abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:50:43 #1
365107 francolwd
Songwriter, producer & pro
pi_117934558
Ik post dit omdat ik heel benieuwd ben hoe jullie mede-FOK'ers hier over denken.
Mijn vriendin en ik hebben vandaag(dus weekend) om 5 uur sex gehad.
We waren bijna klaar toen er plotseling aangebeld werd en mijn vriendin keek door het raam naar buiten. Er stond een buurvrouw die naast ons woont behoorlijk woest met haar armen te zwaaien.
Wij wonen in flatjes van 3 hoog kennelijk had zij last van het geluid, ze is eerder langsgeweest met deze klacht.

Zijn wij nu zwaar asociaal? En wanneer moeten wij dan sex hebben denk ik dan?
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace!
pi_117934587
Minder geluid maken tijdens de seks kan toch wel? Je hoeft niet altijd te schreeuwen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_117934684

[ Bericht 100% gewijzigd door Tamashii op 21-10-2012 21:18:07 (Gewoon normaal svp.) ]
pi_117935317
Mijn ouders hebben er soms last van, dat is genanter :@
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:30:31 #5
365107 francolwd
pi_117935687
nou dat idee kregen wij idd ook al, dat wordt dan maar een triootje
pi_117938177
Overlast van sex geluiden zijn de ergste die er zijn, blijkt na onderzoek.
Dat klopt ook wel, want aan muziek kun je zelf nog wat hebben, geluid van een zaag of wen je nog aan, maar sexgeluiden zijn onregelmatig.

Beetje rekening houden met het feit dat je in een rijtjeshuis of flatgebouw woont is toch niet teveel gevraagd? Of vind je het ook leuk om mee te mogen luisteren met het favouriete tv programma van een dove buurman of het gerace en gegil van kinderen?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_117938379
Ook ooit last van gehad. Vriend woonde in een kleine studio, met een muur van karton. Buurmeisje kwam midden in onze vrij partij vragen 'of het wat zachter kon'. Doen we! Wel wat genant. Maar na 2 minuten konden we weer doorgegaan. Met monden DICHT. Kwam ze nog geen 20 seconden later 'ik hoor jullie nog steeds'. Nee wijf, nu WIL je ons gewoon horen. Je zit gewoon met je oor tegen de muur.

Maar ja, weinig aan te doen behalve dan te verhuizen! (which we did, maar niet daardoor). Ik had toentertijd wel liever een ongestoorde zachte (qua geluid ;)) vrijpartij dan een luidruchtige onderbroken vrijpartij!
pi_117939659
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Fredemar het volgende:
Ook ooit last van gehad. Vriend woonde in een kleine studio, met een muur van karton. Buurmeisje kwam midden in onze vrij partij vragen 'of het wat zachter kon'. Doen we! Wel wat genant. Maar na 2 minuten konden we weer doorgegaan. Met monden DICHT. Kwam ze nog geen 20 seconden later 'ik hoor jullie nog steeds'. Nee wijf, nu WIL je ons gewoon horen. Je zit gewoon met je oor tegen de muur.

Maar ja, weinig aan te doen behalve dan te verhuizen! (which we did, maar niet daardoor). Ik had toentertijd wel liever een ongestoorde zachte (qua geluid ;)) vrijpartij dan een luidruchtige onderbroken vrijpartij!
Misschien was het wel het bed dat kraakte?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_117939693
Dat was ik ook aan het typen. Het kan ook zijn dat ze het bed horen kraken, of tegen de muur stoten. Bed van de wand zetten, of beter nog op de bank in de huiskamer sex hebben kan handig zijn.
In de huiskamer zijn ook vaak meer dempende factoren aanwezig (vloerkleden, gordijnen, kasten) en zit vaak redelijk in het midden van het gebouw. Slaapkamers zitten vaak rug aan rug.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_117940910
Een gehad in een hotel, we kwamen de lift uit en hoorde een dame luidkeels genieten.
De volgende ochtend , vraag je je af wie zou het toch zijn geweest. :)
#35.
pi_117941483
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
Een gehad in een hotel, we kwamen de lift uit en hoorde een dame luidkeels genieten.
De volgende ochtend , vraag je je af wie zou het toch zijn geweest. :)
Heb op vakantie in Mexico eens zoiets gehad. Hoorde ontzettend gekreun. Loop ik een half uur later naar buiten, komen de lesbische buurvrouwen hun kamer uit. Toch benieuwd of zij het waren :D.
pi_117942520
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef francolwd het volgende:

Zijn wij nu zwaar asociaal?
Een beetje wel.
  zondag 14 oktober 2012 @ 04:12:00 #13
230788 n8n
Pragmatisch
pi_117947651
Buuf is aso omdat ze niet ff wacht tot je klaar bent
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:02:36 #14
347320 Velma
nerdy vamp
pi_117950325
Zet het bed van je muur af
Zet je bed op een kleed als ie op een harde vloer staat
Zorg ervoor dat je bed niet meer kraakt
Snoer de mond van je slachtoffers
Snoer je eigen mond
Geef niet teveel zweepslagen
Neem d'r niet in d'r kont

etc.
I lost my glasses again
pi_117950427
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
overdag (07.00 - 18.00) 50 dB(A) 70 dB(A)
's avonds (18.00 - 23.00) 45 dB(A) 65 dB(A)
's nachts (23.00 - 07.00) 40 dB(A) 60 dB(A)

Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)

Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.

Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
pi_117952091
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting

Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)

Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.

Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager. :D
She met monsters.
pi_117957177
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:33 schreef Sanna_ het volgende:

[..]

Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager. :D
Dat dacht ik nou ook :9~
pi_117960305
Dat er geluid gemaakt mag worden, wil niet zeggen dat het niet als zeer hinderlijk ervaren kan worden...
pi_117962432
Natuurlijk maakt het vanzelf vrij snel wat geluid en kunnen bedden en bankjes best tegen vloer of muur beuken. Maar van die vrouwen die heel hard kreunen, dat lijkt mij gewoon een vorm van exhibitionisme. Waarschijnlijk afrekening met een gereformeerde opvoeding of zo.

Nou gun ik iedereen zijn perversies, maar net zoals een kleuterschool niet de juiste plek is voor de exhibitionische neigingen van een potloodventer, is een flatgebouw of rijtjeshuis dat niet voor auditief exhibitionisme.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 oktober 2012 @ 17:48:44 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117962947
Lekker negeren zou ik zeggen.
pi_117979360
Wel voor lul lijkt me dat als je buren dat komen zeggen. Voortaan iets rustiger doen? Weet niet of jullie allebei luidruchtig zijn maar als 1 vd twee het is misschien kan de ander dan even een teken geven van ietsje zachter?

Het is natuurlijk je eigen huis maar gênant is het wel.
In life, every ending is a new beginning..
pi_117981261
Hallo hé om 5 uur 's nachts? Dan hoef ik ook echt niet m'n sexende buren te horen hoor. Dan wil ik gewoon pitten.
pi_117991135
Wat dit betreft ben ik toch wel heel blij dat mijn vriendin wanneer ze klaarkomt een hand of kussen voor d'r mond houdt, want die kan me toch ook een partij geluid maken zeg op zo'n moment :D
pi_117993570
quote:
gemiddeld piekbelasting

Om een indruk te geven:

_O_
pi_118023566
Wel lullig als de buuf aanklopt, misschien komt ze iets te kort?
pi_118030351
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Aah noo, dit is zo herkenbaar :'(. Zeker nu mn moeder een nieuwe vriend heeft is ze een 2e jeugd begonnen. Maar gelukkig kan mijn vriendin er ook wat van. Kunnen we tegen elkaar op kreunen :+

Maar TS gewoon verder gaan hoor. Fuck die buurvrouw, vraag anders of ze mee wilt doen _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_118030865
Probeer een beetje minder te kreunen en te gillen
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_118032306
Ik heb het ook wel eens gehad , in het flatje van mijn zusje en haar vriend.
Ik sliep daar toen, met een toemalige vriendin, omdat mijn zusje toch op vakantie was, en ik zo een beetje op de katten kon passen.
Wij hielden er helemaal geen rekening mee dat die huizen zo gehorig konden zijn, maar er werd ons duidelijk gemaakt, met hard gebonk op de muren dat onze sexgeluiden te luid waren. , zo midden in de nacht.

Toen mijn zusje een aantal dagen terug van vakantie kwam, zei ik tegen haar : Oh ja, je buren denken dat je heftig tekeer bent gegaan een aantal dagen geleden, en ze vonden het niet zo fijn te horen, succes daarmee :s)
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:01:54 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_118032391
Het gaat niet zozeer om het feit dat het seksgeluiden zijn maar dat het kabaal is midden in de nacht om 5 uur en nog in het weekend ook! Daar zou ik ook wel pissed over zijn.

Beetje minder hard kreunen dan maar :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118032927
Wel netjes dat ze even wachten tot je klaar bent. :{w
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:53:07 #31
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_118034027
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad , in het flatje van mijn zusje en haar vriend.
Ik sliep daar toen, met een toemalige vriendin, omdat mijn zusje toch op vakantie was, en ik zo een beetje op de katten kon passen.
Wij hielden er helemaal geen rekening mee dat die huizen zo gehorig konden zijn, maar er werd ons duidelijk gemaakt, met hard gebonk op de muren dat onze sexgeluiden te luid waren. , zo midden in de nacht.

Toen mijn zusje een aantal dagen terug van vakantie kwam, zei ik tegen haar : Oh ja, je buren denken dat je heftig tekeer bent gegaan een aantal dagen geleden, en ze vonden het niet zo fijn te horen, succes daarmee :s)
Dat gebonk op de muren midden in de nacht komt me al te bekend voor, ik had er eigenlijk best schijt aan op het moment maar mijn vriend ging dan serieus zachter aan doen :')

Gelukkig is die buurman verhuisd...
Blood for breakfast, blood for lunch
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:34:58 #32
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_118035757
quote:
gemiddeld piekbelasting

Om een indruk te geven:

Staan die geluidsgrenzen dan in de wet ofzo? Ik heb een bovenbuurman die vooral snachts lijkt te bedenken dat zijn huis anders ingericht moet worden. Schuift heel veel met meubels. Alsof er verstopte mensen tevoorschijn komen 's nachts of :P

Ontopic: Een collega vertelde dat haar buren ook nog al luidruchtig kunnen zijn. Vooral in de goedmaaksex. En dat ze dan alles woord voor woord kunnen hoor. iets van' Ja, grijp me - Ow Frank - Harder' En die mensen hebben dan in huiskamer sex omdat de kids boven liggen te pitten.

Zulke toestanden hoef ik ook niet te horen van mijn buren.
pi_118036128
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Staan die geluidsgrenzen dan in de wet ofzo? Ik heb een bovenbuurman die vooral snachts lijkt te bedenken dat zijn huis anders ingericht moet worden. Schuift heel veel met meubels. Alsof er verstopte mensen tevoorschijn komen 's nachts of :P

Ontopic: Een collega vertelde dat haar buren ook nog al luidruchtig kunnen zijn. Vooral in de goedmaaksex. En dat ze dan alles woord voor woord kunnen hoor. iets van' Ja, grijp me - Ow Frank - Harder' En die mensen hebben dan in huiskamer sex omdat de kids boven liggen te pitten.

Altijd weer die Frank, ouwe speler :P

Tsjah... Wat een gezeik allemaal man. Maar een matrasje in de huiskamer is sowieso wel een goed idee als je 's nachts loopt te klooien en doen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118045753
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Die grenzen zijn inderdaad wettelijk vastgelegd. Ik kan me voorstellen dat, als je collega de buren woordelijk kan verstaan, de kinderen ervan het ook wel kunnen horen. Het kan goed zijn dat de buren totaal geen weet hebben van hoe hard het geluid doorklinkt. Wellicht wordt het minder zodra je collega ze ermee confronteert.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:08:12 #35
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_118071092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef Tom_Joad het volgende:

[..]

Die grenzen zijn inderdaad wettelijk vastgelegd. Ik kan me voorstellen dat, als je collega de buren woordelijk kan verstaan, de kinderen ervan het ook wel kunnen horen. Het kan goed zijn dat de buren totaal geen weet hebben van hoe hard het geluid doorklinkt. Wellicht wordt het minder zodra je collega ze ermee confronteert.
Het is nu net zo'n verhaal van. 'Ja een vriend van mij heeft dit of dat' en dan gaat het over jezelf. Maar dit gaat echt over mijn collega. :P

Het irritante met geluidsoverlast is als het af en toe gebeurd. Daarna 'vergeet' je het weer ff en dan gaat het weer verder.
Ik had in mijn vorige huis een buurman die elke week heel korte iets boorde. Het leek alsof ie elke week een schilderijtje er bij hing aan zijn muur. Ik probeer mij er dan er maar niet aan te storen. Maar het was een apart geval.
Ontopic: - Ik heb gelukkig nooit iemand anders seks horen hebben. Vind ik niet erg.
pi_118077780
De buurvrouw is jaloers dat jullie wel een seksleven hebben.
pi_118081351
Tip: Zet een porno film op, geluid hard, ga opstap, laat tv aanstaan
pi_118082084
mijn ouders en zus staan geregeld aan mijn kamerdeur te kloppen als het wat rustiger moet... heb heel snel een nieuw bed nodig dit bed kraakt als de tering.
pi_118086045
Maak dan niet zoveel herrie...... het kan zo makkelijk zijn.
pi_118215710
Nodig de buurvrouw erbij uit, zal ze leuk vinden
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:08:42 #41
387205 Raene
Nerdy & a little dirty :9
pi_118222281
Alleen zij is eerder langs geweest? Je zou toch zeggen dat er dan meerdere mensen last van zouden moeten hebben..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:10:20 #42
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118252652
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 23:26 schreef brabo4 het volgende:
Wel lullig als de buuf aanklopt, misschien komt ze iets te kort?
om 5u 's ochtends kan ik het me zeer goed voorstellen, hallo zeg.

En die opmerking van Tom_joad over dat je maar alles moet kunnen doen in je eigen huis is gewoon raar. Ja je moet in je huis kunnen doen wat je wilt maar zodra anderen er last van gaan krijgen is daar gewoon de grens. Dat is dus alles van harde muziek tot luidruchtige sex. En nogmaals, 5u 'sochtends is gewoon asociaal.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:08 schreef Raene het volgende:
Alleen zij is eerder langs geweest? Je zou toch zeggen dat er dan meerdere mensen last van zouden moeten hebben..
Hoeft natuurlijk niet, ligt er maar net aan waar de slaapkamer is bv.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118260014
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

om 5u 's ochtends kan ik het me zeer goed voorstellen, hallo zeg.

En die opmerking van Tom_joad over dat je maar alles moet kunnen doen in je eigen huis is gewoon raar. Ja je moet in je huis kunnen doen wat je wilt maar zodra anderen er last van gaan krijgen is daar gewoon de grens. Dat is dus alles van harde muziek tot luidruchtige sex. En nogmaals, 5u 'sochtends is gewoon asociaal.

[..]

Hoeft natuurlijk niet, ligt er maar net aan waar de slaapkamer is bv.

Ik weet niet waar jij die 5 uur s'ochtends vandaan haalt, het kan ook s'middags zijn. Je vind m'n opmerking raar maar geeft me in de volgende zin alweer gelijk. Wat wil je nou zeggen? In hoeverre anderen er last van hebben is voor iedereen verschillend. Om daar duidelijkheid over te krijgen wat wel en niet toelaatbaar is zijn er regels. Die heb ik in een andere post uitgelegd. Zolang je je aan die regels houd kan je buuf zeuren wat ze wil. Is ze het er niet mee eens is er maar 1 oplossing voor haar, verhuizen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:04:26 #44
387205 Raene
pi_118265771
Ik heb zo'n "dame" in de straat wonen die het er gewoon om doet, alles waar ze over kàn klagen doet ze dan ook terwijl de anderen gek genoeg nergens last van hebben. Ja misschien moet je wat zachter zijn, maar misschien moet je buurvrouw niet zeuren.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:06:29 #45
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_118265844
Ach ze moeten niet zeuren.
Zolang ze maar geen last krijgen van een likkage. 😜
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:20:53 #46
387205 Raene
pi_118266365
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef Giester het volgende:
Ach ze moeten niet zeuren.
Zolang ze maar geen last krijgen van een likkage. 😜
:')!
pi_118266734
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 04:12 schreef n8n het volgende:
Dat dacht ik dus ook. :D

Buurvrouw die daar zo mee zit moet eens een keer goed geneukt worden denk ik, frusti. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_118267238
TS moet niet zo kreunen als hij door z'n vrouw met voorbinddildo wordt genomen
pi_118271088
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Tom_Joad het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij die 5 uur s'ochtends vandaan haalt, het kan ook s'middags zijn. Je vind m'n opmerking raar maar geeft me in de volgende zin alweer gelijk. Wat wil je nou zeggen? In hoeverre anderen er last van hebben is voor iedereen verschillend. Om daar duidelijkheid over te krijgen wat wel en niet toelaatbaar is zijn er regels. Die heb ik in een andere post uitgelegd. Zolang je je aan die regels houd kan je buuf zeuren wat ze wil. Is ze het er niet mee eens is er maar 1 oplossing voor haar, verhuizen.
Heb je de OP wel gelezen?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:33:33 #50
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118272548
quote:

[..]

Dus jij vindt eigenlijk dat als iemand last heeft van de buren dat die persoon dan maar moet verhizen? Dat is de wereld omgedraaid. 5u 's middags vind ik overigens heel wat anders dan 's ochtends. In een land waar je zo dicht op elkaar woont moet je gewoon rekening met anderen houden en dat is dan degene die overlast maakt en niet degene die er last van heeft!
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:52:40 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118275122
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dus jij vindt eigenlijk dat als iemand last heeft van de buren dat die persoon dan maar moet verhizen? Dat is de wereld omgedraaid. 5u 's middags vind ik overigens heel wat anders dan 's ochtends. In een land waar je zo dicht op elkaar woont moet je gewoon rekening met anderen houden en dat is dan degene die overlast maakt en niet degene die er last van heeft!
Nouja de 1 ergert zich sneller aan iets dan de ander. Dus de vraag is wat redelijk is.
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:09:01 #52
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118290915
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja de 1 ergert zich sneller aan iets dan de ander. Dus de vraag is wat redelijk is.
Daarom maakt het tijdstip ook nogal wat uit :)
pi_118290977
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:25 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Heb je de OP wel gelezen?
Ja, en daar staat nergens dat het s'nachts was. Heb jij de OP ook gelezen?
pi_118291189
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb een benedenbuurvrouw gehad die klaagde over het doortrekken vd wc 's avonds laat of ' s nachts. En ze hoorde ons lachen.

Ja mazzzzel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:17:43 #55
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118291293
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb een benedenbuurvrouw gehad die klaagde over het doortrekken vd wc 's avonds laat of ' s nachts. En ze hoorde ons lachen.

Ja mazzzzel.
Als ze je hoort lachen dan heb je of hele gehorige huizen of je lacht gewoon achterlijk hard :P wc doortrekken zou ik me niet aan storen
pi_118291612
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als ze je hoort lachen dan heb je of hele gehorige huizen of je lacht gewoon achterlijk hard :P wc doortrekken zou ik me niet aan storen
Nee man waren nieuwbouwflats: dik beton allemaal.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118291767
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wetende dat de obese bovenbuurman met z'n harige aars een dampende bolus heeft neergelegd........ Nee dank je, gatver ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:14:39 #58
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_118293776
Heb de buren ook wel gehoord... zij mij misschien ook wel.

Zolang er niet uren lang geschreeuwd wordt van genot kan ik alleen maar grijnzen om het plezier wat er beleefd wordt.

Hoogtepunten duren maar een paar seconden immers en de mensen die voor de hoogtepunten minuten lang schreeuwen zijn er niet veel denk ik
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_118294063
Haha al die droge kutten en slappe pikken die zeggen dat je minder hard moet sexen.... LOL

Waarschijnlijk projecteert je buurvrouw haar gebrek aan sex op jullie. Ik zou gewoon naar d'r glimlachen en vrolijk doorgaan.
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:32:39 #60
376361 bojan
Het is friet
pi_118301618
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef francolwd het volgende:
Ik post dit omdat ik heel benieuwd ben hoe jullie mede-FOK'ers hier over denken.
Mijn vriendin en ik hebben vandaag(dus weekend) om 5 uur sex gehad.
We waren bijna klaar toen er plotseling aangebeld werd en mijn vriendin keek door het raam naar buiten. Er stond een buurvrouw die naast ons woont behoorlijk woest met haar armen te zwaaien.
Wij wonen in flatjes van 3 hoog kennelijk had zij last van het geluid, ze is eerder langsgeweest met deze klacht.

Zijn wij nu zwaar asociaal? En wanneer moeten wij dan sex hebben denk ik dan?
Man, wat voor marginaal ben jij zeg?

Een beetje respect voor uw buren mag wel hoor.
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_118301831
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef bojan het volgende:

[..]

Man, wat voor marginaal ben jij zeg?

Een beetje respect voor uw buren mag wel hoor.
Als je geen last wil hebben van buren moet je niet in een Fucking flat gaan wonen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:38:22 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118301930
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee man waren nieuwbouwflats: dik beton allemaal.
Dan moet je gewoon minder hard lachen :P
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:39:07 #63
376361 bojan
Het is friet
pi_118301977
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je geen last wil hebben van buren moet je niet in een Fucking flat gaan wonen.
Euhm sommige mensen kunnen gewoon geen huis betalen? Al eens bij stil gestaan? Ik woon ook in een appartement en wil ook niet gewekt worden om 5 uur door twee neukende mensen.

Het is marginaal en druist is tegen alle ethische waarden.
pi_118302037
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef bojan het volgende:

[..]

Euhm sommige mensen kunnen gewoon geen huis betalen? Al eens bij stil gestaan? Ik woon ook in een appartement en wil ook niet gewekt worden om 5 uur door twee neukende mensen.

Het is marginaal en druist is tegen alle ethische waarden.
Dus wat. Mag je niet neuken als je in een flat woont?

Of alleen heel zachtjes :') ?
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:41:23 #65
376361 bojan
Het is friet
pi_118302109
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Is het niet logisch dat je een beetje respect toont voor je omgeving?
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:46:32 #66
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118302458
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je mag best neuken als je in een flat woont maar als je het zo hard doet of op tijdstippen doet dat buren er last van hebben dien je je domweg in te houden.
pi_118302704
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef bojan het volgende:

[..]

Is het niet logisch dat je een beetje respect toont voor je omgeving?
Heel logisch. Dat houdt in mijn ogen in dat je "respect" hebt voor je buren als zij om 0500 het daglicht uit elkaars ogen willen neuken.
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:51:19 #68
376361 bojan
Het is friet
pi_118302769
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Heel logisch. Dat houdt in mijn ogen in dat je "respect" hebt voor je buren als zij om 0500 het daglicht uit elkaars ogen willen neuken.
Jij bent nu toch aan het trollen hé?
pi_118302976
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef bojan het volgende:

[..]

Jij bent nu toch aan het trollen hé?
Nee ik ben bloedserieus.

Mensen neuken nu eenmaal. Graag.

Dat jij het "tegen alle ethische waarden in vindt druisen" zegt meer over jouw (niet bestaande) seksleven dan over je geveinsde morele superioriteit.
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:55:30 #70
376361 bojan
Het is friet
pi_118303071
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee ik ben bloedserieus.

Mensen neuken nu eenmaal. Graag.

Dat jij het "tegen alle ethische waarden in vindt druisen" zegt meer over jouw (niet bestaande) seksleven dan over je geveinsde morele superioriteit.
Jezus zeg

Soms voel ik mij toch van een andere planeet hoor. :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:55:56 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118303106
Ik heb mijn buren nog nooit gehoord en ook niet horen klagen over mijn neuksessies die soms ook om 5 uur smorgens kunnen plaatsvinden. Geen idee of ze er wat van horen, maar als ik kijk wat ik vn hen hoor, kan t haast niet anders :')

Ik hun ruzies (tieners) zij mijn seksgeluiden :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:59:13 #72
376361 bojan
Het is friet
pi_118303340
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb mijn buren nog nooit gehoord en ook niet horen klagen over mijn neuksessies die soms ook om 5 uur smorgens kunnen plaatsvinden. Geen idee of ze er wat van horen, maar als ik kijk wat ik vn hen hoor, kan t haast niet anders :')

Ik hun ruzies (tieners) zij mijn seksgeluiden :)
*kots*
pi_118303514
Beetje rekening houden met elkaar,
keep love in the air.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:03:50 #74
376361 bojan
Het is friet
pi_118303616
Ik hoop dat degene die dit menen eens op zoek gaan naar een goeie psychiater.

Natuurlijk mag je genieten van uw partner maar val anderen niet lastig, dat is niet echt smakelijk eigenlijk.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:04:59 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118303695
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef bojan het volgende:
Natuurlijk mag je genieten van uw partner maar val anderen niet lastig, dat is niet echt smakelijk eigenlijk.
En af en toe moet je gewoon een schijt hebben aan de buren en volop genieten zonder remmingen :)
En nee, dat hoeft niet elke avond :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:07:39 #76
376361 bojan
Het is friet
pi_118303906
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En af en toe moet je gewoon een schijt hebben aan de buren en volop genieten zonder remmingen :)
En nee, dat hoeft niet elke avond :)
Dan hoop ik dat ik nooit onder/boven/naast u woon in een appartement, want ik bel onmiddellijk de flikken als mij zoiets overkomt.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:09:49 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118304085
Lijkt mij trouwens wel gaaf

"ding dong "
"politie mevrouw.. u maakt te veel.. *kuch kuch* geluid tijdens de seks "

:D
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:12:29 #78
376361 bojan
Het is friet
pi_118304264
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt mij trouwens wel gaaf

"ding dong "
"politie mevrouw.. u maakt te veel.. *kuch kuch* geluid tijdens de seks "

:D
Ga nu maar terug lekker strijken.
pi_118304314
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef bojan het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ik nooit onder/boven/naast u woon in een appartement, want ik bel onmiddellijk de flikken als mij zoiets overkomt.
Oja hoe dat zo?
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:15:03 #80
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_118304442
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef bojan het volgende:
Die komen niet zomaar voor een beetje geluid hoor.

Sowieso: 'flikken' :')

Als je zo gevoelig bent dat je niet tegen af en toe geluid van de buren kan dan moet je vrijstaand gaan wonen, en als je daar geen geld voor hebt dan is dat jouw probleem, niet dat van je buren. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_118304530
Ik neem aan dat als de buren horen dat je sex hebt,
dat jij hun ook moet kunnen horen wanneer hun bezig zijn lijkt mij?!?
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:16:34 #82
376361 bojan
Het is friet
pi_118304554
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Als je zo gevoelig bent dat je niet tegen af en toe geluid van de buren kan dan moet je vrijstaand gaan wonen, en als je daar geen geld voor hebt dan is dat jouw probleem, niet dat van je buren. :)
je kan ook anders redeneren hé

Als je zo graag lawaai maakt tijdens seks ga dan aub alleen wonen en niet in een flat waar het andere mensen stoort. Lijkt mij logischer.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:19:32 #83
376361 bojan
Het is friet
pi_118304750
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou als politie niets doet, stamp ik sowieso die deur in dan en neem ik zelf het heft in handen.

Zitten ze lekker met kapotte deur
pi_118304803
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef bojan het volgende:

[..]

Nou als politie niets doet, stamp ik sowieso die deur in dan en neem ik zelf het heft in handen.

Of je gooit gewoon een stoeptegel door het raam heen!
pi_118304853
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef bojan het volgende:

[..]

je kan ook anders redeneren hé

Als je zo graag lawaai maakt tijdens seks ga dan aub alleen wonen en niet in een flat waar het andere mensen stoort. Lijkt mij logischer.
Het lijkt mij logisch dat er in een legbatterij voor mensen (flat) flink op los geneukt wordt.

Ga jij nou maar de politie bellen als je een stel hoort neuken... lol.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:21:20 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118304856
quote:

[..]

En jij met een aanklacht aan je broek :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:22:35 #87
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118304938
quote:

Die jij moet betalen. :)

Tenzij je de politie gaat pijpen (uiteraard met veel geluid :9~ ).
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:22:50 #88
376361 bojan
Het is friet
pi_118304954
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En jij met een aanklacht aan je broek :)
Nou dat denk ik niet hoor
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:23:54 #89
376361 bojan
Het is friet
pi_118305020
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het lijkt mij logisch dat er in een legbatterij voor mensen (flat) flink op los geneukt wordt.

Ga jij nou maar de politie bellen als je een stel hoort neuken... lol.
Ga alstublieft iets doen aan uw zieke geest.

Ik heb hier al veel idioten zien passeren op Fok maar dit slaat toch wel alles
pi_118305144
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef bojan het volgende:

[..]

Ga alstublieft iets doen aan uw zieke geest.

Ik heb hier al veel idioten zien passeren op Fok maar dit slaat toch wel alles

Your argument is invalid.
pi_118305157
Voor zo iets kun je de politie eigenlijk ook niet mee lastig vallen,
wat moet je doen de telefoon tegen de muur houden zodat ze het,
door de telefoon heen horen de politie en dan?
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:26:49 #92
376361 bojan
Het is friet
pi_118305220
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Your argument is invalid.
Hoezo dat?
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:27:03 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118305235
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef Martin1234 het volgende:
Nee je moet ze nadoen, zodat ze beter begrijpen waar jij last van hebt als buurvrouw :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:27:03 #94
376361 bojan
Het is friet
pi_118305237
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef Martin1234 het volgende:
Politie komt daar wel voor hoor.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:28:01 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118305291
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef bojan het volgende:

[..]

Al eens voor gebeld dan?
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:28:29 #96
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118305326
quote:
Ja, omdat ze mee willen doen. :9
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:28:47 #97
376361 bojan
Het is friet
pi_118305349
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Al eens voor gebeld dan?
Nee maar dat weet ik gewoon. Is ook gewoon logisch en strafbaar (geluidsoverlast)
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:29:20 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118305382
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef bojan het volgende:

[..]

Nee maar dat weet ik gewoon. Is ook gewoon logisch en strafbaar (geluidsoverlast)
Dan zou ik voor elke ruzie die die tieners hier onder hebben wel de politie bellen :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:30:31 #99
376361 bojan
Het is friet
pi_118305455
pi_118305474
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef bojan het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Ik denk dat ik meer droogstaande dwaze nerdjes voorbij heb zien komen in de 10 jaar dat ik hier ben geregistreerd dan jij idioten zoals ik bent tegengekomen in de 5 maand dat je hier bent geregistreerd.

Dus. STFU vuile schijnheilige sekshater.
pi_118305481
quote:

[..]

Ja maar meer als het echt schreeuwen is of zo tijdens de sex,
dan maken ze er geluidsoverlast van.

Maar je moet het ook zo zien je betaald algemeen ook huur voor zo'n woning of flat,
zodat je kan leven en ik vind ook ieder z'n levenstijl is weer anders.

De één die rookt de hele dag en je ruikt dat ook,
het is een beetje nemen en slikken snap je.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:33:45 #102
376361 bojan
Het is friet
pi_118305662
Britse voor rechter wegens te luide seks

Een opmerkelijk proces in het Engelse Sunderland. Buren hebben er hun buurvrouw Caroline Cartwright voor de rechter gedaagd wegens de te luide seksgeluiden die zij en haar echtgenoot Steve tijdens het liefdesspel produceren.

De 47-jarige Caroline verscheen vandaag voor de rechter in een inleidende zitting. Indien de vrouw "wegens associaal gedrag" wordt veroordeeld, riskeert ze een fikse boete.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-te-luide-seks.dhtml

I got you. Wie heeft er nu gelijk? Het hoort niet.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:35:04 #103
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118305748
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef bojan het volgende:
In plaats van te gaan zeuren, kun je jezelf ook lekker gaan afrukken op die vunzige geluiden. Daar heb je veel meer aan, dan ontspan je tenminste nog een beetje. :)

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef Martin1234 het volgende:
het is een beetje nemen en slikken snap je.
Genomen worden :9 (met veel geluid uiteraard).
Slikken :9
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:36:03 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118305806
Kan het bericht niet lezen, maar alleen de titel al

http://relatie.blog.nl/se(...)kreunverbod-en-boete

"kreunverbod" :D ;(
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:36:42 #105
376361 bojan
Het is friet
pi_118305847
Je hebt het vast al meegemaakt: jij en je partner liggen rustig te slapen en worden wakker door het luide gekreun van de buren. Wij onthullen hoe je geluidsoverlast van dat kaliber aan banden legt.
De directe aanpak
Bel aan hun deur
Lijkt er maar geen einde te komen aan het vrijen, dan kan je al je moed samenrapen en aanbellen bij je buren. Het geluid van de bel zal er automatisch voor zorgen dat ze stiller worden of op een andere plek gaan vrijen. Op de sofa, bijvoorbeeld. Doen ze de deur ook open, vraag dan gewoon of het iets rustiger kan. Lachen omdat je je buurman of –vrouw halfnaakt hebt gezien kan als je opnieuw in je eigen flat bent.

De bescheiden aanpak
Schuif een briefje onder de deur
Vrees je dat je die lach van jou niet zal kunnen onderdrukken, schuif dan de volgende dag een briefje onder hun deur. Daarop kan je vermelden dat je de vorige nacht niet hebt geslapen wegens hun wild gedoe. Wees begripvol, maar vermeld er ook bij dat je liever niet altijd wakker wordt als zij seks hebben.

De hilarische aanpak
Heb nog luidere seks
Als het piepende bed of de dierlijke kreten van je buren jullie storen en jullie ook wel zin hebben in een stomende vrijpartij, ga dan nog luider tekeer. Zo worden ze zich ervan bewust dat ze luidruchtig zijn en vinden jullie het nog plezierig ook om hen te waarschuwen.

De sluwe aanpak
Doe alsof met porno
Wellicht zal het koppel dat naast, boven of onder jullie woont het ook wel eens rustiger aandoen. Op dat moment kunnen jullie een pornofilm heel luid op de televisie laten afspelen. Wedden dat ze het in het vervolg stiller vrijen uit respect?

De overdreven aanpak
Start een petitie
Je woont niet alleen in een appartementsblok, dus zijn er vast nog andere bewoners die het ‘luide’ koppel vaak bezig horen. Neem een blad papier en schrijf daarop een vraag zoals: ‘Wie wil niet wakker worden van een te luide vrijpartij?” Alleen al door het papiertje te zien hangen, zullen de man en vrouw in kwestie weten dat ze op hun seksvolume moeten letten. Deze aanpak is echter zo vernederend, dat de band tussen het vurige stel en de andere bewoners er niet op zal verbeteren.

De gefrustreerde aanpak
Bel de politie
Als je buren van geen ophouden weten nadat je alles hebt geprobeerd, kan je de politie inschakelen. Geluidsoverlast blijft geluidsoverlast. En indien hun vrijpartijen jouw nachtrust verstoren, zal de arm der wet helpen om de rust te garanderen waar je recht op hebt.

----------

Ik denk dat we nu wel weten wie het bij het rechte eind heeft zeker? Zowat alle sites geven mij gelijk.
pi_118306055
Maar ik mag aannemen dat jezelf toch ook sex hebt en ze dat dan ook horen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:39:38 #107
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118306066
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef bojan het volgende:
De hilarische aanpak
Heb nog luidere seks
Als het piepende bed of de dierlijke kreten van je buren jullie storen en jullie ook wel zin hebben in een stomende vrijpartij, ga dan nog luider tekeer. Zo worden ze zich ervan bewust dat ze luidruchtig zijn en vinden jullie het nog plezierig ook om hen te waarschuwen.

De sluwe aanpak
Doe alsof met porno
Wellicht zal het koppel dat naast, boven of onder jullie woont het ook wel eens rustiger aandoen. Op dat moment kunnen jullie een pornofilm heel luid op de televisie laten afspelen. Wedden dat ze het in het vervolg stiller vrijen uit respect?
Van deze dingen krijg ik juist nóg meer zin. :9
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:40:01 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118306092
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Van deze dingen krijg ik juist nóg meer zin. :9
Dat idd :D

Die zou ik zelf dan ook gewoon proberen :Y
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:41:04 #109
376361 bojan
Het is friet
pi_118306167
quote:
5s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef Martin1234 het volgende:
Maar ik mag aannemen dat jezelf toch ook sex hebt en ze dat dan ook horen?
Ik ben vrijgezel en heb momenteel geen seks.

Als ik ooit nog eens een vriendin heb natuurlijk wel, maar dan doe ik dat liefdevol en met respect voor mijn omgeving.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:41:51 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118306217
Liefdevol als in koetsiekoetsieseks? ;(
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:42:51 #111
376361 bojan
Het is friet
pi_118306284
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
Liefdevol als in koetsiekoetsieseks? ;(
Ken ik niet.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:44:26 #112
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118306384
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef bojan het volgende:
Als ik ooit nog eens een vriendin heb natuurlijk wel, maar dan doe ik dat liefdevol en met respect voor mijn omgeving.
Liever geen seks dan liefdevolle seks. :r

Liefdevol kun je op alle andere momenten van de dag nog zijn, maar niet tijdens de seks zeg. :{
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:45:47 #113
376361 bojan
Het is friet
pi_118306483
quote:
15s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Liefdevol kun je op alle andere momenten van de dag nog zijn, maar niet tijdens de seks zeg. :{
Dat klopt, het mag wel wat meer dan liefdevol maar niet dat ik mijn buren ga storen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:45:53 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118306490
quote:
15s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Maar nu snap ik het wel. Tijdens dergelijke seks wordt ook niet vaak veel geluid geproduceerd :N
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:46:25 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118306531
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef bojan het volgende:

[..]

Dat klopt, het mag wel wat meer dan liefdevol maar niet dat ik mijn buren ga storen.
Het plezier van mijn partner en mij heeft toch echt voorrang op mijn buren hoor.
pi_118306836
Gewoon door neuken. :)
pi_118308782
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het plezier van mijn partner en mij heeft toch echt voorrang op mijn buren hoor.
Iemand die de verstandhouding tussen hem en de buren belangrijker vind dan die tussen hem en zijn vrouw zal niet verbaasd zijn dat ie vrijgezel is. :P

Het plezier van mijn partner gaat boven alles, en als zij zich lekker wil laten gaan tijdens het genieten moet ze dat lekker doen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:45:15 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118309988
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef Tom_Joad het volgende:
Iemand die de verstandhouding tussen hem en de buren belangrijker vind dan die tussen hem en zijn vrouw zal niet verbaasd zijn dat ie vrijgezel is. :P
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef bojan het volgende:

Ik ben vrijgezel en heb momenteel geen seks.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:52:14 #119
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_118368347

Moest hier gelijk aan denken!
pi_118401747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef WinterJas het volgende:
[ afbeelding ]

Die is dan wel echt geniaal!

Ik heb ook een keer een paar onderburen gehad waar het hele pand vanaf wist. Eerste keer dat ik 't mee maakte was ik ook bang dat ze door m'n vloer omhoog zouden komen, echt een enorm kabaal. Als antwoord een keer met een scharrel heel erg nasty porno aangezet waarin ze ook zo aan 't brullen waren. Niet geholpen overigens, maar kon er niet echt mee zitten. Dan zet ik desnoods ff m'n koptelefoon op, zolang het maar niet midden in de nacht is ofzo
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_118404004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef WinterJas het volgende:
[ afbeelding ]

En ook gewoon met naam eronder, niet dat schijnheilige anonieme gedoe
pi_118409800
quote:

[..]

Mwah, ik vind dat je eerst maar eens je best moet doen om wat zachter te zijn in plaats van dat je meteen met je hand op het wetboek gaat kloppen.
TS zegt idd dat het om 5 uur 's nachts is en dan mag je heus wel je best doen om de nachtrust van je buren niet te verstoren.

En wat betreft de normen die opgesteld zijn: 40dB bij een toon van 20 Hz is echt wel ff iets anders als 40dB bij 2kHz, gevoelsmatig. Ook wat betreft continuiteit van het geluid, voorspelbaarheid etc zijn mensen erg gevoelig. Dus je kan wel alles willen kwanitificeren maar dat is nog niet zo eenvoudig.
pi_118412108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:20 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Mwah, ik vind dat je eerst maar eens je best moet doen om wat zachter te zijn in plaats van dat je meteen met je hand op het wetboek gaat kloppen.
TS zegt idd dat het om 5 uur 's nachts is en dan mag je heus wel je best doen om de nachtrust van je buren niet te verstoren.

En wat betreft de normen die opgesteld zijn: 40dB bij een toon van 20 Hz is echt wel ff iets anders als 40dB bij 2kHz, gevoelsmatig. Ook wat betreft continuiteit van het geluid, voorspelbaarheid etc zijn mensen erg gevoelig. Dus je kan wel alles willen kwanitificeren maar dat is nog niet zo eenvoudig.
Don't shoot the messenger, dude. Ik heb die wet niet gemaakt. Dat bepaalde frequenties langer dragen is duidelijk. De mensenlijke stem is wat anders dan een basbox. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het geluid heel erg hard geweest moet zijn. Wij wonen ook in erg gehorige huizen en hebben dan ook wel eens geklop van de buren gehad toen m'n vrouw kreet gaf. Wij horen onze buren niesen, wc-doortrekken, met hakken over het laminaat gaan, accordeon spelen, de deur dicht gooien, stofzuigen, muziek luisteren, de kinderen corrigeren, enz. Als je niet tegen het geluid van je buren kan moet je in een hutje op de hei gaan wonen. Zolang ze niet elke nacht zo'n herrie maken moet het kunnen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:28:23 #124
387597 RomaroAdiars
Levensgenieter
pi_118449006
Onze buurvrouw geniet volgens mij ook. Onze flat is ook niet zo best gebouwd. Als wij 'het' gedaan hebben en ik zie de buurvrouw, kan ik 't in haar ogen zien. Zij kijkt me dan anders aan. Zoiets zie je gewoon.
Levensgenieter pur sang. Passievol koker. Vrouwenliefhebber.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:17:16 #125
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118449782
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:28 schreef RomaroAdiars het volgende:
Onze buurvrouw geniet volgens mij ook. Onze flat is ook niet zo best gebouwd. Als wij 'het' gedaan hebben en ik zie de buurvrouw, kan ik 't in haar ogen zien. Zij kijkt me dan anders aan. Zoiets zie je gewoon.
Mwah, lijkt me eerder dat dat in jouw hoofd zit. Dat je dus dénkt dat ze je anders aankijkt.

Sowieso: doe je niet gewoon elke dag aan seks dan? :o
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:06:03 #126
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118488742
Sowieso, als mijn O+ er niet voor zorgt dat ik geluid maak tijdens de seks, dan is hij heel snel mijn O+ niet meer.

Seks hoort beestachtig te zijn. Hij de dominante jager, ik zijn willoze prooi. :9~ Met 'vrijen' heb ik dan ook helemaal niks. Punniken geeft me dan zelfs nog meer bevrediging.

En als hij dan vindt dat ik te veel geluid maak, dan houdt hij zijn hand maar voor mijn mond. Maar stoppen of voorzichtiger doen omdat ik te hard huil of schreeuw?! Echt niet! :N Zonder pijn is seks niet fijn.

Als je elkaar een week niet ziet, dat je dan de hele week nog voelt dat je seks hebt gehad... *;
  zondag 28 oktober 2012 @ 07:32:18 #127
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118524839
Even wat anders: waarom reageert topicstarter francolwd eigenlijk niet meer? :o

Zal hij al geboeid ( :9 ) en hardhandig ( :9 ) afgevoerd zijn door de politie ( O+ ) wegens geluidsoverlast?
pi_118530613
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Tom_Joad het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger, dude. Ik heb die wet niet gemaakt. Dat bepaalde frequenties langer dragen is duidelijk. De mensenlijke stem is wat anders dan een basbox. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het geluid heel erg hard geweest moet zijn. Wij wonen ook in erg gehorige huizen en hebben dan ook wel eens geklop van de buren gehad toen m'n vrouw kreet gaf. Wij horen onze buren niesen, wc-doortrekken, met hakken over het laminaat gaan, accordeon spelen, de deur dicht gooien, stofzuigen, muziek luisteren, de kinderen corrigeren, enz. Als je niet tegen het geluid van je buren kan moet je in een hutje op de hei gaan wonen. Zolang ze niet elke nacht zo'n herrie maken moet het kunnen.
Hutjes op de hei zijn in nederland niet te betalen, en hoedanook gaan roepen dat iemand maar moet gaan verhuizen omdat zijn buren niet snappen dat er mensen slapen om 5 uur 's nachts vind ik wat al te gemakkelijk.

En het gaat me er niet om wat er in het wetboek staat, het gaat erom dat je daar meteen mee gaat paraderen. Dat vind ik een slechte mentaliteit. De wetten zijn ervoor als je er echt niet samen uitkomt, als een van de partijen onredelijk is. Het is een algemeen middel dat geen enkele rekening houdt met specifieke omstandigheden.

En wat betreft gehorige huizen is het des te belangrijker dat je rekening houdt met de buren, zeker 's nachts. Als je dat niet kan, ben jij misschien degene die een andere plek zou moeten zoeken.
pi_118541614
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Hutjes op de hei zijn in nederland niet te betalen, en hoedanook gaan roepen dat iemand maar moet gaan verhuizen omdat zijn buren niet snappen dat er mensen slapen om 5 uur 's nachts vind ik wat al te gemakkelijk.

En het gaat me er niet om wat er in het wetboek staat, het gaat erom dat je daar meteen mee gaat paraderen. Dat vind ik een slechte mentaliteit. De wetten zijn ervoor als je er echt niet samen uitkomt, als een van de partijen onredelijk is. Het is een algemeen middel dat geen enkele rekening houdt met specifieke omstandigheden.

En wat betreft gehorige huizen is het des te belangrijker dat je rekening houdt met de buren, zeker 's nachts. Als je dat niet kan, ben jij misschien degene die een andere plek zou moeten zoeken.
Als je m'n post goed had gelezen dan had je daaruit op kunnen maken dat ik voldoende rekening houd met m'n buren door alle geluiden die zij maken te accepteren omdat de huizen nou eenmaal gehorig zijn. Ik ben er ook niet altijd blij mee maar men moet ook een ander de vrijheid gunnen te leven in zijn/haar/hun huis. Wij wonen hier nu 10 jaar en tot op heden hebben we nog steeds dezelfde buren. Kennelijk hebben we allemaal dus niet zoveel last van elkaar dat we ervoor gaan verhuizen.
pi_118565025
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste wél de juiste mentaliteit en dat bevalt mij wel. :)
  maandag 29 oktober 2012 @ 01:40:19 #131
294141 tarantism
hups in die kont
pi_118565070
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
o god, wat doe jij je vader aan! Lekker op de bank zitten terwijl je dochter een verdieping hoger volledig uit elkaar wordt getrokken door zo'n onbetrouwbare neanderthaler.

Dit is de reden dat ik geen dochters wil
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:02:38 #132
365107 francolwd
pi_118622495
TS is back!
En ik ben nog steeds op vrije voet hoor fokkers!

En even voor de duidelijkheid ik bedoelde met 5 uur dus 5 uur in de middag.
Wij doen het dus niet in het holst van de nacht.

Als je om 5 uur in de nacht loopt te krijsen en te hijgen zou ik daar ook niet vrolijk van worden.

Ik merk toch dat de meerderheid vind dat dit gewoon moet kunnen en dat onze buurvrouw zich toch een beetje aanstelt.
pi_118624688
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:02 schreef francolwd het volgende:
TS is back!
En ik ben nog steeds op vrije voet hoor fokkers!

En even voor de duidelijkheid ik bedoelde met 5 uur dus 5 uur in de middag.Wij doen het dus niet in het holst van de nacht.

Als je om 5 uur in de nacht loopt te krijsen en te hijgen zou ik daar ook niet vrolijk van worden.

Ik merk toch dat de meerderheid vind dat dit gewoon moet kunnen en dat onze buurvrouw zich toch een beetje aanstelt.
Mag ik dan bij deze even een wel gemeend excuus van alle lutsers die volhielden dat de TS in haar OP had gemeld dat het om 5 urr s'nachts ging?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:37:59 #134
387729 dr.Qwak
zalig pasen
pi_118629124
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 04:12 schreef n8n het volgende:
Inderdaad, je zou haar daar eens op aan moeten spreken als je haar toevallig ziet.
Dan zeg je gewoon: zeg buuv, als je het nou allemaal zo goed denkt te weten wat ik lig te doen...
Daarna kijk je haar vragend, maar ook en beetje pienter aan, en laat het haar verder zelf maar uitzoeken.
Maar dan gaat ze d´r toch niet meer zo snel iets aan doen denk ik hoor, aan jouw gemoedsrust tijdens het edele spel der delen.
I´ll send you the bill
pi_118657668
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef Tom_Joad het volgende:

[..]

Mag ik dan bij deze even een wel gemeend excuus van alle lutsers die volhielden dat de TS in haar OP had gemeld dat het om 5 urr s'nachts ging?
Nee. Als je meent recht te hebben op een excuus ( :? ) dan moet je je misschien vervoegen bij TS zelf die eea niet eenduidig had opgeschreven.

Verder: 5 uur 's middags klagen is wel wat aanstellerig ja, zeker in het weekend.
pi_118674774
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:09 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Nee. Als je meent recht te hebben op een excuus ( :? ) dan moet je je misschien vervoegen bij TS zelf die eea niet eenduidig had opgeschreven.

Verder: 5 uur 's middags klagen is wel wat aanstellerig ja, zeker in het weekend.
Ik wil een excuus voor het onjuist beweren dat zij 5 uur s'nachts had getypt terwijl dat nergens staat.
Dat heeft niets te maken met of iets onduidelijk of eenduidig is geschreven, dat heeft te maken met goed lezen. De TS valt dus niets te verwijten.
pi_118697260
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef Tom_Joad het volgende:

[..]

Ik wil een excuus voor het onjuist beweren dat zij 5 uur s'nachts had getypt terwijl dat nergens staat.
Dat heeft niets te maken met of iets onduidelijk of eenduidig is geschreven, dat heeft te maken met goed lezen. De TS valt dus niets te verwijten.
;( zieligerd.

Erg stond ook nergens dat het 5 uur 's middags was. Ik wil excuses van jou dat je er zomaar van uitging dat het vijf uur 's middags was terwijl dat er niet stond. Schandelijk!
pi_118720705
Ik ging helemaal nergens van uit. Heb niet beweerd dat het s'middags was en ook niet dat het wel of niet s'nachts was. Jij en anderen namen het aan zonder de OP goed te lezen. Maar ik stop met deze zinloze discussie. Ik ga weer converseren met volwassen mensen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:33:25 #139
92926 Joipoidoipoipoi
pi_118733848
Maar goed, al zou het 5.00 uur 's nachts geweest zijn, dan vind ik nog dat de buren niet zo snel moeten gaan klagen.

Als je dicht op elkaar woont hoor je nou eenmaal geluiden van elkaar. Ik was gisteren de hele dag thuis en heb de hele dag muziek, geloop, kindergebrabbel, kindergehuil, gezang, televisie, gepraat, gelach, enzovoort, gehoord van de buren.

Ik stoor me daar niet aan. Op het moment dat ik me er wel aan gaan storen, dan moet ik zelf de keuze maken om ergens in een vrijstaand huis te gaan wonen. En heb ik daar geen geld voor? Dan heb ik gewoon pech. Ik hou trouwens juist wel van wat geluid en levendigheid om me heen.

En omdat ik ook alle geluiden van de buren hoor, zouden ze ook niet moeten gaan klagen als ze een keer (seks)geluiden van mij horen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 november 2012 @ 09:38:10 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_118733928
Het gaat echt wel vervelen hoor. Ooit in een huis met ultradunne wandjes gewoond, waarbij ik een seksverslaafde buurvrouw had die ook gilde. De eerste keer is het leuk. De 10e keer gaat het vervelen. De 100e keer kun je haar orgasme voorspellen. De 500e keer kun je aan het geluid horen in welk gat ie zit.
Als je daardoor niet kunt slapen is het nogal hinderlijk.

Sowieso moeten gillende vrouwen tijdens het neuken een klap op de bek hebben. Het leidt af.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:10:08 #141
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')