Ziet er mooi uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader dit![]()
http://soigneur.nl/magazine/edities/
En wij hier weer druk studeren en werken.....quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:57 schreef Gripper het volgende:
Een berichtje van uw wielertoeristWe staan bovenin alpe d huez, en het sneeuwt! Snel naar beneden, dat wordt koude vingers en tenen... Toch weer een uur erover gedaan en daar wilde ik zo graag onder komen
nog een keer proberen later in de week!
Mooie foto, jammer van dat instagramfiltertje. Maar dat is smaak.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef keesfietst het volgende:
Rondje van iets meer dan 80km gemaakt, heel rustig aan gedaan. De enige bui in de wijde omtrek op m'n harses gehad, maar grotendeels zon.
Stats: http://app.strava.com/activities/25101131
Foto'tje (Instagram):
[ afbeelding ]
Dom in mijn ogen, je spieren koelen met deze temperatuur/rijwind gigantisch af. Je zou in ieder geval tot en met je knieën/ellebogen bedekt moeten hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooie foto, jammer van dat instagramfiltertje. Maar dat is smaak.
Ik heb ook een stukje gefietst, en mij viel op dat ik bij een zelfde gemiddelde hartslag als 1,5 maand geleden beter/minder kapot op de fiets zit. Teken van vooruitgang lijkt me. 50km in 2 uurtjes. Inclusief +/- 2km bospaadje. Dus die fiets is nu niet meer zwart;t zand kwam tot in m'n nek
![]()
Werd nog ingehaald door een gozer in korte broek + kort shirt... brrrrrr... Echte bikkel of gewoon dom?
Groen! Volgende keer zwaaien hé?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef dop het volgende:
Rondje gefiets waarschijnlijk mijn enige kans deze week ivm nacht dienst
volgens mij Kaasplankje zien fietsen 12:25 uur maasboulvard kwam net onder de willemsbrug vandaan.
dat lelijke blauwe stuurlint valt gelijk op.
bijna gekeert om even te groeten maar was net lekker onderweg
Die ga ik morgen ws. bezorgen, dat wordt schoenen poetsen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader dit![]()
http://soigneur.nl/magazine/edities/
The chick is er niet bij hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
R-e-s-p-e-c-t to the Gripper&Chick!
Alpe niet binnen het uur valt me wel een beetje van je tegen hoor, ging je volle bak?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef Gripper het volgende:
The chick is er niet bij hoor![]()
M'n broertje wel.
Nog niet voluit nee, misschien beetje moe van het rondje gisteren. Ik doe nog een poging later in de week! Had op sommige plekken genoeg adem over en hartslag ruim onder m'n omslag, maar wel moeie benen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alpe niet binnen het uur valt me wel een beetje van je tegen hoor, ging je volle bak?
Enne hoe zijn de klimwieltjes?
Vragen staat vrij, ik kon een gniffel niet geheel onderdrukken. Maar zolang Pauline Ferrand-Prevot, of een Emma Johansson nog niet in jullie team rondrijdt.........quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Zijn er nog mensen hier die interesse hebben om een damesteam te sponsoren?
Ik vind het steeds interessanter worden nu er steeds meer onthullingen naar buiten komen en nu ook journalisten zonder bewijs vrijelijk opmerkelijke zaken publiek maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Knut, hou nou eens op dat gelazer over dope...het is niet leuk meer.
daar was je te snel voor ik moest me eerst omdraaien om te zien of je het wel was, maar nu weet ik hoe je er uit ziet op de fiets met tas op de rugquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Groen! Volgende keer zwaaien hé?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef boom4 het volgende:
Ben vandaag onvergereden door een dekselse kut-wagen
Ik rijd mooi rechts van de weg.. Hij rijdt me gewoon in het grasperkje er naastquote:
Waarom deed ie dat dan? Details details!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef boom4 het volgende:
[..]
Ik rijd mooi rechts van de weg.. Hij rijdt me gewoon in het grasperkje er naast
Geen idee! Hij reed al een tijdje achter mij, plotseling sneid hij me de weg af zo dat ik in het perkje naast de baan vlieg, daarna lacht ie zich nog rot! SCHANDE!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom deed ie dat dan? Details details!
Das ook wel aso. Geen schade aan jou of je fiets?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef boom4 het volgende:
[..]
Geen idee! Hij reed al een tijdje achter mij, plotseling sneid hij me de weg af zo dat ik in het perkje naast de baan vlieg, daarna lacht ie zich nog rot! SCHANDE!
Kort/kort begint nu soms wel wat frisjes te worden. Gisteren nog een stukje in de late middag/ begin avond gereden maar dan is het niet leuk meer. Als er nog een zonnetje op staat dan vind ik het meestal nog wel te doen.... Maar ik heb wel zo veel reserve op m'n eigen lijf dat ik het niet heel snel koud hebquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooie foto, jammer van dat instagramfiltertje. Maar dat is smaak.
Ik heb ook een stukje gefietst, en mij viel op dat ik bij een zelfde gemiddelde hartslag als 1,5 maand geleden beter/minder kapot op de fiets zit. Teken van vooruitgang lijkt me. 50km in 2 uurtjes. Inclusief +/- 2km bospaadje. Dus die fiets is nu niet meer zwart;t zand kwam tot in m'n nek
![]()
Werd nog ingehaald door een gozer in korte broek + kort shirt... brrrrrr... Echte bikkel of gewoon dom?
aan mij is alles ok, alleen wat zeer aan de rug (ben op de rug gevallen dus schade fiets beperkt tot enkele schrammen) , wel is mijn uitrusting gescheurdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das ook wel aso. Geen schade aan jou of je fiets?
Wat een lul, geen kenteken oid gezien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef boom4 het volgende:
[..]
aan mij is alles ok, alleen wat zeer aan de rug (ben op de rug gevallen dus schade fiets beperkt tot enkele schrammen) , wel is mijn uitrusting gescheurd
neen, als je op je rug ligt met je fiets op je, kun je dat spijtig genoeg niet zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een lul, geen kenteken oid gezien?
Kan ik begrijpen ja. Balen. Wat een hufter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef boom4 het volgende:
[..]
neen, als je op je rug ligt me je fiets op me, kun je dat spijtig genoeg niet zijn
Zijn stok oude rammelkar was waarscheinlijk amper 1/4 waar van mijn klasbak!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen ja. Balen. Wat een hufter.
Geen last van hoor, gisteren nog gewoon in korte broek gereden bij 9 graden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Dom in mijn ogen, je spieren koelen met deze temperatuur/rijwind gigantisch af. Je zou in ieder geval tot en met je knieën/ellebogen bedekt moeten hebben.
Ik rijd al met lange handschoenen, beenstukken en extra shirt onder m'n jasje met deze temperatuur. Langs het IJsselmeer en met wind tegen ben ik een ijsklontje anders.
Mijn hemel, wat een beunhazenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Tommeke het volgende:
Hey kaas, deze fiets is toch niet te klein?
[ afbeelding ]
Ik vind 'm te klein, voor zover ik dat van 1 enkele foto beoordelen kan.quote:
Ik HAAT Polarquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden nog een Polar gekocht en ben er niet tevreden over. Weliswaar gaat dat dan om de gps functie's van dat ding, maar daardoor ondertussen wel zoveel ervaring met de klantenservice van Polar dat ik iig nooit meer wat voor product dan ook van ze zal kopen. Vervelende mensen daar zeg
Netjes toch hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:57 schreef Gripper het volgende:
Een berichtje van uw wielertoeristWe staan bovenin alpe d huez, en het sneeuwt! Snel naar beneden, dat wordt koude vingers en tenen... Toch weer een uur erover gedaan en daar wilde ik zo graag onder komen
nog een keer proberen later in de week!
Ja dat snap ik maar wij zijn geen profs he. Emma en Pauline wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Vragen staat vrij, ik kon een gniffel niet geheel onderdrukken. Maar zolang Pauline Ferrand-Prevot, of een Emma Johansson nog niet in jullie team rondrijdt.........
En dan nog lachen ook? Wat een eikel joh. En jij beterschap met je rug.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef boom4 het volgende:
[..]
neen, als je op je rug ligt met je fiets op je, kun je dat spijtig genoeg niet zijn
Ik ben na een klacht op Twitter ontzettend goed geholpen door Polar. Probleem volledig opgelost en de mensen waren extreem aardig. Jammer dat daar eerst wel een klaag tweet voor nodig is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden nog een Polar gekocht en ben er niet tevreden over. Weliswaar gaat dat dan om de gps functie's van dat ding, maar daardoor ondertussen wel zoveel ervaring met de klantenservice van Polar dat ik iig nooit meer wat voor product dan ook van ze zal kopen. Vervelende mensen daar zeg
Ach ja, zo werkt het tegenwoordig helaasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben na een klacht op Twitter ontzettend goed geholpen door Polar. Probleem volledig opgelost en de mensen waren extreem aardig. Jammer dat daar eerst wel een klaag tweet voor nodig is.
ben geen kaas maar al ik zo vrij mag zijn om toch wat te zeggen ,dat lijkt het of je iets te hoog zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Tommeke het volgende:
Hey kaas, deze fiets is toch niet te klein?
[ afbeelding ]
Haha schitterend verhaal!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 06:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind 'm te klein, voor zover ik dat van 1 enkele foto beoordelen kan.
Cees Jonkers vertelde tegen mij op het stoepje van de wc van de winkel gezeten in zijn laatste jaren als FM (onderwijl een shagje rokend) dat hij in zijn tijd als mechanieker met een polaroid camera in de ploegauto naast een net geloste renner van hun ploeg gingen rijden en dan een foto namen van opzij. Die renner schelden en boos natuurlijk, maar met die foto konden ze dan de zit van de renner in kwestie verbeteren.
10 min. is echt fucking lang en dat hoort ook niet. Zo lang heb ik nooit hoeven wachten, maximaal 1 a 2 min. oid. Ik blijf wel altijd braaf even stilstaan, anders duurt het langer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Probleem is wel dat ze onze klacht niet erkennen. Gps log is van slechte kwaliteit en bovendien moet je echt enorm lang wachten tot je verbinding hebt. Een minuut of 10 is geen uitzondering. Ik vind dat niet kunnen maar bij Polar vinden ze het wel acceptabel. Kan het toch vooraf even buiten leggen?![]()
Hmm. Dat ga ik dan wel meenemen als ik ze nog een keer bel. We mochten van Polar die gps tracker ook wel opsturen en dan zouden ze ernaar kijken, maar dat had niet veel zin volgens hen omdat het gewoon normaal klonk volgens hen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
10 min. is echt fucking lang en dat hoort ook niet. Zo lang heb ik nooit hoeven wachten, maximaal 1 a 2 min. oid. Ik blijf wel altijd braaf even stilstaan, anders duurt het langer.
Ik heb Polar ook wel eens gebeld, maar toen ben ik gewoon netjes geholpen. Blijkbaar verschillen de ervaringen dus...
Wheheeh dat zuigt, bedenk me trouwens dat mijn VanMoof al vanaf zaterdag op Amstel staat, moet hem vandaag maar eens gaan ophalenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Tommeke het volgende:
Wat een flikker zeg
Ik had ook een baal-momentje.
2,5 jaar geleden had ik voor 5 euro een hele toffe Renault ATB gekocht. Had 'm opgeknapt zodat ie als stadsfiets kon fungeren, vooral in de winter.
Mooi zadeltje erop, spatbordjes, versnellingen goed afgesteld. Fietste heerlijk. Totdat ik op een drukke zaterdag geen plaats vond op het station en 'm aan een hek vastlegde. Maandagochtend was m'n fiets weg. Vast weggehaald door een paar van die nazi's van de gemeente
Echter dacht ik eerst dat de fiets gejat was. Toen ik na een paar weken ging kijken bij het depot stond (voor 25 euro kan je 'm weer meenemen) was er niets.
Kwam 'm vandaag tegen, hij stond niet vastgelegd aan een paal ofzo dus ik kon 'm zo meeslepen. Helaas was ik laat voor m'n werk en had ik geen tijd
Toen ik klaar was met werken stond ie er niet meer. Echt jammer, het was zo'n fijn fietsje
iPhone is bij mij nog sneller dan de Garmin Edge 800. En die doet er dan ook maximaal 30 seconden over.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:35 schreef dop het volgende:
ik meet het nooit in tijd maar met de bryton heb ik als ik hem pas op de fiets aan zet ben ik hier de straat / wijk nog niet uit, ik schat 500 meter opweg en fix.
slechts 1x gehad dat hij niet wou fixen en dat ik hem opnieuw aan en uit moest zetten.
voor een iphone weet ik dat het net iets langer duurd , maar ook niet veel langer.
tomtom idem. dus dan vind ik 10 minuten wel erg lang
Dat is altijd minder erg he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef raptorix het volgende:
Ik moet zeggen dat ik met mijn HTC X One geen enkel probleem heb, meestal binnen 10 seconde juiste lokatie, en ook de afwijking valt mee, hoewel ik met de dam tot dam loop volgens Strava een kilometer meer heb gelopen
Naja je gemiddeld gaat wel omlaag, en dat was al niet hoogquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is altijd minder erg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |