Misschien was het wel het bed dat kraakte?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Fredemar het volgende:
Ook ooit last van gehad. Vriend woonde in een kleine studio, met een muur van karton. Buurmeisje kwam midden in onze vrij partij vragen 'of het wat zachter kon'. Doen we! Wel wat genant. Maar na 2 minuten konden we weer doorgegaan. Met monden DICHT. Kwam ze nog geen 20 seconden later 'ik hoor jullie nog steeds'. Nee wijf, nu WIL je ons gewoon horen. Je zit gewoon met je oor tegen de muur.
Maar ja, weinig aan te doen behalve dan te verhuizen! (which we did, maar niet daardoor). Ik had toentertijd wel liever een ongestoorde zachte (qua geluid) vrijpartij dan een luidruchtige onderbroken vrijpartij!
Heb op vakantie in Mexico eens zoiets gehad. Hoorde ontzettend gekreun. Loop ik een half uur later naar buiten, komen de lesbische buurvrouwen hun kamer uit. Toch benieuwd of zij het warenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
Een gehad in een hotel, we kwamen de lift uit en hoorde een dame luidkeels genieten.
De volgende ochtend , vraag je je af wie zou het toch zijn geweest.
Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
overdag (07.00 - 18.00) 50 dB(A) 70 dB(A)
's avonds (18.00 - 23.00) 45 dB(A) 65 dB(A)
's nachts (23.00 - 07.00) 40 dB(A) 60 dB(A)
Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)
Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.
Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
Dat dacht ik nou ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:33 schreef Sanna_ het volgende:
[..]
Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)
Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.
Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
Aah noo, dit is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders hebben er soms last van, dat is genanter
Dat gebonk op de muren midden in de nacht komt me al te bekend voor, ik had er eigenlijk best schijt aan op het moment maar mijn vriend ging dan serieus zachter aan doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad , in het flatje van mijn zusje en haar vriend.
Ik sliep daar toen, met een toemalige vriendin, omdat mijn zusje toch op vakantie was, en ik zo een beetje op de katten kon passen.
Wij hielden er helemaal geen rekening mee dat die huizen zo gehorig konden zijn, maar er werd ons duidelijk gemaakt, met hard gebonk op de muren dat onze sexgeluiden te luid waren. , zo midden in de nacht.
Toen mijn zusje een aantal dagen terug van vakantie kwam, zei ik tegen haar : Oh ja, je buren denken dat je heftig tekeer bent gegaan een aantal dagen geleden, en ze vonden het niet zo fijn te horen, succes daarmee
Staan die geluidsgrenzen dan in de wet ofzo? Ik heb een bovenbuurman die vooral snachts lijkt te bedenken dat zijn huis anders ingericht moet worden. Schuift heel veel met meubels. Alsof er verstopte mensen tevoorschijn komen 's nachts ofquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
gemiddeld piekbelasting
Om een indruk te geven:
Altijd weer die Frank, ouwe spelerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Staan die geluidsgrenzen dan in de wet ofzo? Ik heb een bovenbuurman die vooral snachts lijkt te bedenken dat zijn huis anders ingericht moet worden. Schuift heel veel met meubels. Alsof er verstopte mensen tevoorschijn komen 's nachts of
Ontopic: Een collega vertelde dat haar buren ook nog al luidruchtig kunnen zijn. Vooral in de goedmaaksex. En dat ze dan alles woord voor woord kunnen hoor. iets van' Ja, grijp me - Ow Frank - Harder' En die mensen hebben dan in huiskamer sex omdat de kids boven liggen te pitten.
Zulke toestanden hoef ik ook niet te horen van mijn buren.
Die grenzen zijn inderdaad wettelijk vastgelegd. Ik kan me voorstellen dat, als je collega de buren woordelijk kan verstaan, de kinderen ervan het ook wel kunnen horen. Het kan goed zijn dat de buren totaal geen weet hebben van hoe hard het geluid doorklinkt. Wellicht wordt het minder zodra je collega ze ermee confronteert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Staan die geluidsgrenzen dan in de wet ofzo? Ik heb een bovenbuurman die vooral snachts lijkt te bedenken dat zijn huis anders ingericht moet worden. Schuift heel veel met meubels. Alsof er verstopte mensen tevoorschijn komen 's nachts of
Ontopic: Een collega vertelde dat haar buren ook nog al luidruchtig kunnen zijn. Vooral in de goedmaaksex. En dat ze dan alles woord voor woord kunnen hoor. iets van' Ja, grijp me - Ow Frank - Harder' En die mensen hebben dan in huiskamer sex omdat de kids boven liggen te pitten.
Zulke toestanden hoef ik ook niet te horen van mijn buren.
Het is nu net zo'n verhaal van. 'Ja een vriend van mij heeft dit of dat' en dan gaat het over jezelf. Maar dit gaat echt over mijn collega.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Die grenzen zijn inderdaad wettelijk vastgelegd. Ik kan me voorstellen dat, als je collega de buren woordelijk kan verstaan, de kinderen ervan het ook wel kunnen horen. Het kan goed zijn dat de buren totaal geen weet hebben van hoe hard het geluid doorklinkt. Wellicht wordt het minder zodra je collega ze ermee confronteert.
om 5u 's ochtends kan ik het me zeer goed voorstellen, hallo zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:26 schreef brabo4 het volgende:
Wel lullig als de buuf aanklopt, misschien komt ze iets te kort?
Hoeft natuurlijk niet, ligt er maar net aan waar de slaapkamer is bv.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:08 schreef Raene het volgende:
Alleen zij is eerder langs geweest? Je zou toch zeggen dat er dan meerdere mensen last van zouden moeten hebben..
Ik weet niet waar jij die 5 uur s'ochtends vandaan haalt, het kan ook s'middags zijn. Je vind m'n opmerking raar maar geeft me in de volgende zin alweer gelijk. Wat wil je nou zeggen? In hoeverre anderen er last van hebben is voor iedereen verschillend. Om daar duidelijkheid over te krijgen wat wel en niet toelaatbaar is zijn er regels. Die heb ik in een andere post uitgelegd. Zolang je je aan die regels houd kan je buuf zeuren wat ze wil. Is ze het er niet mee eens is er maar 1 oplossing voor haar, verhuizen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
om 5u 's ochtends kan ik het me zeer goed voorstellen, hallo zeg.
En die opmerking van Tom_joad over dat je maar alles moet kunnen doen in je eigen huis is gewoon raar. Ja je moet in je huis kunnen doen wat je wilt maar zodra anderen er last van gaan krijgen is daar gewoon de grens. Dat is dus alles van harde muziek tot luidruchtige sex. En nogmaals, 5u 'sochtends is gewoon asociaal.
[..]
Hoeft natuurlijk niet, ligt er maar net aan waar de slaapkamer is bv.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef Giester het volgende:
Ach ze moeten niet zeuren.
Zolang ze maar geen last krijgen van een likkage. 😜
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:12 schreef n8n het volgende:
Buuf is aso omdat ze niet ff wacht tot je klaar bent
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die 5 uur s'ochtends vandaan haalt, het kan ook s'middags zijn. Je vind m'n opmerking raar maar geeft me in de volgende zin alweer gelijk. Wat wil je nou zeggen? In hoeverre anderen er last van hebben is voor iedereen verschillend. Om daar duidelijkheid over te krijgen wat wel en niet toelaatbaar is zijn er regels. Die heb ik in een andere post uitgelegd. Zolang je je aan die regels houd kan je buuf zeuren wat ze wil. Is ze het er niet mee eens is er maar 1 oplossing voor haar, verhuizen.
Dus jij vindt eigenlijk dat als iemand last heeft van de buren dat die persoon dan maar moet verhizen? Dat is de wereld omgedraaid. 5u 's middags vind ik overigens heel wat anders dan 's ochtends. In een land waar je zo dicht op elkaar woont moet je gewoon rekening met anderen houden en dat is dan degene die overlast maakt en niet degene die er last van heeft!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die 5 uur s'ochtends vandaan haalt, het kan ook s'middags zijn. Je vind m'n opmerking raar maar geeft me in de volgende zin alweer gelijk. Wat wil je nou zeggen? In hoeverre anderen er last van hebben is voor iedereen verschillend. Om daar duidelijkheid over te krijgen wat wel en niet toelaatbaar is zijn er regels. Die heb ik in een andere post uitgelegd. Zolang je je aan die regels houd kan je buuf zeuren wat ze wil. Is ze het er niet mee eens is er maar 1 oplossing voor haar, verhuizen.
Nouja de 1 ergert zich sneller aan iets dan de ander. Dus de vraag is wat redelijk is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij vindt eigenlijk dat als iemand last heeft van de buren dat die persoon dan maar moet verhizen? Dat is de wereld omgedraaid. 5u 's middags vind ik overigens heel wat anders dan 's ochtends. In een land waar je zo dicht op elkaar woont moet je gewoon rekening met anderen houden en dat is dan degene die overlast maakt en niet degene die er last van heeft!
Daarom maakt het tijdstip ook nogal wat uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de 1 ergert zich sneller aan iets dan de ander. Dus de vraag is wat redelijk is.
Ik heb een benedenbuurvrouw gehad die klaagde over het doortrekken vd wc 's avonds laat of ' s nachts. En ze hoorde ons lachen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij vindt eigenlijk dat als iemand last heeft van de buren dat die persoon dan maar moet verhizen? Dat is de wereld omgedraaid. 5u 's middags vind ik overigens heel wat anders dan 's ochtends. In een land waar je zo dicht op elkaar woont moet je gewoon rekening met anderen houden en dat is dan degene die overlast maakt en niet degene die er last van heeft!
Als ze je hoort lachen dan heb je of hele gehorige huizen of je lacht gewoon achterlijk hardquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb een benedenbuurvrouw gehad die klaagde over het doortrekken vd wc 's avonds laat of ' s nachts. En ze hoorde ons lachen.
Ja mazzzzel.
Nee man waren nieuwbouwflats: dik beton allemaal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ze je hoort lachen dan heb je of hele gehorige huizen of je lacht gewoon achterlijk hardwc doortrekken zou ik me niet aan storen
Wetende dat de obese bovenbuurman met z'n harige aars een dampende bolus heeft neergelegd........ Nee dank je, gatverquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ze je hoort lachen dan heb je of hele gehorige huizen of je lacht gewoon achterlijk hardwc doortrekken zou ik me niet aan storen
Man, wat voor marginaal ben jij zeg?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef francolwd het volgende:
Ik post dit omdat ik heel benieuwd ben hoe jullie mede-FOK'ers hier over denken.
Mijn vriendin en ik hebben vandaag(dus weekend) om 5 uur sex gehad.
We waren bijna klaar toen er plotseling aangebeld werd en mijn vriendin keek door het raam naar buiten. Er stond een buurvrouw die naast ons woont behoorlijk woest met haar armen te zwaaien.
Wij wonen in flatjes van 3 hoog kennelijk had zij last van het geluid, ze is eerder langsgeweest met deze klacht.
Zijn wij nu zwaar asociaal? En wanneer moeten wij dan sex hebben denk ik dan?
Als je geen last wil hebben van buren moet je niet in een Fucking flat gaan wonen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef bojan het volgende:
[..]
Man, wat voor marginaal ben jij zeg?
Een beetje respect voor uw buren mag wel hoor.
Dan moet je gewoon minder hard lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee man waren nieuwbouwflats: dik beton allemaal.
Euhm sommige mensen kunnen gewoon geen huis betalen? Al eens bij stil gestaan? Ik woon ook in een appartement en wil ook niet gewekt worden om 5 uur door twee neukende mensen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je geen last wil hebben van buren moet je niet in een Fucking flat gaan wonen.
Dus wat. Mag je niet neuken als je in een flat woont?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef bojan het volgende:
[..]
Euhm sommige mensen kunnen gewoon geen huis betalen? Al eens bij stil gestaan? Ik woon ook in een appartement en wil ook niet gewekt worden om 5 uur door twee neukende mensen.
Het is marginaal en druist is tegen alle ethische waarden.
Is het niet logisch dat je een beetje respect toont voor je omgeving?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus wat. Mag je niet neuken als je in een flat woont?
Of alleen heel zachtjes?
Je mag best neuken als je in een flat woont maar als je het zo hard doet of op tijdstippen doet dat buren er last van hebben dien je je domweg in te houden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus wat. Mag je niet neuken als je in een flat woont?
Of alleen heel zachtjes?
Heel logisch. Dat houdt in mijn ogen in dat je "respect" hebt voor je buren als zij om 0500 het daglicht uit elkaars ogen willen neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef bojan het volgende:
[..]
Is het niet logisch dat je een beetje respect toont voor je omgeving?
Jij bent nu toch aan het trollen hé?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heel logisch. Dat houdt in mijn ogen in dat je "respect" hebt voor je buren als zij om 0500 het daglicht uit elkaars ogen willen neuken.
Nee ik ben bloedserieus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Jij bent nu toch aan het trollen hé?
Jezus zegquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee ik ben bloedserieus.
Mensen neuken nu eenmaal. Graag.
Dat jij het "tegen alle ethische waarden in vindt druisen" zegt meer over jouw (niet bestaande) seksleven dan over je geveinsde morele superioriteit.
*kots*quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb mijn buren nog nooit gehoord en ook niet horen klagen over mijn neuksessies die soms ook om 5 uur smorgens kunnen plaatsvinden. Geen idee of ze er wat van horen, maar als ik kijk wat ik vn hen hoor, kan t haast niet anders
Ik hun ruzies (tieners) zij mijn seksgeluiden
En af en toe moet je gewoon een schijt hebben aan de buren en volop genieten zonder remmingenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef bojan het volgende:
Natuurlijk mag je genieten van uw partner maar val anderen niet lastig, dat is niet echt smakelijk eigenlijk.
Dan hoop ik dat ik nooit onder/boven/naast u woon in een appartement, want ik bel onmiddellijk de flikken als mij zoiets overkomt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En af en toe moet je gewoon een schijt hebben aan de buren en volop genieten zonder remmingen
En nee, dat hoeft niet elke avond
Ga nu maar terug lekker strijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt mij trouwens wel gaaf
"ding dong "
"politie mevrouw.. u maakt te veel.. *kuch kuch* geluid tijdens de seks "
Oja hoe dat zo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik nooit onder/boven/naast u woon in een appartement, want ik bel onmiddellijk de flikken als mij zoiets overkomt.
Die komen niet zomaar voor een beetje geluid hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef bojan het volgende:
Dan hoop ik dat ik nooit onder/boven/naast u woon in een appartement, want ik bel onmiddellijk de flikken als mij zoiets overkomt.
je kan ook anders redeneren héquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Die komen niet zomaar voor een beetje geluid hoor.
Sowieso: 'flikken'
Als je zo gevoelig bent dat je niet tegen af en toe geluid van de buren kan dan moet je vrijstaand gaan wonen, en als je daar geen geld voor hebt dan is dat jouw probleem, niet dat van je buren.
Nou als politie niets doet, stamp ik sowieso die deur in dan en neem ik zelf het heft in handen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Die komen niet zomaar voor een beetje geluid hoor.
Sowieso: 'flikken'
Als je zo gevoelig bent dat je niet tegen af en toe geluid van de buren kan dan moet je vrijstaand gaan wonen, en als je daar geen geld voor hebt dan is dat jouw probleem, niet dat van je buren.
Of je gooit gewoon een stoeptegel door het raam heen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef bojan het volgende:
[..]
Nou als politie niets doet, stamp ik sowieso die deur in dan en neem ik zelf het heft in handen.
Zitten ze lekker met kapotte deur
Het lijkt mij logisch dat er in een legbatterij voor mensen (flat) flink op los geneukt wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef bojan het volgende:
[..]
je kan ook anders redeneren hé
Als je zo graag lawaai maakt tijdens seks ga dan aub alleen wonen en niet in een flat waar het andere mensen stoort. Lijkt mij logischer.
En jij met een aanklacht aan je broekquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef bojan het volgende:
[..]
Nou als politie niets doet, stamp ik sowieso die deur in dan en neem ik zelf het heft in handen.
Die jij moet betalen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef bojan het volgende:
Nou dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En jij met een aanklacht aan je broek
Ga alstublieft iets doen aan uw zieke geest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het lijkt mij logisch dat er in een legbatterij voor mensen (flat) flink op los geneukt wordt.
Ga jij nou maar de politie bellen als je een stel hoort neuken... lol.
geregistreerd op: zaterdag 26 mei 2012quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef bojan het volgende:
[..]
Ga alstublieft iets doen aan uw zieke geest.
Ik heb hier al veel idioten zien passeren op Fok maar dit slaat toch wel alles
Hoezo dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Your argument is invalid.
Nee je moet ze nadoen, zodat ze beter begrijpen waar jij last van hebt als buurvrouwquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef Martin1234 het volgende:
Voor zo iets kun je de politie eigenlijk ook niet mee lastig vallen,
wat moet je doen de telefoon tegen de muur houden zodat ze het,
door de telefoon heen horen de politie en dan?
Politie komt daar wel voor hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef Martin1234 het volgende:
Voor zo iets kun je de politie eigenlijk ook niet mee lastig vallen,
wat moet je doen de telefoon tegen de muur houden zodat ze het,
door de telefoon heen horen de politie en dan?
Ja, omdat ze mee willen doen.quote:
Nee maar dat weet ik gewoon. Is ook gewoon logisch en strafbaar (geluidsoverlast)quote:
Dan zou ik voor elke ruzie die die tieners hier onder hebben wel de politie bellenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee maar dat weet ik gewoon. Is ook gewoon logisch en strafbaar (geluidsoverlast)
Ik denk dat ik meer droogstaande dwaze nerdjes voorbij heb zien komen in de 10 jaar dat ik hier ben geregistreerd dan jij idioten zoals ik bent tegengekomen in de 5 maand dat je hier bent geregistreerd.quote:
Ja maar meer als het echt schreeuwen is of zo tijdens de sex,quote:
In plaats van te gaan zeuren, kun je jezelf ook lekker gaan afrukken op die vunzige geluiden. Daar heb je veel meer aan, dan ontspan je tenminste nog een beetje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef bojan het volgende:
Nee maar dat weet ik gewoon. Is ook gewoon logisch en strafbaar (geluidsoverlast)
Genomen wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef Martin1234 het volgende:
het is een beetje nemen en slikken snap je.
Van deze dingen krijg ik juist nóg meer zin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef bojan het volgende:
De hilarische aanpak
Heb nog luidere seks
Als het piepende bed of de dierlijke kreten van je buren jullie storen en jullie ook wel zin hebben in een stomende vrijpartij, ga dan nog luider tekeer. Zo worden ze zich ervan bewust dat ze luidruchtig zijn en vinden jullie het nog plezierig ook om hen te waarschuwen.
De sluwe aanpak
Doe alsof met porno
Wellicht zal het koppel dat naast, boven of onder jullie woont het ook wel eens rustiger aandoen. Op dat moment kunnen jullie een pornofilm heel luid op de televisie laten afspelen. Wedden dat ze het in het vervolg stiller vrijen uit respect?
Dat iddquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Van deze dingen krijg ik juist nóg meer zin.
Ik ben vrijgezel en heb momenteel geen seks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef Martin1234 het volgende:
Maar ik mag aannemen dat jezelf toch ook sex hebt en ze dat dan ook horen?
Liever geen seks dan liefdevolle seks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef bojan het volgende:
Als ik ooit nog eens een vriendin heb natuurlijk wel, maar dan doe ik dat liefdevol en met respect voor mijn omgeving.
Dat klopt, het mag wel wat meer dan liefdevol maar niet dat ik mijn buren ga storen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Liever geen seks dan liefdevolle seks.
Liefdevol kun je op alle andere momenten van de dag nog zijn, maar niet tijdens de seks zeg.
Maar nu snap ik het wel. Tijdens dergelijke seks wordt ook niet vaak veel geluid geproduceerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Liever geen seks dan liefdevolle seks.
Liefdevol kun je op alle andere momenten van de dag nog zijn, maar niet tijdens de seks zeg.
Het plezier van mijn partner en mij heeft toch echt voorrang op mijn buren hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat klopt, het mag wel wat meer dan liefdevol maar niet dat ik mijn buren ga storen.
Iemand die de verstandhouding tussen hem en de buren belangrijker vind dan die tussen hem en zijn vrouw zal niet verbaasd zijn dat ie vrijgezel is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het plezier van mijn partner en mij heeft toch echt voorrang op mijn buren hoor.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef Tom_Joad het volgende:
Iemand die de verstandhouding tussen hem en de buren belangrijker vind dan die tussen hem en zijn vrouw zal niet verbaasd zijn dat ie vrijgezel is.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef bojan het volgende:
Ik ben vrijgezel en heb momenteel geen seks.
Die is dan wel echt geniaal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef WinterJas het volgende:
[ afbeelding ]
Moest hier gelijk aan denken!
En ook gewoon met naam eronder, niet dat schijnheilige anonieme gedoequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef WinterJas het volgende:
[ afbeelding ]
Moest hier gelijk aan denken!
Mwah, ik vind dat je eerst maar eens je best moet doen om wat zachter te zijn in plaats van dat je meteen met je hand op het wetboek gaat kloppen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, dude. Ik heb die wet niet gemaakt. Dat bepaalde frequenties langer dragen is duidelijk. De mensenlijke stem is wat anders dan een basbox. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het geluid heel erg hard geweest moet zijn. Wij wonen ook in erg gehorige huizen en hebben dan ook wel eens geklop van de buren gehad toen m'n vrouw kreet gaf. Wij horen onze buren niesen, wc-doortrekken, met hakken over het laminaat gaan, accordeon spelen, de deur dicht gooien, stofzuigen, muziek luisteren, de kinderen corrigeren, enz. Als je niet tegen het geluid van je buren kan moet je in een hutje op de hei gaan wonen. Zolang ze niet elke nacht zo'n herrie maken moet het kunnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:20 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat je eerst maar eens je best moet doen om wat zachter te zijn in plaats van dat je meteen met je hand op het wetboek gaat kloppen.
TS zegt idd dat het om 5 uur 's nachts is en dan mag je heus wel je best doen om de nachtrust van je buren niet te verstoren.
En wat betreft de normen die opgesteld zijn: 40dB bij een toon van 20 Hz is echt wel ff iets anders als 40dB bij 2kHz, gevoelsmatig. Ook wat betreft continuiteit van het geluid, voorspelbaarheid etc zijn mensen erg gevoelig. Dus je kan wel alles willen kwanitificeren maar dat is nog niet zo eenvoudig.
Mwah, lijkt me eerder dat dat in jouw hoofd zit. Dat je dus dénkt dat ze je anders aankijkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:28 schreef RomaroAdiars het volgende:
Onze buurvrouw geniet volgens mij ook. Onze flat is ook niet zo best gebouwd. Als wij 'het' gedaan hebben en ik zie de buurvrouw, kan ik 't in haar ogen zien. Zij kijkt me dan anders aan. Zoiets zie je gewoon.
Hutjes op de hei zijn in nederland niet te betalen, en hoedanook gaan roepen dat iemand maar moet gaan verhuizen omdat zijn buren niet snappen dat er mensen slapen om 5 uur 's nachts vind ik wat al te gemakkelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, dude. Ik heb die wet niet gemaakt. Dat bepaalde frequenties langer dragen is duidelijk. De mensenlijke stem is wat anders dan een basbox. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het geluid heel erg hard geweest moet zijn. Wij wonen ook in erg gehorige huizen en hebben dan ook wel eens geklop van de buren gehad toen m'n vrouw kreet gaf. Wij horen onze buren niesen, wc-doortrekken, met hakken over het laminaat gaan, accordeon spelen, de deur dicht gooien, stofzuigen, muziek luisteren, de kinderen corrigeren, enz. Als je niet tegen het geluid van je buren kan moet je in een hutje op de hei gaan wonen. Zolang ze niet elke nacht zo'n herrie maken moet het kunnen.
Als je m'n post goed had gelezen dan had je daaruit op kunnen maken dat ik voldoende rekening houd met m'n buren door alle geluiden die zij maken te accepteren omdat de huizen nou eenmaal gehorig zijn. Ik ben er ook niet altijd blij mee maar men moet ook een ander de vrijheid gunnen te leven in zijn/haar/hun huis. Wij wonen hier nu 10 jaar en tot op heden hebben we nog steeds dezelfde buren. Kennelijk hebben we allemaal dus niet zoveel last van elkaar dat we ervoor gaan verhuizen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Hutjes op de hei zijn in nederland niet te betalen, en hoedanook gaan roepen dat iemand maar moet gaan verhuizen omdat zijn buren niet snappen dat er mensen slapen om 5 uur 's nachts vind ik wat al te gemakkelijk.
En het gaat me er niet om wat er in het wetboek staat, het gaat erom dat je daar meteen mee gaat paraderen. Dat vind ik een slechte mentaliteit. De wetten zijn ervoor als je er echt niet samen uitkomt, als een van de partijen onredelijk is. Het is een algemeen middel dat geen enkele rekening houdt met specifieke omstandigheden.
En wat betreft gehorige huizen is het des te belangrijker dat je rekening houdt met de buren, zeker 's nachts. Als je dat niet kan, ben jij misschien degene die een andere plek zou moeten zoeken.
Jij hebt tenminste wél de juiste mentaliteit en dat bevalt mij wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Hutjes op de hei zijn in nederland niet te betalen, en hoedanook gaan roepen dat iemand maar moet gaan verhuizen omdat zijn buren niet snappen dat er mensen slapen om 5 uur 's nachts vind ik wat al te gemakkelijk.
En het gaat me er niet om wat er in het wetboek staat, het gaat erom dat je daar meteen mee gaat paraderen. Dat vind ik een slechte mentaliteit. De wetten zijn ervoor als je er echt niet samen uitkomt, als een van de partijen onredelijk is. Het is een algemeen middel dat geen enkele rekening houdt met specifieke omstandigheden.
En wat betreft gehorige huizen is het des te belangrijker dat je rekening houdt met de buren, zeker 's nachts. Als je dat niet kan, ben jij misschien degene die een andere plek zou moeten zoeken.
o god, wat doe jij je vader aan! Lekker op de bank zitten terwijl je dochter een verdieping hoger volledig uit elkaar wordt getrokken door zo'n onbetrouwbare neanderthaler.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders hebben er soms last van, dat is genanter
Mag ik dan bij deze even een wel gemeend excuus van alle lutsers die volhielden dat de TS in haar OP had gemeld dat het om 5 urr s'nachts ging?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:02 schreef francolwd het volgende:
TS is back!
En ik ben nog steeds op vrije voet hoor fokkers!
En even voor de duidelijkheid ik bedoelde met 5 uur dus 5 uur in de middag.Wij doen het dus niet in het holst van de nacht.
Als je om 5 uur in de nacht loopt te krijsen en te hijgen zou ik daar ook niet vrolijk van worden.
Ik merk toch dat de meerderheid vind dat dit gewoon moet kunnen en dat onze buurvrouw zich toch een beetje aanstelt.
Inderdaad, je zou haar daar eens op aan moeten spreken als je haar toevallig ziet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:12 schreef n8n het volgende:
Buuf is aso omdat ze niet ff wacht tot je klaar bent
Nee. Als je meent recht te hebben op een excuus (quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Mag ik dan bij deze even een wel gemeend excuus van alle lutsers die volhielden dat de TS in haar OP had gemeld dat het om 5 urr s'nachts ging?
Ik wil een excuus voor het onjuist beweren dat zij 5 uur s'nachts had getypt terwijl dat nergens staat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:09 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Nee. Als je meent recht te hebben op een excuus () dan moet je je misschien vervoegen bij TS zelf die eea niet eenduidig had opgeschreven.
Verder: 5 uur 's middags klagen is wel wat aanstellerig ja, zeker in het weekend.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik wil een excuus voor het onjuist beweren dat zij 5 uur s'nachts had getypt terwijl dat nergens staat.
Dat heeft niets te maken met of iets onduidelijk of eenduidig is geschreven, dat heeft te maken met goed lezen. De TS valt dus niets te verwijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |