1 lucky goal maákte de matchquote:
CB van 1,71mquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bazen hybrid bedacht
Lekkere CB.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Geen 2v2, doen meer mee nuquote:
quote:
Olave compenseertquote:
Wat nou lucky goal, gewoon een geweldig afstandschot (zo scoor ik vaker).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1 lucky goal maákte de match
En mijn passing was echt erg zoals je merkte
Cech tikte de bal erinquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat nou lucky goal, gewoon een geweldig afstandschot (zo scoor ik vaker).
Ik domineerde het balbezit, ik domineerde de kansen en ik was nu voorbereid op jouw speltype vandaar dat al jouw LB+Y'tjes niet meer lukten
Je mag blij zijn dat het 1-0 bleef.
Ik schoot gewoon te hard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Cech tikte de bal erin
Je domineerde ja, maar mijn passing ging ook echt baggerslecht
Neem Perez als RB en die ene CB van 190cmquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde testen of sommige mensen wel aan het opletten waren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zet iemand er ineens 10 Ainsworths op voor onder de 1k, wil hij zijn prijs heel erg omlaag halen ofzoIk heb er al 5 of 6 gekocht en er staan nog een aantal op.
Het is toch gewoon zo. Een CB van 1.71 werkt toch niet...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Olave compenseertBTW detennismaster je zeikt alleen af dus reageer beter niet
Ben je het niet gewoon zelf?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zet iemand er ineens 10 Ainsworths op voor onder de 1k, wil hij zijn prijs heel erg omlaag halen ofzoIk heb er al 5 of 6 gekocht en er staan nog een aantal op.
Heb je het getest ? Ik merk juist dat kleine spelers veel beter koppen dan grotere verdedigers , voorbeeld alleen al is Wijnaldum. Die gozer kopt alsof hij de stats van Falcao heeft en is fucking klein, springt 9/10 keer een grote beer eruit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo. Een CB van 1.71 werkt toch niet...
Nee, waarom zou ik een Engelse bronze met 90 pace er voor minder dan 1k op zetten? Die anderen worden vanzelf gekocht, ik ga ze niet allemaal kopen want dat neemt teveel ruimte in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben je het niet gewoon zelf?Anders zou je ze toch wel allemaal kopen lijkt me?
Ik heb er 2.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik een Engelse bronze met 90 pace er voor minder dan 1k op zetten? Die anderen worden vanzelf gekocht, ik ga ze niet allemaal kopen want dat neemt teveel ruimte in.
Ik wil wel een potje FUT met gouden teams tegen je spelen.quote:
Ja en het was ruk!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je het getest ? Ik merk juist dat kleine spelers veel beter koppen dan grotere verdedigers , voorbeeld alleen al is Wijnaldum. Die gozer kopt alsof hij de stats van Falcao heeft en is fucking klein, springt 9/10 keer een grote beer eruit.
Ik heb geen goud teamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik wil wel een potje FUT met gouden teams tegen je spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |