abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:53:19 #51
351780 Piye
King of Kush
pi_117914814
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
14 jaar al en nog steeds tankjes aan het maken, hij zal zich binnenkort wel registreren op fok. Hij heeft in ieder geval wat omhanden in de komende 15 jaar dat hij op zijn eerste vriendinnetje wacht.
Beetje vloeken in de kerk dit, maar ik kan dat altijd wel waarderen. _O_
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_117916667
Nice gemaakt _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117916918
Tjongejonge jonge. Kind van 14 maakt tanks van lego blokken en daar komen de jaloerse reacties hoor.
En Weltschmertz, proof that you built a tank or it didn't happen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:26:51 #54
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_117918172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef Jordony het volgende:
Tank van Weltschmertz:

100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:32:47 #55
381504 JosefDettelbacher
pi_117918311
Verder moet ik ook wel bekennen dat zijn bouwwerken weliswaar knap zijn, maar ook weer niet zo onderscheidend om van een genie o.i.d. te spreken. Lego tanks zijn nou niet bepaald origineel. Flickr staat echt ramvol met dit soort fanmade modellen.

Als ik hem was zou ik iets zoeken waarmee ie zich echt kan onderscheiden. Misschien VOC themed of zo? WW2 begint een beetje een afgezaagd thema te worden. Waarschijnlijk heeft ie als kind iets te veel history channel gekeken.

Verder niet zo zeuren over dat die kiddo niet met lego mag spelen, leven en laten leven.
Als chicks hem niet willen omdat ie met lego speelt, dan kunnen ze opzouten.
pi_117918352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:32 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Verder moet ik ook wel bekennen dat zijn bouwwerken weliswaar knap zijn, maar ook weer niet zo onderscheidend om van een genie o.i.d. te spreken. Lego tanks zijn nou niet bepaald origineel. Flickr staat echt ramvol met dit soort fanmade modellen.

Als ik hem was zou ik iets zoeken waarmee ie zich echt kan onderscheiden. Misschien VOC themed of zo? WW2 begint een beetje een afgezaagd thema te worden. Waarschijnlijk heeft ie als kind iets te veel history channel gekeken.
een afgezaagd thema maakt het niet minder knap hoor ;)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:36:24 #57
381504 JosefDettelbacher
pi_117918398
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]

een afgezaagd thema maakt het niet minder knap hoor ;)
Wat ik maar wil zeggen is dat ie wss veel materiaal heeft gehad om van af te kijken. :P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:40:55 #58
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_117918507

lego rult gewoon nog steeds
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:23:52 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117919234
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is echt geen genie hoor, gewoon iemand met voorstellingsvermogen, een flinke doos lego en veel tijd.
online gemeenschappen zijn nu niet bepaald de meest vergevingsgezinde gemeenschappen die je kunt vinden en als die onder de indruk is ben ik eigenlijk wel geneigd om het te geloven

maar jij kunt het ongetwijfeld beter allemaal _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_117919266
Zozo, justin bieber is ook nog eens goed met lego.
pi_117927643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:25 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan zijn we het er gewoon over oneens of dit wel of niet indrukwekkend is. En al was het slechts voor zijn eigen vermaak, dan nķg is het toch niet erg? Alsof dat wat andere kinderen op die leeftijd doen zo'n enorme impact heeft op deze wereld?
Het is ook helemaal niet erg, het is alleen ook niet onverdeeld positief.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef Jordony het volgende:
Tjongejonge jonge. Kind van 14 maakt tanks van lego blokken en daar komen de jaloerse reacties hoor.
Als ik lego dan is dat met kinderen onder de 10, ik vind dat echt leuk hoor, maar het gaat dan natuurlijk wel een beetje om de interactie en niet die met legoista's op internet. En dan mag er natuurlijk ook mee gespeeld worden en spreekt het zo tot de verbeelding van kinderen dat ze niet heel blijven, en heeft foto's maken voor onlinediscussies niet de hoogste prioriteit. Maar ik had de tank uit de stripreeks 'De Generaal' nagemaakt, en ondanks zijn treffende gelijkenis leek me dat niet de moeite van het vereeuwigen waard.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

online gemeenschappen zijn nu niet bepaald de meest vergevingsgezinde gemeenschappen die je kunt vinden en als die onder de indruk is ben ik eigenlijk wel geneigd om het te geloven

De een heeft meer fantasie of voorstellingsvermogen dan de ander, en daar gaat het natuurlijk om als je zoiets wil maken. Als je dat hebt en er een tijdrovende van wil maken dan kun je mooie dingen maken en dat is ook wat hij doet. Alleen vermoed ik dat zijn vriendjes met wie hij vroeger legode inmiddels andere interessegebieden hebben aangeboord en hij een beetje is blijven hangen in wat hij goed kon.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:06:20 #62
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_117928373
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:06 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Amerikaanse tanks in Köningsberg?

Het zou geen kwaad kunnen als hij z'n historische context ook wat bijschaaft.
Er is ook een Königsberg in Beieren. :P
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_117929737
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

"Haten op"? Ten eerste is het allemaal niet zo briljant voor een 14-jarige en ten tweede lijkt me het beter voor jongens van die leeftijd om hun aandachtsgebied wat te verleggen.
Het verbaast me eerlijk gezegd een beetje om dergelijke posts van jou te lezen. Naar welk, maatschappelijk geaccepteerd interessegebied moet hij als veertienjarige zijn aandacht dan verleggen om niet uit de toon te vallen bij al die Opel Astra rijdende, in vinexwijken wonende en 'boer zoekt vrouw' kijkende Henk en Ingrids?

Zaken waar jongens zich van oudsher als tiener mee bezig hielden (brommers opvoeren en er mee rond crossen in het buitengebied bijvoorbeeld) "moeten we immers met zijn allen ook niet meer willen" in dit verzuurde jankland...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_117929928
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Het verbaast me eerlijk gezegd een beetje om dergelijke posts van jou te lezen. Naar welk, maatschappelijk geaccepteerd interessegebied moet hij als veertienjarige zijn aandacht dan verleggen om niet uit de toon te vallen bij al die Opel Astra rijdende, in vinexwijken wonende en 'boer zoekt vrouw' kijkende Henk en Ingrids?

Zaken waar jongens zich van oudsher als tiener mee bezig hielden (brommers opvoeren en er mee rond crossen in het buitengebied bijvoorbeeld) "moeten we immers met zijn allen ook niet meer willen" in dit verzuurde jankland...
Ik vind daar niet zoveel mis mee, ja, het is gevaarlijk maar die leeftijd is gevaarlijk. Nou zit iedereen anders in elkaar en iedereen ontwikkelt zich in een andere richting, alleen blijven hangen in lego lijkt me juist getuigen van onvoldoende ontwikkeling.
pi_117929935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:36 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik ook zo'n 12 jaar geleden maar ik zie eigenlijk geen verschil met de blokken van toen. :?
Alle blokken die je hier ziet:
[ afbeelding ]
Had je toen ook al, alleen die rupsbanden en dat tandwiel voorop misschien niet.
Dat tandwiel komt uit technisch Lego, dat onderdeel zat 20 jaar geleden ook al bij mijn terreinwagen.
PWBF
pi_117929969
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt mij een gezonde ontwikkeling voor een jongen om de fase van spelen met lego op een gegeven moment achter je te laten, ruim voor je veertiende. Vandaar dat ik het niet zo'n 100% positief verhaal vind.
Precies, op naar het grote werk, raketten bouwen, vliegtuigen maken en een eigen thuis-laboratorium beginnen. Zaken waar handig met Lego zijn overigens prima van pas komt.
pi_117930066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

"Haten op"? Ten eerste is het allemaal niet zo briljant voor een 14-jarige en ten tweede lijkt me het beter voor jongens van die leeftijd om hun aandachtsgebied wat te verleggen.
Hoezo lijkt jou dat beter eigenlijk? Ken jij deze jongen? Wellicht doet hij er nog wel veel meer naast.

Het gaat natuurlijk ook niet om "het spelen met Lego" maar om het ontwerpen, creëren, bedenken, ruimtelijk inzicht en dergelijke. Genoeg mooie (technische) universitaire studies die daar over een paar jaar op aansluiten.

Tegen iemand die op z'n 14de heel goed kan voetballen of tekenen of piano spelen en dat met veel plezier doet zeg je toch ook niet: "stop daar nou eens mee, verleg je aandachtsgebied toch eens wat joh..."
PWBF
pi_117930116
Wow! Wat knap ^O^
pi_117930126
Kennelijk heeft Weltschmerz nog nooit op een technische faculteit rondgelopen, ook daar is Lego ruim voor handen, en dat gaat dan zelfs om mensen van boven de 18. :o
pi_117930301
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef Kowloon het volgende:
Kennelijk heeft Weltschmerz nog nooit op een technische faculteit rondgelopen, ook daar is Lego ruim voor handen, en dat gaat dan zelfs om mensen van boven de 18. :o
Inderdaad, ook dat. Het gaat bij deze jongen allang niet meer om het spelen maar puur om het bedenken, ontwerpen, creëren, bouwen, ruimtelijk inzicht ontwikkelen, werken met schaal en noem maar op...

Ach ja, laat Weltschmerz maar. Zelf is hij waarschijnlijk nog nooit ergens goed in geweest.
PWBF
pi_117931133
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoezo lijkt jou dat beter eigenlijk? Ken jij deze jongen? Wellicht doet hij er nog wel veel meer naast.

Het gaat natuurlijk ook niet om "het spelen met Lego" maar om het ontwerpen, creëren, bedenken, ruimtelijk inzicht en dergelijke. Genoeg mooie (technische) universitaire studies die daar over een paar jaar op aansluiten.

Tegen iemand die op z'n 14de heel goed kan voetballen of tekenen of piano spelen en dat met veel plezier doet zeg je toch ook niet: "stop daar nou eens mee, verleg je aandachtsgebied toch eens wat joh..."
Als iemand op zijn 14e nog steeds bezig is met kinderliedjes op de blokfluit aan het spelen is dan vraag je je toch ook af of die niet toe is aan een saxofoon of zo, ipv heel goed te worden in die kinderliedjes op de blokfluit? Hij wordt hier als held afgeschilderd, als genie, alsof er bewonderend tegenop moet worden gekeken, dat is mij een stap te ver voor iemand die zich vooral onderscheidt door zich nog bezig te houden met iets wat de meeste leeftijdsgenootjes al lang achter zich gelaten hebben. Je hebt ook van die jongens die altijd met jongere kinderen voetballen, en dan veel beter zijn, de ster van het trapveldje, dat is ook allemaal niet erg maar een held of genie wordt je er niet van.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inderdaad, ook dat. Het gaat bij deze jongen allang niet meer om het spelen maar puur om het bedenken, ontwerpen, creëren, bouwen, ruimtelijk inzicht ontwikkelen, werken met schaal en noem maar op...
Dat is toch spelen?

quote:
Ach ja, laat Weltschmerz maar. Zelf is hij waarschijnlijk nog nooit ergens goed in geweest.
Dat zal het zijn.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:43:07 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117931191
Wat een benepen wereldbeeld. En wat een lelijke kift.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:44:52 #73
381504 JosefDettelbacher
pi_117931232
Moet wel zeggen dat als het die knul echt ging om het goed nabootsen van WW2, dat ie dan wel een beter medium had kunnen kiezen. Al die lego noppen staan natuurlijk wel verdomd onprofessioneel en storend op een goed nagemaakte tank :P

Beter stapt ie dus over op - weet ik veel - karton/hout/klei whatever.

Dan is het hele probleem van "kinderachtig" ook gelijk opgelost blijkbaar...
Dan is ie weliswaar nog steeds een kansloze "creatief met kurk" zolderautist maar dan is ie in ieder geval wel met voor zijn leeftijd aanvaard materiaal aan de slag. ___________! :')
pi_117931320
Ik vind het gewoon tof gemaakt. ^O^

Mensen moeten eens niet zo zeiken.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:00:08 #75
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_117931688
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:40 schreef Matty___ het volgende:

lego rult gewoon nog steeds
Holy fking crap

* rent naar de winkel om mindstorms aan te schaffen*
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_117932081
quote:
14 jaar al en nog steeds tankjes aan het maken, hij zal zich binnenkort wel registreren op fok. Hij heeft in ieder geval wat omhanden in de komende 15 jaar dat hij op zijn eerste vriendinnetje wacht.
:')!! Wat een treurnis, deze reactie.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_117932295
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:17 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

:')!! Wat een treurnis, deze reactie.
Wat een felle reacties, waarom moet het zolderkamerautisme zo fanatiek verdedigd worden? Ik val het niet aan, maar op een voetstuk plaatsen zoals hier gebeurt lijkt me ook wat overdreven.
pi_117932388
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat een felle reacties, waarom moet het zolderkamerautisme zo fanatiek verdedigd worden? Ik val het niet aan, maar op een voetstuk plaatsen zoals hier gebeurt lijkt me ook wat overdreven.
Je valt het wel aan. Waar de meeste mensen als eerste reactie 'wow, tof gemaakt' hebben vraag jij je af of wij dit wel zouden moeten willen met zijn allen.
pi_117932392
quote:

[..]

Je weet helemaal niets over die jongen en zijn ontwikkeling.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:30:47 #80
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_117932428
Grappig dat iedereen hier zo haat op weltschmerz. Kom op zeg, van iedere 14-jarige die nog legoot mag je toch sowieso wel verwachten dat ie een leuke tank of iets vergelijkbaars in elkaar knutselt?

Ik zie er echt niet het bijzondere in dat er in de OP van wordt gemaakt, maar iedereen wil zo graag de zoveelste briljante puber zien in deze legosteentjes, dat Weltschmerz hier wordt weggehoond terwijl hij helemaal geen extreme dingen zegt. De meeste 14-jarige jongens hebben toepasselijker hobbies, fijn dat deze knul er nog plezier in heeft (raar als het is op een leeftijd dat fappen je leven hoort te beheersen), maar om hier een genie aan het werk in te zien is werkelijk lachwekkend. Zolderkamerautist is de juiste diagnose voor deze knul.

Tof tankie wel hoor, daar niet van....
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_117932538
quote:

[..]

Ik verdedig 'zolderkamerautisme' niet, ik lach alleen schamper omdat jij het zo erg vindt dat deze knul niet aan jouw kleinburgerlijke ideaalbeeld van de veertienjarige voldoet.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_117932625
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je valt het wel aan. Waar de meeste mensen als eerste reactie 'wow, tof gemaakt' hebben vraag jij je af of wij dit wel zouden moeten willen met zijn allen.
Ga je mij nou verwijten dat er na de 1e reactie bij mij nog een gedachte komt? Ik dacht eerst wow, tof, en toen liet ik tot me doordringen dat die jongen 14 is. Dan is het geniale er wel vanaf, het heldhaftige zeker en heel tof is het dan ook niet meer.

En mijn postgeschiedenis staat vol met een afkeer van redeneringen die beginnen, eindigen of gebaseerd zijn op wat we met zijn allen zouden willen. Als hij wil lego-en moet hij dat vooral doen, maar ik ga hem niet op een voetstuk plaatsen omdat hij er beter in is geworden dan kinderen die er 4 jaar geleden mee gestopt zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:34 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Ik verdedig 'zolderkamerautisme' niet, ik lach alleen schamper omdat jij het zo erg vindt dat deze knul niet aan jouw kleinburgerlijke ideaalbeeld van de veertienjarige voldoet.
Het is juist het ideaalbeeld en andere voetstukplaatserij waartegen ik ageer.
pi_117932750
quote:
Eeuwig zuur zijn. Van Gaal is er niets bij. Je zou er toch maar mee in bed moeten liggen zeg... The horror.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117932831
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ga je mij nou verwijten dat er na de 1e reactie bij mij nog een gedachte komt? Ik dacht eerst wow, tof, en toen liet ik tot me doordringen dat die jongen 14 is. Dan is het geniale er wel vanaf, het heldhaftige zeker en heel tof is het dan ook niet meer.

En mijn postgeschiedenis staat vol met een afkeer van redeneringen die beginnen, eindigen of gebaseerd zijn op wat we met zijn allen zouden willen. Als hij wil lego-en moet hij dat vooral doen, maar ik ga hem niet op een voetstuk plaatsen omdat hij er beter in is geworden dan kinderen die er 4 jaar geleden mee gestopt zijn.
Je schopt hem er liever af.
Beetje sneu wel.

Het is toch gewoon hartstikke goed wat die jongen bouwt?
Waarom zou je moeten stoppen met lego als je 10 bent als je er lol in hebt en je bent er goed in? Je hebt ook mensen die tot op hoge leeftijd met treinen 'spelen'. Zijn dat ook allemaal zolderautisten?

Je had liever dat hij 24/7 zat te gamen?
pi_117932857
quote:

[..]

Ik kan me gerust voorstellen dat dit mannetje tot de categorie "zolderkamerautist" hoort, maar eerlijk gezegd vind ik het al eerder door mij aangehaalde, maatschappelijk geaccepteerde, "Henk en Ingrid-dom" ook van een behoorlijke treurigheid getuigen. Scooterrijdende hangjeugd vult zijn dagen nou ook niet bepaald met spectaculaire en verheven zaken...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_117932910
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ws kan alles beter! Dit joch zal ook wel een Telegraaf tokkie zijn.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117932969
quote:
Je denkt teveel vanuit jouw eigen situatie...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117933017
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:26 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Tank van Weltschmertz:

[ afbeelding ]
:D :D

En dan gaat ie ook nog met een stalen gezicht in 56 zinnen uitleggen waarom dat beter is.
pi_117933029
Deze jongen is geen genie. Nee, kinderen die 9 jaar zijn en doceren op een universiteit zijn een genie of een jongen die op zijn 16de psycholoog wordt.
Maar zijn werk mag zeer zeker geapprecieerd worden, ondanks zijn leeftijd. Ik vind hem overigens helemaal niet oud om met Lego te spelen. Tegenwoordig is dat van alle tijden en leeftijden. Doe waar je goed in bent. Voor hem is dit de eerste stap in bijvoorbeeld werktuigbouwkunde.
pi_117933175
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je schopt hem er liever af.
Beetje sneu wel.
Ik ga ervan uit dat hij zich nog niet geregistreerd heeft dus ik zie niet hoe het sneu voor hem zou zijn. Maar stel dat hij mijn posts zou lezen dan zou hij dat misschien op dat moment niet leuk vinden om te horen, maar zou hij er wel wat aan hebben.

quote:
Het is toch gewoon hartstikke goed wat die jongen bouwt?
Och.

quote:
Waarom zou je moeten stoppen met lego als je 10 bent als je er lol in hebt en je bent er goed in? Je hebt ook mensen die tot op hoge leeftijd met treinen 'spelen'. Zijn dat ook allemaal zolderautisten?
Zoals ik al aangaf is er een verschil tussen terugkeren naar iets en in iets blijven hangen. Als mijn zoon op zijn 14e met treintjes zou zitten spelen dan weet ik niet of ik de stroom zou afsluiten of hem zou laten begaan, maar ik denk niet dat ik hem schouderklopjes zou geven en me bewonderend zou uitlaten over zijn laatste emplacement. Laat staan een genie noemen, ga iets met leeftijdsgenoten doen zeg.
pi_117933188
quote:

[..]

Ws die iemand anders van zolderkamer autisme beschuldigd... Het is als Albert Verlinde die iemand anders van valse nichtigheid beschuldigd.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:05:57 #92
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117933352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat hij zich nog niet geregistreerd heeft dus ik zie niet hoe het sneu voor hem zou zijn. Maar stel dat hij mijn posts zou lezen dan zou hij dat misschien op dat moment niet leuk vinden om te horen, maar zou hij er wel wat aan hebben.

[..]

Och.

[..]

Zoals ik al aangaf is er een verschil tussen terugkeren naar iets en in iets blijven hangen. Als mijn zoon op zijn 14e met treintjes zou zitten spelen dan weet ik niet of ik de stroom zou afsluiten of hem zou laten begaan, maar ik denk niet dat ik hem schouderklopjes zou geven en me bewonderend zou uitlaten over zijn laatste emplacement. Laat staan een genie noemen, ga iets met leeftijdsgenoten doen zeg.
Laat ik dan jou vanuit hetzelfde arrogantieniveau aanspreken: Je hebt het niet altijd bij het juiste eind en het ene mens is het andere niet. Is misschien niet leuk om te horen maar wellicht heb je er wel wat aan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_117933523
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Och.

[..]

Niet?
Dus als vader zou je je zoon niet zeggen hoe knap je het vindt dat hij zo'n mooi emplacement gemaakt heeft? Waarom eigenlijk niet?
pi_117933756
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

Niet?
Dus als vader zou je je zoon niet zeggen hoe knap je het vindt dat hij zo'n mooi emplacement gemaakt heeft? Waarom eigenlijk niet?
In de schaduw van WS is Clooney nog een lelijke vent, heeft Ron Jeremy een kleintje en is Einstein een domoor.

Daarom!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117933807
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

In de schaduw van WS is Clooney nog een lelijke vent, heeft Ron Jeremy een kleintje en is Einstein een domoor.

Daarom!
Ohhhhh, ja, dat wist ik niet hoor :N
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:34:44 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117934109
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De een heeft meer fantasie of voorstellingsvermogen dan de ander, en daar gaat het natuurlijk om als je zoiets wil maken. Als je dat hebt en er een tijdrovende van wil maken dan kun je mooie dingen maken en dat is ook wat hij doet.
ja ik weet hoe LEGO werkt maar als de onlinekenners ervan onder de indruk zijn dan noem ik het indrukwekkend zeker gezien de leeftijd van het joch
quote:
Alleen vermoed ik dat zijn vriendjes met wie hij vroeger legode inmiddels andere interessegebieden hebben aangeboord en hij een beetje is blijven hangen in wat hij goed kon.
nou en?

mijn leeftijdsgenootjes vonden mijn hobbies ook niet zo heel erg interessant ... dan had ik me kunnen aanpassen aan de grote grijze massa maar dat wilde mijn pa niet hebben dus deed ik het niet en kwam ik nieuwe vriendjes tegen zo gaat dat op die leeftijd

besides, wie zegt dat hij niet ook graag met zijn matties naar de kinderdisco gaat of wat dan ook?

hij zit iig nog op school dus daar komt hij ongetwijfeld ook interesses tegen
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:37:13 #97
381504 JosefDettelbacher
pi_117934176
Kan er iemand dat gastje op Flickr uitnodigen voor FOK!
Meer Lego topics. _O_ :9~
pi_117934217
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:26 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Tank van Weltschmertz:

[ afbeelding ]
_O-.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:45:42 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117934427
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:37 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Kan er iemand dat gastje op Flickr uitnodigen voor FOK!
Meer Lego topics. _O_ :9~
wel gelijk een ABO aansmeren want daar mogen tetten nog en dat is goed voor zijn ontwikkeling!
pi_117934677
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet?
Om dezelfde reden dat je op een gegeven moment ophoudt om van elk geklieder op papier te doen alsof het een hartstikke mooie tekening is die in je gaat laten lijsten. In bepaalde fases van ontwikkeling van een kind is louter positieve stimulans goed, maar in latere fases mag je best kritisch zijn lijkt me, niet alleen op hoe goed iemand iets doet, maar ook op wat hij doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')