Jij wilde gewoon weer even wat meer snelheid in deze topics zien te krijgen door een catchy TT te gebruiken...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en het moet nog middag worden....
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan gaat ie waarschijnlijk gewoon op je buik/ tiet.De mijne gaat mijn nek inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet er niet aan denken om nog eens zeven kilo op die buik te hebben hangen.
Absurd trouwens hoe blij dat beest was toen ik net thuiskwam, anderhalf uur weggeweest voor een paar boodschappen/ impulsaankopen en hij breekt al rondracend de boel af(normaal snurkt hij gewoon door, de lamme tak)
De mijne heeft het nooit geadviseerd maar doet het volgens mij gewoon ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, tandarts weer overleefd. Ze hebben weer een nieuwe manier gevonden om geld te verdienen. Om beter de gaatjes te kunnen vinden raden we u aan elke 2 jaar opnieuw gebitsfoto's te laten maken.
Weet jij veel of het echt nodig is?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik betaal alles zelf dus vind ik het mijn eigen keuze
Uiteraard, ik zou er ook gerust nee tegen kunnen zeggen natuurlijk, ik bedoel alleen te zeggen dat hij het nooit actief heeft geadviseerd en al jaren zo doet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik betaal alles zelf dus vind ik het mijn eigen keuze
niet geheel, maar ik weet dat mijnvorige tandarts dit eigenlijk nooit deed en ik vind dat deze wel heel makkelijk is met het erbij halen van allerlei zaken. Ik heb ook al eens eens ee discussie gehad over hun tarieven na de vrijgave hiervan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij veel of het echt nodig is?
De 'deskundige' tandarts weet vast 10 redenen waarom het wel moet.
Ik heb ook wel eens zoiets van 'moet dat nou echt?', maar anders dan een finaciėle reden om het niet te doen heb ik niet...
quote:
En niet eens door hooligansquote:
Duidelijke dreumesambitiesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Soempie het volgende:
Nou, m'n baby kan traplopen. Vorige week schrok ik me rot dat hij opeens op de tweede tree stond. Nu gaat hij gewoon zo naar boven terwijl ik achter hem loop![]()
Hij wil ook al niet meer liggend de fles drinken.
quote:
Ik vind het wel een bepaalde sfeer aan het geheel geven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang die Mylou niet gaat 'zingen', ja...
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een bepaalde sfeer aan het geheel geven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog steeds van jullie allemaal hoorWou ik even laten weten
Leuke recensie m.b.t. je toilet expositie hier...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wowquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Soempie het volgende:
Nou, m'n baby kan traplopen. Vorige week schrok ik me rot dat hij opeens op de tweede tree stond. Nu gaat hij gewoon zo naar boven terwijl ik achter hem loop![]()
Hij wil ook al niet meer liggend de fles drinken.
Een shotglas met een blob marsepein onderin en Goldstrike eroverheen. De marsepein zuigt wat Goldstrike op en je hebt een zoete alcoholische bendequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat is precies het mooie eraanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was al bang dat je zoiets ging zeggen. Klinkt niet erg aanlokkelijk
Niet groots, maar straks weer The Bridge (klasse Zweeds/Deense politieserie) op Belgiė. De ontknoping nadert.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog grootse plannen vanavond?
Wij ook van jou hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bed opgemaakt en nu zit ik eropquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog grootse plannen vanavond?
Noem ik het nou verkeerd? Ja nagerecht en superlekker bij pannenkoeken en die gaan we dinsdag eten. Maar moet nog even een recept vinden. En de appels zijn uit de tuin van mijn zus, biologisch enzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben meteen gaan googelen wat appelmousse is, lijkt me een prima nagerecht
Idem.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Koppijn tot en met. En niet eens van de drank
Good luck!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Indirect wel door drank, heb gisteren ruim 12 uur op een whisky festival achter de stand van een onafhankelijke bottelaar gestaan en ben nu gesloopt.
Heb zelf gisteren slechts 3 whisky's gehad...
Vanmiddag reünie van de middelbare school en vanavond Radiohead.
Waar is de Advil?..
Ga je naar Keulen? Tof!! Heel veel plezier vast, ik hoop dat je de koppijn voor die tijd hebt kunnen verhelpen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Indirect wel door drank, heb gisteren ruim 12 uur op een whisky festival achter de stand van een onafhankelijke bottelaar gestaan en ben nu gesloopt.
Heb zelf gisteren slechts 3 whisky's gehad...
Vanmiddag reünie van de middelbare school en vanavond Radiohead.
Waar is de Advil?..
Appelmoes is die gelige zoete drab die je in potten kan kopen bij de supermarkt. Appelmousse zou een schuimig opgeklopt geheel moeten zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:25 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Noem ik het nou verkeerd? Ja nagerecht en superlekker bij pannenkoeken en die gaan we dinsdag eten. Maar moet nog even een recept vinden. En de appels zijn uit de tuin van mijn zus, biologisch enzo.
Appelmoes!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef Tinuviel het volgende:
Hawaii-Tim, dan heb ik het over gewoon appelmoes. Maar nou hebik zin in die mousse die je postte, heb je daar ook een recept van?
MM veel plezier op de reunie (in Keulen?) en op het concert vanavond.
Keulen? Waar komt dat vandaan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je naar Keulen? Tof!! Heel veel plezier vast, ik hoop dat je de koppijn voor die tijd hebt kunnen verhelpen...
Komt hier vandaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keulen? Waar komt dat vandaan?
Het is in het pittoreske Almere vanmiddag en vanavond in Amsterdam...
Hoofdpijn zakt al langzaam, godzjidank...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je naar Keulen? Tof!! Heel veel plezier vast, ik hoop dat je de koppijn voor die tijd hebt kunnen verhelpen...
is ze al aan werpen toe?quote:
Zou best eens kunnen.quote:
Waarom niet? Die is bi en de laatste tijd zelfs meer he dan ho.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De enige Brabantse schaatsster die ik ken zal niet snel zwanger worden van haar partner
Als er iets is wat ik niet bij elkaar vind passen is het de stad Almere en het woord pittoresk. Of zal er een kant van Almere zijn die ik nog niet ken?quote:[b]Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef MadMaster het
Ik wil nog wel eens cynisch zijn, zie dequote:Op zondag 14 oktober 2012 11:57 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet bij elkaar vind passen is het de stad Almere en het woord pittoresk. Of zal er een kant van Almere zijn die ik nog niet ken?
Eerst nog even geen saffie doen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:02 schreef MaJo het volgende:
Vanavond ook RadioheadIk denk dat LB op de een of andere manier denkt dat het in Keulen is
maar inderdaad gewoon in Amsterdam. Ben wel benieuwd naar de ziggodome, dit wordt mijn eerste keer
Maar nu eerst naar Hilversum voor een verjaardag. Had liever nog even in bed blijven liggen
kan je met MM meetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:02 schreef MaJo het volgende:
Vanavond ook RadioheadIk denk dat LB op de een of andere manier denkt dat het in Keulen is
maar inderdaad gewoon in Amsterdam. Ben wel benieuwd naar de ziggodome, dit wordt mijn eerste keer
Maar nu eerst naar Hilversum voor een verjaardag. Had liever nog even in bed blijven liggen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keulen? Waar komt dat vandaan?
Hoofdpijn zakt al langzaam, godzjidank...
dat gedeelte heb ik gemistquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet? Die is bi en de laatste tijd zelfs meer he dan ho.
Aldus haarzelf tijdens Villa Morero onlangs...
Ik ga heel hard lachen als ze in Keulen staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vrienden van mij gingen vandaag naar Keulen om naar het concert van Radiohead te gaan zeiden zeBen benieuwd of ik twee dingen door elkaar haal
Veel plezier iig, en MaJo ook!
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ns-proef-in-013.htmlquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Anderhalf/2 jaar geleden wel in Paradiso...
Niet gezien dus...quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ns-proef-in-013.html
Dat was me ondertussen duidelijkquote:
Met jou altijdquote:
We hebben geen meetplannen maar wellicht komen we elkaar tegenquote:
Radiohead staat morgen in Keulenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vrienden van mij gingen vandaag naar Keulen om naar het concert van Radiohead te gaan zeiden zeBen benieuwd of ik twee dingen door elkaar haal
Veel plezier iig, en MaJo ook!
quote:
Is goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Het is mooi weer. Gaan we buiten zitten?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is goedHet zonnetje schijnt hier inderdaad ook
Ja, G. ziet het niet zo zittenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hier is het grijs en het regent
MaJo, hebben jullie nog over O&N nagedacht?
Jammerquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja, G. ziet het niet zo zittenHet plan is nu Amsterdam.
Had ik ook, + pesthumeur dus maar terug in bed gekropen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Koppijn tot en met. En niet eens van de drank
daar zeg je me wat, ik ga m'n vol vca boek maar eens doorbladeren, over twee weken cursus en examenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:40 schreef B.ertha het volgende:
Zelfstudie dagje, ik ben mijn emergency first response boek aan het lezen. Woensdag examen!
heb nog een studieboek liggen (vind het zelfs erg leuke stof) maar ik heb de motivatie (nog) nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar zeg je me wat, ik ga m'n vol vca boek maar eens doorbladeren, over twee weken cursus en examen
Ah, nee dan zal het wel loslopen, ze hebben vrienden in Keulen, dus dan gaan ze denk ik gewoon een paar daagjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:20 schreef MaJo het volgende:
Radiohead staat morgen in KeulenMisschien even opbellen voor de zekerheid
Jawel hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef Tinuviel het volgende:
Hawaii-Tim, dan heb ik het over gewoon appelmoes. Maar nou hebik zin in die mousse die je postte, heb je daar ook een recept van?
MM veel plezier op de reunie (in Keulen?) en op het concert vanavond.
Montreal is erg leukquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ho(s)tels geboekt in Montreal en Ottawa![]()
Ottawa is wel echt een hoofdstad van niks zeg, er waren precies 5 hostelsmaargoed, wel 1 leuke, dus daar gaan we 2 daagjes zitten tot we in het luxe congreshotel worden verwacht
Ja, daar gaan we ook een paar dagen blijven, verder een week ongeveer in Ottawa vanwege het congres, en dan nog 2 nachtjes in Toronto voor we terugvliegen.quote:
Oh nu moet ik hem gewoon maken. Nog even een goede gelegenheid afwachten.quote:
ik ben verplicht om dit te halen in m'n huidige functie, maar dat vind ik niet erg, moet wel lukkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb nog een studieboek liggen (vind het zelfs erg leuke stof) maar ik heb de motivatie (nog) niet
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.redbullstratos.com/live
die parachutspringer van heel hoog, het lijkt er op dat hij vanmiddag gaat springen.
Ik ben benieuwd, ik heb niet zoveel met verre reizen maar Canada lijkt me wel wat. Wanneer gingen jullie ook alweer?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ho(s)tels geboekt in Montreal en Ottawa![]()
Ottawa is wel echt een hoofdstad van niks zeg, er waren precies 5 hostelsmaargoed, wel 1 leuke, dus daar gaan we 2 daagjes zitten tot we in het luxe congreshotel worden verwacht
Yupquote:
nog nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
YupMijn leven is alleen niet zo spannend/ gevariėerd momenteel
![]()
Hoe is het met de verkoudheid?
Nou, ik vond het wel behoorlijk spannend, de laatste weken van de zwangerschappen van Tinuquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
YupMijn leven is alleen niet zo spannend/ gevariėerd momenteel
![]()
Hoe is het met de verkoudheid?
Ik geloof dat de spanning bij mijn wederhelft wel wat toeneemtquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel behoorlijk spannend, de laatste weken van de zwangerschappen van Tinu
And you would know?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar je krijgt er zoveel voor terug
Kinderbijslag?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar je krijgt er zoveel voor terug
Yup, weer wat vrolijker dan vanochtend of gisteravond. Arm ding, aardig koortsig en zieligquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Blij ei
Ik geloof dat de spanning bij mijn wederhelft wel wat toeneemt
nee, standaardreactie die ik te horen krijg bij deze discussie (en ja, die heb ik al regelmatig gevoerd)quote:
Papier buiten zetten tot er genoeg water in staat, lijm erbij, mixen en decoratief object voor in de tuin van fröbelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Andere discussie / ander onderwerp (niet dwingend bedoeld!):
Wat een k*tweerik wil een zooi papier wegbrengen en in de tuin opruimen, maar het regent vrijwel continu
Vriend gaat eind oktober die kant uit, ik vlieg 1 november naar Montrealquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik heb niet zoveel met verre reizen maar Canada lijkt me wel wat. Wanneer gingen jullie ook alweer?
Schrikt hij al wakker van ieder kuchje 's nachts?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Blij ei
[..]
Ik geloof dat de spanning bij mijn wederhelft wel wat toeneemt
Ja, sorry.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je praat straks nog maar over een onderwerp enz enz
Schijnbaar zou het nog steeds kunnen gebeuren ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.redbullstratos.com/live
die parachutspringer van heel hoog, het lijkt er op dat hij vanmiddag gaat springen.
Zat net te kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat klinkt ergens wel logisch ...
[..]
Schijnbaar zou het nog steeds kunnen gebeuren ...
Dus je zou 700 minuten (bijna 12 uur) moeten kunnen doen met een volle accu? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:07 schreef B.ertha het volgende:
Mijn laptop geeft de melding dat ik moet aansluiten op netstroom als ik nog 8% (zogenaamd 56 minuten) accuduur heb. Binnen 1 minuut (ik heb het getimed) krijg ik de melding dat ik nog 7% heb en dat het nu wel erg kritisch wordt, want daar kan ik maar 4 minuten mee!
Met 9% zegt ie 11 minuten (net even getest). Het is al wel een laptop van 3 jaar oud.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je zou 700 minuten (bijna 12 uur) moeten kunnen doen met een volle accu? Lijkt me sterk.
Edit: met 7% nog maar 4 minuten zou betekenen dat je krap een uur met een volle accu doet. Lijkt me ook niet kloppen
Jij bent nou juist iemand voor wie ik dat niet vind gelden! Hier niet in elk gevalquote:
De laptop die ik nu heb geeft net zoiets aan... is ook al een aantal jaar oud. Binnenkort ga ik een nieuwe accu kopen, da's niet zo duurquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Met 9% zegt ie 11 minuten (net even getest). Het is al wel een laptop van 3 jaar oud.
Die eerste lijkt me sterk inderdaad maar het aantal minuten hangt natuurlijk wel van het gebruik af.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je zou 700 minuten (bijna 12 uur) moeten kunnen doen met een volle accu? Lijkt me sterk.
Edit: met 7% nog maar 4 minuten zou betekenen dat je krap een uur met een volle accu doet. Lijkt me ook niet kloppen
Oeh, boerenkoolquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo m'n maag vullen.
Boerenkool met worst
Dat is tot nu exact wat ik gedaan hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag ga ik echt niks uitvoeren
Fijn hequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is tot nu exact wat ik gedaan hebuitgeslapen, naar de bank verhuisd, boek gelezen, in slaap gevallen
Nu nog even koken en dan weer verder luieren
Als je op mijn reactie doelt, dat mag ook, je moet niet alles te serieus nemen wat ik hier neerzetquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:57 schreef Tinuviel het volgende:
Lekker gegeten allemaal?
Ik dacht dat was de charme van de sc om over van alles en nog wat te kletsen en ook over kinderen (de laatste tijd ook steeds meer volgens mij). Maar natuurlijk ook een topic zonder al die rellen die je in oud hebt
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:16 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig net klaar voor Boer Zoekt Vrouw.
Ja, ik vond het ook tegenvallen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Stiekem hoop je natuurlijk op een tien meter diepe mensvormige krater, maar hij dwarrelt naar beneden aan een parachute nu.
succes, morgen vrij of morgen een zware dag?quote:
... hoe is het daarmee trouwens?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mooie TT om in terug te komen, trouwens.
Pics.quote:
Oh.quote:
Worden is toekomstige tijd...de voorspelbaarheid is reeds een tijdje aan de gang.quote:
Behalve iets op de post stoppen dan.quote:
De helft van de wijn over laten voor een andere dag is hier ook aardig mislukt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uit de kroeg vertrekken is matig gelukt
Je bent er nog steeds?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uit de kroeg vertrekken is matig gelukt
heb ik iets gemist? Je ging toch naar een andere/ betere locatie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:30 schreef iamredleader het volgende:
Vanuit de trein
Vandaag maar eens flink puinruimen op kantooren alvast gaan voorselecteren welke zaken ik niet meer ga oppakken maar ga overdragen
mijn opvolgster is bekend
Als je er zelf niet te zwaar aan tilt, dan zal dat vast wel meevallen. Kan gebeuren, toch? Je hebt allereerst een goede indruk gemaakt, want ze hebben je toch mooi aangenomen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:19 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje Soempie. Hoop maar dat ik daarmee niet gelijk een slechte indruk achterlaat.
quote:
Haha thanksquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
*kat eten gegeven
* _Ophelia_ geeft de kater van MaJo een aai
Tinu succes met de rest van je eerste dag![]()
Hier is het Teletubbies- () weer
Vond het Radiohead concert wel aardig, maar echt boeien kon het me niet (ben zelfs halverwege even weggezakt...quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:17 schreef MaJo het volgende:
MeuningRadiohead was tof
ik liep Diaan meteen tegen het lijf dus met haar en peaceman en vrienden samen het concert gezien. Was gezellig
En het optreden was top en ik heb een beetje een kater nu
Ik vraag me serieus af hoeveel van mijn klasgenoten mij zouden herkennen, ik geloof dat ik er vaker niet was dan wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vond het Radiohead concert wel aardig, maar echt boeien kon het me niet (ben zelfs halverwege even weggezakt...). Het niveau über-freaks hebben ze in ieder geval nu wel bereikt met al die idiote aparte ritme's en een stuiterende Thom Yorke op het podium.
Maar goed, ik was ook best moe na een barstensvol weekend en dan is Radiohead als afsluiter daarvan misschien iets te veel van het goede.
Mijn reünie met klasgenoten van de middelbare school was wel leuk. Het is nu bijna 30 jaar geleden dat we elkaar op school mee hebben gemaakt, maar toch voelt het nog heel natuurlijk als je na z'n lange tijd weer bij elkaar komt (we hebben wel al 2 keer eerder een soort mini-reunie gehad).
Leuk om te horen wie er al een kunstgebit heeft of al voor de 3e keer gescheiden is...
Nope, ik was een engeltje. Kwam alleen nooit opdagen ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je werd er telkens uit gestuurd?
Helaas, dat zou heel erg fijn zijn geweestquote:
Ik hoop (ook voor mezelf) snel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, koffie, tot hoe lang na de bevalling zou het duren voor ik weer koffie lust?![]()
(aan de andere kant is het misschien ook wel een plan om afgekickt te blijven ...)
Mja, kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb anders al aardige buien voorbij zien komen LBIk hoop dat het straks droog is als ik vrij ben
Eerste keer dus. En dan zeker niet de laatste keer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Had ik dat hier nog niet verteldOh well
Wij gaan met 3 vrienden op wintersport, naar Prägraten in Oostenrijk
Begin november gaan we oefenen bij Snowworld, dan weet ik ook eindelijk of ik ga skieen of snowboarden
en ze verkochten geen auto'squote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef MadMaster het volgende:
En zo werd afgelopen zaterdag een bepaald merk rum wat meer in the picture gezet...
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee hoe het zal gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste keer dus. En dan zeker niet de laatste keer.
Zou willen dat ik ook nog eens kon neersuizen, maar dat zal het waarschijnlijk niet meer worden...
Was jij ook niet knie-patient? Zo ja, heb je een knieversteviging? Kan handig zijn...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het zal gaanvoor hetzelfde geld gaat het bij mij ook absoluut niet werken, maar daarom gaan we het eerst proberen
Bij knieproblemen niet gaan skieėn, snowboarden is minder belastend begrijp ik van vriend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij ook niet knie-patient? Zo ja, heb je een knieversteviging? Kan handig zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |