Hou dan ook gewoon op met dat tamperen, het is nu genoeg geweestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:15 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb een hele vreemde bug met de webapp. Telkens als ik zoek dan koop 'ie automatisch de eerste kaart, zonder dat het me coins kost. Als ik die kaart dan naar m'n tradepile of club stuur staat er dit:
[ afbeelding ]
Doe ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon op met dat tamperen, het is nu genoeg geweest
quote:
Dat teamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
85 minuten gedomineerd met dit team:
[ afbeelding ]
tegen een 4-1-2-1-2 full Bundesliga team + Podolski, met alle grote namen en dure spelers erin. Krijg ik in de 70'ste minuut tijdens een door hem gemaakte pauze: "OMG your goal fuck" Ik had net daarvoor op een redelijk lucky wijze de volledig verdiende 2-0 gemaakt.. Bal ging via de paal en kwam voor m'n voeten terecht. Easy goal, maar wel volledig terecht.
Vervolgens geeft hij in de 88' minuut een LB-Y van z'n eigen 16 naar voren waarna hij met Podolski zo doorloopt naar m'n goal, via de rebound maakt ie 1-2. Ik heb de aftrap, speel 'm naar achteren en via m'n rechtsback naar Lamela die RW staat. Bal raakt mijn speler en gaat uit, hij pauzeert weer en stuurt me een bericht vol scheldwoorden dat ik vooruit moet spelen.
Rustig de wedstrijd uitgespeeld en mijn familie wordt geneukt door hem, hij vindt me een tyfusjong en ik mag aids krijgen. Ik heb maar even gestuurd dat Ronaldo in het pakje zat dat ik won.
Jouw verhalen zijn altijd zo leuk om te lezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
85 minuten gedomineerd met dit team:
[ afbeelding ]
tegen een 4-1-2-1-2 full Bundesliga team + Podolski, met alle grote namen en dure spelers erin. Krijg ik in de 70'ste minuut tijdens een door hem gemaakte pauze: "OMG your goal fuck" Ik had net daarvoor op een redelijk lucky wijze de volledig verdiende 2-0 gemaakt.. Bal ging via de paal en kwam voor m'n voeten terecht. Easy goal, maar wel volledig terecht.
Vervolgens geeft hij in de 88' minuut een LB-Y van z'n eigen 16 naar voren waarna hij met Podolski zo doorloopt naar m'n goal, via de rebound maakt ie 1-2. Ik heb de aftrap, speel 'm naar achteren en via m'n rechtsback naar Lamela die RW staat. Bal raakt mijn speler en gaat uit, hij pauzeert weer en stuurt me een bericht vol scheldwoorden dat ik vooruit moet spelen.
Rustig de wedstrijd uitgespeeld en mijn familie wordt geneukt door hem, hij vindt me een tyfusjong en ik mag aids krijgen. Ik heb maar even gestuurd dat Ronaldo in het pakje zat dat ik won.
?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
@Kent
'The Cheat' werkt hier wel volgens mij.
Ondaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:31 schreef Ramboetan het volgende:
Vraagje. Wat is naar jullie mening de beste of minst slechte bronzen lw in de eredivisie?
Qazashilivivhiihi van vitesse,
verbeek van nac
van mieghem van heracles
mokthar van zwolle.
Ik speel 4321 en dan kan ik diegene een lw - lf kaartje geven.
Ik vind Mokhtar by far de bestequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:31 schreef Ramboetan het volgende:
Vraagje. Wat is naar jullie mening de beste of minst slechte bronzen lw in de eredivisie?
Qazashilivivhiihi van vitesse,
verbeek van nac
van mieghem van heracles
mokthar van zwolle.
Ik speel 4321 en dan kan ik diegene een lw - lf kaartje geven.
Slecht!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef Covati het volgende:
Yay, weer slachtoffer van zo'n mooi paceabuse team, eerste 15 minuten 3-0 voor (ik) daarna gaat hij ultra defensive spelen en hoge voorzetten naar zijn 90+ pace voorhoede.
4-7 verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |