En hoppa, krijgen we weer de schuldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef espri het volgende:
[..]
dat is de schuld van pulver/vannelle, 1 van de 2
Zo isssie, springt voor iedereen in de bres.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
Had ik toch bijna de laatsteGelukkig sprong Pulver net op tijd voor me
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
En hoppa, krijgen we weer de schuld
En ik dit keer eens niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
En hoppa, krijgen we weer de schuld
Het ging echt per ongeluk, ik zat nog maar op pagina 4quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
Had ik toch bijna de laatsteGelukkig sprong Pulver net op tijd voor me
Net was het nog 3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het ging echt per ongeluk, ik zat nog maar op pagina 2
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik schrijf de hele fucking notulen uit voor Ireth. Ik druk op de invoeren knop. Fucking topic vol.
Sorry Ireth geen notulen vandaag.
Een luie, geen zin om het nog een keer te typen verdarrequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!
eentje die geen notulen wil uitschrijven....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
Jáááááá zeg.. wat ben jij nou voor secretaresse!
Ah toen nou.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Een luie, geen zin om het nog een keer te typen verdarre
Ah, heet dat zo tegenwoordig..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef espri het volgende:
zo, aanstaande is ook klaar met vergaderen dus ik ga hem maar eens vervelen...
fijne avond allemaal en slaap lekker
Truste en de groeten aan je aanstaande.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef espri het volgende:
zo, aanstaande is ook klaar met vergaderen dus ik ga hem maar eens vervelen...
fijne avond allemaal en slaap lekker
Wow, heb dus heel wat gemist!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay de notulen:
Belle gaf 3 computers weg aan fanatieke FHF sc'ers maar dit werd niet gewaardeerd door een lurker. Daarom kreeg Dolfi wel/niet/wel/niet/extra geld. Espri en Vannelle lagen samen op een berenvelletje voor de haard waar zo nu en dan een extra houtblokje op geworpen werd. Vervolgens morste Vannelle rode wijn op de blauwe jurk van Espri, wat gelukkig niet zo erg was want die werd toch alleen maar gebruikt als de auto gepoetst moest worden. Dat is dus nooit want de auto van vannelle is heel smerig.
Vannelle en Pulver en Espri en Ehhe zijn stiekem wel/niet dezelfde personen en zodoende hebben we hier 2 users met een identiteit stoornis. Gelukkig is de wereld geel en met hartjes.
We hebben nog een raadspelletje gedaan met leeftijden.. Pulver is 21 en Espri is 19 of misschien toch andersom. Vannelle is hoe dan ook 2 jaar jonger.
Daarnaast heeft Mo vandaag een wereldreis gemaakt waarbij ze zich zodanig verveelde dat ze met haar telefoon heeft gespeeld. Dat kostte 12 nood-accu's het leven. Die worden morgen in Groningen gereanimeerd door middel van koffie MET koffiemelk. De luxe! Eventueel extra gestimuleerd door een douchebeurt met 5 vrouwen-douche-spulletjes.
Einde bericht.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay de notulen:
Belle gaf 3 computers weg aan fanatieke FHF sc'ers maar dit werd niet gewaardeerd door een lurker. Daarom kreeg Dolfi wel/niet/wel/niet/extra geld. Espri en Vannelle lagen samen op een berenvelletje voor de haard waar zo nu en dan een extra houtblokje op geworpen werd. Vervolgens morste Vannelle rode wijn op de blauwe jurk van Espri, wat gelukkig niet zo erg was want die werd toch alleen maar gebruikt als de auto gepoetst moest worden. Dat is dus nooit want de auto van vannelle is heel smerig.
Vannelle en Pulver en Espri en Ehhe zijn stiekem wel/niet dezelfde personen en zodoende hebben we hier 2 users met een identiteit stoornis. Gelukkig is de wereld geel en met hartjes.
We hebben nog een raadspelletje gedaan met leeftijden.. Pulver is 21 en Espri is 19 of misschien toch andersom. Vannelle is hoe dan ook 2 jaar jonger.
Daarnaast heeft Mo vandaag een wereldreis gemaakt waarbij ze zich zodanig verveelde dat ze met haar telefoon heeft gespeeld. Dat kostte 12 nood-accu's het leven. Die worden morgen in Groningen gereanimeerd door middel van koffie MET koffiemelk. De luxe! Eventueel extra gestimuleerd door een douchebeurt met 5 vrouwen-douche-spulletjes.
Einde bericht.
Ojaa Vannelle is vanavond de barman dus als je graag een drankje wil of misschien een schaaltje nootjes.. Hij staat voor je klaar!quote:
Hahahahaaaaa, geweldig!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay de notulen:
Einde bericht.
Eehh.. schaaltje bitterballen??? Met mosterd graag!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ojaa Vannelle is vanavond de barman dus als je graag een drankje wil of misschien een schaaltje nootjes.. Hij staat voor je klaar!
Ben al overgeschakeld naar zelfbediening.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ojaa Vannelle is vanavond de barman dus als je graag een drankje wil of misschien een schaaltje nootjes.. Hij staat voor je klaar!
* DJMO schopt vannelle naar de frituurpan ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben al overgeschakeld naar zelfbediening.
he jammer, moet ik toch weer zelf lopen :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja maar, die hebben we niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO schopt vannelle naar de frituurpan ..
da's mannenwerk !
ahww je mag de mijne wel lenen?quote:
* Ireth heeft trek in bitterballenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
wat dacht je er van dat ik zo ga slapen met m'nquote:
Oh, dan breng je hem morgen dus?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat dacht je er van dat ik zo ga slapen met m'nen uitslaap morgen .. om dan daarna eens richting grunn te gaan verkassen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh, dan breng je hem morgen dus?!
ik wil best m'n trein abo misbruiken om door te reizen naar ingrid hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er staat er bij mij 1 in de schuur, die moet schoongemaakt worden. Sterker nog er staan er 2. De ander kan weg :p
Nou het vet zit er volgens mij nog in :p al een tijdje... Ja in de schuur kom ik eigenlijk nooit :p Ik ben ook te lui om mijn fiets in de schuur te zetten namelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
ik wil best m'n trein abo misbruiken om door te reizen naar ingrid hoor
Dat is *meestal* veel beter dan het verledenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
vanavond had ik geen flashback, maar een glimp op hoe de toekomst er uit gaat zien
Wooooooh, Dafuq just happened?quote:
ik gaaptequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wooooooh, Dafuq just happened?
het was zo stil :pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wooooooh, Dafuq just happened?
En wat ontplofte daar door dan?quote:
Ze weigerde ook al een tandenstoker van mequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En wat ontplofte daar door dan?
Heb je soms je tanden niet goed gepoetst vanmorgen
Kijk! Dat verklaart allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze weigerde ook al een tandenstoker van me
Nou hop naar bed!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff.. Morgen wordt een lange dag
Moet om half 9 al in Aalsmeer zijn
Slaap lekker. Hondje zal je wel wakker likkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:45 schreef Ireth het volgende:
Aarrgghh!! Kwart voor 1! Ik wou om half 12 de hond gaan uitlaten![]()
Ik ga offline mensen! Truste!
En nu eruit want ze moet gaan.quote:
Succes vandaag.quote:
lekker enthousiast .....quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als je geen zin hebt om te werrken dan moet je je gewoon focussen op je bankrekening
Nu al?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:35 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Zo, mijn bank en stoel zitten in elkaar dus ik kan weer normaal zitten. Nu ga ik voor de kledingkast.
zie nietsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:51 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de badkamer.![]()
Nu alleen nog op jacht voor een bed. Ik heb wel een leuke gezien maar als je ook een lattenbodem, matrassen en nachtkastjes erbij moet dan is dat toch een aardig prijskaartje.
Huh?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:51 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog op jacht voor een bed. Ik heb wel een leuke gezien maar als je ook een lattenbodem, matrassen en nachtkastjes erbij moet dan is dat toch een aardig prijskaartje.
Bedden zijn achterlijk duur inderdaad, als je wat moois wilt hebben. En dan inderdaad wel incl. matrassen etc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:51 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel, ik zit mobiel en dan is het wat lastiger als je het niet gewend ben.quote:
Dan zie ik je een andere keer wel weer. Een hemelbed lijkt mij ook wel wat en dan Rose gordijntjes met kant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bedden zijn achterlijk duur inderdaad, als je wat moois wilt hebben. En dan inderdaad wel incl. matrassen etc.
Ik zit erover te denken om zelf wat te gaan maken, alleen ik weet nog niet van welk materiaal.
Ik had tot voor kort een hemelbed, en dat vond ik toch wel erg gaaf..
Hihi volgens mij ben jij stiekem gewoon een prinsesjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zie ik je een andere keer wel weer. Een hemelbed lijkt mij ook wel wat en dan Rose gordijntjes met kant.![]()
Een ombouw is nog wel te maken maar het is juist het beddebodum en matras wat de kosten zijn.
Zoals ik mijn bed heb uitgezocht is een hoop geld maar goed kunnen slapen vind ik ook belangrijk.
Hi youquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:08 schreef espri het volgende:
gooeeeeeeeeeeeiiiiiieeemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Sst, niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hihi volgens mij ben jij stiekem gewoon een prinsesje
Die ziet er wel leuk uit iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sst, niet doorvertellen.![]()
Deze vind ik wel wat.
[ afbeelding ]
weer niet?quote:
Oh da's vervelend! Snurkende man naast me heb ik ook last van ja... Wordt tijd dat hij maar weer eens op de bank slaaptquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:15 schreef espri het volgende:
[..]
weer niet?![]()
ik met onderbrekingen, snurkende man naast me, ik had het warm dus dekbed weg, hij had het koud dus dekbed weer terug, blaffende honden en kwakende eenden in het park, ach het was een onrustig nachtje
och ik kan er ook wat van hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh da's vervelend! Snurkende man naast me heb ik ook last van ja... Wordt tijd dat hij maar weer eens op de bank slaapt. Aankomende nacht sws: als hij bier opheeft snurkt hij heel hard. Dus die afspraak hebben we ooit gemaakt en bevalt ons prima
Haha ja daar kan jij dan ook niks aan doen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
och ik kan er ook wat van hoor![]()
dan ga ik zelf naar zolder waar ook een heerlijk bed staat maar dit was gewoon dez schuld van vannelle/pulver, 1 van de 3 want die bleef wijntjes in schenken
kan heel leuk zijn...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:25 schreef JK1982 het volgende:
Die 2 bedden hierboven zijn ook leuk inderdaad.. En allebei met spijltjes in het hoofdeind..
Ho ff, jij ging zelf ook halen dus volgens mij vond je het helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
och ik kan er ook wat van hoor![]()
dan ga ik zelf naar zolder waar ook een heerlijk bed staat maar dit was gewoon dez schuld van vannelle/pulver, 1 van de 3 want die bleef wijntjes in schenken
wat zeggen jullie nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ho ff, jij ging zelf ook halen dus volgens mij vond je het helemaal niet erg.
Notulen van Yska waren gaaf idd, ik stel voor om daar een dagelijks item van te maken!
Have fun! Ik ga zo ook even wat doen, ben er alleen nog niet helemaal uit wát..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef espri het volgende:
maar ik ga eens de hort op, gaan samen de stad in.
fijne zaterdag allemaal
veel plezier dolfijntjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat zo naar open dag van het werk..
collega's pesten die wel werken moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |