ja! gelukkig wel gisteravond nog een poos liggen stomen in de dampo. Vanmorgen maar is voorzichtig naar buiten geweest voor de boodschappenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al weer wat beter?
Fijn voor je!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja! gelukkig wel gisteravond nog een poos liggen stomen in de dampo. Vanmorgen maar is voorzichtig naar buiten geweest voor de boodschappen
Dat laatstequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef Stefan het volgende:
Dat ie een burnout heeft of hoe het er mee staat?
Weet ik, daarom ook 'bijna'quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:22 schreef Sirolf het volgende:
C&S zijn er trouwens dinsdag pas weer. Maandag nog één dagje Domien en Rámon.
hij zou een tijd rust nemen, en denk dat hij in die tijd zo min mogelijk de publiciteit zoekt.quote:
Tof liedje maar de band heet toch echt One Direction en niet OneDirection.quote:
niet in de mega top 50quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef Markeerstift het volgende:
Is Shirley Bassey nooit 1 geweest?
/care.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Tof liedje maar de band heet toch echt One Direction en niet OneDirection.
vorige week sloeg Sander de zaterdag ook over en zat Barend er. kan het me ook wel voorstellen als je de volgende ochtend weer om 6u en dan weer om 12u aan de bak moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef Evertjan het volgende:
vanavond Ramon ipv Sander om 22.00 word het hem toch teveel?
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Kraantje Pappie en Jonathan Jeremiah bij Toppop3 komende week
Fok-meet doen?
Misschien kan je nog meer mensen meelokken, maar ik durf dat soort dingen nietquote:
Goed nummer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
If everything could ever feel this real forever, if anything could ever be this good again...
Everlong
>>> SPAM <<<quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[3FM #1] Klaag hier over DJ's en muziek die op 3FM te horen zijn
Ja, das idd beter dan goedenacht... Scheelt over een paar uurtjes weer een keertje zwaaienquote:
Oh... Het klonk nog wel zo logischquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:13 schreef borisz het volgende:
Goedenacht hoor je nooit.
Het is of Avond of Morgen. Maar door MIDNR en Mark in de Dark werd dat direct Mogge als een nieuwe dag begon
Omdat Rolf op vakantie is neem ik de honneurs wel ff waar...quote:
Want Rolf mag dat alleen retourneren?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat Rolf op vakantie is neem ik de honneurs wel ff waar...
Eeejjjjjj
Oh, ik dacht dat het een soort van "ouwe matties krentebrood" was uit ver vervlogen tijdenquote:
Het is mijn groet, en hij groet terug. Iedereen mag teruggroeten hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een soort van "ouwe matties krentebrood" was uit ver vervlogen tijden
Oke, wist ik nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het is mijn groet, en hij groet terug. Iedereen mag teruggroeten hoor
quote:
Het is meestal rustig rond dit tijdstip en ik werd een aantal keren weggeroepen vanaf m'n bed, omdat er geluidsoverlast was... Stelletje boefjes dat het er zijnquote:
Je ligt al op/in bed?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
[..]
Het is meestal rustig rond dit tijdstip en ik werd een aantal keren weggeroepen vanaf m'n bed, omdat er geluidsoverlast was... Stelletje boefjes dat het er zijn
Ben aan het werk, slaapdienst op een woonvorm. Officieel had ik er rond middernacht al in moeten liggen, maar word elke keer gestoord. Ik had ook niet moeten zeggen dat ze, wanneer ze overlast van een ander zouden hebben, ze mij mochten bellen omdat ik er dan meteen werk van kon makenquote:
Slaapdienst. Klinkt goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben aan het werk, slaapdienst op een woonvorm. Officieel had ik er rond middernacht al in moeten liggen, maar word elke keer gestoord. Ik had ook niet moeten zeggen dat ze, wanneer ze overlast van een ander zouden hebben, ze mij mochten bellen omdat ik er dan meteen werk van kon maken![]()
Is die op vakantiequote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat Rolf op vakantie is neem ik de honneurs wel ff waar...
Eeejjjjjj
Ik ga ook naar bed, kijken hoelang ik wakker kan liggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Wakkerligdienst. Is meer van toepassing
Volgens mij naar Frankrijk, maar kan ook zo Italië zijn. Ligt bij elkaar, hij zit ergens in die hoek. Met mooi weer overigens, de vuilakquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is die op vakantie, echt achter zijn scherm vandaan enzo
,damnnn
.
Waar issie heen ?.
Wat een lul, en jou niet eens meevragenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij naar Frankrijk, maar kan ook zo Italië zijn. Ligt bij elkaar, hij zit ergens in die hoek. Met mooi weer overigens, de vuilak
Wakker liggen wordt hier tenminste deels uitbetaald, thuis nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed, kijken hoelang ik wakker kan liggen
Tja, ik mocht niet mee van zijn vriendin, het jaloerse wichtquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een lul, en jou niet eens meevragen. Hoop voor hem trouwens italie
, frankrijk is kud
.
Heeft dat geval nog echt een vriendin jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik mocht niet mee van zijn vriendin, het jaloerse wicht
Ja joh, al jaren! En dank je, met kerst heb ik weer vakantie. Dan haal ik de schade wel weer inquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heeft dat geval nog echt een vriendin ja. Wel jammer, was je wel gegund
.
Had ik niet achter hem gezochtquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, al jaren! En dank je, met kerst heb ik weer vakantie. Dan haal ik de schade wel weer in
Ik wil zijn reputatie niet om zeep helpen, maar het is absoluut niet zo'n etter als je denktquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik niet achter hem gezocht, maarja dat is internet
.
Ik volgend jaar weer eens denk ik, weet alleen nog niet wat ik ga doen, nijg er erg naar om een week of 2 a 3 naar amerika te gaan
.
Haha, je weet dus wel hoe ik over hem denkquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil zijn reputatie niet om zeep helpen, maar het is absoluut niet zo'n etter als je denkt![]()
Gewoon doen als je de kans krijgt
Was niet zo moeilijk in te schatten na je vorige postquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, je weet dus wel hoe ik over hem denk, maar vind hem wel ok opzich hoor
, zo iemand hoort erbij
.
Naja kan het doen, maar twijfel nog, vooral het hoe en wat.
Ik ook wel hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk in te schatten na je vorige post![]()
En ik mag hem graag![]()
Is er geen topic waar je eventuele vragen neer kan leggen?
quote:Het AVRO-muziekprogramma Toppop 3, een voortzetting van het legendarische Toppop, heeft zaterdagavond een laagterecord bereikt. Er keken vanaf acht uur ‘s avonds slechts 174.000 mensen naar de Nederland 3-show met Gerard Ekdom. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Toppop 3 is inmiddels vier afleveringen onderweg. De première-aflevering was eind september goed voor 305.000 kijkers. Van dat publiek is inmiddels ruim 42 procent afgehaakt.
Lange stapnacht. Maat blijft bij mij pitten.. niet helemaal lekker..moet kotsen. Gilt: "Geef mij een emmer!"quote:
Gatver...quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lange stapnacht. Maat blijft bij mij pitten.. niet helemaal lekker..moet kotsen. Gilt: "Geef mij een emmer!"
Ik spring uit m'n bed, en gooi hem m'n prullenbak toe. Kotst dat ding vol. Maar helaas waren we vergeten dat het een gaas prullenbak was![]()
De rest kun je wel inbeelden denk ik.![]()
[ afbeelding ]
ff op de kop in de vaatwasser en hij is weer schoonquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lange stapnacht. Maat blijft bij mij pitten.. niet helemaal lekker..moet kotsen. Gilt: "Geef mij een emmer!"
Ik spring uit m'n bed, en gooi hem m'n prullenbak toe. Kotst dat ding vol. Maar helaas waren we vergeten dat het een gaas prullenbak was![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |