Ik zie vandaag zo'n rare dingen. Een Slew voor 9k die er al 10 minuten op stond zet ik er voor 14.5k op (3412 ofzo) en echt binnen 20 seconde verkocht. Dat soort dingen tikken altijd mooi aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef gushmen het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het goed doe hahahval ff van de wolk af
Wat tennismaster zegt, even op de markt kijken, en dan krijg je een goed idee van de prijsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mensen,
Vorige week deze card opgepikt uit een pakje, maar hoeveel kan ik hier nou voor krijgen?
(pc versie)
[ afbeelding ]
Dit is toch zo'n kaart van team van de week ofzo?
Ja ben fifa fut noob, eerst jaars
Ja oke, maar dit is toch zo'n player of the week?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat tennismaster zegt, even op de markt kijken, en dan krijg je een goed idee van de prijs
Mensen letten soms gewoon niet opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie vandaag zo'n rare dingen. Een Slew voor 9k die er al 10 minuten op stond zet ik er voor 14.5k op (3412 ofzo) en echt binnen 20 seconde verkocht. Dat soort dingen tikken altijd mooi aan
Ik heb altijd alleen dat soort gelukjes als ik samen met een vriend op zijn account zit te traden ..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie vandaag zo'n rare dingen. Een Slew voor 9k die er al 10 minuten op stond zet ik er voor 14.5k op (3412 ofzo) en echt binnen 20 seconde verkocht. Dat soort dingen tikken altijd mooi aan
Ja maar zo raar dat ze dan vervolgens meteen voor 5k meer wel kopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen letten soms gewoon niet op
klopt, hij heeft goed gepresteerd IRL, en daarom krijgt hij een speciale geupgrade kaart. Die zit 1 week in de pakjes. Daarna komt de gewone versie van deze speler weer in pakjes. Dus deze kaart is vele malen zeldzamer dan zijn gewone kaart. De zwarte kaarten zijn altijd meer waard dan ongeveer 10.000 coins.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja oke, maar dit is toch zo'n player of the week?
Ik probeer me overal in te lezen, waarschijnlijk spelen jullie FUT al jaren. Maar voor mij is het allemaal nieuw, en leer graag
Totw speler ja, volgens mij was Monreal niet heel ver boven discardquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja oke, maar dit is toch zo'n player of the week?
Ik probeer me overal in te lezen, waarschijnlijk spelen jullie FUT al jaren. Maar voor mij is het allemaal nieuw, en leer graag
Ja en schiet eens op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe NL hiermee omgaat denk ikAan de hand van YT filmpjes tracen ze je al
Ben nu niet thuis, kan zometeen wel als RP ook meedoet
Zette je hem er dan op voor 1 uur of langer dan een uur?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar zo raar dat ze dan vervolgens meteen voor 5k meer wel kopen
Kk dikke rotzooi op de weg, alles afgesloten en nog ongelukken ookquote:
Voor 1 uur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zette je hem er dan op voor 1 uur of langer dan een uur?
Thanks! weer wat geleerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
klopt, hij heeft goed gepresteerd IRL, en daarom krijgt hij een speciale geupgrade kaart. Die zit 1 week in de pakjes. Daarna komt de gewone versie van deze speler weer in pakjes. Dus deze kaart is vele malen zeldzamer dan zijn gewone kaart. De zwarte kaarten zijn altijd meer waard dan ongeveer 10.000 coins.
jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Maakt die individuele chem nou veel uit? anders zet ik Lens gewoon als LW in de spits
\op de site ultimatedb.nl kun je vreselijk veel info omtrent prijzen en stats van spelers vinden. Als je vragen hebt, gewoon stellen. Wat voor team heb je nu?quote:
Jij hebt gewoon een hack aanstaan ofzo.quote:
Of hij opent zoveel packs en hij laat alleen de goede zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hack aanstaan ofzo.
Zoveel geluk kun je niet hebben man
Ik weet het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hack aanstaan ofzo.
Zoveel geluk kun je niet hebben man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |