abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:50:43 #1
365107 francolwd
Songwriter, producer & pro
pi_117934558
Ik post dit omdat ik heel benieuwd ben hoe jullie mede-FOK'ers hier over denken.
Mijn vriendin en ik hebben vandaag(dus weekend) om 5 uur sex gehad.
We waren bijna klaar toen er plotseling aangebeld werd en mijn vriendin keek door het raam naar buiten. Er stond een buurvrouw die naast ons woont behoorlijk woest met haar armen te zwaaien.
Wij wonen in flatjes van 3 hoog kennelijk had zij last van het geluid, ze is eerder langsgeweest met deze klacht.

Zijn wij nu zwaar asociaal? En wanneer moeten wij dan sex hebben denk ik dan?
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace!
pi_117934587
Minder geluid maken tijdens de seks kan toch wel? Je hoeft niet altijd te schreeuwen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_117934684

[ Bericht 100% gewijzigd door Tamashii op 21-10-2012 21:18:07 (Gewoon normaal svp.) ]
pi_117935317
Mijn ouders hebben er soms last van, dat is genanter :@
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:30:31 #5
365107 francolwd
Songwriter, producer & pro
pi_117935687
nou dat idee kregen wij idd ook al, dat wordt dan maar een triootje
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace!
pi_117938177
Overlast van sex geluiden zijn de ergste die er zijn, blijkt na onderzoek.
Dat klopt ook wel, want aan muziek kun je zelf nog wat hebben, geluid van een zaag of wen je nog aan, maar sexgeluiden zijn onregelmatig.

Beetje rekening houden met het feit dat je in een rijtjeshuis of flatgebouw woont is toch niet teveel gevraagd? Of vind je het ook leuk om mee te mogen luisteren met het favouriete tv programma van een dove buurman of het gerace en gegil van kinderen?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_117938379
Ook ooit last van gehad. Vriend woonde in een kleine studio, met een muur van karton. Buurmeisje kwam midden in onze vrij partij vragen 'of het wat zachter kon'. Doen we! Wel wat genant. Maar na 2 minuten konden we weer doorgegaan. Met monden DICHT. Kwam ze nog geen 20 seconden later 'ik hoor jullie nog steeds'. Nee wijf, nu WIL je ons gewoon horen. Je zit gewoon met je oor tegen de muur.

Maar ja, weinig aan te doen behalve dan te verhuizen! (which we did, maar niet daardoor). Ik had toentertijd wel liever een ongestoorde zachte (qua geluid ;)) vrijpartij dan een luidruchtige onderbroken vrijpartij!
pi_117939659
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Fredemar het volgende:
Ook ooit last van gehad. Vriend woonde in een kleine studio, met een muur van karton. Buurmeisje kwam midden in onze vrij partij vragen 'of het wat zachter kon'. Doen we! Wel wat genant. Maar na 2 minuten konden we weer doorgegaan. Met monden DICHT. Kwam ze nog geen 20 seconden later 'ik hoor jullie nog steeds'. Nee wijf, nu WIL je ons gewoon horen. Je zit gewoon met je oor tegen de muur.

Maar ja, weinig aan te doen behalve dan te verhuizen! (which we did, maar niet daardoor). Ik had toentertijd wel liever een ongestoorde zachte (qua geluid ;)) vrijpartij dan een luidruchtige onderbroken vrijpartij!
Misschien was het wel het bed dat kraakte?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_117939693
Dat was ik ook aan het typen. Het kan ook zijn dat ze het bed horen kraken, of tegen de muur stoten. Bed van de wand zetten, of beter nog op de bank in de huiskamer sex hebben kan handig zijn.
In de huiskamer zijn ook vaak meer dempende factoren aanwezig (vloerkleden, gordijnen, kasten) en zit vaak redelijk in het midden van het gebouw. Slaapkamers zitten vaak rug aan rug.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_117940910
Een gehad in een hotel, we kwamen de lift uit en hoorde een dame luidkeels genieten.
De volgende ochtend , vraag je je af wie zou het toch zijn geweest. :)
#35.
pi_117941483
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
Een gehad in een hotel, we kwamen de lift uit en hoorde een dame luidkeels genieten.
De volgende ochtend , vraag je je af wie zou het toch zijn geweest. :)
Heb op vakantie in Mexico eens zoiets gehad. Hoorde ontzettend gekreun. Loop ik een half uur later naar buiten, komen de lesbische buurvrouwen hun kamer uit. Toch benieuwd of zij het waren :D.
pi_117942520
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef francolwd het volgende:

Zijn wij nu zwaar asociaal?
Een beetje wel.
  zondag 14 oktober 2012 @ 04:12:00 #13
230788 n8n
Pragmatisch
pi_117947651
Buuf is aso omdat ze niet ff wacht tot je klaar bent
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:02:36 #14
347320 Velma
nerdy vamp
pi_117950325
Zet het bed van je muur af
Zet je bed op een kleed als ie op een harde vloer staat
Zorg ervoor dat je bed niet meer kraakt
Snoer de mond van je slachtoffers
Snoer je eigen mond
Geef niet teveel zweepslagen
Neem d'r niet in d'r kont

etc.
I lost my glasses again
pi_117950427
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
overdag (07.00 - 18.00) 50 dB(A) 70 dB(A)
's avonds (18.00 - 23.00) 45 dB(A) 65 dB(A)
's nachts (23.00 - 07.00) 40 dB(A) 60 dB(A)

Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)

Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.

Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
pi_117952091
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat het probleem toch echt bij de buurvrouw ligt en niet bij het sexende stel. Je moet in je huis kunnen doen wat je wil en als dat luidruchtige sex is dan moet dat ook kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo hard door de muur klinkt dat je buren er niet van kunnen slapen. Overdag mag je zelfs meer geluid maken.
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting

Om een indruk te geven:
Airconditioning (50-75 dB), normale conversatie, wasmachine (50-75 dB), vaatwasser (55-70 dB), naaimachine, wasdroger, pianospel (60-70 dB), F16A straaljager op 6000 m hoogte (59 dB)
Verkeer op de snelweg, druk kantoor, elektrisch scheerapparaat (50-80 dB), stofzuiger (60-85 dB), geluid van hard staande TV, auto op 15 m, fortissimo zingen op 1 m afstand
Elektrische mixer, koffiemolen (70-80 dB), druk restaurant (70-85 dB), F16A straaljager op 3000 m hoogte (74 dB)

Je kan je voorstellen dat als je het slaapkamerraam openzet en je buren zitten buiten in het zonnetje dat er geen demping is van muren. Dan zal het kreungeluid de 70 dB wel halen maar is het nog steeds toegestaan. Dus zolang je, om toch wat rekening te houden met je buren, deuren en ramen dicht houdt moeten die mensen niet zo zeiken of anders verhuizen. Blijven jullie maar lekker kreunen en steunen.

Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik persoonlijk wel kan genieten van het kreunen van een sexende vrouw. Dus ik snap al die drukte zoiezo niet.
Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager. :D
She met monsters.
pi_117957177
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:33 schreef Sanna_ het volgende:

[..]

Wel vet om te kunnen zeggen dat je vriendin kreunt als een straaljager. :D
Dat dacht ik nou ook :9~
pi_117960305
Dat er geluid gemaakt mag worden, wil niet zeggen dat het niet als zeer hinderlijk ervaren kan worden...
pi_117962432
Natuurlijk maakt het vanzelf vrij snel wat geluid en kunnen bedden en bankjes best tegen vloer of muur beuken. Maar van die vrouwen die heel hard kreunen, dat lijkt mij gewoon een vorm van exhibitionisme. Waarschijnlijk afrekening met een gereformeerde opvoeding of zo.

Nou gun ik iedereen zijn perversies, maar net zoals een kleuterschool niet de juiste plek is voor de exhibitionische neigingen van een potloodventer, is een flatgebouw of rijtjeshuis dat niet voor auditief exhibitionisme.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 oktober 2012 @ 17:48:44 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117962947
Lekker negeren zou ik zeggen.
pi_117979360
Wel voor lul lijkt me dat als je buren dat komen zeggen. Voortaan iets rustiger doen? Weet niet of jullie allebei luidruchtig zijn maar als 1 vd twee het is misschien kan de ander dan even een teken geven van ietsje zachter?

Het is natuurlijk je eigen huis maar gênant is het wel.
In life, every ending is a new beginning..
pi_117981261
Hallo hé om 5 uur 's nachts? Dan hoef ik ook echt niet m'n sexende buren te horen hoor. Dan wil ik gewoon pitten.
pi_117991135
Wat dit betreft ben ik toch wel heel blij dat mijn vriendin wanneer ze klaarkomt een hand of kussen voor d'r mond houdt, want die kan me toch ook een partij geluid maken zeg op zo'n moment :D
pi_117993570
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:08 schreef Tom_Joad het volgende:
gemiddeld piekbelasting

Om een indruk te geven:

_O_
pi_118023566
Wel lullig als de buuf aanklopt, misschien komt ze iets te kort?
pi_118030351
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders hebben er soms last van, dat is genanter :@
Aah noo, dit is zo herkenbaar :'(. Zeker nu mn moeder een nieuwe vriend heeft is ze een 2e jeugd begonnen. Maar gelukkig kan mijn vriendin er ook wat van. Kunnen we tegen elkaar op kreunen :+

Maar TS gewoon verder gaan hoor. Fuck die buurvrouw, vraag anders of ze mee wilt doen _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_118030865
Probeer een beetje minder te kreunen en te gillen
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_118032306
Ik heb het ook wel eens gehad , in het flatje van mijn zusje en haar vriend.
Ik sliep daar toen, met een toemalige vriendin, omdat mijn zusje toch op vakantie was, en ik zo een beetje op de katten kon passen.
Wij hielden er helemaal geen rekening mee dat die huizen zo gehorig konden zijn, maar er werd ons duidelijk gemaakt, met hard gebonk op de muren dat onze sexgeluiden te luid waren. , zo midden in de nacht.

Toen mijn zusje een aantal dagen terug van vakantie kwam, zei ik tegen haar : Oh ja, je buren denken dat je heftig tekeer bent gegaan een aantal dagen geleden, en ze vonden het niet zo fijn te horen, succes daarmee :s)
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:01:54 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_118032391
Het gaat niet zozeer om het feit dat het seksgeluiden zijn maar dat het kabaal is midden in de nacht om 5 uur en nog in het weekend ook! Daar zou ik ook wel pissed over zijn.

Beetje minder hard kreunen dan maar :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118032927
Wel netjes dat ze even wachten tot je klaar bent. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')