PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Ik heb hem ook nog, maar hij gaat nog niet echt in prijs omhoog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol een IF Bowditch voor 12k, verder alles boven 23
Nee idd, ik had hem 41212 voor 22k, daar zit ie nou maar iets bovenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog, maar hij gaat nog niet echt in prijs omhoog.
Ik heb gister een IF Durak 41212 weten te verpatsen voor 40kquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Durak stijgt wel als een malle in prijs, zit al op 28k
Ik heb hem nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Durak stijgt wel als een malle in prijs, zit al op 28k
Ja, we gaan even onze handeltjes aan jou doorgeven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef ThatDutch het volgende:
Iemand suggesties voor spelers met een vrij hoge cardweight en die rond de 6k kosten? Dembele en Alaba traden op t moment niet zo lekker
Het was te proberenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, we gaan even onze handeltjes aan jou doorgeven. [ afbeelding ]
Ik ook nogquote:
Ik heb Dedola op 10 en daarvoor Benzia en N'Guessan. Echt een vieze rapetrain.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook nogMaar hij is wel minder fijn dan Dembele en die fransman van Millwall
Btw deze lurker (volgens mij heet niemand hier verder Stelletje bazen) zet hem ook maar meteen te koop
[ afbeelding ]
Ooit Benzia van Olympique Lyon geprobeert? Een absolute goalmachine voor mij! 77 dribbel en 80 curve op een bronze! ( ook 4* skill )quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Btw deze lurker (volgens mij heet niemand hier verder Stelletje bazen) zet hem ook maar meteen te koop
[ afbeelding ]
Beste speler in het spel. Ik zou er zo 25k voor neertellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:07 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ooit Benzia van Olympique Lyon geprobeert? Een absolute goalmachine voor mij! 77 dribbel en 80 curve op een bronze! ( ook 4* skill )
En nu zet iemand met de naam FC GeenGenot hem erop voor 20.5k (of is dat jouw teamnaam?)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ben ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk jij snapt hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste speler in het spel. Ik zou er zo 25k voor neertellen.
Bij mij voor 400k ofzo en ben het wel zatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat voor 545k rommel op mijn TP. Verkoop, sletten.
Ik ben trouwens weg. Tot vannacht, l0biboys.
Nee ook zilveren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan je nog steeds met bronzes tegen goude teams komen bij Seasons?
Ja ik speel met N Guessan en Dembele op ST, en Benzia op Cam.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Dedola op 10 en daarvoor Benzia en N'Guessan. Echt een vieze rapetrain.
Ben ik jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En nu zet iemand met de naam FC GeenGenot hem erop voor 20.5k (of is dat jouw teamnaam?)
Oh haha dan neem ik het lurker iig terugquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat ben ik
[ afbeelding ]
en ik kocht hem net voor 18k.
En hij heeft 1* WF en 2* skillsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef DutchSL het volgende:
De (gedeeld) snelste speler van het spel in een bronzen pack
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hem ook verkopen natuurlijk, is wel een paar k waard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die rojas is fucking slecht.1*WF
Ja, maar ook vaak dat ik scoor gelijk na een tegengoal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef Alovenac het volgende:
Hebben jullie ook zovaak dat je na een gescoord doelpunt snel een tegendoelpunt krijgt?
.
okquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Lekker naar 2 verjaardagen waar ik geen ruk zin in heb, maar goed.
Doei niggers van FUT
Ik ben blank hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Lekker naar 2 verjaardagen waar ik geen ruk zin in heb, maar goed.
Doei niggers van FUT
Euhh, ik ben nu niet thuis, over 3 kwartier wel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan had hij het niet tegen jou..
Potje ?
Als ik dan nog online ben stuur maar een invite, zo niet dan nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Euhh, ik ben nu niet thuis, over 3 kwartier wel?
Is goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik dan nog online ben stuur maar een invite, zo niet dan nietMoet ook nog andere dingen doen.
Het kan niet alleen, het zal vaker wel dan niet gebeuren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
Kan je met silvers nog tegen golds komen in seasons?
denk t welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
Kan je met silvers nog tegen golds komen in seasons?
Maikon Leite alleen als je echt meerwaarde uit 5* skillers kunt halen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef TheFastOne het volgende:
Is Maikon Leite/Danilinho echt het proberen waard?
Dat ga ik dus niet doen, IF Mata it is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maikon Leite alleen als je echt meerwaarde uit 5* skillers kunt halen.
Danilinho heeft kutworkrates voor RW.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef TheFastOne het volgende:
Is Maikon Leite/Danilinho echt het proberen waard?
Ik moet voor ongeveer het dubbele verkopen. Maar geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij mij voor 400k ofzo en ben het wel zat. Het verkoopt alleen niet, dus gewoon geduld tonen
Bijna een ronaldo/messi op je TPquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet voor ongeveer het dubbele verkopen. Maar geduld is een schone zaak
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet voor ongeveer het dubbele verkopen. Maar geduld is een schone zaak
Nu moet ik nog geld gaan verdienen en ik heb fifa uitgespeeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kan een speler van dat kaliber halen als alles verkocht is
Je hebt nog een heel jaar joh. Bronze pack is de sleutel voor het succes. Vandaag 55K binnengehaald op mn 2 tradeaccountsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:00 schreef Covati het volgende:
[..]
Nu moet ik nog geld gaan verdienen en ik heb fifa uitgespeeld
(duurt nog wel even dus, met mijn trade profit op -81K)
Ik vind hem minder fijn dan de Franse Pacenegers, hij is dan ook mijn reserve ST, wacht nog even af of hij nog door stijgt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om deze baas te kopen.
[ afbeelding ]
90 curve en 96 finishing.
Iemand ervaringen met hem? En weet iemand of hij nog aan het stijgen is of dat zijn prijs al een tijdje zo is?
Ik heb een keer geluk gehad met bronzen packs en toen wist ik niks over FUT bleek dus dat Paulo Junior erin zat,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel jaar joh. Bronze pack is de sleutel voor het succes. Vandaag 55K binnengehaald op mn 2 tradeaccounts
Benzia heb ik al op CFquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem minder fijn dan de Franse Pacenegers, hij is dan ook mijn reserve ST, wacht nog even af of hij nog door stijgt.
En Benzia is ook beter, maar die kan je als CF CAM ook gebruiken.
Benzia is beter..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om deze baas te kopen.
[ afbeelding ]
90 curve en 96 finishing.
Iemand ervaringen met hem? En weet iemand of hij nog aan het stijgen is of dat zijn prijs al een tijdje zo is?
Stijgt, heb hem een paar dagen geleden nog met moeite voor 19 en 20K verkochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Benzia heb ik al op CF.
Is deze knul op dit moment aan het stijgen of zit zijn prijs al een tijdje zo rond de 25-30k?
Je bronzepacks boeit ons niks...quote:
Boeiequote:
Vorige week, toen hij IF was, zat hij rond 16/17k (k had mazzel, had hem voor 10), en nu zit ie al op 28 ongeveer, dus op het moment stijgt hij heel hard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Benzia heb ik al op CF.
Is deze knul op dit moment aan het stijgen of zit zijn prijs al een tijdje zo rond de 25-30k?
Ik heb er een voor 40k verkochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorige week, toen hij IF was, zat hij rond 16/17k (k had mazzel, had hem voor 10), en nu zit ie al op 28 ongeveer, dus op het moment stijgt hij heel hard.
Ja, en gebruik die cheat engine. De bronzen non shiney contracten gingen vandaag als warme broodjes weg. Dat maakt elk bronze pack winstgevend. Kind kan de was doen. En als je een shiney speler krijgt met redelijke pace voor zijn positie, altijd de ultimate db even raadplegen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik heb een keer geluk gehad met bronzen packs en toen wist ik niks over FUT bleek dus dat Paulo Junior erin zat,
nou ik blij want ik had een "zeldzame" bronze in mijn kut team.
Zet ik hem op een gegeven moment te koop vanaf 150 opbieden.
ik helemaal lachen over hoe dom mensen zijn dat ze meer dan 300 op die gast bieden zijn blijkt dat ik hem voor iets van 10K had kunnen verkopen ben ik hem kwijt voor 4,7K
Anyhow, ik zla proberen een paar bronzen packs te openen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Benzia is beter..En ik spreek uit 30+- games van ervaring waarbij Benzia met zijn weakfoot moest finessen en Durak met zijn goede..
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorige week, toen hij IF was, zat hij rond 16/17k (k had mazzel, had hem voor 10), en nu zit ie al op 28 ongeveer, dus op het moment stijgt hij heel hard.
Hij scoort zeker alleen tegen slechte teams?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Als Lens nu volgende week 3x scoort bij PSV en hij wordt IF, zou hij dan als Spits IF zijn?
Huntelaar is echt waardeloos in de spits, hij kopt er veel in maar kan nog geen man uitkappen en is te traag als je snel wil counteren
Dat soort packs niet maar als hij een Opara ofzo krijgt wil ik dat best zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bronzepacks boeit ons niks...
Wut, dat is sowieso dik boven marktprijs geweestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik heb er een voor 40k verkocht
Ach het is altijd leuk als je de enige 41212 hebt en een faalboy beseft niet dat je ook formatie kaartjes hebtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wut, dat is sowieso dik boven marktprijs geweest
Huidige profit sinds ik aan het handelen ben (1 uur) : 40k:)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef ThatDutch het volgende:
Huidige profit sinds ik online ben ( 7 uur +- ) : 20k..
Niet slecht voor mijn trade-kunsten
Ik heb de politie meteen geďnformeerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
Maar eh ik ga even vuurwerk regelen om te handelen, daar ben ik nou wel goed in
Handig om dit op een groot forum te postenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
Maar eh ik ga even vuurwerk regelen om te handelen, daar ben ik nou wel goed in
En ik dacht dat ik het goed doe hahahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huidige profit sinds ik aan het handelen ben (1 uur) : 40k:)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Handig om dit op een groot forum te posten
Jij weet niet hoe NL hiermee omgaat denk ikquote:
Kijk gewoon op de markt...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mensen,
Vorige week deze card opgepikt uit een pakje, maar hoeveel kan ik hier nou voor krijgen?
(pc versie)
[ afbeelding ]
Dit is toch zo'n kaart van team van de week ofzo?
Ja ben fifa fut noob, eerst jaars
Ik zie vandaag zo'n rare dingen. Een Slew voor 9k die er al 10 minuten op stond zet ik er voor 14.5k op (3412 ofzo) en echt binnen 20 seconde verkocht. Dat soort dingen tikken altijd mooi aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef gushmen het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het goed doe hahahval ff van de wolk af
Wat tennismaster zegt, even op de markt kijken, en dan krijg je een goed idee van de prijsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mensen,
Vorige week deze card opgepikt uit een pakje, maar hoeveel kan ik hier nou voor krijgen?
(pc versie)
[ afbeelding ]
Dit is toch zo'n kaart van team van de week ofzo?
Ja ben fifa fut noob, eerst jaars
Ja oke, maar dit is toch zo'n player of the week?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat tennismaster zegt, even op de markt kijken, en dan krijg je een goed idee van de prijs
Mensen letten soms gewoon niet opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie vandaag zo'n rare dingen. Een Slew voor 9k die er al 10 minuten op stond zet ik er voor 14.5k op (3412 ofzo) en echt binnen 20 seconde verkocht. Dat soort dingen tikken altijd mooi aan
Ik heb altijd alleen dat soort gelukjes als ik samen met een vriend op zijn account zit te traden ..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie vandaag zo'n rare dingen. Een Slew voor 9k die er al 10 minuten op stond zet ik er voor 14.5k op (3412 ofzo) en echt binnen 20 seconde verkocht. Dat soort dingen tikken altijd mooi aan
Ja maar zo raar dat ze dan vervolgens meteen voor 5k meer wel kopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen letten soms gewoon niet op
klopt, hij heeft goed gepresteerd IRL, en daarom krijgt hij een speciale geupgrade kaart. Die zit 1 week in de pakjes. Daarna komt de gewone versie van deze speler weer in pakjes. Dus deze kaart is vele malen zeldzamer dan zijn gewone kaart. De zwarte kaarten zijn altijd meer waard dan ongeveer 10.000 coins.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja oke, maar dit is toch zo'n player of the week?
Ik probeer me overal in te lezen, waarschijnlijk spelen jullie FUT al jaren. Maar voor mij is het allemaal nieuw, en leer graag
Totw speler ja, volgens mij was Monreal niet heel ver boven discardquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja oke, maar dit is toch zo'n player of the week?
Ik probeer me overal in te lezen, waarschijnlijk spelen jullie FUT al jaren. Maar voor mij is het allemaal nieuw, en leer graag
Ja en schiet eens op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe NL hiermee omgaat denk ikAan de hand van YT filmpjes tracen ze je al
Ben nu niet thuis, kan zometeen wel als RP ook meedoet
Zette je hem er dan op voor 1 uur of langer dan een uur?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar zo raar dat ze dan vervolgens meteen voor 5k meer wel kopen
Kk dikke rotzooi op de weg, alles afgesloten en nog ongelukken ookquote:
Voor 1 uur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zette je hem er dan op voor 1 uur of langer dan een uur?
Thanks! weer wat geleerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
klopt, hij heeft goed gepresteerd IRL, en daarom krijgt hij een speciale geupgrade kaart. Die zit 1 week in de pakjes. Daarna komt de gewone versie van deze speler weer in pakjes. Dus deze kaart is vele malen zeldzamer dan zijn gewone kaart. De zwarte kaarten zijn altijd meer waard dan ongeveer 10.000 coins.
jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Maakt die individuele chem nou veel uit? anders zet ik Lens gewoon als LW in de spits
\op de site ultimatedb.nl kun je vreselijk veel info omtrent prijzen en stats van spelers vinden. Als je vragen hebt, gewoon stellen. Wat voor team heb je nu?quote:
Jij hebt gewoon een hack aanstaan ofzo.quote:
Of hij opent zoveel packs en hij laat alleen de goede zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hack aanstaan ofzo.
Zoveel geluk kun je niet hebben man
Ik weet het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En hoeveel echt geld heb je er al in zitten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor.
Ik open wel veel pakjes met coins hoor, echt winst zit er niet in, de speler los kopen zou zelfs meer winst geven
Vermakelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:35 schreef detennismaster het volgende:
Is inception een goede film?
Inception (2010) - IMDb
Hoge IMDB rating...
Heb jij die nooit gezien?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:35 schreef detennismaster het volgende:
Is inception een goede film?
Inception (2010) - IMDb
Hoge IMDB rating...
Die is baasquote:
neequote:
Kennelijkquote:
De shirts zijn ook leuk,allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Vind de badges uit Saudie-Arabie niet verkeerd
Ohja, die kreeg ik gister ook in een pakje: Champions League badgequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Vind de badges uit Saudie-Arabie niet verkeerd
godverquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138939368
amai zeg
DAMNquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
amai zeg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
amai zeg
was die robana op ie speler bedoeld of als lob ? maar zowiezoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
amai zeg
Wie scoorde die goal, Grabban?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
amai zeg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
amai zeg
Dit is serieus de mooiste goal die ik ooit gezien heb op fifaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
amai zeg
baas! ziek man. sowieso insturen naar die top 5 goals dingenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
amai zeg
Noob, je wilde gewoon sweaten naar die kerel voor de goal maar omdat je zo hard faalde ging die bal naar die man. En om dat fifa gay is en je al op je schietknop had gedrukt ging die die omhaal doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef laucas het volgende:
amai zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H2h is wel goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja hoor, wat wilde je doen brons/zilver/goud/h2h ?
ik heb De Gea gehaald vandaag, een vriend raadde hem aan. Nu nog uitproberenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef Nickskuh het volgende:
Moet een keeper uit de BPL hebben die goed en niet te duur is, hart en lloris zijn veelste expensive, zat over de gea te denken, iemand als een gehad?
Hij is ook belachelijk goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
die verkocht ik een paar dagen geleden nog voor 10k
Ik wist niet dat hij nu zoveel kost, ik heb hem al 2x opgepikt voor onder de 2k en toen verkocht ik hem voor 7k ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
die verkocht ik een paar dagen geleden nog voor 10k
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan ga ik weer kansloos ten onder
Ik ga hem ook maar eens halen dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb De Gea gehaald vandaag, een vriend raadde hem aan. Nu nog uitproberen
leuk teamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
85 minuten gedomineerd met dit team:
[ afbeelding ]
ik pikte hem deze week voor 8k ong en elke keer verkocht ik hem voor 12k ofzo. Zal wel een youtuber zijn met een filmpje over hem ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij nu zoveel kost, ik heb hem al 2x opgepikt voor onder de 2k en toen verkocht ik hem voor 7k ofzo
Kom je nogmclubs ofwatquote:
1 lucky goal maákte de matchquote:
CB van 1,71mquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bazen hybrid bedacht
Lekkere CB.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Geen 2v2, doen meer mee nuquote:
quote:
Olave compenseertquote:
Wat nou lucky goal, gewoon een geweldig afstandschot (zo scoor ik vaker).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1 lucky goal maákte de match
En mijn passing was echt erg zoals je merkte
Cech tikte de bal erinquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat nou lucky goal, gewoon een geweldig afstandschot (zo scoor ik vaker).
Ik domineerde het balbezit, ik domineerde de kansen en ik was nu voorbereid op jouw speltype vandaar dat al jouw LB+Y'tjes niet meer lukten
Je mag blij zijn dat het 1-0 bleef.
Ik schoot gewoon te hard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Cech tikte de bal erin
Je domineerde ja, maar mijn passing ging ook echt baggerslecht
Neem Perez als RB en die ene CB van 190cmquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde testen of sommige mensen wel aan het opletten waren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zet iemand er ineens 10 Ainsworths op voor onder de 1k, wil hij zijn prijs heel erg omlaag halen ofzoIk heb er al 5 of 6 gekocht en er staan nog een aantal op.
Het is toch gewoon zo. Een CB van 1.71 werkt toch niet...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Olave compenseertBTW detennismaster je zeikt alleen af dus reageer beter niet
Ben je het niet gewoon zelf?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zet iemand er ineens 10 Ainsworths op voor onder de 1k, wil hij zijn prijs heel erg omlaag halen ofzoIk heb er al 5 of 6 gekocht en er staan nog een aantal op.
Heb je het getest ? Ik merk juist dat kleine spelers veel beter koppen dan grotere verdedigers , voorbeeld alleen al is Wijnaldum. Die gozer kopt alsof hij de stats van Falcao heeft en is fucking klein, springt 9/10 keer een grote beer eruit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo. Een CB van 1.71 werkt toch niet...
Nee, waarom zou ik een Engelse bronze met 90 pace er voor minder dan 1k op zetten? Die anderen worden vanzelf gekocht, ik ga ze niet allemaal kopen want dat neemt teveel ruimte in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben je het niet gewoon zelf?Anders zou je ze toch wel allemaal kopen lijkt me?
Ik heb er 2.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik een Engelse bronze met 90 pace er voor minder dan 1k op zetten? Die anderen worden vanzelf gekocht, ik ga ze niet allemaal kopen want dat neemt teveel ruimte in.
Ik wil wel een potje FUT met gouden teams tegen je spelen.quote:
Ja en het was ruk!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je het getest ? Ik merk juist dat kleine spelers veel beter koppen dan grotere verdedigers , voorbeeld alleen al is Wijnaldum. Die gozer kopt alsof hij de stats van Falcao heeft en is fucking klein, springt 9/10 keer een grote beer eruit.
Ik heb geen goud teamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik wil wel een potje FUT met gouden teams tegen je spelen.
Vroeg me gewoon af waarom je ze dan niet allemaal opkochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik een Engelse bronze met 90 pace er voor minder dan 1k op zetten? Die anderen worden vanzelf gekocht, ik ga ze niet allemaal kopen want dat neemt teveel ruimte in.
Ga Paranormal Activity 2 kijken op RTL5 danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
Verveel me de **** Ik kijk nu naar een ene chearleaderfilm op net5
Ja zag het net ook. Jammer dat ze 3 niet uitzenden want die had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga Paranormal Activity 2 kijken op RTL5 dan.
Als ik dat zeg dan gaan anderen hetzelfde doen, maar ik heb wel meerdere methoden die soms goed werken en soms ook niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af waarom je ze dan niet allemaal opkocht
Maar op wat filter jij eigenlijk altijd? Aangezien je best vaak silvers/bronzes oppikt voor een leuk prijsje.
Rare film is datquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben Driver aan het kijken...
Ik heb alleen het boek gelezen ( klote engels .. ) en dat was ook al heel anders dan verwachtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had een soort Fast and the Furious verwacht
haha je was niet aan het oplettenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak ook wel eens fouten want ik kocht een Kandji voor 10.5k en ik dacht dat hij nog voor 15k ging, maar hij gaat nu dus al niet eens meer voor 10k.
Wel toen ik een Elyounoussi voor 9.6k kocht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha je was niet aan het opletten
Ik heb vandaag precies hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak ook wel eens fouten want ik kocht een Kandji voor 10.5k en ik dacht dat hij nog voor 15k ging, maar hij gaat nu dus al niet eens meer voor 10k.
toen was je wel to the point.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel toen ik een Elyounoussi voor 9.6k kocht.
Ja en nu heb ik de 2 goedkoopste op de markt (want ik had ook 1 voor 17.5k in 4-1-2-1-2)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toen was je wel to the point.
was het een BIN?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik de 2 goedkoopste op de markt (want ik had ook 1 voor 17.5k in 4-1-2-1-2)
Die teamnaam heb ik al een keer uitgelegd dus ik ga het niet nog een keer doenquote:
quote:
Jij hoorde bij de groep die levels kooptquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die teamnaam heb ik al een keer uitgelegd dus ik ga het niet nog een keer doenMaar ik denk dat mensen die andere nu niet gaan kopen omdat ik er al 1 op heb staan (die waarschijnlijk voor 20k verkocht wordt)
Bijna, maar ik maak(te) levels voor JJ2quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij hoorde bij de groep die levels koopt
Heb ik dat goed?
Tamperenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef ThatDutch het volgende:
Ik heb nog nooit cheatengine gebruikt.. ( Ja lach maar)
Wat kan je er mee behalve dingen listen voor 150 BIN en naar de 59 minuut gaan?
Niks en de 59th werkt al niet meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef ThatDutch het volgende:
Ik heb nog nooit cheatengine gebruikt.. ( Ja lach maar)
Wat kan je er mee behalve dingen listen voor 150 BIN en naar de 59 minuut gaan?
Dus die CheatEngine is nu gewoon zinloos om te gebruiken .. ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:02 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Niks en de 59th werkt al niet meer
150 bin werkt nog wel, heb vandaag daarmee 100k gemaaktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dus die CheatEngine is nu gewoon zinloos om te gebruiken .. ?
Bronze contracten verpatsen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
150 bin werkt nog wel, heb vandaag daarmee 100k gemaakt
Waarom die Holm? Huseklepp in de spits komt beter tot zijn recht en er zijn goede Noorse CAM's (ik vind Berget die ik heb erg fijn, maar je hebt ook nog die Drage die meer pace heeft).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt me echt een manne goed team
4* skill, 4* WF, en sterkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom die Holm? Huseklepp in de spits komt beter tot zijn recht en er zijn goede Noorse CAM's (ik vind Berget die ik heb erg fijn, maar je hebt ook nog die Drage die meer pace heeft).
iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wtfin japes' stream
compleet gestoord manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddmust be nice
en ty zeggen kan er niet vanaf
Wie heeft dat geboden danquote:
Gaan ze hem nu ook pricefixen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wtfin japes' stream
Jij ookquote:
kan er geen verklaring voor bedenken, zomaar ff 70 euro weggevenquote:
contracten, glimmende bronze en fitness kaarten, zeker 27 van 30 wegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:08 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dus jij koopt gewoon 400c bronze packs en verkoopt alles met waarde wat er in zit ??
Dat was ook eens bij KSI. Wilde hij een Ronaldo weggeven aan iemand door hem te traden met iets wat hij dan leuk vond, had er ineens iemand 5 miljoen op gebodenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iemand die japes' stream volgt
nee , die gaan vooe 250 en team voor 1500 ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
toch niet voor 150c de fitness cards?
350 en 2k*quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:09 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
nee , die gaan vooe 250 en team voor 1500 ofzo
Hoeveel coins maak je daarmee per bronze pakje dat je koopt gemiddeld?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:09 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
contracten, glimmende bronze en fitness kaarten, zeker 27 van 30 weg
Per 30 items denk ik gemiddeld iets meer dan 1kquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:10 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Hoeveel coins maak je daarmee per bronze pakje dat je koopt gemiddeld?
EN je hebt 100K gemaakt. Dan heb je dus 3000 items verkocht?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:12 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Per 30 items denk ik gemiddeld iets meer dan 1k
Klinkt niet verkeerd! ,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:12 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Per 30 items denk ik gemiddeld iets meer dan 1k
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EN je hebt 100K gemaakt. Dan heb je dus 3000 items verkocht?
250 pakjes per dagquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EN je hebt 100K gemaakt. Dan heb je dus 3000 items verkocht?
Als je het de hele dag door doet, haal je max 30K winst per account. Heeft Rijst volgens mij ook wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
250 pakjes per dagzo veel koopt DS2 er nog niet eens
Nu niet omdat ik ook wil tradenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
250 pakjes per dagzo veel koopt DS2 er nog niet eens
kijk in de OP.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:17 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Is het moeilijk om te leren met cheat engine te werken?
Vind er echt geen kloot aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
Godver wat vind ik Paranormal Activity 2 eng.Deel 3 in de bioscoop gezien en bij thuiskomst hartkloppingen bij elke deur die ik opende.
Ben jij het zusje van Kent?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
Godver wat vind ik Paranormal Activity 2 eng.Deel 3 in de bioscoop gezien en bij thuiskomst hartkloppingen bij elke deur die ik opende.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
Kijk werkelijk nooit horror films...quote:
Dankjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de openingspost, de eerste post van elk topic
Ik ook niet zo heel vaak, alleen met wat vrienden laat in de avond ofzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kijk werkelijk nooit horror films...
3, met 2 doe ik slechts bronze packquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Er is altijd een overtreffende trap![]()
Hoeveel account heb jij?
Youtube, cheatenginequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef ThatDutch het volgende:
Waar kan ik in de OP iets vinden over CheatEngine? Sorry, ik ben een noobje
Dat hele cam. gebeuren maakt het gewoon heel erg realistischquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ook niet zo heel vaak, alleen met wat vrienden laat in de avond ofzo.
Maar dit is écht niet eng.
Maar tot nu toe gebeurt er echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat hele cam. gebeuren maakt het gewoon heel erg realistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |