DRUKKENquote:
Adem mijn ademquote:
Die zou ik zo graag eens op zijn kop poepen. Dat ie de verkeerde scheiding heeft.quote:
Drukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou ik zo graag eens op zijn kop poepen. Dat ie de verkeerde scheiding heeft.
Kan een modje er schijting van maken ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou ik zo graag eens op zijn kop poepen. Dat ie de verkeerde scheiding heeft.
Kun je zelf toch? Of ben je te schijterigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan een modje er schijting van maken ?
Nu pas? Je had het er wel druk mee, niet?quote:
Hmmm Kane gemist zo te lezen,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is afgelopen heLees maar even terug.
Ze zitten Kanequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmmm Kane gemist zo te lezen,
naja, kan mij daar niet zo druk over maken![]()
Bij Countdown ook. Ik heb recentelijk nog wat van die oude filmpjes gekeken, +/- 1990, en daar leek het wel alsof het publiek zowaar plezíer had.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Bij Toppop, de "echte" dansten ze tenminste nog
Ja, waarom twee keer? Wat een armoede.quote:
Precies dat heb ik ook en daarom verbaasde het mee ook dat ik dat plaatje wel aardig vond klinken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:29 schreef female81 het volgende:
Omdat dat een van 3FM's lievelingen is, waarvan elke scheet gepromoot moet worden.
Hoewel ik wel van funk e.d. houd, vind ik Alain Clark's interpretatie daarvan maar een yuppen/vinexwijven-afgeleide.
(Voor de goede orde: ik hoor best dat het technisch gezien allemaal goed in elkaar zit, maar het roept óf niets, óf irritatie bij me op.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |