hey wat een negativiteit dat is niet goed voor jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
Jeeeej claudia de vieze kut hoer is er weer. 2uur spotify luisteren.
Wie ben jij dan, knuppeltjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
Jeeeej claudia de vieze kut hoer is er weer. 2uur spotify luisteren.
tfoe karma kefir!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Even om de stemming van het vorige topic door te zetten
[ afbeelding ]
Kutplaatje iz niet werkennnnnnnnnnn wallah zeme!
A tzzzz vriend wat is dezequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
wut?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
[Paul]quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:21 schreef Evertjan het volgende:
http://giel.vara.nl/fileadmin/php/nieuwsitem_24675.html
wat maakt het uit wie ik ben.quote:
Als jij jezelf ff hier laat vervangen. Niemand hier interesseert zich in jouw mening over Claudia.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat maakt het uit wie ik ben.
ik zag dit topic en ik hoorde die verschrikkellijke irritante stem van dat stomme kind. hoop echt dat ze snel vervangen wordt.
vindt je er niet irritant dan? vrijdagmiddag lijkt wel het debiele uurtje. vroeger zat dolf janssen er. dat was helemaal verschrikkellijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als jij jezelf ff hier laat vervangen. Niemand hier interesseert zich in jouw mening over Claudia.
Nee ik kan Claudia prima luisteren. En LIA was een bazenprogramaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vindt je er niet irritant dan? vrijdagmiddag lijkt wel het debiele uurtje. vroeger zat dolf janssen er. dat was helemaal verschrikkellijk.
haten op Leuk is anders. Dat was het beste 3FM programmaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vindt je er niet irritant dan? vrijdagmiddag lijkt wel het debiele uurtje. vroeger zat dolf janssen er. dat was helemaal verschrikkellijk.
werd helemaal zenuwachtig van die vent. werdt ie eindelijk vervangen komt dit gedrocht er te zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haten op Leuk is anders. Dat was het beste 3FM programma
Henkiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:37 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik even 2 dagen weg. 2 van deze TT's
Zeg ik niet. Is beter voor iedereenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je wat dit topic nodig heeft?
Juist:
[ afbeelding ]
Ik zat ff niet op te letten maar heb een vermoeden hahaquote:
Ekdom kun je op vrijdag tussen 12:00 en 13:00 uur op KX horen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:36 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb liever Effe Ekdom, maar dit is ook wel gewoon te pruimen hoor.
PM gaarnequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat ff niet op te letten maar heb een vermoeden haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dagoduck op 12-10-2012 13:16:39 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
ffs spoilertags ivm traag internet en datalimiet thanks
quote:
Ik vind Breijstate echt briljant, en die aftiteling ook, die woordgrappen die er altijd weer inzittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Claudia niet leuk, maar ik vind haar programmaonderdelen toch wel erg vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Breijstate echt briljant, en die aftiteling ook, die woordgrappen die er altijd weer inzitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al die pics komen me bekend voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
Was mij meteen wel duidelijk toen zij niet over dieptepunten wilde pratenquote:
Ja was nogal een open deur jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef alors het volgende:
[..]
Was mij meteen wel duidelijk toen zij niet over dieptepunten wilde praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja was nogal een open deur ja
Maar was hij het nou of zij?Ja zij was dus vreemdgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Wat een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Woooowww die dude is fuckedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Wat denk je van die fotograaf/filmcrewquote:
Ja toen hij ging aankondigen dat hij Blof zo goed vond, dacht ik al wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders![]()
![]()
Beste nummer van blof... 1 minuut radiostilte![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Hoe heet deze babe. Ik moet een keer op haar masturberen. gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]lekker faxen heel de dag echt genot
Addison Timlin van Californicationquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe heet deze babe. Ik moet een keer op haar masturberen. gr gr
Thanks voor de tip. Die serie moet ik sowieso checkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef afvalzak het volgende:
[..]
Addison Timlin van CalifornicationIn die serie alleen zit al genoeg fapmateriaal voor haar
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef afvalzak het volgende:
[..]
Addison Timlin van CalifornicationIn die serie alleen zit al genoeg fapmateriaal voor haar
Die tieten van haar zijn sowieso niet normaal...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef afvalzak het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kalend achterhoofd. Of Winschoten vorige week van bovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
Mexicanen die de grens met de VS overklimmen heb ik maar gestuurd...
Zeik niet, man.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
En na vandaag wil ik geen gezeik meer aan mijn adres dat ik zoveel klaag![]()
Ik heb bizar veelgepost (en nog gemeend ook)
Hou je bek man (Ali B stijlquote:
Al die brostep lijkt op elkaar...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef alors het volgende:
Ik vind al die wopwop platen/mixen nu wel heel veel op elkaar lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |