Vond 't er al een beetje vreemd uitzien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, denk dat het geluid en beeld niet helemaal sync is.
Ze laten te weinig horen om het echt goed te kunnen beoordelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel oud worden, maar ik vind het allemaal op elkaar lijken
Inderdaad, waarom praten ze überhaupt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef CindieY het volgende:
Vind het geroezemoes van het publiek best storend.
Ze zijn deze week wel heel hard bezig om sfeer te creëren. Veel bier in beeld. Publiek in beeld tijdens afspelen videoclips. Verplicht praten tijdens interviews etcquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef CindieY het volgende:
Vind het geroezemoes van het publiek best storend.
Ergens bekruipt me dat idee ook wel. De redactie is volgens mij heel erg zoekend welke kant ze op moeten met een muziekprogramma in een tijd waarin iedereen binnen een seconde toegang heeft tot muziek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze zijn deze week wel heel hard bezig om sfeer te creëren. Veel bier in beeld. Publiek in beeld tijdens afspelen videoclips. Verplicht praten tijdens interviews etc
Ga jij dan? Doe een FOK! t-shirt aan danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk is er 16 november een beetje meer normaal publiek.
Autistenbende. Wolvenshirts met paardenstaarten all over the placequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk is er 16 november een beetje meer normaal publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |