quote:PSV dient schadeclaim in na blessure Toivonen
EINDHOVEN - PSV gaat na de blessure van Ola Toivonen een schadeclaim indienen bij een speciaal fonds van de FIFA. Het gaat naar verwachting om meerdere tonnen. Toivonen is volgens de dokters van PSV bijna zes maanden uitgeschakeld.
De voetbalbond, ECA en de UEFA kwamen eerder dit jaar overeen dat clubs recht hebben op een tegemoetkoming als spelers blessures oplopen bij nationale elftallen tijdens een interlandperiode.
Het is de eerste keer dat PSV een beroep doet op het fonds. PSV kan het salaris van de Zweedse middenvelder claimen, tot een maximum van een jaar. De eerste vier weken salaris na het uitvallen van een speler kan de club niet claimen.
Wat kort door de bocht gesteld: Zoet is zwak bij hoge ballen, cross balls, en meevoetballend eveneens zwak. Vooral dat laatste is de reden dat Waterman nu in de goal staat. Advocaat is erg kritisch op keepers en heeft een heel eigen idee van wat een keeper moet kunnen en wat zijn rol in het team is. Op dit moment kan Zoet daar niet aan voldoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Zoet trouwens gisteren goed. Paar goede reddingen, straalt rust uit, goed op voorzetten. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat hij op termijn onze eerste keeper gaat worden.
Juist niet kort door de bocht. Ik heb steeds mijn bedenkingen gehad, maar heb hem dit seizoen een paar uitstekende wedstrijden zien keepen. Voor wat betreft het meevoetballende gedeelte heb je enigszins gelijk. Al doet hij daar absoluut niet onder voor onze Poolse vriend. Dat Waterman daar goed is bestrijd ik niet. Maar ik denk dat er weinig keepers beter kunnen mee voetballen dan Waterman. Hoge ballen ben ik niet met je eens. Hij stompt veel, maar dat vind ik niet per se een bod van zwakte.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat kort door de bocht gesteld: Zoet is zwak bij hoge ballen, cross balls, en meevoetballend eveneens zwak. Vooral dat laatste is de reden dat Waterman nu in de goal staat. Advocaat is erg kritisch op keepers en heeft een heel eigen idee van wat een keeper moet kunnen en wat zijn rol in het team is. Op dit moment kan Zoet daar niet aan voldoen.
Nee de reden dat Waterman in de goal staat is dat Waterman bij PSV speekt en Zoet niet. Wat verder ook logisch is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat kort door de bocht gesteld: Zoet is zwak bij hoge ballen, cross balls, en meevoetballend eveneens zwak. Vooral dat laatste is de reden dat Waterman nu in de goal staat. Advocaat is erg kritisch op keepers en heeft een heel eigen idee van wat een keeper moet kunnen en wat zijn rol in het team is. Op dit moment kan Zoet daar niet aan voldoen.
Jongen pleur toch op met dat geld steeds. Ik heb geen seizoenskaart voor de bankrekening, ik wil weer eens kampioen worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Doublepain het volgende:
FIFA heeft hiervoor toch speciaal een bond voor opgericht? Gewoon flink geld vragen voor dit
Grappig uit een mond van een feyenoorder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:26 schreef Celeritas het volgende:
PSV wordt zesde dit seizoen. Wel jammer dat hij na PSV-FEY geblesseerd is hee.
Okéquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jongen pleur toch op met dat geld steeds. Ik heb geen seizoenskaart voor de bankrekening, ik wil weer eens kampioen worden.
Beter geld krijgen dan niets tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jongen pleur toch op met dat geld steeds. Ik heb geen seizoenskaart voor de bankrekening, ik wil weer eens kampioen worden.
Waar lul jij opeens over? PSV staat in zijn recht om een flinke som te eisen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Stiekem vond Wijnaldum dit waarschijnlijk fantastisch nieuws. Eerst zeuren dat hij ongelukkig was bij PSV omdat hij op de bank zit en een paar dagen later scheurt Toivonen alles af. Alsof de duivel er mee speelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Gini moet het nu laten zien, al die praatjes van ik ben beter geworden enzo.. Pak die kans
Uiteraard. Die loopt nu nog met een big smile rond. Al zal hij in de media zeggen dat hij het zo verschrikkelijk vindt voor Toivonen en het teambelang toch voor gaat enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Stiekem vond Wijnaldum dit waarschijnlijk fantastisch nieuws. Eerst zeuren dat hij ongelukkig was bij PSV omdat hij op de bank zit en een paar dagen later scheurt Toivonen alles af. Alsof de duivel er mee speelt.
Achja hij zal het vast wel erg vinden voor hem, maar ik kan het begrijpen als hij er blij mee is. wie niet? (als je concurrent uitvalt ofcourse)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard. Die loopt nu nog met een big smile rond. Al zal hij in de media zeggen dat hij het zo verschrikkelijk vindt voor Toivonen en het teambelang toch voor gaat enzo.
Mja, en rouleren met Lens in de spits en Depay op links?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Matavz 2 golaso's gemaakt.
Lens - Matavz - Narsingh
Strootman - Mertens - van Bommel
Is dit iets?
Dan zou ik Lens en Mertens nog omdraaien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Matavz 2 golaso's gemaakt.
Lens - Matavz - Narsingh
Strootman - Mertens - van Bommel
Is dit iets?
Ik dacht precies hetzelfde inderdaad. Lens is de laatste weken als een beest bezig, dan zou je echt getikt zijn om hem in een andere rol te gaan gebruikenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Doet Lens het geweldig in de spits en dan ga je hem daar weghalen
Lens doet het daar ook goed (gisteren bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Doet Lens het geweldig in de spits en dan ga je hem daar weghalen
tegen Andorra, wat volgens Lens nog niet eens niveau Achilles was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens doet het daar ook goed (gisteren bijvoorbeeld)
quote:Blessure Toivonen zeer zeldzaam in het voetbal
13 oktober 2012
Volgens de verwachting van de medische staf van PSV is Ola Toivonen in ieder geval een klein half jaar uit de roulatie. In diverse media wordt bericht dat het de vraag is of de Zweed uberhaupt dit seizoen nog op het veld verschijnt.
In het Algemeen Dagblad staat te lezen dat de blessure voor voetballers zeer zeldzaam is. Toivonen liep de blessure op tijdens een merkwaardig uitgevoerd hakje. Hij scheurde daarbij de bicepspees in de hamstring af. Wereldwijd zou er slechts ene handjevol voetballers dit zijn overkomen. Goed nieuws is in ieder geval dat zij allen volledig herstelden.
Lens op het middenveldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zou ik Lens en Mertens nog omdraaien.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Zeg het maar. Wie moet er op 10?
Welke opties hebben we überhaupt. Laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat Gini door de mand valt.
Blijft opvallend dat je daar zo gemakkelijk vanuit gaat. Gewoon 7 doelpunten 11 wedstrijden dit seizoen, waaronder invalwedstrijden, dat is zeker niet slecht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Zeg het maar. Wie moet er op 10?
Welke opties hebben we überhaupt. Laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat Gini door de mand valt.
Waarvan 3 tegen het altijd lastige Zeta.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat je daar zo gemakkelijk vanuit gaat. Gewoon 7 doelpunten 11 wedstrijden dit seizoen, waaronder invalwedstrijden, dat is zeker niet slecht.
het is nog maar de vraag of hij zo'n hoog rendement haalt als hij in de basis begint. Als invaller kom je toch al vaak tegen een moegestreden tegenstander. Daar staat natuurlijk wel weer tegenover dat je minder de tijd hebt om te scoren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat je daar zo gemakkelijk vanuit gaat. Gewoon 7 doelpunten 11 wedstrijden dit seizoen, waaronder invalwedstrijden, dat is zeker niet slecht.
Klopt, maar of je ze nou meerekent of niet, het is nog steeds geen slecht resultaat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarvan 3 tegen het altijd lastige Zeta.
Kloptquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
het is nog maar de vraag of hij zo'n hoog rendement haalt als hij in de basis begint. Als invaller kom je toch al vaak tegen een moegestreden tegenstander. Daar staat natuurlijk wel weer tegenover dat je minder de tijd hebt om te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |