Jij wilde gewoon weer even wat meer snelheid in deze topics zien te krijgen door een catchy TT te gebruiken...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en het moet nog middag worden....
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan gaat ie waarschijnlijk gewoon op je buik/ tiet.De mijne gaat mijn nek inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet er niet aan denken om nog eens zeven kilo op die buik te hebben hangen.
Absurd trouwens hoe blij dat beest was toen ik net thuiskwam, anderhalf uur weggeweest voor een paar boodschappen/ impulsaankopen en hij breekt al rondracend de boel af(normaal snurkt hij gewoon door, de lamme tak)
De mijne heeft het nooit geadviseerd maar doet het volgens mij gewoon ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, tandarts weer overleefd. Ze hebben weer een nieuwe manier gevonden om geld te verdienen. Om beter de gaatjes te kunnen vinden raden we u aan elke 2 jaar opnieuw gebitsfoto's te laten maken.
Weet jij veel of het echt nodig is?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik betaal alles zelf dus vind ik het mijn eigen keuze
Uiteraard, ik zou er ook gerust nee tegen kunnen zeggen natuurlijk, ik bedoel alleen te zeggen dat hij het nooit actief heeft geadviseerd en al jaren zo doet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik betaal alles zelf dus vind ik het mijn eigen keuze
niet geheel, maar ik weet dat mijnvorige tandarts dit eigenlijk nooit deed en ik vind dat deze wel heel makkelijk is met het erbij halen van allerlei zaken. Ik heb ook al eens eens ee discussie gehad over hun tarieven na de vrijgave hiervan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij veel of het echt nodig is?
De 'deskundige' tandarts weet vast 10 redenen waarom het wel moet.
Ik heb ook wel eens zoiets van 'moet dat nou echt?', maar anders dan een finaciële reden om het niet te doen heb ik niet...
quote:
En niet eens door hooligansquote:
Duidelijke dreumesambitiesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Soempie het volgende:
Nou, m'n baby kan traplopen. Vorige week schrok ik me rot dat hij opeens op de tweede tree stond. Nu gaat hij gewoon zo naar boven terwijl ik achter hem loop![]()
Hij wil ook al niet meer liggend de fles drinken.
quote:
Ik vind het wel een bepaalde sfeer aan het geheel geven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang die Mylou niet gaat 'zingen', ja...
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een bepaalde sfeer aan het geheel geven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog steeds van jullie allemaal hoorWou ik even laten weten
Leuke recensie m.b.t. je toilet expositie hier...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wowquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Soempie het volgende:
Nou, m'n baby kan traplopen. Vorige week schrok ik me rot dat hij opeens op de tweede tree stond. Nu gaat hij gewoon zo naar boven terwijl ik achter hem loop![]()
Hij wil ook al niet meer liggend de fles drinken.
Een shotglas met een blob marsepein onderin en Goldstrike eroverheen. De marsepein zuigt wat Goldstrike op en je hebt een zoete alcoholische bendequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat is precies het mooie eraanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was al bang dat je zoiets ging zeggen. Klinkt niet erg aanlokkelijk
Niet groots, maar straks weer The Bridge (klasse Zweeds/Deense politieserie) op België. De ontknoping nadert.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog grootse plannen vanavond?
Wij ook van jou hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bed opgemaakt en nu zit ik eropquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog grootse plannen vanavond?
Noem ik het nou verkeerd? Ja nagerecht en superlekker bij pannenkoeken en die gaan we dinsdag eten. Maar moet nog even een recept vinden. En de appels zijn uit de tuin van mijn zus, biologisch enzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben meteen gaan googelen wat appelmousse is, lijkt me een prima nagerecht
Idem.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Koppijn tot en met. En niet eens van de drank
Good luck!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Indirect wel door drank, heb gisteren ruim 12 uur op een whisky festival achter de stand van een onafhankelijke bottelaar gestaan en ben nu gesloopt.
Heb zelf gisteren slechts 3 whisky's gehad...
Vanmiddag reünie van de middelbare school en vanavond Radiohead.
Waar is de Advil?..
Ga je naar Keulen? Tof!! Heel veel plezier vast, ik hoop dat je de koppijn voor die tijd hebt kunnen verhelpen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Indirect wel door drank, heb gisteren ruim 12 uur op een whisky festival achter de stand van een onafhankelijke bottelaar gestaan en ben nu gesloopt.
Heb zelf gisteren slechts 3 whisky's gehad...
Vanmiddag reünie van de middelbare school en vanavond Radiohead.
Waar is de Advil?..
Appelmoes is die gelige zoete drab die je in potten kan kopen bij de supermarkt. Appelmousse zou een schuimig opgeklopt geheel moeten zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:25 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Noem ik het nou verkeerd? Ja nagerecht en superlekker bij pannenkoeken en die gaan we dinsdag eten. Maar moet nog even een recept vinden. En de appels zijn uit de tuin van mijn zus, biologisch enzo.
Appelmoes!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef Tinuviel het volgende:
Hawaii-Tim, dan heb ik het over gewoon appelmoes. Maar nou hebik zin in die mousse die je postte, heb je daar ook een recept van?
MM veel plezier op de reunie (in Keulen?) en op het concert vanavond.
Keulen? Waar komt dat vandaan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je naar Keulen? Tof!! Heel veel plezier vast, ik hoop dat je de koppijn voor die tijd hebt kunnen verhelpen...
Komt hier vandaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keulen? Waar komt dat vandaan?
Het is in het pittoreske Almere vanmiddag en vanavond in Amsterdam...
Hoofdpijn zakt al langzaam, godzjidank...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je naar Keulen? Tof!! Heel veel plezier vast, ik hoop dat je de koppijn voor die tijd hebt kunnen verhelpen...
is ze al aan werpen toe?quote:
Zou best eens kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |