Euhh, ik ben nu niet thuis, over 3 kwartier wel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan had hij het niet tegen jou..
Potje ?
Als ik dan nog online ben stuur maar een invite, zo niet dan nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Euhh, ik ben nu niet thuis, over 3 kwartier wel?
Is goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik dan nog online ben stuur maar een invite, zo niet dan nietMoet ook nog andere dingen doen.
Het kan niet alleen, het zal vaker wel dan niet gebeuren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
Kan je met silvers nog tegen golds komen in seasons?
denk t welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
Kan je met silvers nog tegen golds komen in seasons?
Maikon Leite alleen als je echt meerwaarde uit 5* skillers kunt halen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef TheFastOne het volgende:
Is Maikon Leite/Danilinho echt het proberen waard?
Dat ga ik dus niet doen, IF Mata it is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maikon Leite alleen als je echt meerwaarde uit 5* skillers kunt halen.
Danilinho heeft kutworkrates voor RW.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef TheFastOne het volgende:
Is Maikon Leite/Danilinho echt het proberen waard?
Ik moet voor ongeveer het dubbele verkopen. Maar geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij mij voor 400k ofzo en ben het wel zat. Het verkoopt alleen niet, dus gewoon geduld tonen
Bijna een ronaldo/messi op je TPquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet voor ongeveer het dubbele verkopen. Maar geduld is een schone zaak
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet voor ongeveer het dubbele verkopen. Maar geduld is een schone zaak
Nu moet ik nog geld gaan verdienen en ik heb fifa uitgespeeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kan een speler van dat kaliber halen als alles verkocht is
Je hebt nog een heel jaar joh. Bronze pack is de sleutel voor het succes. Vandaag 55K binnengehaald op mn 2 tradeaccountsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:00 schreef Covati het volgende:
[..]
Nu moet ik nog geld gaan verdienen en ik heb fifa uitgespeeld
(duurt nog wel even dus, met mijn trade profit op -81K)
Ik vind hem minder fijn dan de Franse Pacenegers, hij is dan ook mijn reserve ST, wacht nog even af of hij nog door stijgt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om deze baas te kopen.
[ afbeelding ]
90 curve en 96 finishing.
Iemand ervaringen met hem? En weet iemand of hij nog aan het stijgen is of dat zijn prijs al een tijdje zo is?
Ik heb een keer geluk gehad met bronzen packs en toen wist ik niks over FUT bleek dus dat Paulo Junior erin zat,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel jaar joh. Bronze pack is de sleutel voor het succes. Vandaag 55K binnengehaald op mn 2 tradeaccounts
Benzia heb ik al op CFquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem minder fijn dan de Franse Pacenegers, hij is dan ook mijn reserve ST, wacht nog even af of hij nog door stijgt.
En Benzia is ook beter, maar die kan je als CF CAM ook gebruiken.
Benzia is beter..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om deze baas te kopen.
[ afbeelding ]
90 curve en 96 finishing.
Iemand ervaringen met hem? En weet iemand of hij nog aan het stijgen is of dat zijn prijs al een tijdje zo is?
Stijgt, heb hem een paar dagen geleden nog met moeite voor 19 en 20K verkochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Benzia heb ik al op CF.
Is deze knul op dit moment aan het stijgen of zit zijn prijs al een tijdje zo rond de 25-30k?
Je bronzepacks boeit ons niks...quote:
Boeiequote:
Vorige week, toen hij IF was, zat hij rond 16/17k (k had mazzel, had hem voor 10), en nu zit ie al op 28 ongeveer, dus op het moment stijgt hij heel hard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Benzia heb ik al op CF.
Is deze knul op dit moment aan het stijgen of zit zijn prijs al een tijdje zo rond de 25-30k?
Ik heb er een voor 40k verkochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorige week, toen hij IF was, zat hij rond 16/17k (k had mazzel, had hem voor 10), en nu zit ie al op 28 ongeveer, dus op het moment stijgt hij heel hard.
Ja, en gebruik die cheat engine. De bronzen non shiney contracten gingen vandaag als warme broodjes weg. Dat maakt elk bronze pack winstgevend. Kind kan de was doen. En als je een shiney speler krijgt met redelijke pace voor zijn positie, altijd de ultimate db even raadplegen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik heb een keer geluk gehad met bronzen packs en toen wist ik niks over FUT bleek dus dat Paulo Junior erin zat,
nou ik blij want ik had een "zeldzame" bronze in mijn kut team.
Zet ik hem op een gegeven moment te koop vanaf 150 opbieden.
ik helemaal lachen over hoe dom mensen zijn dat ze meer dan 300 op die gast bieden zijn blijkt dat ik hem voor iets van 10K had kunnen verkopen ben ik hem kwijt voor 4,7K
Anyhow, ik zla proberen een paar bronzen packs te openen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Benzia is beter..En ik spreek uit 30+- games van ervaring waarbij Benzia met zijn weakfoot moest finessen en Durak met zijn goede..
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorige week, toen hij IF was, zat hij rond 16/17k (k had mazzel, had hem voor 10), en nu zit ie al op 28 ongeveer, dus op het moment stijgt hij heel hard.
Hij scoort zeker alleen tegen slechte teams?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Als Lens nu volgende week 3x scoort bij PSV en hij wordt IF, zou hij dan als Spits IF zijn?
Huntelaar is echt waardeloos in de spits, hij kopt er veel in maar kan nog geen man uitkappen en is te traag als je snel wil counteren
Dat soort packs niet maar als hij een Opara ofzo krijgt wil ik dat best zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bronzepacks boeit ons niks...
Wut, dat is sowieso dik boven marktprijs geweestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik heb er een voor 40k verkocht
Ach het is altijd leuk als je de enige 41212 hebt en een faalboy beseft niet dat je ook formatie kaartjes hebtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wut, dat is sowieso dik boven marktprijs geweest
Huidige profit sinds ik aan het handelen ben (1 uur) : 40k:)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef ThatDutch het volgende:
Huidige profit sinds ik online ben ( 7 uur +- ) : 20k..
Niet slecht voor mijn trade-kunsten
Ik heb de politie meteen geïnformeerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
Maar eh ik ga even vuurwerk regelen om te handelen, daar ben ik nou wel goed in
Handig om dit op een groot forum te postenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
Maar eh ik ga even vuurwerk regelen om te handelen, daar ben ik nou wel goed in
En ik dacht dat ik het goed doe hahahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huidige profit sinds ik aan het handelen ben (1 uur) : 40k:)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Handig om dit op een groot forum te posten
Jij weet niet hoe NL hiermee omgaat denk ikquote:
Kijk gewoon op de markt...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mensen,
Vorige week deze card opgepikt uit een pakje, maar hoeveel kan ik hier nou voor krijgen?
(pc versie)
[ afbeelding ]
Dit is toch zo'n kaart van team van de week ofzo?
Ja ben fifa fut noob, eerst jaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |