quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:02 schreef Summers het volgende:
En al die andere landen dan ?? Dit gaat niet alleen om Griekenland .
[ afbeelding ]
Dus slechts door de EU is Griekenland geen dictatuur meer??quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens kijken welke foto's je had kunnen posten als Griekenland nog steeds een dictatuur zou zijn
Ja, mindfuck. Alleen trappen mensen er niet in heb ik het idee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:08 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een aanfluiting.
maar het is duidelijk gedaan als mindfuck, dan denken de simpelen "europa heeft nobelprijs voor de vrede dus zonder europa is het oorlog" etc.
Dat is wat dagelijks gebeurd in de EU , dat heeft niks met vrede te maken of vind je dat alleen erg als het jouw opa , moeder , zus , vader of kind gebeurd wiens mond word gesnoerd of onschuldig word afgetuigt ?? Zijn we in Nederland zo afgestompt dat we de waarde niet meer weten van democratie en vrijheid en mensenrechten ? voelen we niks meer voor ons medemens die lijd ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kun je voor het effect wat fotos van Haren toevoegen, dat slaat ook kant noch wal.
Ik wou hier serieus op in gaan, maar toen las ik je post history en laat maar zitten. Het is allemaal een samenzwering, illuminati zeg ik jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is wat dagelijks gebeurd in de EU , dat heeft niks met vrede te maken of vind je dat alleen erg als het jouw opa , moeder , zus , vader of kind gebeurd wiens mond word gesnoerd of onschuldig word afgetuigt ?? Zijn we in Nederland zo afgestompt dat we de waarde niet meer weten van democratie en vrijheid en mensenrechten ? voelen we niks meer voor ons medemens die lijd ?
Goed man dat je de automatisme hebt om iets op vooroordeel af te wijzen ipv open te staan en zelf te onderzoeken zonder vooroordeel .quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wou hier serieus op in gaan, maar toen las ik je post history en laat maar zitten. Het is allemaal een samenzwering, illuminati zeg ik je
Onderzoek op basis van 9 plaatjes van protesten zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Goed man dat je de automatisme hebt om iets op vooroordeel af te wijzen ipv open te staan en zelf te onderzoeken zonder vooroordeel .
Hoe de neuk kom jij erbij dat Griekenland geen dictatuur meer is dankzij de EU?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens kijken welke foto's je had kunnen posten als Griekenland nog steeds een dictatuur zou zijn
De neuk omdat ze nogal geisoleerd raakten in een Europa dat wel democratie, mensenrechten en samenwerking hoog in het vaandel had. Hetzelfde voor Spanje en Portugal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom jij erbij dat Griekenland geen dictatuur meer is dankzij de EU?
Franco is doodgegaan dankzij EU isolatie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De neuk omdat ze nogal geisoleerd raakten in een Europa dat wel democratie, mensenrechten en samenwerking hoog in het vaandel had. Hetzelfde voor Spanje en Portugal.
Hel ende verdoemenis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:08 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een aanfluiting.
maar het is duidelijk gedaan als mindfuck, dan denken de simpelen "europa heeft nobelprijs voor de vrede dus zonder europa is het oorlog" etc.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kun je voor het effect wat fotos van Haren toevoegen, dat slaat ook kant noch wal.
Nee, maar dat ie niet werd opgevolgd door een andere dictator is wel dankzij de EEG.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Franco is doodgegaan dankzij EU isolatie?
Jij leeft echt buiten de realiteit hé?
Niet raar gezien Arafats prijs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef LXIV het volgende:
Als ondemocratische terreurorganisaties die met geweld geld afpersen van hun zelfbenoemde 'onderdanen' nobelprijzen gaan ontvangen, dan is de Italiaanse maffia een goede kanshebber voor 2013
Echt, ik had het nog meer terecht gevonden als Adolf Hitler deze prijs posthuum ontvangen had dan nu de EU.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet raar gezien Arafats prijs.
Regelrecht in het noodfonds. Toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef Oud_student het volgende:
Waar gaat de prijs 900.000 euro heen?
Suggestie: kleine aanvulling op het salaris van de EU parlementariers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |