Wijnaldumquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Blessure van Toivonen gaat PSV punten kosten. Met een van Bommel en Strootman die de kaarten aaneenrijgen ga je regelmatig ook een van hun missen.
Niemand?quote:
Je mist Toivonen plus hoogstwaarschijnlijk ook nog een van het duo van Bommel en Strootman. Dat zijn er regelmatig twee dus. Bedenk me alleen net dat Engelaar er ook nog rondloopt wat een optie zou kunnen zijn wanneer hij eens niet geblesseerd is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand?
Je mist maar één bepalende speler?
Ajax heeft zijn complete voorhoede moeten missen plus nog twee bepalende spelers voor de helft van het seizoen en is toch gewoon kampioen geworden.
middenveldquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mist Toivonen plus hoogstwaarschijnlijk ook nog een van het duo van Bommel en Strootman. Dat zijn er regelmatig twee dus. Bedenk me alleen net dat Engelaar er ook nog rondloopt wat een optie zou kunnen zijn wanneer hij eens niet geblesseerd is.
En DePay dan op links?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
middenveld
--------------------Mertens
Strootman/Bommel - Wijnaldum
problem solved
Tsja. Ik ben vooral bang dat we nu geen cent meer voor Toyboy gaan vangen.quote:
Euroshopperquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben vooral bang dat we nu geen cent meer voor Toyboy gaan vangen.
Hadden ze 'm afgelopen zomer maar moeten verkopen. Maar PSV vroeg ineens 14 miljoen euro, gegokt en verloren dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben vooral bang dat we nu geen cent meer voor Toyboy gaan vangen.
Was ook wel vrij terecht hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hadden ze 'm afgelopen zomer maar moeten verkopen. Maar PSV vroeg ineens 14 miljoen euro, gegokt en verloren dus.
Niets heeft mij er tot op heden van kunnen overtuigen dat hij niet door de mand zal vallen. Ik zal de eerste zijn die mijn ongelijk gaat toegeven wanneer nodig. Ik hoop ook gewoon dat hij daar gaat renderen, maar realistisch gezien denk ik niet dat hij de capaciteiten heeft die daar benodigd zijn.quote:
Bij het huidige Liverpool is Toivonen de sterspeler. Stelt echt heel weinig voor die club.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Combinatie van dat PSV te veel vroeg en dat Toivonen zichzelf te goed vond. Prima speler voor een Engelse middenmoter, maar bij Tottenham of Liverpool kan hij echt niet aanhaken
lol, hij zou keihard op de bank zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij het huidige Liverpool is Toivonen de sterspeler. Stelt echt heel weinig voor die club.
Nou overschat je Toivonen wel ernstig hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij het huidige Liverpool is Toivonen de sterspeler. Stelt echt heel weinig voor die club.
suarez is beter dan toivonenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hij zegt dat toivonen dan de sterspeler wordt, nou niet dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Suarez is een spits, Toivonen een aanvallende middenvelder.
Is nog altijd een Gerrard of Suarez.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij zegt dat toivonen dan de sterspeler wordt, nou niet dus
ja dat bedoelde ik duidelijk te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nog altijd een Gerrard of Suarez.
Geen enkele speler van psv zou een ''sterspeler'' kunnen zijn bij een Engelse club van formaatquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik duidelijk te maken
nee, strootman zou wel naar een engelse club van formaat kunnen maar op zijn positie wordt je geen sterspeler van een clubquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele speler van psv zou een ''sterspeler'' kunnen zijn bij een Engelse club van formaat
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee, strootman zou wel naar een engelse club van formaat kunnen maar op zijn positie wordt je geen sterspeler van een club
Of jij overschat Liverpool. Maar sterspeler is inderdaad misschien wat overdreven. Hij kan er wel makkelijk mee denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou overschat je Toivonen wel ernstig hoor.
Lens, Mertensquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Toivonen, Strootman is nog een redelijke speler voor een hoger niveau. Voor de rest eigenlijk niemand.
Allebei nog veel te wisselvallig. Laat ze eerst maar eens een vol jaar presteren.quote:
Hij is of in ieder geval oogt wat lui, maar middenmoter-subtop Engeland moet te doen zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of jij overschat Liverpool. Maar sterspeler is inderdaad misschien wat overdreven. Hij kan er wel makkelijk mee denk ik.
Als Advocaat kampioen wordt wil Advocaat wel Champions League spelen denk ik. Die gaat dan niet opstappen en zal nog een jaar bijtekenen lijkt me. Van Marwijk zal dan een back-up zijn wanneer PSV weer geen kampioen weet te worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef vivelafete het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van als Van Marwijk volgend jaar coach van PSV zou worden, zoals door Derksen gemeld in VI(tv) van vorige week?
Ik zit daar eerlijk gezegd totaal niet op te wachten. Over zijn coachingskills heb ik al mijn bedenkingen (ook al voor het 'succesvolle' WK van 2010), maar qua persoonlijkheid vind ik dat hij de laatste paar jaar echt ontzettend door de mand is gevallen. Zijn interactie met de pers vond ik bij Oranje echt tenenkrommend en als voetbalanalist bij de NOS vind ik hem ook totaal niet boeiend. Die nukkigheid en dat chagrijn vind ik totaal niet bij PSV passen, de uitstraling is niet waar PSV (of elke andere club) op zit te wachten. Van mij mag hij mooi ergens zijn zakken gaan vullen.
Mertens was vorig seizoen MVP en staat nu ook weer hoog volgens mij. Lens is ook lekker bezig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Allebei nog veel te wisselvallig. Laat ze eerst maar eens een vol jaar presteren.
MVP?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mertens was vorig seizoen MVP en staat nu ook weer hoog volgens mij. Lens is ook lekker bezig.
mertens is wel wat voor spanjequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mertens was vorig seizoen MVP en staat nu ook weer hoog volgens mij. Lens is ook lekker bezig.
Qua cijfertjes wel MVP, qua spel zeker niet. Ik vind de term MVP sowieso toch al nergens op slaan, want volgens die beredenering zou een verdediger of keeper nooit de echte MVP kunnen zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, je hebt toch ook de speler van het jaar. Daar kan iedereen het worden. MVP gaat gewoon om het aantal assists en doelpunten samen, niks mis mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua cijfertjes wel MVP, qua spel zeker niet. Ik vind de term MVP sowieso toch al nergens op slaan, want volgens die beredenering zou een verdediger of keeper nooit de echte MVP kunnen zijn.
MVP staat voor Most valuable player. Dat is imo niet de gene die de meeste assists en doelpunten bij elkaar maakt, maar voor diegende die het team in zijn eentje dermate sterker maakt. Vorig jaar was natuurlijk Vertonghen de echte MVP van de Eredivisie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, je hebt toch ook de speler van het jaar. Daar kan iedereen het worden. MVP gaat gewoon om het aantal assists en doelpunten samen, niks mis mee.
In NL gaat het toch gewoon om het aantal assists en doelpunten? Tuurlijk was Vertonghen belangrijker voor Ajax, maar daar gaat het niet om.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
MVP staat voor Most valuable player. Dat is imo niet de gene die de meeste assists en doelpunten bij elkaar maakt, maar voor diegende die het team in zijn eentje dermate sterker maakt. Vorig jaar was natuurlijk Vertonghen de echte MVP van de Eredivisie.
Mwah, ik vond Guidetti nog wel een stukje belangrijker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
MVP staat voor Most valuable player. Dat is imo niet de gene die de meeste assists en doelpunten bij elkaar maakt, maar voor diegende die het team in zijn eentje dermate sterker maakt. Vorig jaar was natuurlijk Vertonghen de echte MVP van de Eredivisie.
Ruud van Nistelrooy deed het anders best aardig, of bedoel je van het huidige PSV?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele speler van psv zou een ''sterspeler'' kunnen zijn bij een Engelse club van formaat
Die vond ik niet eens de belangrijkste man van Feyenoord. Dat was El Ahmadi samen met Clasie. Dat was echt het beste middenveld van de eredivisie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Guidetti nog wel een stukje belangrijker.
Wie vond je de belangrijkste bij PSV dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die vond ik niet eens de belangrijkste man van Feyenoord. Dat was El Ahmadi samen met Clasie. Dat was echt het beste middenveld van de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |