Misschien was het wel het bed dat kraakte?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Fredemar het volgende:
Ook ooit last van gehad. Vriend woonde in een kleine studio, met een muur van karton. Buurmeisje kwam midden in onze vrij partij vragen 'of het wat zachter kon'. Doen we! Wel wat genant. Maar na 2 minuten konden we weer doorgegaan. Met monden DICHT. Kwam ze nog geen 20 seconden later 'ik hoor jullie nog steeds'. Nee wijf, nu WIL je ons gewoon horen. Je zit gewoon met je oor tegen de muur.
Maar ja, weinig aan te doen behalve dan te verhuizen! (which we did, maar niet daardoor). Ik had toentertijd wel liever een ongestoorde zachte (qua geluid) vrijpartij dan een luidruchtige onderbroken vrijpartij!
Heb op vakantie in Mexico eens zoiets gehad. Hoorde ontzettend gekreun. Loop ik een half uur later naar buiten, komen de lesbische buurvrouwen hun kamer uit. Toch benieuwd of zij het warenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
Een gehad in een hotel, we kwamen de lift uit en hoorde een dame luidkeels genieten.
De volgende ochtend , vraag je je af wie zou het toch zijn geweest.
Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
overdag (07.00 - 18.00) 50 dB(A) 70 dB(A)
's avonds (18.00 - 23.00) 45 dB(A) 65 dB(A)
's nachts (23.00 - 07.00) 40 dB(A) 60 dB(A)
Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)
Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.
Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
Dat dacht ik nou ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:33 schreef Sanna_ het volgende:
[..]
Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
overdag (07.00 - 18.00) 50 dB(A) 70 dB(A)
's avonds (18.00 - 23.00) 45 dB(A) 65 dB(A)
's nachts (23.00 - 07.00) 40 dB(A) 60 dB(A)
Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)
Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.
Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |