Ik scheer mij alleen wanneer ik het nodig vindtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat je je in weekend twee hele dagen niet hoeft te scheren?
Dank je, ga ik morgen even rustig voor zittenquote:
Ik scheer me sowieso niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat je je in weekend twee hele dagen niet hoeft te scheren?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik scheer mij alleen wanneer ik het nodig vindt
Maar als vette TD'er wordt dat weer gedoogdquote:
Ook jij mag een baard laten staan, er is niemand die je dat verbiedt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar als vette TD'er wordt dat weer gedoogd
Klopt, als je 'm maar bijhoudt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook jij mag een baard laten staan, er is niemand die je dat verbiedt.
Dat is waar, maar een baard staat mij nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook jij mag een baard laten staan, er is niemand die je dat verbiedt.
Tussen niet en nooit in?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik scheer mij alleen wanneer ik het nodig vindt
Tussen een keer per week en verdraaid ik moet een rokje aanquote:
Ach gut, kom jij ook ff een duit in het zakje doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Dooie boel de laatste maanden, DEF. Worden amper nog boeiende topics geopend.
Ga vast liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit al sinds 10:00 aan het bier...
Morgen weer zo'n dag...
Waar zat je ook alweer? Kreta ofzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Morgen weer zo'n dag...
Nou, van het balkon aflazeren heb ik nog niet gehad. Misschien moet dat de volgende actie maar eens worden...quote:
Correct.quote:
Je hebt het zwaar hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Morgen weer zo'n dag...
Nu valt het wel ff mee ja, weekend.quote:
Dat is inclusief rijden een werkdag van 21 uur en een nachtrust van maar 3 uur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu valt het wel ff mee ja, weekend.
Heb net voorzichtig de planning van volgende week doorgebladerd...0400 tot 2300... Vervelend met een uur rijden erbij...
Correct.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is inclusief rijden een werkdag van 21 uur en een nachtrust van maar 3 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |