ook niet lekker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:40 schreef blow... het volgende:
[..]
aardappelen
ik moet ze altijd eten van mijn ma
vind ik ook een beetje matig hoor. er zijn zo veel lekkere alternatieven.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze zelf ook niet lekker.
Daarom bak ik ze meestal.
Soep.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:41 schreef blow... het volgende:
[..]
vind ik ook een beetje matig hoor. er zijn zo veel lekkere alternatieven.
die met spek zijn lekker ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:44 schreef IPA35 het volgende:
Pureren met flink peper o.i.d. erdoor is nog wel te doen. Bakken en frituren is.
Die schijfjes met spek en uit van de AldiKost ook geen ene drol.
Of Rösti.
jij moet ook alles net weer even anders doen hequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Rösti vind ik ook weer meh.
Puree vind ik alleen in aardappelkroketvorm te eten.
Ik bedoelde die met spek en ui dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef blow... het volgende:
[..]
die met spek zijn lekker ja.
die met ui en ei is dan weer niet te vreten vind ik.
ik vind dat aldi best lekker spul verkoopt.
lidl en plus daarentegen...
aardappel met spek vind ik lekker, die andere niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die met spek en ui dus.
Lidl heeft ook goed spul hoor. Bitburger!
Mijn moeder zei ook altijd dat ik een beetje anders ben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef blow... het volgende:
[..]
jij moet ook alles net weer even anders doen he
zegt elke moederquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mijn moeder zei ook altijd dat ik een beetje anders ben.
zei je moeder ook dat je knap en slim bent?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Elke moeder van elke FOK!ker ja.
Nee, wel dat ik een beetje speciaal ben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:59 schreef blow... het volgende:
[..]
zei je moeder ook dat je knap en slim bent?
wel vriendinnen hoop ik?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, wel dat ik een beetje speciaal ben.
Iets met daglicht en geen vrienden ofzo.
En dan vooral van die pasta met van dat poeder erin ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
Bijna vergeten.
Pasta
Chinees
Poeder?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan vooral van die pasta met van dat poeder erin ofzo
JHAAAquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb je het over dat mytische dier, de "Frouw" ofzo?
Die plaatselijk dikke mensen, als ik het me goed herinner.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die plaatselijk dikke mensen, als ik het me goed herinner.
Sluit zich af van de gemiddelde mens door erg moeilijk te doen.
Bitterlemon's babe:quote:
En als dat bij Mora vandaan komt? Heb daar veel huismerken gezien, kan zo zijn dat C1000 daarbij hoort.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat spul van Mora is echt smerig. Dan kun je nog beter het huismerk kopen.
En nu heb je overgewicht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:53 schreef haan33 het volgende:
Toen ik 17 werd, 15 van die mixen gehaald
Nee er waren 40 mensen op mijn verjaardag, die moeten uiteraard goed worden verzorgdquote:
Deze zak heeft een andere inhoud dan in de OP wordt beschreven.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:43 schreef Piger het volgende:
[..]
http://www.mora.nl/478/pr(...)/funmix-classic.html
Een echte fokker. Moet van alles weer meer maken dan het is.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die bitterballen vind ik persoonlijk het lekkerst. En ach, een fabrieksfoutje kan altijd.
Wel jammer dat ts het topic niet heeft opgeleukt met een foto van de zak.
Hmm gaat meestal met elkaar hand in hand. Het laatste hapje blijft vaak een tijdje liggen tot iemand de ballen heeft om de laatste te pakken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beter dit dan zo'n verjaardag waar iedereen elkaar scheef zit aan te kijken om de laatste bitterbal te pakken.
Ik ben zo'n iemand die gewoon paktquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hmm gaat meestal met elkaar hand in hand. Het laatste hapje blijft vaak een tijdje liggen tot iemand de ballen heeft om de laatste te pakken.
Dat dus. Hun producten zijn veel lekkerder en van echt koevleesquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Beckers is veel lekkerder dan Mora
Ja meestal zijn het de Connie's met obesitas die niet durven te pakken en dan maar heel gierig iedereen boos aan gaan kijken die wel paktquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben zo'n iemand die gewoon pakt
Ja en tante Corry die behoudt hoeveel hapjes eenieder per persoon heeft gehad (zij zelf het meest).quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:18 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ja meestal zijn het de Connie's met obesitas die niet durven te pakken en dan maar heel gierig iedereen boos aan gaan kijken die wel pakt
Rosti is geen pureequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Rösti vind ik ook weer meh.
Puree vind ik alleen in aardappelkroketvorm te eten.
aldiquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Wie koopt er dan ook Mora.
De snackmix van Aldi of Lidl zijn 10 keer beter.
Ik ga toch geen boodschappen doen bij de Aldi of Lidl.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Wie koopt er dan ook Mora.
De snackmix van Aldi of Lidl zijn 10 keer beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |