Als je de warme kraan niet opendraait dan word je echt niet loom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
haha
Ik weet nog niet of het verstandig is om nu te gaan (i.v.m. dat je daarna zo loom wordt en ik vanavond nog een en ander moet doen)
@DJMO, Pulver & Inlognaam, voor jullie ligt hier een PC, ik ga jullie ff een pm sturen om een en ander af te kunnen spreken.
@Kwiebuske, voor jou ga ik 't weekend een mailtje sturen met vraag of er nog spullen zijn
@Maffemuts, kan ik jou nog blij maken met een pc als er nog zijn? (zie blz. 11 vorige topic)
dankquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
@Kwiebuske, voor jou ga ik 't weekend een mailtje sturen met vraag of er nog spullen zijn
Wil graag een warme douche, om m'n ruggetje ff te verwennenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je de warme kraan niet opendraait dan word je echt niet loom.
Dat was om te kijken of jij wel goed oplet.quote:
Maar ik mag hopen dat die banden dan versleten waren en niet zijn afgekeurd om hun profiel en niet om de 'load index'. Ik vond dat destijds een heel raar verhaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou, er moesten idd 2 nieuwe bandjes onder. Maar bij de volgende garage kwamen ze erachter dat de achteras wel een lasbeurtje kon gebruiken... Dat had die andere prutsers dus niet gezien. Nouja voor mij ging de schade van rond de 800 euro naar 270 euro. Langleve werknemers van vrienden van mn papadie kunnen namelijk ook lassen en dat is dus niet door de 2e garage gedaan maar door een ander bedrijf dat auto schades hersfelt
Heb net wat op NGC zitten kijken over koffie, dus ik ben zo scherp als het maar kan..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat was om te kijken of jij wel goed oplet.
Öt smökelik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is mijn zweeds goed te doen!
Roze paddestoelensoep.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Dat komt zo wel goed denk ikquote:
Haha het valt mee hoor :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Roze paddestoelensoep.
Ik zou er toch een beetje mee oppassen
Holy monie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha het valt mee hoor :p
[ afbeelding ]
Ah gossiemossie..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat komt zo wel goed denk ik
Heeft een keelamandelonsteking te pakken dus die kan momenteel alleen maar soep eten. En ijsjes en breakers :p arm jong is het ook!
Champignons drijven. Ik heb er maar 2 bij ingegooid. Wel 2 mega kastanjechampignons van de markt! En een rood uitje. En die melk is een ontzettend goed idee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Holy monie!
Dat is tenminste goed gevuld. Dat kan nooit allemaal in dat pakje hebben gezeten!
Zelf ben ik gek op paddenstoelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Champignons drijven. Ik heb er maar 2 bij ingegooid. Wel 2 mega kastanjechampignons van de markt! En een rood uitje. En die melk is een ontzettend goed idee!
ik dacht dat het deens wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd paddenstoelen in huis hebben, zo lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zelf ben ik gek op paddenstoelen.
Als ik een tuin zou hebben zou ik alles wat ik daar kon plukken zo de pan in flikkeren
Ook en noors!quote:
slakken zout ...quote:
=quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |