Er zat er 1 in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef TNA het volgende:
De enige echte leugen is dat er geen kipnuggets inzaten.
Excuusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef TNA het volgende:
OP is een leugen: het zijn 36 snacks.
[ afbeelding ]
Het is zelfs een funny mix op een partyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben die snacks zo veel plezier dat het fun mix heet?
Ik vind de kroketten van AH ook heel goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:20 schreef swollywood het volgende:
Sowieso zijn die bitterballen van Mora niet te vreten.
De bitterballen van Albert Heijn daarentegen zijn heerlijk
De kipnuggets van AH ook trouwens.
Nee, je gaat ze wegflikkerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:20 schreef koekii het volgende:
Ondertussen heb je de bitterballen wel naar binnen gedouwd
Zal er de volgende keer aan denken Frank.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die bitterballen vind ik persoonlijk het lekkerst. En ach, een fabrieksfoutje kan altijd.
Wel jammer dat ts het topic niet heeft opgeleukt met een foto van de zak.
Ik heb de 3 snacks waarvan de minste erin zaten geteld, dan hoef je de bitterballen ook niet meer te tellen, wel zo handig. Dan ga ik er wel van uit dat ze er inderdaad genoeg in hebben gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan klopt je telling dus ook niet - of zaten er vier snacks te weinig in?
Dit is nog eens een klacht waard!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik kocht een keer zo'n zak Engelse drop en toen zat er maar 1 zo'n kokosding in
Die zwarte zoder vullingquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dit is nog eens een klacht waard!![]()
Te weinig van die ronde kokos engelse drop.
En altijd veel te veel van die vieze zwarte engelse drop die altijd tot laatst overblijft.
Dat is juist het lekkerste jong.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
Mora
Dat is toch geen kwaliteits frituur jonge
In mora zitten nog pezen, stukjes bot, ogen, anussen, nagels, haren, etc
Ik wil gewoon zo'n mooi kroketje van kwekkeboom of van dobbe op een wit puntje precies goed en eten like a sir.quote:
Je hebt een punt, maar op een feestje verwacht ik ook geen 2 sterren amuses.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n mooi kroketje van kwekkeboom of van dobbe op een wit puntje precies goed en eten like a sir.
Niet zo'n bijstandsgezin mora pretmix
Nee op feestjes vreet je alles, maar dan kan je het ook wegspoelen met bier en valt het niet zo op als je stukjes achtergebleven Mora bot tussen je tanden vandaan haalt en aan de bank afsmeert. En altijd goed op het geluid van een frituurlading die bijna klaar is letten zodat je niet eindigt met die met bami gevulde snacksquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar op een feestje verwacht ik ook geen 2 sterren amuses.
Ik kon er geen enkele vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Wat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En altijd goed op het geluid van een frituurlading die bijna klaar is letten zodat je niet eindigt met die met bami gevulde snacks
Jij kan horen welke snack er gebakken wordt? Wtf?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee op feestjes vreet je alles, maar dan kan je het ook wegspoelen met bier en valt het niet zo op als je stukjes achtergebleven Mora bot tussen je tanden vandaan haalt en aan de bank afsmeert. En altijd goed op het geluid van een frituurlading die bijna klaar is letten zodat je niet eindigt met die met bami gevulde snacks
Die vieze en nasi dingen bami dingen blijven altijd als laatste over en die lekkere bitterballen en kaassoufle'tjes zijn altijd als eerste gegierd daarom goed oplettenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij kan horen welke snack er gebakken wordt? Wtf?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Beckers is veel lekkerder dan Mora
Engelse drop.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Van Dobbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:56 schreef Pomegranate123 het volgende:
Aardappel kroket zalig![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk nog iemandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van welke partij waren die snacks? Of kwamen ze van een party af?
Dit dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Crocodi1e het volgende:
Altijd leuk bij verjaardagen, als de schaal met frituurhapjes op tafel gaat is ie in 30 seconden al weer leeg, alsof de visite al dagen niks gegeten heeft
Beter dit dan zo'n verjaardag waar iedereen elkaar scheef zit aan te kijken om de laatste bitterbal te pakken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Crocodi1e het volgende:
Altijd leuk bij verjaardagen, als de schaal met frituurhapjes op tafel gaat is ie in 30 seconden al weer leeg, alsof de visite al dagen niks gegeten heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |