SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
valt reuze mee toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:26 schreef Specularium het volgende:
Loretta heeft een beetje bolle wangetjes gekregen.
Ze had het ook aangehad bij de wedstrijd Duitsland - Griekenland.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat is er nou mis met dat jasje?
Was ooit 1 van de eerste van de 300 die op de woonboot uit elkaar getrokken werd...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:26 schreef Specularium het volgende:
Loretta heeft een beetje bolle wangetjes gekregen.
en dat mag natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze had het ook aangehad bij de wedstrijd Duitsland - Griekenland.
Die had ze aan bij Griekenland - Duitsland, toen Duitsland won.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat is er nou mis met dat jasje?
twitter:DannyFriderichs twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 22:22:18Nieuwe aanwinst http://t.co/kcIT0ZVf reageer retweet
was niet veel meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
thomas heeft nog wijn, dat is nieuw
nee hoor, vorige week nietquote:
toen ik bij de uitzending was klopte de telling gewoon, door het knippen lijkt het randomquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze alleen een keer de variant van 8 tegen 16 ofzo.
marcel zegt weinig maar schiet wel raak steedsquote:
Ik vind hem geniaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
marcel zegt weinig maar schiet wel raak steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |