En hoppa, krijgen we weer de schuldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef espri het volgende:
[..]
dat is de schuld van pulver/vannelle, 1 van de 2
Zo isssie, springt voor iedereen in de bres.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
Had ik toch bijna de laatsteGelukkig sprong Pulver net op tijd voor me
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
En hoppa, krijgen we weer de schuld
En ik dit keer eens niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
En hoppa, krijgen we weer de schuld
Het ging echt per ongeluk, ik zat nog maar op pagina 4quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
Had ik toch bijna de laatsteGelukkig sprong Pulver net op tijd voor me
Net was het nog 3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het ging echt per ongeluk, ik zat nog maar op pagina 2
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik schrijf de hele fucking notulen uit voor Ireth. Ik druk op de invoeren knop. Fucking topic vol.
Sorry Ireth geen notulen vandaag.
Een luie, geen zin om het nog een keer te typen verdarrequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!
eentje die geen notulen wil uitschrijven....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!
Ah toen nou.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Een luie, geen zin om het nog een keer te typen verdarre
Ah, heet dat zo tegenwoordig..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef espri het volgende:
zo, aanstaande is ook klaar met vergaderen dus ik ga hem maar eens vervelen...
fijne avond allemaal en slaap lekker
Truste en de groeten aan je aanstaande.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef espri het volgende:
zo, aanstaande is ook klaar met vergaderen dus ik ga hem maar eens vervelen...
fijne avond allemaal en slaap lekker
Wow, heb dus heel wat gemist!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay de notulen:
Belle gaf 3 computers weg aan fanatieke FHF sc'ers maar dit werd niet gewaardeerd door een lurker. Daarom kreeg Dolfi wel/niet/wel/niet/extra geld. Espri en Vannelle lagen samen op een berenvelletje voor de haard waar zo nu en dan een extra houtblokje op geworpen werd. Vervolgens morste Vannelle rode wijn op de blauwe jurk van Espri, wat gelukkig niet zo erg was want die werd toch alleen maar gebruikt als de auto gepoetst moest worden. Dat is dus nooit want de auto van vannelle is heel smerig.
Vannelle en Pulver en Espri en Ehhe zijn stiekem wel/niet dezelfde personen en zodoende hebben we hier 2 users met een identiteit stoornis. Gelukkig is de wereld geel en met hartjes.
We hebben nog een raadspelletje gedaan met leeftijden.. Pulver is 21 en Espri is 19 of misschien toch andersom. Vannelle is hoe dan ook 2 jaar jonger.
Daarnaast heeft Mo vandaag een wereldreis gemaakt waarbij ze zich zodanig verveelde dat ze met haar telefoon heeft gespeeld. Dat kostte 12 nood-accu's het leven. Die worden morgen in Groningen gereanimeerd door middel van koffie MET koffiemelk. De luxe! Eventueel extra gestimuleerd door een douchebeurt met 5 vrouwen-douche-spulletjes.
Einde bericht.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay de notulen:
Belle gaf 3 computers weg aan fanatieke FHF sc'ers maar dit werd niet gewaardeerd door een lurker. Daarom kreeg Dolfi wel/niet/wel/niet/extra geld. Espri en Vannelle lagen samen op een berenvelletje voor de haard waar zo nu en dan een extra houtblokje op geworpen werd. Vervolgens morste Vannelle rode wijn op de blauwe jurk van Espri, wat gelukkig niet zo erg was want die werd toch alleen maar gebruikt als de auto gepoetst moest worden. Dat is dus nooit want de auto van vannelle is heel smerig.
Vannelle en Pulver en Espri en Ehhe zijn stiekem wel/niet dezelfde personen en zodoende hebben we hier 2 users met een identiteit stoornis. Gelukkig is de wereld geel en met hartjes.
We hebben nog een raadspelletje gedaan met leeftijden.. Pulver is 21 en Espri is 19 of misschien toch andersom. Vannelle is hoe dan ook 2 jaar jonger.
Daarnaast heeft Mo vandaag een wereldreis gemaakt waarbij ze zich zodanig verveelde dat ze met haar telefoon heeft gespeeld. Dat kostte 12 nood-accu's het leven. Die worden morgen in Groningen gereanimeerd door middel van koffie MET koffiemelk. De luxe! Eventueel extra gestimuleerd door een douchebeurt met 5 vrouwen-douche-spulletjes.
Einde bericht.
Ojaa Vannelle is vanavond de barman dus als je graag een drankje wil of misschien een schaaltje nootjes.. Hij staat voor je klaar!quote:
Hahahahaaaaa, geweldig!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay de notulen:
Einde bericht.
Eehh.. schaaltje bitterballen??? Met mosterd graag!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ojaa Vannelle is vanavond de barman dus als je graag een drankje wil of misschien een schaaltje nootjes.. Hij staat voor je klaar!
Ben al overgeschakeld naar zelfbediening.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ojaa Vannelle is vanavond de barman dus als je graag een drankje wil of misschien een schaaltje nootjes.. Hij staat voor je klaar!
* DJMO schopt vannelle naar de frituurpan ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben al overgeschakeld naar zelfbediening.
he jammer, moet ik toch weer zelf lopen :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja maar, die hebben we niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO schopt vannelle naar de frituurpan ..
da's mannenwerk !
ahww je mag de mijne wel lenen?quote:
* Ireth heeft trek in bitterballenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
wat dacht je er van dat ik zo ga slapen met m'nquote:
Oh, dan breng je hem morgen dus?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat dacht je er van dat ik zo ga slapen met m'nen uitslaap morgen .. om dan daarna eens richting grunn te gaan verkassen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh, dan breng je hem morgen dus?!
ik wil best m'n trein abo misbruiken om door te reizen naar ingrid hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er staat er bij mij 1 in de schuur, die moet schoongemaakt worden. Sterker nog er staan er 2. De ander kan weg :p
Nou het vet zit er volgens mij nog in :p al een tijdje... Ja in de schuur kom ik eigenlijk nooit :p Ik ben ook te lui om mijn fiets in de schuur te zetten namelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
ik wil best m'n trein abo misbruiken om door te reizen naar ingrid hoor
Dat is *meestal* veel beter dan het verledenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
vanavond had ik geen flashback, maar een glimp op hoe de toekomst er uit gaat zien
Wooooooh, Dafuq just happened?quote:
ik gaaptequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wooooooh, Dafuq just happened?
het was zo stil :pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wooooooh, Dafuq just happened?
En wat ontplofte daar door dan?quote:
Ze weigerde ook al een tandenstoker van mequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En wat ontplofte daar door dan?
Heb je soms je tanden niet goed gepoetst vanmorgen
Kijk! Dat verklaart allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze weigerde ook al een tandenstoker van me
Nou hop naar bed!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff.. Morgen wordt een lange dag
Moet om half 9 al in Aalsmeer zijn
Slaap lekker. Hondje zal je wel wakker likkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:45 schreef Ireth het volgende:
Aarrgghh!! Kwart voor 1! Ik wou om half 12 de hond gaan uitlaten![]()
Ik ga offline mensen! Truste!
En nu eruit want ze moet gaan.quote:
Succes vandaag.quote:
lekker enthousiast .....quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als je geen zin hebt om te werrken dan moet je je gewoon focussen op je bankrekening
Nu al?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:35 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Zo, mijn bank en stoel zitten in elkaar dus ik kan weer normaal zitten. Nu ga ik voor de kledingkast.
zie nietsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:51 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de badkamer.![]()
Nu alleen nog op jacht voor een bed. Ik heb wel een leuke gezien maar als je ook een lattenbodem, matrassen en nachtkastjes erbij moet dan is dat toch een aardig prijskaartje.
Huh?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:51 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog op jacht voor een bed. Ik heb wel een leuke gezien maar als je ook een lattenbodem, matrassen en nachtkastjes erbij moet dan is dat toch een aardig prijskaartje.
Bedden zijn achterlijk duur inderdaad, als je wat moois wilt hebben. En dan inderdaad wel incl. matrassen etc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:51 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel, ik zit mobiel en dan is het wat lastiger als je het niet gewend ben.quote:
Dan zie ik je een andere keer wel weer. Een hemelbed lijkt mij ook wel wat en dan Rose gordijntjes met kant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bedden zijn achterlijk duur inderdaad, als je wat moois wilt hebben. En dan inderdaad wel incl. matrassen etc.
Ik zit erover te denken om zelf wat te gaan maken, alleen ik weet nog niet van welk materiaal.
Ik had tot voor kort een hemelbed, en dat vond ik toch wel erg gaaf..
Hihi volgens mij ben jij stiekem gewoon een prinsesjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zie ik je een andere keer wel weer. Een hemelbed lijkt mij ook wel wat en dan Rose gordijntjes met kant.![]()
Een ombouw is nog wel te maken maar het is juist het beddebodum en matras wat de kosten zijn.
Zoals ik mijn bed heb uitgezocht is een hoop geld maar goed kunnen slapen vind ik ook belangrijk.
Hi youquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:08 schreef espri het volgende:
gooeeeeeeeeeeeiiiiiieeemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Sst, niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hihi volgens mij ben jij stiekem gewoon een prinsesje
Die ziet er wel leuk uit iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sst, niet doorvertellen.![]()
Deze vind ik wel wat.
[ afbeelding ]
weer niet?quote:
Oh da's vervelend! Snurkende man naast me heb ik ook last van ja... Wordt tijd dat hij maar weer eens op de bank slaaptquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:15 schreef espri het volgende:
[..]
weer niet?![]()
ik met onderbrekingen, snurkende man naast me, ik had het warm dus dekbed weg, hij had het koud dus dekbed weer terug, blaffende honden en kwakende eenden in het park, ach het was een onrustig nachtje
och ik kan er ook wat van hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh da's vervelend! Snurkende man naast me heb ik ook last van ja... Wordt tijd dat hij maar weer eens op de bank slaapt. Aankomende nacht sws: als hij bier opheeft snurkt hij heel hard. Dus die afspraak hebben we ooit gemaakt en bevalt ons prima
Haha ja daar kan jij dan ook niks aan doen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
och ik kan er ook wat van hoor![]()
dan ga ik zelf naar zolder waar ook een heerlijk bed staat maar dit was gewoon dez schuld van vannelle/pulver, 1 van de 3 want die bleef wijntjes in schenken
kan heel leuk zijn...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:25 schreef JK1982 het volgende:
Die 2 bedden hierboven zijn ook leuk inderdaad.. En allebei met spijltjes in het hoofdeind..
Ho ff, jij ging zelf ook halen dus volgens mij vond je het helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
och ik kan er ook wat van hoor![]()
dan ga ik zelf naar zolder waar ook een heerlijk bed staat maar dit was gewoon dez schuld van vannelle/pulver, 1 van de 3 want die bleef wijntjes in schenken
wat zeggen jullie nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ho ff, jij ging zelf ook halen dus volgens mij vond je het helemaal niet erg.
Notulen van Yska waren gaaf idd, ik stel voor om daar een dagelijks item van te maken!
Have fun! Ik ga zo ook even wat doen, ben er alleen nog niet helemaal uit wát..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef espri het volgende:
maar ik ga eens de hort op, gaan samen de stad in.
fijne zaterdag allemaal
veel plezier dolfijntjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat zo naar open dag van het werk..
collega's pesten die wel werken moeten
Jullie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef espri het volgende:
[..]
wat zeggen jullie nu?
ik weet nergens van hoor
jij ookquote:
Ik ook zo dus misschien komen we elkaar nog wel tegen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef espri het volgende:
fijne zaterdag allemaal
online aanmelden gumpiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook zo dus misschien komen we elkaar nog wel tegen.![]()
Hm ik vind net een brief dat vandaag de energieleverancier bekend moet zijn anders wordt ik afgesloten. En ik heb geen telefoon om te bellen.
Goeie reisquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:55 schreef DJMO het volgende:
ik zit on de trein. operatie rondje nederland is van start gegaan!
Dat heb ik net gedaan maar ik ben er wel wat geruster op als ik iemand ook gesproken heb.quote:
Hahaa ik stuur DJMO morgen wel bij je langs :pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan maar ik ben er wel wat geruster op als ik iemand ook gesproken heb.
Zo maar eens op zoek gaan naar een Hema of blokker want ik heb geen pan of bestek etc. meer in huis.![]()
Mag je vanaf nu elke avond doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Leuk om te lezen dat de notulen worden gewaardeerd door iedereen
Natuurlijk! Hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mag je vanaf nu elke avond doen.
heb je er dan wel een koffer op wielen bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaa ik stuur DJMO morgen wel bij je langs :p
Nee ik heb wel ducttape. Dan plak k het gewoon aan je vast!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je er dan wel een koffer op wielen bij
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef espri het volgende:
fijne zaterdag allemaal
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat zo naar open dag van het werk..
collega's pesten die wel werken moeten
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je er dan wel een koffer op wielen bij
och ik wil best voor koerier spelen hoor. gaat in een moeite doorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:27 schreef Rucky het volgende:
[..]Anders heb ik nog wel een rugzak met wieltjes.
![]()
Maar je hebt me vorige week al genoeg geholpen.![]()
En nu ik op het punt sta om naar de winkels te gaan begint het natuurlijk te regenen.
* DJMO in geheugen opslaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hurray for cleaning! Vond ik opeens de kaasschaaf terug, die was k al een aantal weken kwijt!
Oja Mo, ik heb gisteren ergens een te klein doosje gekocht. We moeten dus 1 slag groter ophalen :p deze kost 3,48 dus het is die van 3,81 oid. Je helpt wel herinneren toch?
En toen pakte jij niet eens een lege doos en ging trommelen? Valt me van je tegen Mo!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO in geheugen opslaat.
eerst die herrie uit mn kop kwijtraken .. waren twee idioten met een trompet en een harmonica die een liedje kwamen spelen
ik had op de ps2 kunnen trommelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En toen pakte jij niet eens een lege doos en ging trommelen? Valt me van je tegen Mo!
Ik weet ook wel iets wat je met een trompet bij iemand kan doen.quote:
Au!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet ook wel iets wat je met een trompet bij iemand kan doen.
Nou, iemand op het hoofd slaan bijv. Lijkt me behoorlijk auwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef Rucky het volgende:
Ik heb niks gezegd wat ik met een trompet kan doen.![]()
En beter er zit een Hema om de hoek.
Of heel hard in het oor blazenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, iemand op het hoofd slaan bijv. Lijkt me behoorlijk auw
google misschien ook nog een optie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb net een id en pinpas van Iemand op straat gevonden. Hoop dat we met facebook diegene terugvinden!
Ja heb haar wel teruggevonden in notulen van 2008. Maar als ik haar naam hier noem dan kan mijn naam ook direct aan mijn eigen naam gelinkt worden. In hoeverre dat al niet kanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:49 schreef frederik het volgende:
[..]
google misschien ook nog een optie?
En dan is het te hopen dat degene met de echte naam op internet voorkomt
Nou, dan heb je straks half NL wel gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:06 schreef DJMO het volgende:
ik zit al on de bus naar meppel inmiddels . om twee uur ongveer mag ik de laatste overstap maken .
Ze is dan vandaag uitgestapt in 5 verschillende provincies en heeft er door 6 heen gereisd :pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dan heb je straks half NL wel gezien
Ik wens jullie veel plezierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ze is dan vandaag uitgestapt in 5 verschillende provincies en heeft er door 6 heen gereisd :p
Plus zuid holland van gisteren :p dus we moeten nog ff naar friesland, flevoland, limburg, brabant en zeeland :p
4 toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ze is dan vandaag uitgestapt in 5 verschillende provincies en heeft er door 6 heen gereisd :p
Plus zuid holland van gisteren :p dus we moeten nog ff naar friesland, flevoland, limburg, brabant en zeeland :p
Oooooo moet ik nog opschieten met opruimen ook!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef DJMO het volgende:
aha![]()
enne yska: k kom Wss een kwartier eerder aan . de buschauffeur had haast, ik zit in de trein van 13:48 ipv die van 14:03
was je nog niet klaar danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooooo moet ik nog opschieten met opruimen ook!
Kom je ook een kwartier eerder naar huis?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef DJMO het volgende:
aha![]()
enne yska: k kom Wss een kwartier eerder aan . de buschauffeur had haast, ik zit in de trein van 13:48 ipv die van 14:03
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kom je ook een kwartier eerder naar huis?
wilde je er nog terug danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef Papabear het volgende:
Kom je ook een kwartier eerder naar huis?
aaaaaaaaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:53 schreef Papabear het volgende:
Het is altijd handig als je weet hoe laat ze terug komt
vent barstquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
volgens mij komt ze niet meer terug PBquote:
Dan weet je zeker of je zelf moet koken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee ik zou vorige week al samen opruimen. Meneer zijn eigen voorstel. Maarja dat gebeurde weer niet, altijd hetzelfde liedje. En k werk ok gewoon en heb dan ook niet altijd zin om vol puin te ruimen,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
was je nog niet klaar dan
tssssssss
![]()
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
volgens mij komt ze niet meer terug PB
![]()
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan weet je zeker of je zelf moet koken.
ahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee ik zou vorige week al samen opruimen. Meneer zijn eigen voorstel. Maarja dat gebeurde weer niet, altijd hetzelfde liedje. En k werk ok gewoon en heb dan ook niet altijd zin om vol puin te ruimen,
ja jaquote:
als je me alleen daar voor nodig hebt ... dat kun je ook prima zelfquote:
Dat doe ik altijd al zelfquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je me alleen daar voor nodig hebt ... dat kun je ook prima zelf
ah vandaar dat je mager wordt ...quote:
Dat is een hint aan jou.quote:
Nee nu ligt ie ziek in bedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:57 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aha
en mijnheer is nu aan het helpen neem ik aan ?
zo niet, sleep m er bij
Dan moet ie in het vervolg maar zelf koken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee nu ligt ie ziek in bed
dat wist ie dus vorige week alquote:
Over koken gesproken, ik ga maar eens wat pannen en servies halen nu het bijna droog is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet ie in het vervolg maar zelf koken.
Jammer dat er geen Kringloop in die kakbuurt zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Over koken gesproken, ik ga maar eens wat pannen en servies halen nu het bijna droog is.
Mwah hij zit aan de anti bioticaquote:
En geen snackbar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jammer dat er geen Kringloop in die kakbuurt zit
Uhuh, de dichtstbijzijnde Mac (quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
En geen snackbar.Genoeg eettentjes maar een voorafje is alleen al ¤15.00 en gisteren zag ik een gewone jas in de etalage, 850 euro.
Ik zou toch zweren dat ik een frituurpan in je huis heb zien staanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
En geen snackbar.Genoeg eettentjes maar een voorafje is alleen al ¤15.00 en gisteren zag ik een gewone jas in de etalage, 850 euro.
Doe Dolfie de groeten namens mij dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
ben alweer in harenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Doe Dolfie de groeten namens mij dan!
Doe het Peerd van Ome Loek de groeten!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:40 schreef DJMO het volgende:
jaaaah groningen cs in zicht ! staan stil voor Hey station
kan ik me niet voorstellenquote:
ach je hebt nou "rust" dus ik zou zeggen: "maak het maar laat"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
geslaagd?quote:
het lukt haar ook om hier mensen te pestenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:50 schreef espri het volgende:
heb jij je collega,s nog kunnen pesten?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
het lukt haar ook om hier mensen te pesten
dus waarom haar collegae niet
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:50 schreef espri het volgende:
heb jij je collega,s nog kunnen pesten?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
het lukt haar ook om hier mensen te pesten
dus waarom haar collegae niet
je hoeft niet in de buurt te zijn om gepest te wordenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef espri het volgende:
[..]dan ben ik blij nog niet aan de beurt te zijn geweest
al ben ik wel een beetje jaloers, zij zijn aan het werk, krijgen heeeeeeeeeeeeeeeerlijke broodjes..quote:
tja keuzes he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
al ben ik wel een beetje jaloers, zij zijn aan het werk, krijgen heeeeeeeeeeeeeeeerlijke broodjes..
lol.. nee, vond ik ook weer zo uhhhh... niet liefquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:57 schreef espri het volgende:
[..]
tja keuzes he?
niet er eentje van de schaal kunnen halen onder het mom ik ben er nu toch?
kijk uit, je imago....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lol.. nee, vond ik ook weer zo uhhhh... niet lief
*proest*quote:
daar vinden ze me nog lief, dus ja.. die waan laat ik ze graagquote:
quote:
*fluit fluit*quote:
De manier waarop je proestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
*fluit fluit*
deed ik wat fout dan ??
hoe moet ik dan proesten ?quote:
nou.. je proestte alsof je wilde zeggen dat ik geen imago heb.. maar berucht benquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoe moet ik dan proesten ?
hand was al voor de mond
*sniksnottersnuif*
zou ik niet durvenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef dolfina-chica het volgende:
nou.. je proestte alsof je wilde zeggen dat ik geen imago heb.. maar berucht ben
Jep en vanavond zal die aanmoeten want ik heb nog geen pannen. Hoewel ik ook een pizza de oven in kan flikkeren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik een frituurpan in je huis heb zien staan
dat is je geradenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zou ik niet durven
echt niet .....
quote:
Ik welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zou ik niet durven
echt niet .....
Rucky bier en chips pakt.quote:
Waar zit die?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:44 schreef Pulver het volgende:
* Pulver moet even naar de Action.
ALS DAT MAAR GOED GAAT!!!
En voor mij weer zeker niet? Het is gewoon een komplot.quote:
Berucht? zou het eerder bekend noemenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou.. je proestte alsof je wilde zeggen dat ik geen imago heb.. maar berucht ben
Wie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Berucht? zou het eerder bekend noemen
DC, een FHF bekende, toch? of noem jij haar berucht?quote:
Wees blij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
En voor mij weer zeker niet? Het is gewoon een komplot.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Berucht? zou het eerder bekend noemen
is ze nog onderweg???quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:07 schreef Ireth het volgende:
Even zwaaien naar Mo in de trein
[ afbeelding ]
Liefquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:07 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag ik hopen van nie? Dit was om kwart over 12 zo ongeveer?quote:
Een weer die heerlijk ontwapende lach op het gezicht van Susannequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:07 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
ooooow!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van nie? Dit was om kwart over 12 zo ongeveer?
Tis ook wel een vrolijk kind volgens mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Een weer die heerlijk ontwapende lach op het gezicht van Susanne
Jammer dat ze hier niet is. Nu mis je m'n lekkere ballen Mo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier niet is. Nu mis je m'n lekkere ballen Mo...had je niet nog een grotere pan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of iets meer gehakt??
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Het waren er zesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
had je niet nog een grotere pan??
of iets meer gehakt??
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier niet is. Nu mis je m'n lekkere ballen Mo...Jou ballen eet ik morgen wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:
Tenzij ik je voor ben.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef dolfina-chica het volgende:
I HAVE TAKEN MYSELF HOSTAGE.
IF YOU EVER WANT TO SEE ME AGAIN, SEND ME 1000 MEATBALLS FOR RANSOM!
quote:
Weten we dat ook weer.quote:Op za 13 oktober 2012 17:38 uur schreef lobelletje het volgende:
Ach ja noem me maar labiel, we kunnen ook niet asllemaasl zoals jij zijn, schuldsanering, uitkering en alleen maar achter de computer hangen en de big boss spelen en overtal verstand vasn hebben. We waren als land met jouw soort allang failliet. Ben blij dat ik werk, mijn eigen rekeningen betaal en nog wat over hou om mensen die echt , zonder eigen schuld, in de shit zitten te helpen. Het is voor mij een eer om door "jouw labiel genoemd te worden
Precies, het WSNP traject is een goed ding, niet iedereen werkt zichzelf bewust in de schulden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:24 schreef Ehhe het volgende:
Nouja ik snap ook niet waarom mensen zo neerkijken op schuldhulpverlening/schuldsanering. Het is juist fijn dat zoiets er is.
Dolfie, je trof het wel qua weer vanmiddag volgens mij, hier heeft de zon iig lekker geschenen
Precies. Als zoiets er niet was geweest is het een stuk moeilijker om uit die schulden te komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, het WSNP traject is een goed ding, niet iedereen werkt zichzelf bewust in de schulden.
Zie het als een kans op een schuldenvrij leven.
Daar kom je niet uit. Dan word je in lengte van jaren achtervolgd door deurwaarders.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Precies. Als zoiets er niet was geweest is het een stuk moeilijker om uit die schulden te komen.
Zekers te weten! Ja als je verhuist dan krijg je cadeautjes natuurlijkquote:
Kijk, dat zijn berichten, ik ben in 2009 verhuist, dus kom maar opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zekers te weten! Ja als je verhuist dan krijg je cadeautjes natuurlijk
Ik ben ook in 2009 verhuisd :pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn berichten, ik ben in 2009 verhuist, dus kom maar op
Heb jij dan geen tweede controller, waarvan de drivers wel werkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Pulver het volgende:
* Pulver wordt ondertussen weer heel erg blij van Microsoft.![]()
"De drivers van de ethernet-controller zijn niet gevonden.
Wilt u een verbinding met internet maken, zodat de wizard online naar de software kan zoeken?"
[ afbeelding ]
Daarom, Applequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Pulver het volgende:
* Pulver wordt ondertussen weer heel erg blij van Microsoft.![]()
"De drivers van de ethernet-controller zijn niet gevonden.
Wilt u een verbinding met internet maken, zodat de wizard online naar de software kan zoeken?"
[ afbeelding ]
klopt!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:24 schreef Ehhe het volgende:
Nouja ik snap ook niet waarom mensen zo neerkijken op schuldhulpverlening/schuldsanering. Het is juist fijn dat zoiets er is.
Dolfie, je trof het wel qua weer vanmiddag volgens mij, hier heeft de zon iig lekker geschenen
dat niet alleen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar kom je niet uit. Dan word je in lengte van jaren achtervolgd door deurwaarders.
Die zitten verstopt onder me ANY keyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Heb jij dan geen tweede controller, waarvan de drivers wel werken
Oke, dacht dat het om de pc ging die je zelf gebruikt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het gaat om die putertjes van Belle.
sjipsquote:
usb stikkie gaat sneller.quote:
als je zou weten welke driverquote:
Vind ik ook wel hoor, maar ik zet er wel ernstige kanttekeningen bij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:24 schreef Ehhe het volgende:
Nah, als je ze gewoon opstart, duiken ze in een raar soort beveiliging.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sjips
en niet van te voren even gekeken wat voor controllertje er in zat
of waren pc's leeg ?
Jammer dat ik daar zelf niet aan dacht......quote:
Aangezien het onboard zit is vast wel te achterhalen welke driver nodig is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als je zou weten welke driver
tenminste ik denk dat dat het probleem is
ook xp herkent nog veel drivers dus...
Me cd speler is dus naar z'n gallemiezen, weet je nog wel.quote:
En dat een cvboer daarmee komt, het moet pijnlijk voor je zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar zelf niet aan dacht......
wijst naar zijn laatje hier...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef Pulver het volgende:
Me cd speler is dus naar z'n gallemiezen, weet je nog wel.
Maar ergens heb ik idd nog wel een USB stick liggen.
(MAAR WAAR???)
Zijn ze mss geïnstalleerd als client waarvan het echte OS op de server staat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nah, als je ze gewoon opstart, duiken ze in een raar soort beveiliging.
(hé, waar ken ik dat van!)
En willen ze eerst contact maken met het netwerk, anders werkt het toetsenbord en de muis niet eens.
Maar kom er uiteraard wel uit.
Alleen verstopt Acer hun drivers, alsof ze één of ander virus zijn.
* vannelle neemt pijnstillerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
En dat een cvboer daarmee komt, het moet pijnlijk voor je zijn
Ik heb er dus net een nieuwe XP opgezet....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zijn ze mss geïnstalleerd als client waarvan het echte OS op de server staat?
Dan zou ik er een "nieuwe" XP op zetten.
Dan snap ik echt niet waarom er een netwerkverbinding nodig is om tobo en muis werkend te krijgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb er dus net een nieuwe XP opgezet....
Dat had ook nog wat haakjes en oogjes.
Die lieve Belle heeft in haar goedheid alle kabels er netjes bijgedaan.
(kan me zwager nog wat van leren!)
Maar de voeding van de PC heeft een mickey mouse stekker nodig.
Gelukkig had ik daar nog ééntje van liggen.
Hmja zo lijkt het in veel gevallen misschien wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vind ik ook wel hoor, maar ik zet er wel ernstige kanttekeningen bij.
Als schuldeiser kun je namelijk wel fluiten naar het grootste gedeelte van jouw openstaande vordering en daarmee MOET je het doen. En als ik dan zie wat de oorzaken soms zijn: bewust boven dr stand leven, leninkje hier, leninkje daar en dat allemaal om de auto van de buurman te overtreffen. Of om net even die grotere dure nieuwe TV te kunnen kopen. Op afbetaling uiteraard, want dat tweedehandsje van 50 euro van marktplaats is niet goed genoeg.
En..en..en.. dan opeens zijn ze zielig en moeten ze de schuldsanering in, moeten ze even op dr tandjes bljive en is de schuld van XX.000 euro volledige kwijtgescholdenDat zie ik als een soort van 'beloning'. Eerst jaren genieten van teveel luxe en dan eventjes zielig zijn (en overal van potjes genieten) en opnieuw kunnnen beginnen.
* NOTE: Deze reactie is niet persoonlijk op iemand gericht die hier post maar algemeen van strekking. Ik weet dat er een paar zijn met schuldhulpverlening/sanering, maar weet niet waarom. En ik ga dr niet om vragen ook.
ik snap best dat je zo denkt.. absoluut, dat ik dat snap...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als schuldeiser kun je namelijk wel fluiten naar het grootste gedeelte van jouw openstaande vordering en daarmee MOET je het doen. En als ik dan zie wat de oorzaken soms zijn: bewust boven dr stand leven, leninkje hier, leninkje daar en dat allemaal om de auto van de buurman te overtreffen. Of om net even die grotere dure nieuwe TV te kunnen kopen. Op afbetaling uiteraard, want dat tweedehandsje van 50 euro van marktplaats is niet goed genoeg.
En..en..en.. dan opeens zijn ze zielig en moeten ze de schuldsanering in, moeten ze even op dr tandjes bljive en is de schuld van XX.000 euro volledige kwijtgescholdenDat zie ik als een soort van 'beloning'. Eerst jaren genieten van teveel luxe en dan eventjes zielig zijn (en overal van potjes genieten) en opnieuw kunnnen beginnen.
* NOTE: Deze reactie is niet persoonlijk op iemand gericht die hier post maar algemeen van strekking. Ik weet dat er een paar zijn met schuldhulpverlening/sanering, maar weet niet waarom. En ik ga dr niet om vragen ook.
Even? Je moet je 3 jaar lang aan strikte regels houden, het eerste jaar ontvang je niet rechtstreeks je post, het loopt allemaal via de bewindvoerder.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
welke hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wijst naar zijn laatje hier...
liggen er 5
Hij wil eerst een verbinding maken met het bedrijfsnetwerk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan snap ik echt niet waarom er een netwerkverbinding nodig is om tobo en muis werkend te krijgen![]()
bios instelling ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:58 schreef Pulver het volgende:
Hij wil eerst een verbinding maken met het bedrijfsnetwerk.
Nou heb ik hier een hoop ouwe meuk liggen, maar geen bedrijfsnetwerk naar de school van Belle
Eigenwijze pc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou heb ik hier een hoop ouwe meuk liggen, maar geen bedrijfsnetwerk naar de school van Belle
Het is eigenlijk best idioot...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Even? Je moet je 3 jaar lang aan strikte regels houden, het eerste jaar ontvang je niet rechtstreeks je post, het loopt allemaal via de bewindvoerder.
Ik zou het pas genadeloos vinden als je door onmacht je leven lang wordt afgestraft.
Ook na die drie jaar wsnp houd het niet op, je schulden zijn oninbaar verklaard, de registratie bij het bkr zijn er nog wel degelijk, dus na 5 jaar na de wsnp zijn ze daar weg.
Hoe jammer ik het ook voor de ondernemer vind, het is en blijft een ondernemersrisico.
Het beeld wat jij van de wsnp hebt is oppervlakkig, geeft niet, zo zijn er meer die zo denken.
Ik bekijk het op een manier, menselijker.
Ik snap inlog zijn reactie ook wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best idioot...
100.000 schuld?? 3jaar op houtje bijten..
10.000 schuld?? 3jaar op houtje bijten..
Dus daarom snap ik inlog ook..
En ja, heel vaak is het gewoon de schuld van de WSNP'er...
Feit..
De BIOS kan ik gelukkig gewoon in.quote:
heel vreemd jahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef Pulver het volgende:
De BIOS kan ik gelukkig gewoon in.
Sta ik na al die jaren nog steeds van te kijken, dat systeembeheerders dat vrijwel altijd openlaten.
Een bios wachtwoord is nog steeds één van de meest lastige beveiligingen om te omzeilen.
In de BIOS de bootsequence wijzigen naar 1.CD/DVD - 2.HDD 3.etcquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je hebt privé al niets meer, als je continu achterom moet kijken, zodra de eerste deurwaarder zich meldt.. Dus die 3 jaar kan er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik snap inlog zijn reactie ook wel.
voor een buitenstaander lijkt het ook zo zoals jij het schrijft.
Echter gaat er vaak een hoop ellende aan vooraf, een eigen zaak bv, economie zakt in, je kunt niet meer aan je financiële verplichtingen voldoen en je bent alles kwijt, ook privé heb je niks meer.
Hoe het ook mag ontstaan, het is vaak de schuld van de WSNPér echter is vaak geen opzet in het spel.
Iedereen verdient een tweede kans, ook degene die er financieel een potje van heeft gemaakt.
Oh, ik kom er wel uit hoor, is zelfs leuk om te doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heel vreemd jah
maar ik moet zeggen dat er hier ook geen ww op staat dus...![]()
daar niets te vinden ?
laat ik dan zeggen dat ik je post wel begreepquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef lobelletje het volgende:
Dit is mijn enige post die ik er aan geef. Nee WSNP is geen pretje en niet iedereen heeft het aan zichzelf te wijten, er zijn immers altijd omstandigheden waardoor je er in kan komen en dat is triest in en in triest en alhoewel het lijkt dat ik alleen maar commentasr geef help iik ook mensen die in zon situatie zitten. Alleen Pulver haalt het bloed onder je nagens vandaan. Zie regelmatig rellen met hem hier. Nee ben niet labiel, niet dyslectisch en niet traag en ik ben ook niet jaloers vanwege een pc, kan ik zelf prima kopen als ik het nodig heb. Vind wel dat overheidsinstellingen en dat zijn scholen hun overtollig materiaal aan goede doelen moeten geven. en ik weet dat Pulver nu weer de big boss gaat uithsngen so be it
Ik moest mij eens verantwoorden voor een rechter waarom ik mijn huur niet betaal. Ik heb netjes uitgelegd dat ik wel een betalingsopdracht heb gegeven en dat het dus een fout van de bank is. Dat was duidelijk en ik zou met twee weken een reactie krijgen. 2 dagen later was ik alles kwijt wat ik had.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En wat is het doel van deze post dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef lobelletje het volgende:
Dit is mijn enige post die ik er aan geef. Nee WSNP is geen pretje en niet iedereen heeft het aan zichzelf te wijten, er zijn immers altijd omstandigheden waardoor je er in kan komen en dat is triest in en in triest en alhoewel het lijkt dat ik alleen maar commentasr geef help iik ook mensen die in zon situatie zitten. Alleen Pulver haalt het bloed onder je nagens vandaan. Zie regelmatig rellen met hem hier. Nee ben niet labiel, niet dyslectisch en niet traag en ik ben ook niet jaloers vanwege een pc, kan ik zelf prima kopen als ik het nodig heb. Vind wel dat overheidsinstellingen en dat zijn scholen hun overtollig materiaal aan goede doelen moeten geven. en ik weet dat Pulver nu weer de big boss gaat uithsngen so be it
Holy molyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moest mij eens verantwoorden voor een rechter waarom ik mijn huur niet betaal. Ik heb netjes uitgelegd dat ik wel een betalingsopdracht heb gegeven en dat het dus een fout van de bank is. Dat was duidelijk en ik zou met twee weken een reactie krijgen. 2 dagen later was ik alles kwijt wat ik had.
Dat deurwaarders niet maar aan de deur komen is een genot, geen beslagleggingen en dreigende executie-veilingen. die rust ben ook wel nodigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef dolfina-chica het volgende:
Buiten dat.. 3 jaar is zo voorbij hoor cv..
Dat de post via bewind gaat.. heeft zijn voordelen!! Alle deurwaarders zie je niet meer, waardoor je rust krijgt.. Plus als er wat geregeld moet worden doen zij dat..
Dus heel eerlijk? ik zie het niet als nadeel.. persoonlijke post krijg je toch al niet meer via de post...
[..]
Je hebt privé al niets meer, als je continu achterom moet kijken, zodra de eerste deurwaarder zich meldt.. Dus die 3 jaar kan er ook nog wel bij.
Er is misschien geen opzet in het spel, maar het heeft wel te maken met keuzes die je hebt gemaakt en die je niet hebt gemaakt.
En ik ben ook heel blij dat ik een 2de kans heb gekregen, anders had ik op straat geleefd.. klopt!!
Maar dat neemt nog niet weg dat het niet mijn eigen schuld is geweest...
Ik ben zo stom geweest om met te laten beïnvloeden... ik ben zo stom geweest... om...
daar heb ik er 2 van gehadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
laat ik dan zeggen dat ik je post wel begreep
alleen niet de manier waarop je die naar 'buiten' bracht
een pm richting belle zou, in mijn ogen, netter zijn geweest
Nouja, ik vind het sowieso niet netjes om jou hier op aan te vallen.quote:
Als je dan maar weet dat iedereen verder achter je staat, Bellequote:
Hehe ja da's wel gaafquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als je dan maar weet dat iedereen verder achter je staat, Belle
dat weet ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als je dan maar weet dat iedereen verder achter je staat, Belle
Laten we nou geen reacties gaan uitlokken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef lobelletje het volgende:
En als beloning mag JIJ zo een nieuw topic startenquote:
oké weet niet of dat mobiel kan en kan niet van filmpje wisselen hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
En als beloning mag JIJ zo een nieuw topic starten
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:42 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga nog even een tukje doen voor het stappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |