Misschien was het wel het bed dat kraakte?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Fredemar het volgende:
Ook ooit last van gehad. Vriend woonde in een kleine studio, met een muur van karton. Buurmeisje kwam midden in onze vrij partij vragen 'of het wat zachter kon'. Doen we! Wel wat genant. Maar na 2 minuten konden we weer doorgegaan. Met monden DICHT. Kwam ze nog geen 20 seconden later 'ik hoor jullie nog steeds'. Nee wijf, nu WIL je ons gewoon horen. Je zit gewoon met je oor tegen de muur.
Maar ja, weinig aan te doen behalve dan te verhuizen! (which we did, maar niet daardoor). Ik had toentertijd wel liever een ongestoorde zachte (qua geluid) vrijpartij dan een luidruchtige onderbroken vrijpartij!
Heb op vakantie in Mexico eens zoiets gehad. Hoorde ontzettend gekreun. Loop ik een half uur later naar buiten, komen de lesbische buurvrouwen hun kamer uit. Toch benieuwd of zij het warenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
Een gehad in een hotel, we kwamen de lift uit en hoorde een dame luidkeels genieten.
De volgende ochtend , vraag je je af wie zou het toch zijn geweest.
Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
overdag (07.00 - 18.00) 50 dB(A) 70 dB(A)
's avonds (18.00 - 23.00) 45 dB(A) 65 dB(A)
's nachts (23.00 - 07.00) 40 dB(A) 60 dB(A)
Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)
Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.
Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
Dat dacht ik nou ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:33 schreef Sanna_ het volgende:
[..]
Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)
Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.
Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
Aah noo, dit is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders hebben er soms last van, dat is genanter
Dat gebonk op de muren midden in de nacht komt me al te bekend voor, ik had er eigenlijk best schijt aan op het moment maar mijn vriend ging dan serieus zachter aan doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad , in het flatje van mijn zusje en haar vriend.
Ik sliep daar toen, met een toemalige vriendin, omdat mijn zusje toch op vakantie was, en ik zo een beetje op de katten kon passen.
Wij hielden er helemaal geen rekening mee dat die huizen zo gehorig konden zijn, maar er werd ons duidelijk gemaakt, met hard gebonk op de muren dat onze sexgeluiden te luid waren. , zo midden in de nacht.
Toen mijn zusje een aantal dagen terug van vakantie kwam, zei ik tegen haar : Oh ja, je buren denken dat je heftig tekeer bent gegaan een aantal dagen geleden, en ze vonden het niet zo fijn te horen, succes daarmee
Staan die geluidsgrenzen dan in de wet ofzo? Ik heb een bovenbuurman die vooral snachts lijkt te bedenken dat zijn huis anders ingericht moet worden. Schuift heel veel met meubels. Alsof er verstopte mensen tevoorschijn komen 's nachts ofquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
gemiddeld piekbelasting
Om een indruk te geven:
Altijd weer die Frank, ouwe spelerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Staan die geluidsgrenzen dan in de wet ofzo? Ik heb een bovenbuurman die vooral snachts lijkt te bedenken dat zijn huis anders ingericht moet worden. Schuift heel veel met meubels. Alsof er verstopte mensen tevoorschijn komen 's nachts of
Ontopic: Een collega vertelde dat haar buren ook nog al luidruchtig kunnen zijn. Vooral in de goedmaaksex. En dat ze dan alles woord voor woord kunnen hoor. iets van' Ja, grijp me - Ow Frank - Harder' En die mensen hebben dan in huiskamer sex omdat de kids boven liggen te pitten.
Zulke toestanden hoef ik ook niet te horen van mijn buren.
Die grenzen zijn inderdaad wettelijk vastgelegd. Ik kan me voorstellen dat, als je collega de buren woordelijk kan verstaan, de kinderen ervan het ook wel kunnen horen. Het kan goed zijn dat de buren totaal geen weet hebben van hoe hard het geluid doorklinkt. Wellicht wordt het minder zodra je collega ze ermee confronteert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Staan die geluidsgrenzen dan in de wet ofzo? Ik heb een bovenbuurman die vooral snachts lijkt te bedenken dat zijn huis anders ingericht moet worden. Schuift heel veel met meubels. Alsof er verstopte mensen tevoorschijn komen 's nachts of
Ontopic: Een collega vertelde dat haar buren ook nog al luidruchtig kunnen zijn. Vooral in de goedmaaksex. En dat ze dan alles woord voor woord kunnen hoor. iets van' Ja, grijp me - Ow Frank - Harder' En die mensen hebben dan in huiskamer sex omdat de kids boven liggen te pitten.
Zulke toestanden hoef ik ook niet te horen van mijn buren.
Het is nu net zo'n verhaal van. 'Ja een vriend van mij heeft dit of dat' en dan gaat het over jezelf. Maar dit gaat echt over mijn collega.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Die grenzen zijn inderdaad wettelijk vastgelegd. Ik kan me voorstellen dat, als je collega de buren woordelijk kan verstaan, de kinderen ervan het ook wel kunnen horen. Het kan goed zijn dat de buren totaal geen weet hebben van hoe hard het geluid doorklinkt. Wellicht wordt het minder zodra je collega ze ermee confronteert.
om 5u 's ochtends kan ik het me zeer goed voorstellen, hallo zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:26 schreef brabo4 het volgende:
Wel lullig als de buuf aanklopt, misschien komt ze iets te kort?
Hoeft natuurlijk niet, ligt er maar net aan waar de slaapkamer is bv.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:08 schreef Raene het volgende:
Alleen zij is eerder langs geweest? Je zou toch zeggen dat er dan meerdere mensen last van zouden moeten hebben..
Ik weet niet waar jij die 5 uur s'ochtends vandaan haalt, het kan ook s'middags zijn. Je vind m'n opmerking raar maar geeft me in de volgende zin alweer gelijk. Wat wil je nou zeggen? In hoeverre anderen er last van hebben is voor iedereen verschillend. Om daar duidelijkheid over te krijgen wat wel en niet toelaatbaar is zijn er regels. Die heb ik in een andere post uitgelegd. Zolang je je aan die regels houd kan je buuf zeuren wat ze wil. Is ze het er niet mee eens is er maar 1 oplossing voor haar, verhuizen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
om 5u 's ochtends kan ik het me zeer goed voorstellen, hallo zeg.
En die opmerking van Tom_joad over dat je maar alles moet kunnen doen in je eigen huis is gewoon raar. Ja je moet in je huis kunnen doen wat je wilt maar zodra anderen er last van gaan krijgen is daar gewoon de grens. Dat is dus alles van harde muziek tot luidruchtige sex. En nogmaals, 5u 'sochtends is gewoon asociaal.
[..]
Hoeft natuurlijk niet, ligt er maar net aan waar de slaapkamer is bv.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef Giester het volgende:
Ach ze moeten niet zeuren.
Zolang ze maar geen last krijgen van een likkage. 😜
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:12 schreef n8n het volgende:
Buuf is aso omdat ze niet ff wacht tot je klaar bent
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die 5 uur s'ochtends vandaan haalt, het kan ook s'middags zijn. Je vind m'n opmerking raar maar geeft me in de volgende zin alweer gelijk. Wat wil je nou zeggen? In hoeverre anderen er last van hebben is voor iedereen verschillend. Om daar duidelijkheid over te krijgen wat wel en niet toelaatbaar is zijn er regels. Die heb ik in een andere post uitgelegd. Zolang je je aan die regels houd kan je buuf zeuren wat ze wil. Is ze het er niet mee eens is er maar 1 oplossing voor haar, verhuizen.
Dus jij vindt eigenlijk dat als iemand last heeft van de buren dat die persoon dan maar moet verhizen? Dat is de wereld omgedraaid. 5u 's middags vind ik overigens heel wat anders dan 's ochtends. In een land waar je zo dicht op elkaar woont moet je gewoon rekening met anderen houden en dat is dan degene die overlast maakt en niet degene die er last van heeft!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die 5 uur s'ochtends vandaan haalt, het kan ook s'middags zijn. Je vind m'n opmerking raar maar geeft me in de volgende zin alweer gelijk. Wat wil je nou zeggen? In hoeverre anderen er last van hebben is voor iedereen verschillend. Om daar duidelijkheid over te krijgen wat wel en niet toelaatbaar is zijn er regels. Die heb ik in een andere post uitgelegd. Zolang je je aan die regels houd kan je buuf zeuren wat ze wil. Is ze het er niet mee eens is er maar 1 oplossing voor haar, verhuizen.
Nouja de 1 ergert zich sneller aan iets dan de ander. Dus de vraag is wat redelijk is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij vindt eigenlijk dat als iemand last heeft van de buren dat die persoon dan maar moet verhizen? Dat is de wereld omgedraaid. 5u 's middags vind ik overigens heel wat anders dan 's ochtends. In een land waar je zo dicht op elkaar woont moet je gewoon rekening met anderen houden en dat is dan degene die overlast maakt en niet degene die er last van heeft!
Daarom maakt het tijdstip ook nogal wat uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de 1 ergert zich sneller aan iets dan de ander. Dus de vraag is wat redelijk is.
Ik heb een benedenbuurvrouw gehad die klaagde over het doortrekken vd wc 's avonds laat of ' s nachts. En ze hoorde ons lachen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij vindt eigenlijk dat als iemand last heeft van de buren dat die persoon dan maar moet verhizen? Dat is de wereld omgedraaid. 5u 's middags vind ik overigens heel wat anders dan 's ochtends. In een land waar je zo dicht op elkaar woont moet je gewoon rekening met anderen houden en dat is dan degene die overlast maakt en niet degene die er last van heeft!
Als ze je hoort lachen dan heb je of hele gehorige huizen of je lacht gewoon achterlijk hardquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb een benedenbuurvrouw gehad die klaagde over het doortrekken vd wc 's avonds laat of ' s nachts. En ze hoorde ons lachen.
Ja mazzzzel.
Nee man waren nieuwbouwflats: dik beton allemaal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ze je hoort lachen dan heb je of hele gehorige huizen of je lacht gewoon achterlijk hardwc doortrekken zou ik me niet aan storen
Wetende dat de obese bovenbuurman met z'n harige aars een dampende bolus heeft neergelegd........ Nee dank je, gatverquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ze je hoort lachen dan heb je of hele gehorige huizen of je lacht gewoon achterlijk hardwc doortrekken zou ik me niet aan storen
Man, wat voor marginaal ben jij zeg?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef francolwd het volgende:
Ik post dit omdat ik heel benieuwd ben hoe jullie mede-FOK'ers hier over denken.
Mijn vriendin en ik hebben vandaag(dus weekend) om 5 uur sex gehad.
We waren bijna klaar toen er plotseling aangebeld werd en mijn vriendin keek door het raam naar buiten. Er stond een buurvrouw die naast ons woont behoorlijk woest met haar armen te zwaaien.
Wij wonen in flatjes van 3 hoog kennelijk had zij last van het geluid, ze is eerder langsgeweest met deze klacht.
Zijn wij nu zwaar asociaal? En wanneer moeten wij dan sex hebben denk ik dan?
Als je geen last wil hebben van buren moet je niet in een Fucking flat gaan wonen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef bojan het volgende:
[..]
Man, wat voor marginaal ben jij zeg?
Een beetje respect voor uw buren mag wel hoor.
Dan moet je gewoon minder hard lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee man waren nieuwbouwflats: dik beton allemaal.
Euhm sommige mensen kunnen gewoon geen huis betalen? Al eens bij stil gestaan? Ik woon ook in een appartement en wil ook niet gewekt worden om 5 uur door twee neukende mensen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je geen last wil hebben van buren moet je niet in een Fucking flat gaan wonen.
Dus wat. Mag je niet neuken als je in een flat woont?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef bojan het volgende:
[..]
Euhm sommige mensen kunnen gewoon geen huis betalen? Al eens bij stil gestaan? Ik woon ook in een appartement en wil ook niet gewekt worden om 5 uur door twee neukende mensen.
Het is marginaal en druist is tegen alle ethische waarden.
Is het niet logisch dat je een beetje respect toont voor je omgeving?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus wat. Mag je niet neuken als je in een flat woont?
Of alleen heel zachtjes?
Je mag best neuken als je in een flat woont maar als je het zo hard doet of op tijdstippen doet dat buren er last van hebben dien je je domweg in te houden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus wat. Mag je niet neuken als je in een flat woont?
Of alleen heel zachtjes?
Heel logisch. Dat houdt in mijn ogen in dat je "respect" hebt voor je buren als zij om 0500 het daglicht uit elkaars ogen willen neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef bojan het volgende:
[..]
Is het niet logisch dat je een beetje respect toont voor je omgeving?
Jij bent nu toch aan het trollen hé?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heel logisch. Dat houdt in mijn ogen in dat je "respect" hebt voor je buren als zij om 0500 het daglicht uit elkaars ogen willen neuken.
Nee ik ben bloedserieus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Jij bent nu toch aan het trollen hé?
Jezus zegquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee ik ben bloedserieus.
Mensen neuken nu eenmaal. Graag.
Dat jij het "tegen alle ethische waarden in vindt druisen" zegt meer over jouw (niet bestaande) seksleven dan over je geveinsde morele superioriteit.
*kots*quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb mijn buren nog nooit gehoord en ook niet horen klagen over mijn neuksessies die soms ook om 5 uur smorgens kunnen plaatsvinden. Geen idee of ze er wat van horen, maar als ik kijk wat ik vn hen hoor, kan t haast niet anders
Ik hun ruzies (tieners) zij mijn seksgeluiden
En af en toe moet je gewoon een schijt hebben aan de buren en volop genieten zonder remmingenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef bojan het volgende:
Natuurlijk mag je genieten van uw partner maar val anderen niet lastig, dat is niet echt smakelijk eigenlijk.
Dan hoop ik dat ik nooit onder/boven/naast u woon in een appartement, want ik bel onmiddellijk de flikken als mij zoiets overkomt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En af en toe moet je gewoon een schijt hebben aan de buren en volop genieten zonder remmingen
En nee, dat hoeft niet elke avond
Ga nu maar terug lekker strijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt mij trouwens wel gaaf
"ding dong "
"politie mevrouw.. u maakt te veel.. *kuch kuch* geluid tijdens de seks "
Oja hoe dat zo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik nooit onder/boven/naast u woon in een appartement, want ik bel onmiddellijk de flikken als mij zoiets overkomt.
Die komen niet zomaar voor een beetje geluid hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef bojan het volgende:
Dan hoop ik dat ik nooit onder/boven/naast u woon in een appartement, want ik bel onmiddellijk de flikken als mij zoiets overkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |