ja! gelukkig wel gisteravond nog een poos liggen stomen in de dampo. Vanmorgen maar is voorzichtig naar buiten geweest voor de boodschappenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al weer wat beter?
Fijn voor je!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja! gelukkig wel gisteravond nog een poos liggen stomen in de dampo. Vanmorgen maar is voorzichtig naar buiten geweest voor de boodschappen
Dat laatstequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef Stefan het volgende:
Dat ie een burnout heeft of hoe het er mee staat?
Weet ik, daarom ook 'bijna'quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:22 schreef Sirolf het volgende:
C&S zijn er trouwens dinsdag pas weer. Maandag nog één dagje Domien en Rámon.
hij zou een tijd rust nemen, en denk dat hij in die tijd zo min mogelijk de publiciteit zoekt.quote:
Tof liedje maar de band heet toch echt One Direction en niet OneDirection.quote:
niet in de mega top 50quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef Markeerstift het volgende:
Is Shirley Bassey nooit 1 geweest?
/care.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Tof liedje maar de band heet toch echt One Direction en niet OneDirection.
vorige week sloeg Sander de zaterdag ook over en zat Barend er. kan het me ook wel voorstellen als je de volgende ochtend weer om 6u en dan weer om 12u aan de bak moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef Evertjan het volgende:
vanavond Ramon ipv Sander om 22.00 word het hem toch teveel?
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Kraantje Pappie en Jonathan Jeremiah bij Toppop3 komende week
Fok-meet doen?
Misschien kan je nog meer mensen meelokken, maar ik durf dat soort dingen nietquote:
Goed nummer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
If everything could ever feel this real forever, if anything could ever be this good again...
Everlong
>>> SPAM <<<quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[3FM #1] Klaag hier over DJ's en muziek die op 3FM te horen zijn
Ja, das idd beter dan goedenacht... Scheelt over een paar uurtjes weer een keertje zwaaienquote:
Oh... Het klonk nog wel zo logischquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:13 schreef borisz het volgende:
Goedenacht hoor je nooit.
Het is of Avond of Morgen. Maar door MIDNR en Mark in de Dark werd dat direct Mogge als een nieuwe dag begon
Omdat Rolf op vakantie is neem ik de honneurs wel ff waar...quote:
Want Rolf mag dat alleen retourneren?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat Rolf op vakantie is neem ik de honneurs wel ff waar...
Eeejjjjjj
Oh, ik dacht dat het een soort van "ouwe matties krentebrood" was uit ver vervlogen tijdenquote:
Het is mijn groet, en hij groet terug. Iedereen mag teruggroeten hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een soort van "ouwe matties krentebrood" was uit ver vervlogen tijden
Oke, wist ik nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het is mijn groet, en hij groet terug. Iedereen mag teruggroeten hoor
quote:
Het is meestal rustig rond dit tijdstip en ik werd een aantal keren weggeroepen vanaf m'n bed, omdat er geluidsoverlast was... Stelletje boefjes dat het er zijnquote:
Je ligt al op/in bed?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
[..]
Het is meestal rustig rond dit tijdstip en ik werd een aantal keren weggeroepen vanaf m'n bed, omdat er geluidsoverlast was... Stelletje boefjes dat het er zijn
Ben aan het werk, slaapdienst op een woonvorm. Officieel had ik er rond middernacht al in moeten liggen, maar word elke keer gestoord. Ik had ook niet moeten zeggen dat ze, wanneer ze overlast van een ander zouden hebben, ze mij mochten bellen omdat ik er dan meteen werk van kon makenquote:
Slaapdienst. Klinkt goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben aan het werk, slaapdienst op een woonvorm. Officieel had ik er rond middernacht al in moeten liggen, maar word elke keer gestoord. Ik had ook niet moeten zeggen dat ze, wanneer ze overlast van een ander zouden hebben, ze mij mochten bellen omdat ik er dan meteen werk van kon maken![]()
Is die op vakantiequote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat Rolf op vakantie is neem ik de honneurs wel ff waar...
Eeejjjjjj
Ik ga ook naar bed, kijken hoelang ik wakker kan liggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Wakkerligdienst. Is meer van toepassing
Volgens mij naar Frankrijk, maar kan ook zo Italië zijn. Ligt bij elkaar, hij zit ergens in die hoek. Met mooi weer overigens, de vuilakquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is die op vakantie, echt achter zijn scherm vandaan enzo
,damnnn
.
Waar issie heen ?.
Wat een lul, en jou niet eens meevragenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij naar Frankrijk, maar kan ook zo Italië zijn. Ligt bij elkaar, hij zit ergens in die hoek. Met mooi weer overigens, de vuilak
Wakker liggen wordt hier tenminste deels uitbetaald, thuis nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed, kijken hoelang ik wakker kan liggen
Tja, ik mocht niet mee van zijn vriendin, het jaloerse wichtquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een lul, en jou niet eens meevragen. Hoop voor hem trouwens italie
, frankrijk is kud
.
Heeft dat geval nog echt een vriendin jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik mocht niet mee van zijn vriendin, het jaloerse wicht
Ja joh, al jaren! En dank je, met kerst heb ik weer vakantie. Dan haal ik de schade wel weer inquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heeft dat geval nog echt een vriendin ja. Wel jammer, was je wel gegund
.
Had ik niet achter hem gezochtquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, al jaren! En dank je, met kerst heb ik weer vakantie. Dan haal ik de schade wel weer in
Ik wil zijn reputatie niet om zeep helpen, maar het is absoluut niet zo'n etter als je denktquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik niet achter hem gezocht, maarja dat is internet
.
Ik volgend jaar weer eens denk ik, weet alleen nog niet wat ik ga doen, nijg er erg naar om een week of 2 a 3 naar amerika te gaan
.
Haha, je weet dus wel hoe ik over hem denkquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil zijn reputatie niet om zeep helpen, maar het is absoluut niet zo'n etter als je denkt![]()
Gewoon doen als je de kans krijgt
Was niet zo moeilijk in te schatten na je vorige postquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, je weet dus wel hoe ik over hem denk, maar vind hem wel ok opzich hoor
, zo iemand hoort erbij
.
Naja kan het doen, maar twijfel nog, vooral het hoe en wat.
Ik ook wel hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk in te schatten na je vorige post![]()
En ik mag hem graag![]()
Is er geen topic waar je eventuele vragen neer kan leggen?
quote:Het AVRO-muziekprogramma Toppop 3, een voortzetting van het legendarische Toppop, heeft zaterdagavond een laagterecord bereikt. Er keken vanaf acht uur ‘s avonds slechts 174.000 mensen naar de Nederland 3-show met Gerard Ekdom. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Toppop 3 is inmiddels vier afleveringen onderweg. De première-aflevering was eind september goed voor 305.000 kijkers. Van dat publiek is inmiddels ruim 42 procent afgehaakt.
Lange stapnacht. Maat blijft bij mij pitten.. niet helemaal lekker..moet kotsen. Gilt: "Geef mij een emmer!"quote:
Gatver...quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lange stapnacht. Maat blijft bij mij pitten.. niet helemaal lekker..moet kotsen. Gilt: "Geef mij een emmer!"
Ik spring uit m'n bed, en gooi hem m'n prullenbak toe. Kotst dat ding vol. Maar helaas waren we vergeten dat het een gaas prullenbak was![]()
De rest kun je wel inbeelden denk ik.![]()
[ afbeelding ]
ff op de kop in de vaatwasser en hij is weer schoonquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lange stapnacht. Maat blijft bij mij pitten.. niet helemaal lekker..moet kotsen. Gilt: "Geef mij een emmer!"
Ik spring uit m'n bed, en gooi hem m'n prullenbak toe. Kotst dat ding vol. Maar helaas waren we vergeten dat het een gaas prullenbak was![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het, ga duimen voor je!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:40 schreef CindieY het volgende:
Zenuwachtig in m'n uppie in de trein naar Haren
4 Mijl?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:40 schreef CindieY het volgende:
Zenuwachtig in m'n uppie in de trein naar Haren
[..]
[ afbeelding ]
Oh, had niet veel gescheeld of ik had er foto's moeten makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze loopt de 4 mijl van Groningen vandaag
En gehaald?quote:
Dat had ik toen ik de halve marathon van Zwolle stond te bekijken. Die sprinten je gewoon voorbij. Respect.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb hier net paar duizend mensen die de halve marathon van Eindhoven doen voorbij zie komen. Laat ik 't zo zeggen: ik doe het ze niet na. En die Kenianen die vanmorgen voorbij renden voor de hele marathon al helemaal niet
.
Ja! Ongelooflijk kicken om mee te doen. Zoveel mensen die ook lopen, zoveel toeschouwers. Ik heb 4 mijl lang met kippenvel en een runners high gelopenquote:
Goed bezig! Volgend jaar loop ik hem ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja! Ongelooflijk kicken om mee te doen. Zoveel mensen die ook lopen, zoveel toeschouwers. Ik heb 4 mijl lang met kippenvel en een runners high gelopen
Wel onder het half uur toch!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja! Ongelooflijk kicken om mee te doen. Zoveel mensen die ook lopen, zoveel toeschouwers. Ik heb 4 mijl lang met kippenvel en een runners high gelopen
45.19 heeft ze gelopen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Goed bezig! Volgend jaar loop ik hem ook.
Beetje nette tijd neergezet?
Geen idee of dat goed of slecht isquote:
Die Afrikaan deed het ongeveer drie keer zo snel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen idee of dat goed of slecht is
Dat zegt nog nietsquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Afrikaan deed het ongeveer drie keer zo snel.
Ik krijg niet eens de eer om het zelf te postenquote:
Count me in!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens de eer om het zelf te postenHet is voor mij een prima tijd, ik heb afgelopen zomer toch wat kleine blessures gehad waardoor ik veel minder heb gelopen dan ik had gewild. Uiteraard ga ik deze tijd verbreken. Volgend jaar wil ik weer mee doen en komend zomer ook aan de 4 mijl van Zwolle
Ennem, er zijn veel meer hardlopers in dit topic, wat dachten jullie van volgend jaar de 4 mijl van Groningen gelopen door 3FM-FOK!kers?En de niet-hardlopers kunnen dan komen juichen
Edit: bijbehorend fotootje:
http://instagram.com/p/QxHe7FJcs8/
Juni. Dan is ook de halve marathon. En jij falen? Jij loopt veel harder dan ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Count me in!
Wanneer is die van Zwolle? Ik faal daar liever dan in Groningen
Heb al een maand niet meer gelopen. En ik ben bang dat ik mij nogal snel vergaloppeer met zoveel renners om mij heen. Ik ben zo'n kinderachtige loper die het niet kan hebben om ingehaald te wordenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juni. Dan is ook de halve marathon. En jij falen? Jij loopt veel harder dan ik
Ga eens lopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb al een maand niet meer gelopen. En ik ben bang dat ik mij nogal snel vergaloppeer met zoveel renners om mij heen. Ik ben zo'n kinderachtige loper die het niet kan hebben om ingehaald te worden
Ik wil wel meedoen hoor, doe ik het in 29 minutenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens de eer om het zelf te postenHet is voor mij een prima tijd, ik heb afgelopen zomer toch wat kleine blessures gehad waardoor ik veel minder heb gelopen dan ik had gewild. Uiteraard ga ik deze tijd verbreken. Volgend jaar wil ik weer mee doen en komend zomer ook aan de 4 mijl van Zwolle
Ennem, er zijn veel meer hardlopers in dit topic, wat dachten jullie van volgend jaar de 4 mijl van Groningen gelopen door 3FM-FOK!kers?En de niet-hardlopers kunnen dan komen juichen
Edit: bijbehorend fotootje:
http://instagram.com/p/QxHe7FJcs8/
En als Roel bereid is om helemaal naar 't hoge noorden af te reizen kan ie ook wel mee lopen. En ik spotte dat Alors ook begonnen is met hardlopen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen hoor, doe ik het in 29 minutenWe kunnen wel een clubje maken met 3rdrock..
Ik zal binnenkort eens kijken of ik 4Mijl kan lopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga eens lopen![]()
En ach, zelfs ik heb mensen ingehaald
Ik heb 10 meter gelopen, half bekertje water gespoeld en m'n natte handen over m'n voorhoofd gehaald. Je ziet mensen die om de haverklap een stuk lopen. Maar goed, dat zal ook het karakter van de 4 mijl van Groningen zijn, vooral erg veel sfeer.
Ja, ik bedoel maarquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens kijken of ik 4Mijl kan lopen
Laatste keer was 5km in 25min
Doel wordt 35min![]()
Ik moet maar eens opzoek naar een lange broek. Kortebroeken weer is het niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maarIk spreek tegen die tijd wel weer een doel af, eerst op zoek naar wat verlichtend en reflecterend spul, kan ik weer 's avonds gaan lopen.
Vanmiddag nog in een driekwart tight gelopen. Wat frisjes aan de benen als je staat te niksen in het startvak, maar verder nog steeds prima te doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moet maar eens opzoek naar een lange broek. Kortebroeken weer is het niet meer
Aan een tight ga ik niet beginnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in een driekwart tight gelopen. Wat frisjes aan de benen als je staat te niksen in het startvak, maar verder nog steeds prima te doenMaar goed, ik moet ook nog een lange hebben
Op de fiets jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had twee weken terug de 10 kilometer in 45 minuut 10
Waarom niet? Zit veel lekkerder en het wappert niet zo om je benen heen.quote:
quote:
Een of andere manier lijkt het mij niet lekker zittenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit veel lekkerder en het wappert niet zo om je benen heen.
Probeer het anders met een goedkoopje, kun je altijd nog switchen naar een andere broek. Echt, voor mij nooit meer dat geplak en gewapper van een trainingsbroek oid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Een of andere manier lijkt het mij niet lekker zitten
Ik zal er eens over nadenken...quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Probeer het anders met een goedkoopje, kun je altijd nog switchen naar een andere broek. Echt, voor mij nooit meer dat geplak en gewapper van een trainingsbroek oid.
Michiel de Ruiter, aangenaam.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.texelhalvemarathon.nl/index.php/uitslagen
En dan 'Lars van der Heide'
Je kunt in ieder geval de vrouwen die achter je lopen een goed uitzicht gunnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken...
Nooit last gehad van gewapper/geplak.
Zeg dat dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval de vrouwen die achter je lopen een goed uitzicht gunnen
Hoezo intimiderend?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeg dat dan.![]()
Maar nee, met tights aan ben ik te intimiderend.
Wat een weer, is het niet?quote:
Glibberige straten door de vrouwtjesquote:
Sopsopsop?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Glibberige straten door de vrouwtjes
Ik loop altijd 2 rondjes. Ik merk dan gewoon dat het tweede rondje altijd spekglad is.quote:
Als je meedoet aan een evenement waar ik ook aan mee doe, wil ik dan wel voor je lopen hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik loop altijd 2 rondjes. Ik merk dan gewoon dat het tweede rondje altijd spekglad is.
Prima, met je tightsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je meedoet aan een evenement waar ik ook aan mee doe, wil ik dan wel voor je lopen hoor
Doe je ook met met het Loopteam?quote:
Nope. Mis een kruisband na een ongeluk vorig jaar, dus dat zit er niet in. Sowieso poep ik op Fok!-meetsquote:
Neequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef CindieY het volgende:
Is in het bos nou zo spannend? Dat hebben we allemaal wel eens gedaan toch?
Check!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef CindieY het volgende:
Is in het bos nou zo spannend? Dat hebben we allemaal wel eens gedaan toch?
Misschien kun je cheerleadenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Mis een kruisband na een ongeluk vorig jaar, dus dat zit er niet in. Sowieso poep ik op Fok!-meets
Een dekentje ofzo is wel een mustquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet er ook niet aan denken eigenlijk
In ieder geval beter dan strand/duinenquote:
Neu, ook niet... Zal iedereen van tevoren wel veel succes wensen, zo ben ik ook wel weerquote:
Ik zag je berichtje hier op mijn starttijdquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ook niet... Zal iedereen van tevoren wel veel succes wensen, zo ben ik ook wel weer
Mwoah, dan nog... Heb een uiterst comfortabel ingericht huis, maak liever daar gebruik vanquote:
Daar zat ik bewust op te mikken. Nog verdomd lastig, er staat geen enkele klok op tijd hierquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag je berichtje hier op mijn starttijd![]()
Wel supertof! Alhoewel ik een minuutje later ongeveer over de startstreep kwamquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zat ik bewust op te mikken. Nog verdomd lastig, er staat geen enkele klok op tijd hier
Kut...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel supertof! Alhoewel ik een minuutje later ongeveer over de startstreep kwamMaar ja, details, details.
Kun je juichen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee kan niet rennen met met deze knie.
Links of rechts?? Misschien kunnen we een dealtje sluitenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee kan niet rennen met met deze knie.
Die ouders hadden best wel humorquote:
Ik heb het niet van een vreemdequote:
Dansen? Ik heb zeker 10 km in de benen, ik wiebel wel wat met m'n tenenquote:
Ben blij dat ik tegenwoordig niet meer aan de rennummers rondom de marathon deelneem. Doe dat alleen nog maar recreatief.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dansen? Ik heb zeker 10 km in de benen, ik wiebel wel wat met m'n tenen
Recreatief als in niet meer aan evenementen mee doen? Dit was m'n eerste namelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben blij dat ik tegenwoordig niet meer aan de rennummers rondom de marathon deelneem. Doe dat alleen nog maar recreatief.
Ga je komend jaar ook meedoen aan de 5 mijl van Zuid? Was dit jaar voor het eerst, wat een sfeerquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Recreatief als in niet meer aan evenementen mee doen? Dit was m'n eerste namelijkZeker 2 km heen en 2 km terug naar de kledingwagens en daarna nog een paar km lopen naar het huis van m'n zusje. Ik geloof dat ik 2 dagen rust mag van mezelf
Edit: vergeet ik gewoon dat ik 4 mijl, dus zo'n 6.4 km gerend heb![]()
Ik heb jarenlang 400m - 3km gelopen dus ben het wel aardig gewend, maar doe het wel steeds minder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Recreatief als in niet meer aan evenementen mee doen? Dit was m'n eerste namelijkZeker 2 km heen en 2 km terug naar de kledingwagens en daarna nog een paar km lopen naar het huis van m'n zusje. Ik geloof dat ik 2 dagen rust mag van mezelf
Edit: vergeet ik gewoon dat ik 4 mijl, dus zo'n 6.4 km gerend heb![]()
Wanneer is dat ongeveer? Ik ben altijd te porren voor evenementen in Zwolle. De 4 mijl in juni wil ik ook gaan doen, finishen op de Grote Marktquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je komend jaar ook meedoen aan de 5 mijl van Zuid? Was dit jaar voor het eerst, wat een sfeer
Rotterdam? daar ga ik sowieso niet heen hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je komend jaar ook meedoen aan de 5 mijl van Zuid? Was dit jaar voor het eerst, wat een sfeer
Nee, hier:quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rotterdam? daar ga ik niet heen hoor
Zwols.quote:
Alles is met de trein te bereikenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwols.Dat is beter. Maar wel ver weg
Doordeweeks gratis.quote:
Was afgelopen jaar op 21 april, was al de tweede editie, ik zat foutquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wanneer is dat ongeveer? Ik ben altijd te porren voor evenementen in Zwolle. De 4 mijl in juni wil ik ook gaan doen, finishen op de Grote Markt
Vertel mij watquote:
Die feestjes krijg ik natuurlijk weinig van meequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Was afgelopen jaar op 21 april, was al de tweede editie, ik zat fout![]()
Start en finish bij het winkelcentrum, overal kleine feestjes in de wijk, was erg tof om mee te maken
Vrijdag, en wellicht dinsdag of woensdag ookquote:
Er hebben collega's en bewoners meegelopen op zowel de 5 als de 10 mijl, die hebben er juist heel veel van meegekregen. Zijn volop aangemoedigdquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die feestjes krijg ik natuurlijk weinig van meeAh, 21 april
*weer serieus trainen gaat*
Jawel hoor, goed opletten, ik zwaai altijd terugquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vrijdag, en wellicht dinsdag of woensdag ook![]()
Maar nooit iemand die terugzwaait
Ik zwaai altijd in gedachten!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vrijdag, en wellicht dinsdag of woensdag ook![]()
Maar nooit iemand die terugzwaait
Ik heb van de route en toeschouwers en andere dingen vandaag maar weinig mee gekregenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Er hebben collega's en bewoners meegelopen op zowel de 5 als de 10 mijl, die hebben er juist heel veel van meegekregen. Zijn volop aangemoedigd![]()
Normaal is het best een klotewijk (zeker na de vernieuwingen in Holtenbroek), maar op die dag was het een gezellige boel
NOU DAAR MERK IK NIETS VAN!quote:
Als ik moet werken, dan zeker! Gaat vast vanuit ons ook weer een clubje meedoen. En ze starten letterlijk bij ons voor de deurquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb van de route en toeschouwers en andere dingen vandaag maar weinig mee gekregenZat behoorlijk in m'n eigen wereldje. Dan kom je wel juichen hè, als ik meedoe?
De volgende keer zal ik als een halve josti uit de flat gaan hangen... Daar gaat m'n reputatiequote:
Dan denken ze weer dat er een patient is losgebroken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik als een halve josti uit de flat gaan hangen... Daar gaat m'n reputatie
Ik zal in de gaten houden wanneer de inschrijving opent, maar help me onthoudenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik moet werken, dan zeker! Gaat vast vanuit ons ook weer een clubje meedoen. En ze starten letterlijk bij ons voor de deur
Er valt weinig te ontsnappen bij ons, ze wonen er vrijwilligquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan denken ze weer dat er een patient is losgebroken?
Beetje uit de richting.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Nog iemand langs de route Zwolle -> Den Haag -> Delft? Ga ik dinsdag heen, dus kan dan ook ff zwaaien.
Wellicht dat ik dan bij je in de trein zitquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Nog iemand langs de route Zwolle -> Den Haag -> Delft? Ga ik dinsdag heen, dus kan dan ook ff zwaaien.
Is goed! Las net wel ergens een tweet dat ze weer aan het vergaderen zijn voor de komende editiequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal in de gaten houden wanneer de inschrijving opent, maar help me onthouden
Zal gelijk in Zwolle maar zwaaien dan, moet vroeg naar schoolquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Hoelaat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wellicht dat ik dan bij je in de trein zit
Hoelaat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal gelijk in Zwolle maar zwaaien dan, moet vroeg naar school
Als ik ga vertrek ik 7.42 uit Groningen naar Delftquote:
Dinsdag ben ik op Windesheim en thuis, dus zal even zwaaienquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Dan kan je idd zwaaien jaquote:
Ik drie uur later vanaf Zwolle.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als ik ga vertrek ik 7.42 uit Groningen naar Delft
Eigenlijk gun ik hem een hele groep joelende mensen op station Zwolle, compleet met spandoeken en speciaal gedrukte Tshirtsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik op Windesheim en thuis, dus zal even zwaaien
Zou ik moeten redden, ik vermoed dat ik dan net over het station kom onderweg naar Windesheimquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik hem een hele groep joelende mensen op station Zwolle, compleet met spandoeken en speciaal gedrukte Tshirts
Nah, zó van de publiciteit ben ik dan ook weer nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik hem een hele groep joelende mensen op station Zwolle, compleet met spandoeken en speciaal gedrukte Tshirts
Mij niet?!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik rond dat tijstip dan net overweeg om uit m'n bed te stappenquote:
da's wel veel moeite.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem een vlaggetje meequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ik moeten redden, ik vermoed dat ik dan net over het station kom onderweg naar Windesheim
Ach, wel man! Daar kick jij opquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nah, zó van de publiciteit ben ik dan ook weer niet
Jou gun ik een speciaal ingerichte fantrein EN een club supportersquote:
Pino is alle moeite waard, omdat Pinoquote:
Wat kan ik slijmen als ik naar de kloten ben, he?quote:
Ja behoorlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat kan ik slijmen als ik naar de kloten ben, he?![]()
Klaas
08.44 pas?!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik rond dat tijstip dan net overweeg om uit m'n bed te stappen
Woei!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jou gun ik een speciaal ingerichte fantrein EN een club supporters
Ik ga er pas om 11 uur uitquote:
Hele week.quote:
Oh, je hebt vakantie natuurlijk!quote:
Ik wou er toch een beetje mijn eigen stempel op drukkenquote:
Ah, ben jij zo'n stempelaar?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou er toch een beetje mijn eigen stempel op drukken
Ja! Net als dat ik overal tegenaan pis om mijn territorium af te bakenenquote:
Erg lekker inderdaadquote:
In de Paul editquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg lekker inderdaadafgelopen week veel gehoord
En wie ruimt dat op?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Net als dat ik overal tegenaan pis om mijn territorium af te bakenen
Ook tegen stroomkastjes?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Net als dat ik overal tegenaan pis om mijn territorium af te bakenen
Ja, 8.44 pasquote:
Spoelt vanzelf weg bij een regenbui. Helaas moet ik dan wel opnieuw beginnen...quote:
Bij jou regent het binnen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Spoelt vanzelf weg bij een regenbui. Helaas moet ik dan wel opnieuw beginnen...
Ah.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Die bevinden zich niet in mijn gebied
Nee joh, buiten natuurlijk!quote:
Ik ben te moe om door te vragen. Vraag me af of ik het wil weten ook...quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah.
Gelukkig maar, daar heb ik afgelopen week al genoeg over gehoord.
Sjek is ergens andersquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef Evertjan het volgende:
onderste 10 in Spanje zijn echt niet beter als een Heerenveen of Groningen
Iemand kreeg ruzie met de hotelsecurity omdat ie tegen een stroomkastje naast het hotel bezig was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, buiten natuurlijk!
[..]
Ik ben te moe om door te vragen. Vraag me af of ik het wil weten ook...![]()
Sorry, ik zal er een volgende keer wat meer alert op zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei je niet he. Volgende keer wel duidelijk zijn
Oh, dat valt inderdaad best mee!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand kreeg ruzie met de hotelsecurity omdat ie tegen een stroomkastje naast het hotel bezig was.
Niet zo erg als het zou kúnnen zijn dus
Ik snap dat het als vrouw zijnde niet mee valt, maar fijn dat je je er in ieder geval voor in wilt zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er een volgende keer wat meer alert op zijn
Je lokt iets uitquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat het als vrouw zijnde niet mee valt, maar fijn dat je je er in ieder geval voor in wilt zetten
Ik zou niet durvenquote:
quote:Normaal veel zin in om op te happen, maar nu niet helaas... Ik hou em graag tegoed
We waren best netjes hoor. Maar driekwart is dronken geweest.quote:
Luie donder dat je bent!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, 8.44 pasVoordeel van een student zijn
Gemiddeld hoef ik maar 2 dagen per week ergens voor 9 uur te zijn
Deze week 3 dagen.
Mag ik mee?quote:
Gelredome?quote:
Ja hoor. Alleen ben ik 13 april in Zwolle-Zuid te vindenquote:
quote:
Gezellig feestje dan!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We waren best netjes hoor. Maar driekwart is dronken geweest.
Ik ga ook de coma opzoekenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ander keertje! Ben moe, heb net een slaappil ingenomen, dus ik verwacht binnen nu en een half uur een comateuze toestand![]()
Fuck, dacht ik even scherp te zijn met behulp van Googlequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen ben ik 13 april in Zwolle-Zuid te vinden
Geen idee! Dan is de volgende? Het rooster van december is net af, ik gok dat het nog wel even duurt voordat ze met die van april bezig gaanquote:
Oh my. Waar zie je mij voor aan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fuck, dacht ik even scherp te zijn met behulp van Google
Viel tegen. Londen is duurquote:
Jep, net uitgevogeld via Twitter. Ik heb het alvast in de agenda staanquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Dan is de volgende? Het rooster van december is net af, ik gok dat het nog wel even duurt voordat ze met die van april bezig gaan
quote:
Justin Bieber skip ik maar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, net uitgevogeld via Twitter. Ik heb het alvast in de agenda staan
Tering, is die week nu alweer voorbij?!quote:
EO Jongerendag?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fuck, dacht ik even scherp te zijn met behulp van Google
Als je serieus denkt dat ik 140 piek voor 2 kaartjes voor dat joch ga neerleggen, dan ga ik even in een hoekje zitten huilenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baby baby ooooooh! Baby!
Makkelijk te onthouden, was de verjaardag van m'n paquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, net uitgevogeld via Twitter. Ik heb het alvast in de agenda staan
Ik was vrijdagavond al terug.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Tering, is die week nu alweer voorbij?!![]()
Heb je het leuk gehad? Sjemig, hoe onfatsoenlijk en sociaal onacceptabel ben ik vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |